Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Cevap: TVS Apache Rtr 150 2012 ile 2013 arasındaki 910 liralık fark

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
7
Cevap
0
Favori
1.709
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Motosiklet Dünyası >> Cevap: TVS Apache Rtr 150 2012 ile 2013 arasındaki 910 liralık fark
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    91 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SerkanDinc

    Şimdi, yeni kasa TVS apache ler geldi. Şasi değişmedi. Ancak motorda 14 değişiklik var.

    1-) Ön far cam rengi füme yapıldı. Bu daha sert bir görünüm kazandırdı.
    2-) Adeta terorist havası veren kaş ve göz şeklinde gündüz farkları eklendi.
    3-) Depo kenarındaki rüzgar kanalları büyütüldü. Motora gelen hava akımı arttırılarak performansın artması sağlandı
    4-) Gösterge paneli karbon kaplama yapıldı.
    5-) Motor aldındaki grenaj bütüldü ve hava akışı fazlalaştı. endişe etmeyin kaldırımdan inerken çarpmıyor
    6-) Yan kapaklar karbon görünümü ile dikkat çekiyor.
    7-) Koltuk iki bölümden oluşturuldu. yolcunun kaymaması için bir arka bölümü tırtıklı, sürücünün rahatı için ön bölüm biraz daha rahat ve geniş yapıldı
    8-) Arka kuyruk değiştirildi. Karbon görünümü ile değiştirilerek, plakalık daha spor bir hale getirildi
    9-) Arka yan kuyruklar geişletilerek, motora daha kaslı bir görünüm kazandırıldı.
    10-)Kafa grenajı daha kısa hale getirilerek, hem spor bir cadde motoru görünümü, hemde şık ticari bir görünüm sağlandı.
    11-) Arka lastık yok tutuşunu arttırmak için genişletildi. Ebatlar= 110*80*17
    12-)Yolcu basamağı motor braketinden bağımsız hale getirildi.
    13-)Motor koruma demiri daha spor bir hale getirildi
    14-)Gösterge panelindeki hız bölümünün rengi maviye, demir saatinin rengi ise beyaza çevrildi.

    15----------- VE EVET SIKI DURUN ARKADAŞLAR. VİBRASYON SORUNUM ÇÖZÜLDÜ. EVET YANLIŞ ANLAMADINIZ. %80 ORANINDA AZALTILDI VE BU ARTIK HİSSEDİLMİYOR. EĞ�ER HALA EMİN DEĞ�İLİM DİYORSANIZ, BUYRUN GELİN TEST SÜRÜŞÜ YAPALIM..... İSOTLAR KARTAL YAN YOL...


    Eski bir cbf150 ve ybr125 kullanıcı olarak ben de artık tvs düşünüyorum. Test sürüşü için her zaman müsait misiniz? Yoksa randevu mu alınmalı.
    Bir de sizden ricam diğer modellerden açık ara iyi olduğu belli olan bu aletin arkasında biraz daha durulmasıdır. Özellikle parça sıkıntısı ve servislerin kötülüğünden dem vuruluyor kullanıcılar arasında, bence bu konuları hızla çözerseniz isotlar commuter pazarını eline geçerecektir ki tvs sayısı giderek artıyor. Ayrıca rakip modellere göre fiyatı da uçurmamanızı tavsiye ederim, insanlar tvs'yi hala yeterince tanımadığı için aynı fiyata yağ yaksa da honda'ya, daha yavaş ve cılız olsa da yamaha'ya yöneliyorlar. Bunları dikkate almanızı şiddetle öneririm.



    Bu arada tvs apache'yi üretenler eskiden Suzuki gs150r'yi üretiyorlarmış. İspatı ise google'da ve youtube da:

    http://bikeadvice.in/suzuki-gs150r-ownership-review-raj/

    http://www.youtube.com/watch?v=42HN8OvzTqU

    http://www.suzukimotorcycle.co.in/GS150Rprice.aspx

    Motor neredeyse apachi'nin birebir aynısı. Artık tvs olarak kendileri üretiyorlarmış.



    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    210 Mesaj
    ya arkadaş cılız yağ yakma falan tamam da tvs ile uzun yola çıkarsan nolur hiç düşünmüyorsun cılız dediğin motorda titreşim hiç yok.performans dediğin de uçurum değil 10km daha hızlı zaten 3 motor da karayolları hız sınırlarında gidebilen motorlar ee ben ne diye kalitesi daha düşük titreşimi olan motora okadar para vereyimki.daha konforlu daha sağlam daha sessiz olsun 10km az hız yapsın mantıklı düşünmek gerek
    _____________________________
    Etme sırtını duvardan başkaşına emanet en kralının bile içinde vardır bir nebze ihanet...
  • Çavuş
    91 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: rdvnbzgc

    ya arkadaş cılız yağ yakma falan tamam da tvs ile uzun yola çıkarsan nolur hiç düşünmüyorsun cılız dediğin motorda titreşim hiç yok.performans dediğin de uçurum değil 10km daha hızlı zaten 3 motor da karayolları hız sınırlarında gidebilen motorlar ee ben ne diye kalitesi daha düşük titreşimi olan motora okadar para vereyimki.daha konforlu daha sağlam daha sessiz olsun 10km az hız yapsın mantıklı düşünmek gerek

