|
4 saatte yazacağımız assembly kodunu, 6 saatte yazdık Sürekli synthax hatası dolu output veriyor registerları birbirine movlamaya çalışıyo |
|
_____________________________
Hoopel
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler




kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt







