Şimdi Ara

Chevrolet Captiva - tüm başlıklar - (427. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.222
Cevap
90
Favori
1.055.741
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 425426427428429
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: komutan16


    quote:

    Orijinalden alıntı: arnold08

    Çok geçmiş olsun allah bererinden saklasın kasko muhtemelen karşılamayacak

    Teşekkür ederim.

    Hocam geçmiş olsun, nasip kısmet ne diyelim. Rabbim beterinden muhafaza etsin.

    Son yakıt tüketim değerim reel olarak.

    220tl--410km--53 kuruş yaktı. Depo fullendi, km sıfırlandı, sonra bir kez daha fullendi. Sonuç bu.
  • Öncelikle herkese merhaba!
    Bende almış olduğum 2013 LTZ Modeli Siyah, 60.000 Km de Captiva'mla aranıza katılmış bulunmaktayım.Yaklaşık 6 aydır araştırmalar ve özellikle buradaki bilgiler ve paylaşımlar sayesinde doğru tercih yaptığım kanısındayım.Foruma önce en baştan başladım baktım ki baya bir eski, sürekli o zamanlar sıfırı olduğu için o bayi bu fiyatı verdi bu bayi şu fiyatı verdi.Yok garanti kapsamında şunu yaptım bunu yaptım muhabbetleri dönünce, son 1.5 seneye kadar geri gidip oradan okumaya karar verdim ve o bile fazlasıyla yeterli oldu.(Eski kasanın yeni makyajlı hale getirilmesi''Ceyar ile Yanılmıyorsam Adanalı Bir Arkadaştı o da yeni sattı aracını'', GM motor yağı ile Motul 8100 X-Clean Fe 5W30 yağı tartışması, Lastik önerileri vs) çok hoş sohbetlerdiNeyse lafı fazla uzatmayalım...
    Yanlız dikkatimi çeken makyajlı kasa sahibi arkadaşların pek muhabbetlere iştirak etmemmesi.
    Yarın kısmetse Bursa Neskar yetkili serviste check up için randevu aldım hem kontrol amaçlı hemde 2013 lerde olan keyless go özelliğinde sıkıntı mı var.Aracın yanına geldiğimde kapı kolundaki butona bastığımda otomatik ön kapı açılmıyor illa anahtardan kapı açma butonuna basmam gerekiyor.Çözemedim onu bir sorayım dedim.
    Neyse ilk msj için lafı fazla uzattım kusura bakmayın.Güzel bilgiler ve deneyimler paylaşmak dileğiyle.Herkese iyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chatkapi

    Öncelikle herkese merhaba!
    Bende almış olduğum 2013 LTZ Modeli Siyah, 60.000 Km de Captiva'mla aranıza katılmış bulunmaktayım.Yaklaşık 6 aydır araştırmalar ve özellikle buradaki bilgiler ve paylaşımlar sayesinde doğru tercih yaptığım kanısındayım.Foruma önce en baştan başladım baktım ki baya bir eski, sürekli o zamanlar sıfırı olduğu için o bayi bu fiyatı verdi bu bayi şu fiyatı verdi.Yok garanti kapsamında şunu yaptım bunu yaptım muhabbetleri dönünce, son 1.5 seneye kadar geri gidip oradan okumaya karar verdim ve o bile fazlasıyla yeterli oldu.(Eski kasanın yeni makyajlı hale getirilmesi''Ceyar ile Yanılmıyorsam Adanalı Bir Arkadaştı o da yeni sattı aracını'', GM motor yağı ile Motul 8100 X-Clean Fe 5W30 yağı tartışması, Lastik önerileri vs) çok hoş sohbetlerdiNeyse lafı fazla uzatmayalım...
    Yanlız dikkatimi çeken makyajlı kasa sahibi arkadaşların pek muhabbetlere iştirak etmemmesi.
    Yarın kısmetse Bursa Neskar yetkili serviste check up için randevu aldım hem kontrol amaçlı hemde 2013 lerde olan keyless go özelliğinde sıkıntı mı var.Aracın yanına geldiğimde kapı kolundaki butona bastığımda otomatik ön kapı açılmıyor illa anahtardan kapı açma butonuna basmam gerekiyor.Çözemedim onu bir sorayım dedim.
    Neyse ilk msj için lafı fazla uzattım kusura bakmayın.Güzel bilgiler ve deneyimler paylaşmak dileğiyle.Herkese iyi forumlar...

    Hocam hayırlı olsun yeni aracınız. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.

    Geçmişte güzel paylaşımlar oldu,İnşaALLAH daha da güzelleri olacaktır hep beraber...