    Bu konuda size hak veriyorum. benim bu yazdığım fark ettiyseniz TVS'ye öneriydi, hani oradan bir yetkili mesaj atmış ya ondan. Yoksa YBR benim çok sevdiğim ve uzun yola da gittiğim bir alet, uzun yıllar kullanılacaksa ben hala Yamaha YBR125 derim o ayrı konu.(YBR'yi 100binli km'lere kadar sorunsuz kullananlar tanıyorum hatta o km'lerde kendi istekleriyle rektifiye yapıp bir 100bin daha kullananını da biliyorum, sağlanlığı kanıtlanmış bir commuter) Ve açıkçası dün başka bir forumda 2013 Apache kullanan biri titreşimin giderildiğinin hikaye olduğunu motorda bariz titreşim olduğunu filan yazmış bu durumda benim de biraz midem bulandı test sürüşü yapmadan alınmaz. Ve baktım ki titreşim fena ben yine ybr125 alırım. yalnız cbf almam onu kullandım, rahat büyük filan ama o yağ yakma ve belli km sonrası sıkıntı yaşatabilme durumu yüzünden(tipini de sevmiyorum o ayrı) onu bi daha almam.Bana ybr kadar güven vermedi kullanırken cbf150. Ama ybr125 her zaman özellikle şehir içinde müthiş hizmet eden bir alet onu bi kenara atmadım. sadece tvs yani isotlara yazdım o sözleri. Apache tip olarak, güç olarak ikisinden de iyi hakkını verelim, ama gerçekten titreşim sıkıntı verici boyutlarda ise o zaman ben de yeniden gider ybr125 alırım yalan yok. Test sürüşü yapmadan özellikle sıfırı alınmamalı. Aslında mümkünse her motosikletin ya da otomobilin almadan test sürüşü yapılmalı derim. Çünkü özellikle kullanıcıları ya aracı çok abartı övüyor(özellikle cbf150'de çok gördüm, ilk kullanırken ben bile yaptım) ya da yerden yere vuruyor. En doğrusu bi şekilde ne yapıp edip test etmek. Ve dediğinizde de çok haklısınız bunların her üçü de alınabilir aletler etleri butları belli çok da abartı şeyler beklememek lazım. Bu sınıfın kullanıcısı ya yeni başlayanlar, ya kuryeler ya da benim gibi madden büyük cc'ye gücü yetmeyen ama motosikletin rahatlığından, pratikliğinden vazgeçemeyenler. Bu grupların nepsi için de sanırım öncelik rahatlık ve pratiklik bu anlamda benim favorim tabii ki ybr 125, cbf ve apache sonra gelir. Zaten bu sebeple Yamaha yıllardır commuterde başka alete gerek duymuyor oysa honda bi çok commuter getirdi, götürdü, sanırım en tutulanı da cbf150 oldu. Ama şahsi kanaatim 2006'da ilk çıktığında sadece 2800 liraya aldığım bir alete şu anda 5600lira vermek istemiyorum, kaldı ki jikle sorunlu, ayna sorunlu, yağ yakma var, sele çok sert uzun yolda hele de artçı varsa bitiyor, çok plastiği var en ufak yana yatırmada kırılıyor (başıma geldi) v.s. sorunları var. Bu sebeple apache'den sağlam olduğunu iddia etmek biraz fanatiklik olur. Sağlamlık ve sorunsuzluk aranıyorsa şu an tek commuter yamaha ybr125, TVS'de umarım bunları iyice düzeltir ve aydınlatır, çünkü motorum tipi gerçekten çok güzel. Ve linklerde de verdiğim Suzuki'nin devamı. Haa suzukinin o modelinde de titreşim olduğunu okudum yabancı sitelerde o da düşündürücü tabii.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whitewrite -- 11 Nisan 2014; 14:36:26 >
    _____________________________
  • Teğmen
    210 Mesaj

    valla arkadaşım çok açıklayıcı yazmışsın motor almadan önce kullanacaksın bu hangisin daha konforlu ve güçlü olduğunu gösterir.sağlamlık için de bir çevrene bakacaksın.bende 2004 ybr var sıfır mı aldın diyen çok oldu.niye çünkü motorun nikelaj kısımlarından tut boyasına kadar plastiğine kadar hepsi kaliteli.yamaha bilemez miydi bu motoru 15 beygir yapmayı yzf 125 mesela 15 beygir yapardı ama adamlar yakıt kıvraklık şehir içi bunları düşünmüş.2004 ybr 12.5 hp ve 108 kilo kilo güç oranını da çok iyi daha ne olsun ki az yakıyor beni taşıyor çok rahat ben fanatiklik de yapmıyorum 2005 ybryi satıp sırf heves uğruna 2011 yeni kasa cbf aldım bin pişman oldum 2011 15bindeki motor 2005 model 30bindeki motordan eski duruyor ısınamadım sattım tekrar aynı seri 2004 gri ybr aldım iki kez mola verdim 10 ve 20 dklık tam 600 km yol yaptım ybr ile daha ne olsun ybr olsun çamurdan olsun
    |
    |
    whitewrite kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Etme sırtını duvardan başkaşına emanet en kralının bile içinde vardır bir nebze ihanet...
  • Çavuş
    91 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: rdvnbzgc

