Şimdi Ara

CHERY TİGGO 3 YORUM (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
360
Cevap
2
Favori
372.872
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben bu aracı incelemiş biri olarak hala, 34.000 YTL'ye çok daha güvenli ve kaliteli araçlar alabilirsiniz diyorum. Tabii ki ''ben de SUV'a binmek isterim, ama bütçem de budur'' diyenlere de diyecek sözüm olmaz.
  • Gecmiste ya da gelecekte chery almak gibi bir planim olmadi :)
    Chery distributoru ile organik-inorganik herhangi bir bagim yok (keske olsa) :)
    Chery ya da herhangi bir baska cinli araci sizin bahsettiginiz sekilde savunmam icin bir neden yok yani ...

    ncap testleri hakkindaki gorusum cinli araclar Turkiye ye girmeden oncede ayni idi ... bilimde herhangi bir konu hakkinda konusabilmek, daha dogrusu soylediginizin dinlenebilir olmasi icin elinizde veri olmasi gerekir ... hali ile otomobil guvenligi icinde dunyada birkac kurulus mevcut ... avrupa icin ncap var ve veri icin elde baska kaynak olmadigindan ncap verileri kullanilmak durumunda mecburiyeten ... ancak ncap maalesef kurulusu ve ana destekcilerinin kim olduklari belli oldugundan bagimsizligi suphelidir ... ayrica 64 km/h hiz ile frontal yani on carpisma ile birlikte iste yandan arac carpma simulasyonu vs gibi ek testlerin hepsinde bir simulasyon soz konusu olsada ncap testlerine gore duzenleme denilen birsey mevcut otomotiv sektorunde ... ncap in yapisinin icinde yer alan avrupali otomotiv markalari darbeyi emen-dagitan sistemler ile 64 km/h lik testte basarili olacak yapiyi gelistiriyor maalesef esas olarak ... ha araclar eskisine gore guvenli olmuyor vs demiyorum elbette teknoloji ile birlikte gelisme var ama ncap yildizlari biraz goz boyuyor yani firmalarin yaptiklari daha guvenli arac yapmaktan biraz ncapta nasil daha fazla yildiz alirimin calismasina kayiyor ... bu nedenle ncap in gercek guvenligi yansitmasi konusunda problemleri oldugunu dusunuyorum ... kisaca soyle ornekler ise elinde cekic ile kapinizi kirmaya calisan bir hirsiz testi var iken kapinin guvenilirligi konusunda daha cok cekice karsi onlem uretmeye yonelen ureticiler maymuncukla gelen hirsiza karsi o kadarda takmiyorlar ... zira test yani pazarlama cekici ongoruyor ...

    kisaca siz avrupa fanatigi olarak kendi mantalitenize sahip olmayan birini chery savunucusu olarak gorebilirsiniz ... dogaldir ... fanatiklik ruhu icinde bu da yer alir ... :)




  • Neyse, aslında bu çinlilerin başına iş açan araç şu aşağıdaki, herşey onunla başladı

    http://www.youtube.com/watch?v=DZWy_fASSiQ&feature=related

    Alttaki bir yorumada gülüyorum son 5 dakikadır

    "good way to control population in china"
  • ve tabi brilliance ile devam etti... ben bile aracı güzel buluyordum ama bunu görünceye kadar...

    http://www.youtube.com/watch?v=nzoRdDssL1w&feature=related

    Yorum alttaki;

    "Shit i hope i dont hit a rabbit with this car. Fatal for the driver, the rabbit would walk with a broken tooth"


    Kısacası bütün endişeler bu ülkenin daha önce yaptığı araba görünümündeki kağıtlar yüzünden, merak etmeyin almanlarda önden darbe aldığı zaman
    bagajı yamulan araçlar yapsalardı onlara karşıda ön yargılı olurduk, bütün sorun chery'nin testlere girmeyi reddetmesi ve yukardaki araçların mirasçısıyım mesajını vermesi bu yüzden....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi playmaker -- 25 Kasım 2008; 1:47:17 >




  • Brillance in ilk euncap testini vermissiniz ... ben sizin aradiginiz gibi kasit aramiyorum ... yoksa "eski testini koymakla neyi kanitlamak istiyorsunuz, Allah akil fikir versin" demek kolaya kacmak ve gozunu fanatiklik burumek olurdu ... gozunuzdan kacmis olmali diyeyim ...
    sizin verdiginiz testten sonra tekrar girmis brillance euncap standardinda teste ...

    http://www.youtube.com/watch?v=0ekxvQR97O0
  • playmaker, belirtmeyi unutmuşsun LandWind jipin testini ADAC yapmış yani Ncap değil. İki ayrı kuruluşunda çok ciddi açıklamaları var; yolladığın videodaki ADAC'ın açıklamaları zaten olayın ciddiyetini çok iyi açıklıyor:
    "Le resultat est catastrophique = sonuç felaket" ,
    "Il faut plusieurs personnes pour ouvrir les portes=kazadan sonra kapıları açabilmek için birçok insan gerekiyor",
    "A cause de la structure de la colonne de direction, du volan et du moteur les occupants de cette voiture n'auraient aucune chance de rechapper = Aracın motor, direlsiyon koloni yapısı yüzünden yolcular kurtulmak için hiçbir şansı yok."
    Ki bu test 64 km/s hızla %40 örtüşme ile yapılmış...
    Brillance'a gelince, sözüm ona çinin premium sınıf araçlarını üretiyor (Avrupa'nın audi, mercedes, bmw gibi) ve bu sözüm ona üst sınıf BS6 modeli sıfır yıldızı aldıktan 79 gün sonra yeniden geliştirilmiş aracı gönderiyor, o da ancak 3 yıldız alabiliyor. Adamlardaki ne yazıkki üretim zihniyeti, otomotiv karakteri bu, ucuz olsunda güvenlik dahil neresinden kırpsak kardır; tıpkı almanların kalite yüksekliği zihniyeti gibi, tıpkı italyanların sportif araçlar üretme zihniyeti gibi, tıpkı fransızların güvenlik zihniyeti gibi... Sonra benim ülkemde bazı kişiler sanki çinliler babalarının oğluymuş gibi çıkıp "canım ciğerim kardeşim Chery" modunda avukatlığa soyunuyor, yazık...
    Birde şu var, dünyadaki en acınıcak çamur atma tipi bilmeden sallamaktır. Ncap ve ADAC hakkında hiçbirşey bilmeyen kimseler çıkıpta "bence taraflılar, bence bu işte bi iş var" gibisinden artık son nokta boş lakırdı çamura yatıyorlar. Pardonda siz orayı Türkiye'mi sandınız? Eş dost kollanacak, yandaşlara ihale verilecek, istediğin kuruluşun özgür fikirlerini satın alıcan sonuçları değiştiricen vs... Farkındamısınız bilmiyorum hediye bir saat için bile bakanlıklardan, başbakanlıklardan istifa edilen bir toplumdan bahsediyorsunuz, karıştırmayın. Kaldıki dünyada 100'e yakın üretici var, çakma çinliler dışında tüm firmalar bu testlerin takibini yapıyorlar, yani içine yalan dolan karıştırılsa emin olun milyar dolarlık bu otomotiv firmaları Ncap'ıda ADAC'ıda doğduklarına pişman ederlerdi. Ayıptır, insan güvenliğini, canını hiçe sayan bir üretim politikasından belgeleriyle kanıtlarıyla bahsediyoruz burda.

    (Bu arada tiggo için "bu fiyata 10 sene öncesinin araçları alınır, onların güvenlik hali ortada" deyip resim koyan arkadaş, hiçmi araştırma yapmazsın sen? Sadece 2 dakikada birebir rakip bulduğum araç buyur: Nissan Qashqai "SUV" 1.6http://www.sahibinden.com/21000km_de_2008_WQQaXQQ10315411WQQpXQQdisplayitem&keyword=qashqai ) Kendini kanıtlamış Nissan, yürüyen aksamıda, motoruda, teknolojide, çakma olmayan tasarımıda... Ki burdaki pazarlıksız fiyatı ve bu sadece bir tane örnek, istense onlarca alternatif var. )




  • He he brillance ilk testi tabi o sayılmaz değil mi En azından birileri kafalarına vurmuş kağıt olduklarını arabayı geliştirmek zorunda kalmışlar, onda da 3 yıldız birde sözde lüks bir araç bu... Olayın özeti teste girmeden bu araçların ne mal oldukları ortaya çıkmaz, bakınız. sayısız kağıt yapılı çin arabası testi...

    Yukarıda yazdım yine ncap'e gimiyorlar bir dergi alıp kendi test ediyor, chery'de test taraflı iftira felan diyor....

    http://www.youtube.com/watch?v=5kQGAK550LE

    Bünyesinde böyle bir araç barındıran bir markayı savunmanın hiç bir mantığı yoktur. Zaten araçlar sağlam olsa niye girmesinler teste? Oradan alacakları 5 yıldız en büyük pazarlama kozlarından biri olurdu onlar için, en büyük açıklarını kapatmak istemiyorlarsa hala açıkları var demektir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ERG81

    Kaldıki dünyada 100'e yakın üretici var, çakma çinliler dışında tüm firmalar bu testlerin takibini yapıyorlar, yani içine yalan dolan karıştırılsa emin olun milyar dolarlık bu otomotiv firmaları Ncap'ıda ADAC'ıda doğduklarına pişman ederlerdi.



    Madem alintilayarak cevap yaziyorsunuz anlamadi iseniz alintilamayin, cevap yazmayin ya da anladi iseniz tamamini kavrayin ona yorum yapin ...
    Albea nin Palio nun misal nerede testleri ?
    Chrysler, Dodge gibi onlarca modeli olan markalarin hangi modelleri teste girmis ?
    Ayrica uzerinde konusulan videolar 2006 2007 yili kaynakli ...
    Ben avrupalilarinda onceki modelleri ncap ta berbatti dedigimde yahu eski teknolıji ile simdiki teknoloji hic karsilastirilir mi muhahahaha ... diyip sonra cinlinin ilk testi ile ikinci testi arasi farki vurgulayinca ... ilk test tabi sayilmaz di mi hahahaha ... yazmayi marifet sanmakta ilginc ... 3 yildizlik test bile 2007 yilina ait cin otomotiv sektoru zaten kac yillik gecmise dayali ? neredeyse 2009 a girmek uzereyiz ... avrupalilar size gore yemiyor icmiyor teknolojilerini gelistiriyor ama cinlilerin eli armut topluyor ...

    Ncap konusunda soylediklerimi de anlamamazliktan geliyor ya da anlamiyorsunuz ...
    Ncap bu kadar pazarlamaya yonelik bir test haline gelince adamlar mesailerini buna harcamaya basladi diyorum ... 64 km/h hiz ve digerleri sanirim 50 km/h hizla belli testler yapiliyor ... Darbe emen-dagitan sistemler uzerine o kadar yogunlasip 64 km/h lik belli testleri cikarabilecek calismalar yapiliyor diyorum ... Ornekte verdim ama anlayamamis ERG81 ya da dedigim gibi anlamak istememis ... ben Ncap ta kollanma gibi birseyden bahsetmis miyim ? ama oyle algilamak istemis, diger vurgularimi anlamak istemediginden olsa gerek ... Tekrarlayayim dedigim belki anlasilir umudu ile; Kapi ornegi verdim ev kapisi ureticileri diyelim, birde test var testte adamlar ellerinde cekicle daliyorlar kapi ne kadar dayanirsa yildizi basiyorlar ... Ama testte maymuncukla, levye ile hirsiz gelse ne olacak bunun testi yok !! yap cekice gor kapi yap cekice gore kapi ... al yildiz mantigi oturdu diyorum bu yuzden ncap a guvenmiyorum diyorum ... siz ncap adam kollamaz diye cevap veriyorsunuz ... daha ne diyeyim ...

    Ve bastan beri tekrarladigim yineleyeyim; ben mevcur herhangi bir cinli model icin tas gibidir, saglamdir demedim ... ama siz "cin yaparsa .oktandir" demekte israr ediyorsunuz ... ben cinli su model cok saglamdir diyemiyor isem sizde "her cinli .oktandir" diyemezsiniz diyorum ... ozeti budur olayin ... ama siz hala cinlileri savunun bakalim diye algilar iken gozunuzu buruyen fanatiklik ile saldiriyorsunuz bunun farkinda degilsiniz ...

