Şimdi Ara

Chevrolet Captiva - tüm başlıklar - (425. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.222
Cevap
90
Favori
1.055.808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 423424425426427
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deathpan


    quote:

    Orijinalden alıntı: arnold08


    quote:

    Orijinalden alıntı: deathpan

    Arkadaşlar. 2011 Captivam 90000 km ye ulaştı. Sadece sabit dururken rölantide özellikle ayağın frende iken direksiyonda bir titreme ve araçta sallanma hissediyorum. Bu sorun için ne yapmalı yım. Ayrıca 90000 bakımda neleri değiştirmeliyim. Triger seti fren balataları şanzıman ve motor kulaklarını değiştimem gerekir mi.

    hocam 90000 bakımda kafadan triger setini değişeceksiniz yağ ve filtreler birdee fren hidroliği ve dreksiyon hidroliklerini değiştirirseniz tadından yenmez.titreme olayına gelince araç seyir halindeyken frene bastığınızda titreme yapıyorsa büyük olasılık disklerden kaynaklı sorun vardır onun haricinde rolantide motor takozuda olabilir benim bildiğim bunlar

    Hocam teşekkür ederim. Trigeri kesin değiştiriyorum. Hidrolikleri de aynı şekilde. Peki alt yürüyen takım ile ilgili değiştirmem gereken şeyler var mı. Burçlar ve rot başları gibi

    Detaylı bir bakım yapacaksınız anlaşılan hazır el atmışken viraj demir lastikleri,salıncak burcu büyük vede küçük olan rotiller birde turbo çıkış hortumu diyorum çünkü captivada kroniktir mutlaka değişin son olarakta Z-rotları dahada bişey gerekmez zaten ön düzen parçaların fiyatları uygundur. Yapmışken tam yapın bari epey bi zaman kafanız rahat binersiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arnold08


    quote:

    Orijinalden alıntı: deathpan


    quote:

    Orijinalden alıntı: arnold08


    quote:

    Orijinalden alıntı: deathpan

    Arkadaşlar. 2011 Captivam 90000 km ye ulaştı. Sadece sabit dururken rölantide özellikle ayağın frende iken direksiyonda bir titreme ve araçta sallanma hissediyorum. Bu sorun için ne yapmalı yım. Ayrıca 90000 bakımda neleri değiştirmeliyim. Triger seti fren balataları şanzıman ve motor kulaklarını değiştimem gerekir mi.

    hocam 90000 bakımda kafadan triger setini değişeceksiniz yağ ve filtreler birdee fren hidroliği ve dreksiyon hidroliklerini değiştirirseniz tadından yenmez.titreme olayına gelince araç seyir halindeyken frene bastığınızda titreme yapıyorsa büyük olasılık disklerden kaynaklı sorun vardır onun haricinde rolantide motor takozuda olabilir benim bildiğim bunlar

    Hocam teşekkür ederim. Trigeri kesin değiştiriyorum. Hidrolikleri de aynı şekilde. Peki alt yürüyen takım ile ilgili değiştirmem gereken şeyler var mı. Burçlar ve rot başları gibi

    Detaylı bir bakım yapacaksınız anlaşılan hazır el atmışken viraj demir lastikleri,salıncak burcu büyük vede küçük olan rotiller birde turbo çıkış hortumu diyorum çünkü captivada kroniktir mutlaka değişin son olarakta Z-rotları dahada bişey gerekmez zaten ön düzen parçaların fiyatları uygundur. Yapmışken tam yapın bari epey bi zaman kafanız rahat binersiniz.

    Hocam teşekkür ederim tekrar. Servis triger değişim + km bakımı için 1500 tl fiyat verdi. Sanırım son eklediklerinizle 2000 tl gibi bir fiyata serviste halledebilirim. Özel serviste ise triger + km bakımı + v kayış + devirdaim pompası 1500 tl istendi. Sizce bu fiyatlar nasıl.




  • deathpan D kullanıcısına yanıt
    Fiyat buradaki ile aynı triger serviste değiştirin öndüzeni dışarda biryere yaptırın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyarr

    Bu arada, geçtiğimiz sayfalarda isofixli çocuk koltuklarının koltuğa zarar vermesi ile ilgili konuşmuştuk. Hatta ben biraz internetten araştırıp, koltuk koruyucu ped bulup link atmıştım. Bu bahsi geçen üründen aldım ve bir aydır falan kullanıyorum. Eğer isofixli çocuk koltuğu kullanıyorsanız bundan mutlaka edinmelisiniz. Gerçekten koltuğu çok güzel koruyor





     Chevrolet Captiva - tüm başlıklar -





    Ne kadar bu ürün ?