    Kaça aldınız hocam aracı, bir sakıncası yoksa sormamda? Bir yakınım için de bakıyoruz captivaya, bir sorıyım dedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chatkapi

    Öncelikle herkese merhaba!
    Bende almış olduğum 2013 LTZ Modeli Siyah, 60.000 Km de Captiva'mla aranıza katılmış bulunmaktayım.Yaklaşık 6 aydır araştırmalar ve özellikle buradaki bilgiler ve paylaşımlar sayesinde doğru tercih yaptığım kanısındayım.Foruma önce en baştan başladım baktım ki baya bir eski, sürekli o zamanlar sıfırı olduğu için o bayi bu fiyatı verdi bu bayi şu fiyatı verdi.Yok garanti kapsamında şunu yaptım bunu yaptım muhabbetleri dönünce, son 1.5 seneye kadar geri gidip oradan okumaya karar verdim ve o bile fazlasıyla yeterli oldu.(Eski kasanın yeni makyajlı hale getirilmesi''Ceyar ile Yanılmıyorsam Adanalı Bir Arkadaştı o da yeni sattı aracını'', GM motor yağı ile Motul 8100 X-Clean Fe 5W30 yağı tartışması, Lastik önerileri vs) çok hoş sohbetlerdiNeyse lafı fazla uzatmayalım...
    Yanlız dikkatimi çeken makyajlı kasa sahibi arkadaşların pek muhabbetlere iştirak etmemmesi.
    Yarın kısmetse Bursa Neskar yetkili serviste check up için randevu aldım hem kontrol amaçlı hemde 2013 lerde olan keyless go özelliğinde sıkıntı mı var.Aracın yanına geldiğimde kapı kolundaki butona bastığımda otomatik ön kapı açılmıyor illa anahtardan kapı açma butonuna basmam gerekiyor.Çözemedim onu bir sorayım dedim.
    Neyse ilk msj için lafı fazla uzattım kusura bakmayın.Güzel bilgiler ve deneyimler paylaşmak dileğiyle.Herkese iyi forumlar...

    hayırlı olsun güle güle kullanın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mobilalfa

    Merhabalar,

    Daha önceki araçlarım otomatik olmadığı için otomatik araç kullanımı ile ilgili birkaç yazı okuduktan sonra
    araç hareket halindeyken şanzıman yağlamasında problem olacağı ihtimaline karşı "D" den "N" ye atmaktan vazgeçtim.
    Kırmızı ışıkta dururken (özellikle uzun olanlarda) D'den N'ye çekiyorum.
    Aracı park ederken önce N'ye alıp el frenini öyle çekiyorum, ardından P'ye alıyorum.
    Aracı ilk çalıştırdığımda da aynı şeyi tersten yapıyorum.
    Aracı ilk çalıştırdığımda elimden geldiğince 1dk'ya yakın süre rölantide çalıştırıyorum.
    Aracımda şu anda kış lastikleri halen var, 235/60/18, havalarını 33'de tutmaya gayret ediyorum.

    Önerileriniz ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
    Şimdiden teşekkürler.

    Evet, aynen öyle ama, durduktan sonra N ye alıp el frenini çektikten sonra ayağınızı frenden çekip arabayı serbest bırakıp, araba el freninin üzerine oturduktan sonra P ye almak lazım. Çünkü Captiva' da, ya da benim arabada mı böyle bilmiyorum, el frenini çekip araba N de iken freni bırakınca, araç özellikle eğimli bir zemindeyse, eğimin olduğu istikamete doğru çok az bir kayarak el frenine o şekilde oturuyor. Yani N ye aldığınızda, freni bırakmadan direk P ye alırsanız aracın yükünün şanzımanda kalma gibi bir ihtimali oluyor. Biraz karışık gibi oldu ama demek istediğimi anlatabildim sanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarr -- 19 Nisan 2017; 21:27:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Chatkapi kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, güzel günlerde, kazasız belasız keyifle binmek nasip olsun inşaAllah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Marka stratejisi ve yakıt tüketimi sebebiyle aracımı sattım. Çok alakasız ve belki kıyas yapılmasını bile anlamsız bulacağınız bir noktaya getireyim olayı. Captiva'dan inip 3.20 veya 5.20'ye binmek nasıl hissettirir sizce ? Hiç BMW kullanmadım, ancak aranızda Captiva ile paralelde bu araçları kullanan arkadaşların olduğunu düşünüyorum.