    Adamlar sizin gibi yildizi gorunce mal bulmus magribi gibi sarilani bulunca elbette 10 liralik mali 20 ye gecirir ... e ne diyeyim mustehak ...




  • Bu araçlar güvenlik konusunda kendilerini kanıtlamadıkça insanların ön yargılarını yıkmanın hiçbir yolu yoktur, boşuna uğraşıp bir tarafınızı yırtmayınız

    1997 ile 2007'yi de karşılaştırdın bir muhahaha daha

    ama 2009'a girdik şimdiye tank yapmışlardır

    Brillance o teste girmeseydi sıfır yıldızlı araçları dolaştıracaklardı her yerde, hiçte umrunda olmayacaktı üreticinin.... Ama sene 2007 çok geçti üstünden
    muahahah




  • Ben niye bir tarafimi yirtayim ... uzuldugum avrupali-amerikan ozentisi ile yetismis dejenere yeni neslimizi gorunce uzuluyorum asil olay buradadir ...

    Chery mhery savunmasi degil yoksa olay ...

    Ha evet savunma ise; kustah Avrupalilara yamanma cabalari ile, onlara benzeme gayreti ile, aralarina katilma gayreti ile dejenere olmus bir ulus olmaktansa ...
    Ekonomik, siyasi, askeri, nufuz olarak gidisatlari ortada olan caliskanlik ve hirs olarak takdir ettigim cinlilere benzeyebilsek keske kismini savunurum, hemde zevkle ...