    Ben pike koydum altına :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saberd


    quote:

    Orijinalden alıntı: mobilalfa

    Merhaba,
    Aracımı uzaktan kumanda ile açtığımda kısa farları otomatik yakıyor. Ama sonrasında kapatmıyor.
    Gündüz veya gece farketmiyor. Farlar Auto modda duruyor. Sinyal kolunun en uç kısmını kolu hareket ettirmeden kendi ekseninde saat yönünün tersine döndüğümde farları kapatıyor.
    Farın "Auto" modda davranışı bu şekilde midir?
    Far sensörü aracın neresinde? Sensör kirlenmiş ve sürekli "gece" algılıyordur dediler, aracı yıkattıktan sonra bile durum değişmedi.

    2010 -2012 serisi araçlarda far hep yanıyor. Gece gündüz sadece iç aydınlatma parlaklığını etkiliyor. Sebebi eski kasada gündüz farı olmaması.

    Aynen öyledir. Doğrudur.




  • Kışlık veya yazlık lastikler için jant almak istiyorum. Sıfır ve/veya ikinci el fiyatları hakkında bilgisi olan paylaşabilir mi?
  • Bende jant var satılık ama 19 inc
  • sirdenogonzales S kullanıcısına yanıt
    Tekrar link atayım



    https://www.e-bebek.com/baby-plus-oto-koltuk-koruyucu-uzun-p-byp-bys121/
  • arkadaşlar selamlar. 2013 model ltz captiva. ilk uzun yol deneyimini yaptım. keyifli bir sürüş oldu. fakat. yakıtın haddinden fazla olduğu kanaatindeyim. acaba araç için normalmi benim arabada mı sorun var anlayamadım. ankara - antalya ortalama hız 120-130 8.5 litre yb. yada yarım + çeyrek yarısı depo. antalya ankara ortalama hız 120km 8.7 litre aşağı yukarı aynı depo miktarı. sizce normalmi. bu arada bakımları yeni yapıldı daha.
  • bence normal. belki biraz daha dusuk olmasi beklenebilirdi. 8-8,5 gibi. tabi ki bir de akseki de araci ister istemez biraz performansli kullanmayi da hesaba katmak lazim. benim 6 aylik tecrubem 110km yi gectikten sonra 8 in altina dusmek zor gibi. gecen ben de gidis-gelis toplamda 400 km gibi bir yol yaptim ortalama hizim 110-120km 8 litreye ancak dusurebildim. daha once ama bir kez 100 u gecmeden sirf deneme amacli 6.9 u gormustum. bir daha da gormedim zaten. cunku vites gecisleri ve hizlanmasi insana keyif veriyor. haliyle yakit ortalamasi da yukseliyor. eco da aracin pek gitmedigini soyleyenleri duyunca sasiriyorum. vites dusurmeden gayet iyi hizlaniyo. ben bu araci alsam mi almasam mi diye dusunurken 1600cc otomatik dizel bir arac ile arasinda sehirici olsun sehir disi olsun 2.5 - 3 litre fark edecegini dusunerek aldigim icin cok asiri bir durum oldugunu dusunmuyorum.

    ayrica, belki de tabi ki oyle diyeceksiniz ama hiz sabitleyici kullanmak yakit tuketimini artiyor bence. bayir asagi inip cikacagin yerlerde kaptirmak varken inerken frenliyo cikarken gaz veriyo bunlar onemli etkendir diye dusunuyorum. dikkatimi ceken diger bir husus da, ayaginizi gazdan cektiginizde ki durum. bence bir aracin yakit ortalamasini en cok etkileyen durumlardan birisi. captiva da ayaginizi gazdan cektiginizi devir asagilara iyice dustugunde bir alt vitese geciyor ve o arada arabayi motor devri yavaslatiyor. ben baska kullandigim otomatik araclarda pek gormedim boyle bir durumu. belki vardir bir bildikleri ama bana pek de mantikli gelmiyor. bir de lastiklerinden dolayi midir bilmiyorum ama defalarca gittigim ayni mesafeyi daha az km yapmisim gibi goruyorum. mesela normal binek araclarla olculen 165 km lik bir mesafe bu aracta 150 km gibi gorunuyor. jant&lastik ebatini buyutmus olsam belki ondandir diyecegim ama oyle bir durumda yok.

    eksi arti gordugum bir cok onu var ama daha da uzun yazmayayim bu msji. son olarak; hafta sonu galerici arkadaslardan captivanin suan cok iyi alinip satilan bir model oldugunu soylediler ama o kadar zam gelmsine ragmen captiva fiyatlari sanki hemen hemen hala ayni yerde gibi. umarim chevrolet tekrar Avrupa ya doner ve otomobillerimiz hakettigi degere tekrar kavusur.