    Bu arada Captiva 7 yıl boyunca bşr kez dahi beni üzmedi, satarken ne kadar zor ayrıldığımızı (ailece) size anlatamam. Süper bir makina idi.
  • tk152 T kullanıcısına yanıt
    Bmw tabiki tartışmasız marka araçlardan lakin alacağınız aracın yaş km olarak bmw lere şu etapta pek yaklaşılmıyor alım gücünüzü bilmiyorum ama benim şahsi görüşüm 5.30 kasadan yana benzinli olacaksa 2003-2006 arası düzgün bulursanız kaçırmayın bmw de ikinci el çok dikkat edilmesi gereken bir araçtır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muhoi M kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler arkadaşlar hep birlikte kazasız günlerde inşallah...
    Aracı zor bela 88.500 TL. ye aldım.Servis bakımlı, nokta hatasız olunca pekte düşmedi fiyatını.
  • Bu arada Bursa Neskar Yetkili serviste 2013 lerde olan (Parmakla basınca kapı kilitlerinin açılması) kapı kolu ve modülü için 120 TL.işçilik içinde kapı döşemesi söküleceği için 100 TL. Toplamda 220 TL. fiyat verdiler.Tek kapı fiyatı bu arada bende zaten şöför kapısını yeterli dedim çünkü açınca hepsi açılıyor zaten.Ayrıca Yeni Captiva ön fren balata takımı değişim işçilik dahil indirimli fiyat 480 TL. arkalarda olursa 800 Küsür dediler nasıl fiyat arkadaşlar?Birde dışarda özel servise sorayım diyorum...
  • tk152 T kullanıcısına yanıt
    Madem bir kez bile üzmedi, zor ayrıldınız, o halde marka stratejisine neden takıldığınıza pek anlam veremedim. Durumunuz varsa ve yeni model bmw dizel alacaksanız yakıtınız birkaç litre düşecektir. Bu durumda zaten Captivanın birkaç senelik yakıt masrafı peşin olarak cebinizden çıkacak. Birkaç litre az tüketimin de ekonominizi ne sarsacağını ne de düzelteceğini pek zannetmiyorum açıkçası. Kaldı ki, bir de ihtiyaçlarınız önemli. Captiva gibi geniş bir araçtan küçük arabaya geçeceksiniz. Aileniz geniş ise sığmakta sıkıntı da yaşayabilirsiniz. Eski model bmw alacaksanız zaten dizel ise km yüksek olacaktır ve size ne gibi sürprizler çıkarır, bilemezsiniz. Keza lpgli alacaksanız da yakıtı ekonomik olabilir ama eski model ve yüksek km lpgli bir bmw de başınıza ancak dert olur diye düşünüyorum. Tabi bunlar benim şahsi fikirlerim. Umarım kararınızdan dolayı pişman olmazsınız ve hayırlısı olur..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarr -- 20 Nisan 2017; 19:32:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Chatkapi kullanıcısına yanıt
    Bence balata değişimi için yetkili servise gitmek intaar olur triger deseniz neyse enfazla 300 tl ye dışarda yaptırırsınız 800 tl nedir abi yaa yazıktır günahtır hiçmi vijdan yok bu insanlarda vatandaşı ne gözle görüyorlar o balataları ben kendi aracımda rahatlıkla değiştiriyorum size tavsiyem kesinlikle orda yaptırmayın net.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arnold08 kullanıcısına yanıt
    Trigeri de neden gözünüzde büyütüyorsunuz anlamıyorum. Altı üstü bir sente ayarı yapılıyor. Bunun haricinde öyle zor bir işlem değil. Tabiki rastgele, bilmeyen bir yere yaptırmayın ama özel opel servislerinde bu işi gayet başarılı bir şekilde yapıyorlar. Ben de öyle yaptırdım ve gayet de iyi yaptılar.

    Captiva kullanıcılarının bütçesi belli. Hesabını yapmayacak kadar parası olan da zaten Captivaya değil, Range Rover' a biniyor ve bakımı geldiğinde de borusana götürüp ne lazımsa yapın diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ceyarr kullanıcısına yanıt
    Konum itibari ile triger işi burada artvinde deveye hendek atlatmak gibi büyük şehirdeki imkanlar malesef burada yok haliyle güvenip herkese aracı ellettiremiyorum olsa zaten yetkili servisin yakınından bile geçmem size örnek vereyim trabzonda yetkili servis triger setine 800-900 arası fiyat veriyor özel opel servisleride 750 tl ye hallederim diyor mantıklı düşününcede diyorsunki bu sefer 100 tl farktan vede 2 yıl parça garantisinden kaçmayayım ki mantıklısı bu ankara istanbul bursa gibi büyük şehirlerde seçenek çok kısıtlı imkanlarla hayatta kalmaya çalışıyorum yeminle olsun captivamla böylede mutluyum😭