    Ayriyeten son mesaj gosterdi ki bu fanatiklik bunyeye girince isler degisiyor demek ki ... Yeri geldiginde seviyeyi yerlerde surundurmekte marifet sanirim Avrupa fanatizm kulturunde ... Velhasil kendi calan kendi oynayan avrupalilarin alenen yapamadigi bayrak tasima olayini bizim Turkler ustlenmisya ... Daha bu konuda tartisma surdurmenin anlami kalmamis ...
  • Forumu en başından tek tek dikkatlice okudum ve bazı arkadaşlar varsa yoksa Euro Ncap testini savunmuşlar. Araçlarını Euro Ncap testine sokmak demek aracının kendi piyasasını önceden açığa çıkarıp güçlendirmek demek bu kesinlikle doğru. Şimdi diyeceksiniz ki Euro Ncap testine girmemiş araca binmem güzel bir düşünce ama senelerdir bindiğimiz araçların hangisinin Euro Ncap testi var veya girip iyi bir dereceyle çıkmış? Herşeyi bir yana koyup Euro Ncap testini savunan insanlar aslında gözleri bürünmüş kişiler. Çin üreticileri araçlarının servis ve parça ucuzluklarıya araçlarını piyasada satma çabasındalar ama diğer markalar ise al arkadaş ben arabamı Euro Ncap'a soktum yıldız aldım havamıda atarım fiyatımıda basar milleti kazıklarım düşüncesi içindeler! Aslında biz millet olarak her iki tarafın ortasında muallakta kalmış kişileriz bir çoğumuz ben Euro Ncap testinden çıkmış pahalı donanımsız arabaya binerim ama aracın 2,3 yıldızı var derim diyolar, bazıları ise seneler önce Euro Ncap mı vardı ulan bıktım artık Sedan Hatchback arabalardan SUV tarzı araca binmek istiyorum artık diyen insanlarda var birde bu insanın kişisel görüşüdür ve özeldir!
    "TuzsuzDELiBEKiR" arkadaşımızın savunduğu şey araçlar hakkında yapılan ön yargıdır ve yazdıklarının dikkatli okunmamasından, yeterli bilgilerin olmadan yorumlar yapılmasından yakınmakta biraz daha dikkatli okumanız lazım yazdıkları yorumları çünkü hakikaten farklı yönden bakıyor konuya!!
    "Playmaker"ve"ERG81" arkdaşlarımızın yazdığı; araçların herşeyinin Euro Ncap testlerine dayandırmalarıdır. Aslında Euro Ncap çok güzel bir oyun ve aldatmaca otomotiv piyasasında. Ben bir Chery Tiggo kullanıcısı olarak benim arabam en kraldır başka araba tanınmam durumundada değilim ama bu Çin'liler yaşamımızın her köşesinde var bunu kabullenmeliyiz artık. Adamlardaki üretim piskoloji ürettiğim mal ucuz ve alıcısı çok olsun sürümden kazanayım kendi piyasamı ayakta tutayım. Ama diğer dünya üreticilerinin düşüncesi; sağlam yapayım çok uzun zaman kullanılsın ama alıcak kişilere geçireyim bide kullananlar yeni almak isteyenlere belki önerirler düşüncesi içerisindeler. Şimdi diyeceksiniz böyle iki düşünce var ama ben inanıyorumki Çin'lilerin düşüncesi mantıklı düşünürsek uygun olmayabilir ama alıcıyı fiyatı ve görüntüsüyle cezbetmesini biliyor. Ama diğer sağlam üreticiler fiyatları yüksek tutarak alıcıya sağlamlığıyla ifade etmeye çalışıyorlar. Sonuç olarak 2 üretim anlayışıda tüm dünya ülkelerindede mevcut tabiki bizim ülkemizdede ama bizler ekonomisi zayıf ve pahalıcı olan bir devlet olduğumuz için Çin mallarını kullanmaya sürükleniyoruz(bu sadece otomotivde değil) nitekim bende ilk başlarda Çin arabası alınırmı diye çok düşünüp araştırmalar yapıp muallakta kaldım ama Euro Ncap testinden fırlamış 3,4,5 yıldızlı aynı klasmanda arabalara 70bin 80bin ytl para verip alacağıma aynı klasmanda 35bin ytl'lik bir Çin malı araç alır paşa paşa binerim diye düşündüm ve öyle yaptım. Aaa kötümü yaptım bence hayır tabi buna karşı çıkan arkadaşlarda olacaktır ama bu tercih meselesi şahsen 30-35 bin ytl arası sedan veya hatcback bir araca bineceğime SUV tarzı full bir araca binerim daha iyi dedim ve bu aracı aldım. Araç hakkında yorum yapmam şimdi çok erken çünkü aracım 5700 km'de bakalım günler km'ler geçsin kullanalım görelim Çin'liler nasıl yapmışlar ama şu ana dek hiçbir sıkıntım yok!
    Şöyle bir durumda varki beni dışardan desteklemeyip bu araç alınırmı diyen birçok insan bu araçları aldılar buna şahit en yakın 2 arkadaşım ilk başta önyargılı bakıp etmedikleri lafları bırakmadılar ama sonradanda çok güzel araçmış biz yanılmışız diyip bu araçlardan aldılar ve onlarda çok mutlular allah kaza bela vermesin! Piyasaya yeni girmiş her mal için (bu her sektörde geçerli) ilk başlarda sağlam kaynaklarla kendini kanıtlamaya çalışmadığı zaman tabiki " - "notlar alacaktır ama birazda zamana bırakıp ön yargılı davranmamak gerekir diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Contra07 -- 25 Kasım 2008; 11:10:47 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Contra07

    Forumu en başından tek tek dikkatlice okudum ve bazı arkadaşlar varsa yoksa Euro Ncap testini savunmuşlar. Araçlarını Euro Ncap testine sokmak demek aracının kendi piyasasını önceden açığa çıkarıp güçlendirmek demek bu kesinlikle doğru. Şimdi diyeceksiniz ki Euro Ncap testine girmemiş araca binmem güzel bir düşünce ama senelerdir bindiğimiz araçların hangisinin Euro Ncap testi var veya girip iyi bir dereceyle çıkmış? Herşeyi bir yana koyup Euro Ncap testini savunan insanlar aslında gözleri bürünmüş kişiler. Çin üreticileri araçlarının servis ve parça ucuzluklarıya araçlarını piyasada satma çabasındalar ama diğer markalar ise al arkadaş ben arabamı Euro Ncap'a soktum yıldız aldım havamıda atarım fiyatımıda basar milleti kazıklarım düşüncesi içindeler! Aslında biz millet olarak her iki tarafın ortasında muallakta kalmış kişileriz bir çoğumuz ben Euro Ncap testinden çıkmış pahalı donanımsız arabaya binerim ama aracın 2,3 yıldızı var derim diyolar, bazıları ise seneler önce Euro Ncap mı vardı ulan bıktım artık Sedan Hatchback arabalardan SUV tarzı araca binmek istiyorum artık diyen insanlarda var birde bu insanın kişisel görüşüdür ve özeldir!



    insanlar tabikide euro ncapi savunacaklar. sebebide gayet net ölmek istemiyorlar. kaza anında motoru kucaklamak istemeyenler böyle düşüneceklerdir. o yüzdende euro ncapi bilen insanlar bu arabadan almazlar.