  • leo1612001 L kullanıcısına yanıt
    Captiva için servislere km ile ilgili bir güncelleme yazılımı gelmişti siz bu güncellemeyi yaptırdınızmı ?
  • haberim olmadi icin oyle bir gelismeden o yuzden herhangi bir islem yaptirmadim. ama sorayim. bilgi icin tesekkurler
  • selamlar

    yine bir parca degisimi ile karsinizdayim :)

    birisi arka tampona biraz fazla dokunmus parktan cikarken buyuk ihtimal. park sensorlerin oldugu kisim iceri gocuyor plastik oldugundan sizde deneyin goreceksiniz. 1 adet park sensorum icerden kirilmis esneme sonrasi. ama tamponda cizik bile yok. Araca bi bindim park sensoru halay cekiyor cikardigi sesle :D gittim degistirdim 1 adet orjinal park sensoru 200 tl iscilik dahil.
  • Merhaba Arkadaşlar,
    Yaklaşık 15 gün önce 2011 model captiva ile aranıza katılmış bulunuyorum. 89000 km high paket temiz bir arabayı uzun aramalar sonunda buldum. aracımı aldığımdan beri eksiklerini tamamlamak ile uğraşıyorum. Uzun zamandır forumu takip ediyorum ve paylaşımlarınız için hepinize teşekkür ederim. Yaptıklarımın belki faydası olur düşüncesi ile paylaşmak istedim.
    Aracı alırken baktırdığımda turbo hortumunda yağ sızıntısı olduğunu farkettik. Arka amortisörlerde yağ kaçağı vardı. İlk gün hemen sevdiğim arkadaşımın servisine götürdüm. Yağ ve filtreler değişti. Turbo'ya giren ve çıkan hava hortumlarında kırıklar olduğu için hortumları değiştirdik. Arka 2 amortisör değişti. Yanmayan sağ ayna sinyalini istanbuldan site üzerinden sipariş ederek getirttim onuda değiştirdik. Bugün direksiyondaki tıkırtı ve el freni tutmaması sorunları ile ilgili aracımı tekrar bıraktım. El freni balataları değişti ve direksiyon kutusu tamir edildi. Direksiyon kutusu tamirinden sonra farkedilir bir iyileşme oldu.
    Bundan önceki arabalarım sırasıyla Land Rover TD5, Kia Sorento, Hyundai SanteFe. SanteFe harici bütün arabalarımdan memnun ayrıldım. Captiva'da onlardan birisi olacak umarım. Kullanımı çok keyifli ve verdiğiniz paranın fazlasıyla hakkını alacağımız bir araç.
    Hepinize keyifli forumlar dilerim.




  • burak_tonyali B kullanıcısına yanıt
    Turbo hortumunda yağ kaçağı nasıl tespit ettiniz benim aracın şanzuman üst bölgesi hafif yağlanmış usta eline fener alarak turbodaki borudan geliyor olabilir dedi sizdede böyle bir durum söz konusu oldumu bu hortum ismi ne olarak geçiyor turbo çıkış hotumu mu acaba
  • burak_tonyali B kullanıcısına yanıt
    Bu arada hangi ildesiniz ?
  • Kayserideyim, sizin ustanizin tespiti gibi şanzıman üzerinden sızan yağ üzerine tespit edildi. Turbo hortumlari cikartildiginda kelepçe takilan yerden kırıldığını bizzat gözümle gördüm. Hortumlarin isimlerini tam olarak bilmiyorum ama yarın ogrenebilirim.
  • Turbo borularında terleme de olabiliyor. Bunu hemen kaçak var şeklinde yorumlamamak lazım. Aracı ilk aldığımda bir özel serviste hortumlar değişecek dediler, fener tutup aşağıdan gösterdiler. Bakım yaptığım yerdeki usta da baktı, terleme olabilir normaldir dedi. Aracın da zaten ne performansında, ne de tüketiminde sorun olmadığı için değiştirmedim, halen daha da kullanıyorum, bir problem yok..
  • burak_tonyali B kullanıcısına yanıt
    Aynen dediğiniz gibi şanzumanın üzerini yağlamış size zahmet turbonun hangi hortumu olduğunu parçanın adını net söylerseniz temin edip değiştireyim sizden cevap bekliyorum teşekkürler
  • ceyarr kullanıcısına yanıt
    Sayın ceyar haklı olabilirsiniz aracı aracın performansında bir düşüklük yok aslında ama aracı ilk aldığımda usta alttan fener tutarak baktı ve turbo borusundan olabileceğini söyledi o günden beri içimde bir kuşkudur kaldı 1 ay sonra triger değişimi için servise gideceğim orada kontrol ettiricem bakarsın ellerinde olmaz parçayı dışardan alıcam bide bakalitler için fiyat aldım aracın orjinal renginde metalik boya gri ortadaki ön-arka difröz için 1200 tl fiyat verdi bakalım boyayı dışarda biryere yaptıracağım triger setine 900 tl v- kayışı dahil fiyat verdiler artvinde triger değiştireceğim güvenebileceğim usta yok o yüzden yetkili servise gideceğim bikereye mahsus servise öpüleceğiz😩
  • 
Sayfa: önceki 423424425426427
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.