Şimdi Ara

Chevrolet Captiva - tüm başlıklar - (328. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
10.221
Cevap
90
Favori
1.055.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben mi anlamdım yada bir sorun mu var bu far sensörünü ben anlayamadım. Aracı çalıştırınca farlar direk yanıyor. Oysa auto getiriyorum düğmeyi. Yardımlarınız için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muratslx M kullanıcısına yanıt
    benim araçtada böyle, daha doğrusu tüm captivalarda böyle, acaba diyorum gündüz farı olarak mı dizayn etmişler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratslx

    quote:

    Orijinalden alıntı: alicelebi.

    quote:

    Orijinalden alıntı: checheua

    Yolda giderken şu lamba niye yanar?
    Bu mesaja eklenen görseller:



    kontak açıkken ışıklar yanarken 3 kez arka arkaya gazı kökleyip bırakın sonra kontağı kapatıp çıkarın kapıyı açıp elektiriği kesin aracın kapıları kilitleyip açın sonra büyük olasılıkla ışık söner.

    sizin araç 2011 değilmiydi bu eski gösterge yanlız

    benim araç 2011 ama sonuçta sıfırlama hepsinde aynıdır. Bakımı sıfırlamış oluyor bunu yaparak




  • Captiva turkiyeye girisi devam etseydi gercekten ortalama fiyat 200 bin tl civari olurdu bugun baktigimiz 2011 2012 model araclarda 100 bin tl civari olurdu diye tahmin ediyorum. Suan fokus aracim var neredeyse bu degerleri yakiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeroTech

    Hocam tekrar teşekkürler
    Bende cruze 2011 var lpgli. Çok sık yakıt almaktan bıktım. Ayrıca trafiğe girdiğimde oluyor bu nedenle dizel otomatik araç bakıyorum. Manuelin yorduğu çok oluyor.

    Baktığım araçlarda 55bin tlden aşağı değil. Captiva gözüme çarptı baktım 60+/- fiyatlarda alınabilir gibi.

    Biraz kurcalayacağım açıkçası ama 10-12 lt çok değil mi şehir içi? 8-9 olsa gayet iyiydi. Şehir dışı 6 çok iyi mesela.

    Tşk tekrar Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin sahada. Hayırlı olsun



    dostum haklısın şehir içi fazla yakıyor bende korsa vardı dizel 9 litre yakıyordum bence 2 tonluk bir araç için normal suv tarzı araçlar lükse girer yakıta takılırsan çıkamazsın işin içinden




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arnold08

    quote:

    Orijinalden alıntı: HeroTech

    Hocam tekrar teşekkürler
    Bende cruze 2011 var lpgli. Çok sık yakıt almaktan bıktım. Ayrıca trafiğe girdiğimde oluyor bu nedenle dizel otomatik araç bakıyorum. Manuelin yorduğu çok oluyor.

    Baktığım araçlarda 55bin tlden aşağı değil. Captiva gözüme çarptı baktım 60+/- fiyatlarda alınabilir gibi.

    Biraz kurcalayacağım açıkçası ama 10-12 lt çok değil mi şehir içi? 8-9 olsa gayet iyiydi. Şehir dışı 6 çok iyi mesela.

    Tşk tekrar Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin sahada. Hayırlı olsun



    dostum haklısın şehir içi fazla yakıyor bende korsa vardı dizel 9 litre yakıyordum bence 2 tonluk bir araç için normal suv tarzı araçlar lükse girer yakıta takılırsan çıkamazsın işin içinden

    Aynen katiliyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tövbekar_01

    Captiva turkiyeye girisi devam etseydi gercekten ortalama fiyat 200 bin tl civari olurdu bugun baktigimiz 2011 2012 model araclarda 100 bin tl civari olurdu diye tahmin ediyorum. Suan fokus aracim var neredeyse bu degerleri yakiyor

    yazına hak veriyorum bu aracın üretimi türkiyede devam etse 200 bin tl den aşağı olmaz çevremdekilerede böyle diyorum ozaman ancak anlıyorlar
  • 2.0 2ton bir araç için şehir içi bu değerleri anlarım ama corsa focus ve karşılaştırılacak araçlar değil arkadaşlar. Corsa 7 focus 8 lt yakmalı max. Yoksa hiç bir esprisi kalmaz bu araçların. Ki 2005 corsa ile arkadaşım en fazla 7 yakıyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HeroTech -- 21 Şubat 2016; 21:54:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeroTech

    2.0 2ton bir araç için şehir içi bu değerleri anlarım ama corsa focus ve karşılaştırılacak araçlar değil arkadaşlar. Corsa 7 focus 8 lt yakmalı max. Yoksa hiç bir esprisi kalmaz bu araçların. Ki 2005 corsa ile arkadaşım en fazla 7 yakıyordu.

    dostum gelsin o arkadaşın birde artvinde yaktırsın o 7 lt reyi aracın satışını vereceğim ona biz burda doğayla mücadele veriyoruz
  • arnold08 kullanıcısına yanıt
    Corsa dizel ile nasıl 9 litre yakıyordun merak ettim?

    Yolun şehir içi kısa mesafe olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Corsa dizel ile nasıl 9 litre yakıyordun merak ettim?

    Yolun şehir içi kısa mesafe olabilir mi?

    kısa mesafe doğrudur da pek şehir içi değil daha çok kasisi bol köy yolu gibi
  • Arkadaşlar araçtan gaza basınca 2000 devirlerde civarı kola açarken çıkan gaz sesi gibi bi ses geliyor. Turbo hortumunda yırtık vardı değiştirttim ancak halen daha da az olmak kaydıyla geliyor. Sorun ne olabilir sizce?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • canimacin C kullanıcısına yanıt
    Turbo pervanesinin açısı o devirlerde değişiyor. Ses turbodan mı bir kontrol edin. Turbo tamiri olabilir.
  • aydayd A kullanıcısına yanıt
    Yarın götürmeyi düşünüyorum zaten. Hortumlar değişmeden önce çok barizdi bu ses ama şimdi iyice azaldı. Çekiş konusunda bişey diyemiyorum. Sizin arabalarda da aracın gercek kavraması 2000 devirler civarında mı oluyor? Yani hafif meyilli yolda bile 2000 küsür devirlerde gidiyor araç.
  • turbodan gelen ses çok hafif ıslık sesi şeklindemi, bende de gaza basınca çok hafif sılık sesi geliyor, servise götürdüğümde bunun normal olduğunu söylemişlerdi, böyle bir ses mi geliyor aracınızdan, devir konusunda gaza basmadığım sürece hafif meyilde 1000 devir civarı gidiyor araç
  • metesserdar kullanıcısına yanıt
    Islık sesi gibi değil sanki kola şişesi açıldığında gelen foşlama sesi gibi. Yada kötü örnek olacak ama arkadşlar nolur kusura bakmayın Wc de sifon un boşalma sesi gibi. Forrrrk diye bir ses. Sanki bir hava kaçağı gibi geliyor bana. Ama hortumlar da değişti. Anlamadım bir türlü. Tam düz yokuş olmayan yolda bile hafif hızlanmak için 2000 devir üstüne çıkıyor araç ve hiç inmiyor.
  • dediğiniz ses normal değil, muhtemelen kompresyonda kaçak var, yada kötüsü turbo arızası ancak turbo rızası durumunda da aracın rolanti devrini yükseltmemesi gerekir, bence araçta muhtemel sıkıntının daha da ilerlememesi için yetkili servise gidin
  • Islık sesi turbo pervanesinin rulmanı bozuluyor demek.
    Sesi yapan rulman turbo tamir seti içinde yenisi ile değişiyor.
    Tamir seti içinde zaten birde turbo açılınca değişmesi gereken contalar var.
    Contalar değişmezse turbodan yağ kaçağı olur.
    Pervane arızalıysa turbonun değişmesi gerekir.
    Başka bir turbonun pervanesinin çıkmadan alınıp takıldığını hiç duymadım.
  • metesserdar kullanıcısına yanıt
    Yükselen rolanti devri değil aracın giderken aldığı devir. 2000 den aşağı doğru dürüst hızlanamıyor yavaş da olsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim araçta iki bin devir sonrası çok hafif bir ıslık sesi var, servise gittiğimde sorun olmadığını, captivaların turbosundan bu sesin geldiğini söylediler, araç 24 bin km de, sizde de böyle bir ses var mı arkadaşlar ?? yoksa 24 bin km de turbo bitme işaretimi veriyor ??? ( çekişte herhangi bir düşüklük hissetmiyorum)
  • 
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.