  • Şu anda Çin malı araçların kalitesi ortada.Hayatta almam kimse kusura bakmasın.

    Ha,bundan 10 sene sonra ne olur bilinmez,Japonlar gibi de olabilirler.

    Açık konuşmak lazım,şu anda güvenliği berbat,işçiliği vasat vs...

    Ama dediğim gibi ileride ne olacağı belli olmaz.Ama o tecrübeye ulaşmaları için denek olamam.

    EuroNcap testi muhabbeti geçmiş,eski mercedesleri koymuş bazı arkadaşlar.Bir kaza anında Chery'de değil, o eski Mercedes'te olmak isterim açıkçası :)

    Alanlara da lafım yok tabi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Contra07

    Aslında Euro Ncap çok güzel bir oyun ve aldatmaca otomotiv piyasasında


    Bu düşünce varken Chery satar zaten söyleyecek birşey yok.

    Çin otomobili gelsin, ucuz da olsun, çokta satsın... Öteki distrübitörlerde (misal Doğuş) abuk subuk fiyat çekemesin onada tamam, ama şu çin otomobilleri gelmeden önce güvenlik konusunda kendilerini kanıtlasınlar. Hem kendi markası içerisinde, hem de bu ülkeden çıkan otomobiller arasında sıfır yıldız alan araçlar varken, ve bu marka güvenlik testine girmeyi reddederken lütfen 97 model C serisi 2 yıldız almış ona biniliyor vs. muhabbeti yapmayın, brilliance'ın elden geçmemiş sıfır yıldızlı haline bir bakın ve günümüz otomobillerin güvenlik standartlarını gözden geçirin.

    Güvenli olduklarını kanıtlasınlar kim ne alırsa alsın isterseniz chery filo alın hiç umrumda olmaz kişişel seçimdir derim ucuzdur derim kesinlikle kötü gözlede bakmam, ama güvenlik testine girmeyiz diyen bir markayı savunmayın bana.




  • araba pert olmus beae..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cuneytim


    quote:

    Orjinalden alıntı: yalnızcı

    ÇİN DEYİNCE OLAY BİTER BENİM İÇİN...
    isterse 1000 hp olsn az yaksn istediği kadar tasarruflu ve ucuz olsn...


    Bu tarz açıklamalar bana çok kalitesiz geliyor.Biraz daha geniş görüşlü tartışmak gerekir."ÇİN DEYİNCE OLAY BİTER BENİM İÇİN..." demişsiniz. Çiinlilere karşı özel bir antipatiniz mi var ? Yoksa bir çin aracımı eskittiniz ?

    kardesim okadar cok seviyosan gitte al bi tane.ben cin arabalarını kalıtesiz buluyorum
    varmı ötesi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer

     CHERY TİGGO 3 YORUM


    Ne olmuş bea arabaya.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hüso58
    Ne olmuş bea arabaya.


    Erkek bi fil dişi zannetmiş
  • TuzsuzDELiBEKiR e katılıyorum. Bende tiggoya o fiyatı vereceğime gidip 2000 model bir suv alayım dedim fakat okada reski suv larında güvenlik hali aynı.
  • Aynı demeniz için ortada karşılaştırılabilecek birşey olması lazım, Chery hakkında ortada bir şey yok. Sadece bir dergi bir modelini almış denemiş sonuş yukarda malum.

    Dediğiniz Honda CRV 2002'den itibaren olan modeli 4 yıldız almış;

    http://www.euroncap.com/tests/honda_cr_v_2002/123.aspx

    bu mudur şimdi aynı güvenlik?
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.