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ÖTV farkı yeni yansımaya başladı. Bayilerin elindeki stok bitti. İkinci eller artacak, alacaksanız hızlı davranın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar iyi akşamlar .2012 bagaj perdesi lazım.çıkardım bir yerde unuttum bulamıyorum.teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tk152

    Merhaba Arkadaşlar,

    Marka stratejisi ve yakıt tüketimi sebebiyle aracımı sattım. Çok alakasız ve belki kıyas yapılmasını bile anlamsız bulacağınız bir noktaya getireyim olayı. Captiva'dan inip 3.20 veya 5.20'ye binmek nasıl hissettirir sizce ? Hiç BMW kullanmadım, ancak aranızda Captiva ile paralelde bu araçları kullanan arkadaşların olduğunu düşünüyorum.

    Bu arada Captiva 7 yıl boyunca bşr kez dahi beni üzmedi, satarken ne kadar zor ayrıldığımızı (ailece) size anlatamam. Süper bir makina idi.

    Hocam sizin dediğinizi ben yapmıştım. Babamda 3,20d var 2011 model. Kısa bir özet geçiyim.

    Captivaya göre bariz dar, daha az yakıyor, çok daha iyi gidiyor, yalıtım captivaya göre daha iyi, sürüş özellikleri vs üst düzeyde. Ama genişlik çok fark var. Konfor bence captiva daha önde gibi.

    Bana kalırsa 5,20 daha mantıklı. Sebebi, 3,20'de ararsınız captiva'yı. Alınacaksa da F kasa 3,16i/3,20d tercih edilmeli.




  • Bu ara taşınma telaşı olduğundan araca bir türlü baktiramadim.Kayış sesidir deyip idare ederim diye düşündüm.gelecek hafta servise götürür bakim+ trigger yaptırırım diyordum.neyse sabah bindim araca ses biraz daha garip geldi.bende dedim artik durma en azından bir ustaya göster.Neyse indim sanayiye verdiler acı haberi.ses kaynağı şanzıman mış.açmadan birsey söyleyemiyorlar ama 1000-4500 arası bir maliyet çıkarır diyorlar.2013 mü alsam derken kısmette bu çıktı.Allah sağlık sıhhat versin deyip yaptıracağım aracı.



    Dipnot: burdan arkadaşların da yazdığı gibi 1500 civarina malolan,Antep Opel bayinin 1500 civarı fiyat verdiği trigger + 90 bin bakıma 2500 isteyen Maraş opeli sevgi ve saygıyla anıyorum.varliginiz bile zarar ziyan nedeni.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chatkapi

    Teşekkürler arkadaşlar hep birlikte kazasız günlerde inşallah...
    Aracı zor bela 88.500 TL. ye aldım.Servis bakımlı, nokta hatasız olunca pekte düşmedi fiyatını.


    Tekrar hayırlı olsun.

    Balata değişimi @arnold08 arkadaşımızın da belirttiği gibi bende özel servis derim.

    Triger ise şöyle, 100tl için yetkili servis bence mantıklı. Hatta 150tlye kadar. Sonrası özel servis bulunup yaptırılabilir. Tabi araştırmak lazım. Çok zor bir işlem değil ama balata değişimi kadar basit değil...
  • muhoi M kullanıcısına yanıt
    Farkın öyle 100TL falan olacağını zannetmiyorum. Bazen yetkili servisler kampanya falan yapıyorlar, belki öyle denk gelirse olabilir. Ben kasım ayında yetkili servisten yalnızca triger set fiyatı olarak 630 Lira bir de artı kdv sanırım böyle bir fiyat almıştım. Parçacıdan aynı orijinal gm triger setini 300 Liraya aldım. Trigere artı olarak orjinal gm devirdaim, yan sanyi v kayışı, orjinal gm antifiriz, tüm filtreler (mazot ve yağ filtresi orj gm, hava ve polen yan sanayi) toplamda parçalara yalnızca motor yağı hariç 900 Lira ödedim. 6lt Motul yağı da 150 liraya dışarıdan aldım. Toplamda işçilik dahil hepsi için cebimden 1500 Lira para çıktı. Bunların hepsini eğer yetkili serviste yaptırmış olsam, cebimden minimum 3 bin Lira civarı para çıkacaktı(fazlası var eksiği yok). Yağ olarak da 5w30 Gm yağ koyacaklardı.. Hesap gayet net ortada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 425426427428429
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.