    valla arkadaşım çok açıklayıcı yazmışsın motor almadan önce kullanacaksın bu hangisin daha konforlu ve güçlü olduğunu gösterir.sağlamlık için de bir çevrene bakacaksın.bende 2004 ybr var sıfır mı aldın diyen çok oldu.niye çünkü motorun nikelaj kısımlarından tut boyasına kadar plastiğine kadar hepsi kaliteli.yamaha bilemez miydi bu motoru 15 beygir yapmayı yzf 125 mesela 15 beygir yapardı ama adamlar yakıt kıvraklık şehir içi bunları düşünmüş.2004 ybr 12.5 hp ve 108 kilo kilo güç oranını da çok iyi daha ne olsun ki az yakıyor beni taşıyor çok rahat ben fanatiklik de yapmıyorum 2005 ybryi satıp sırf heves uğruna 2011 yeni kasa cbf aldım bin pişman oldum 2011 15bindeki motor 2005 model 30bindeki motordan eski duruyor ısınamadım sattım tekrar aynı seri 2004 gri ybr aldım iki kez mola verdim 10 ve 20 dklık tam 600 km yol yaptım ybr ile daha ne olsun ybr olsun çamurdan olsun


    Valla YBR125 dediğim gibi benim en son kullandığım motor ve çok memnun olarak 15000 km'de sıfır sorunla sattım, mecburiyetten sattım, üzülerek. Ve ondan önce cbf150vardı onu 7500km kullandım sorun çıkmadan sattım, şimdilerde forumlarda çok az km'lerde aşağıdaki gibi sorunları okudukça yeniden ybr125 alacağım sanırım demeye başladım:

    Buyrun cbf150 egzantrik sorunu:
    http://cbf150.net/smf/index.php?topic=8287.msg146649;topicseen#new

    Hani çok övülüyor ya sorunsuz diye.

    Bana göre commuter sınıfında ybr125 sağlamlık, motorunun sorunsuzluğu ve kalite olarak 1 gömlek öndedir, yıllardır da bunu ispatlamıştır. Siz de yazmışsınız. Vay efendim bisiklet gibiymiş filan, aynı ebatta olan lastiklerine bisiklet diyeni duydum, oysa kendi bindiği commuterle aynı ebat lastik vardır ybr'de. Cüssesi biraz küçük kabul ama sürerken bu insanı hiç etkilemiyor benim boyum da 1.83 ve hiç sıkıntı yaşamadım kullanırken. Özellikle cbf150'nin çok abartıldığını düşünüyorum ve yine özellikle cbf150 sahiplerinin bir kısmı yeni kullanıcılar oldukları için ya motordaki sorunları fark etmiyorlar ya da diğer (özellikle tvs) motorları bi şekilde karalamak adına motorlarını abartılı övüp olmadığı hak etmediği bir yere koyuyorlar. Ben de hiç bir zaman bir markanın fanatiği olmadım ama şu an itibariyle Yamaha Ybr125 commuterler arasında en sorunsuz motosiklet bunu ben demiyorum özellikle hondayı da yamahayı da kullananlar diyor. En azından 15000km'de olmadık sorunlar çıkarttığını ben duymadım(Tabii limitlerinde düzgün kullanımları kastediyorum). 15binkm'de bir aletin egzantrik zinciri ve dişlisi değişiyorsa orada sağlamlık adına bi durulmalı, yine aynı km'lerde arkadaşımın cbf150'si yatak dağıtmıştı. 5000km'de subap ayarı yaptırdım diyen var, 5000km eğer bu alet çin işi değilse(ki okey Çin de üretiliyorlar ama markalar belli neticede) subap ayarı çok erken bir zaman. Ben cbf150'yi sorunsuz sattım keyifle de bindim karalama da değil amacım ama, olanı söylüyorum. mesela ön amortisörlerin üstüne oturur oturmaz yığılması bile insanı kıl eden bir durumdu benim için, aynı şekilde çekmenize rağmen gaz vermek zorunda olduğunuz jiklesi de öyle. Arkadaşlarla bir gezide bozuk bir köy yolu yokuşunda cbf150'nin hararet yaptığını bizzat gördüm oysa benim altımdaki ybr canavar gibi tırmanıyordu yokuşu. Oysa ybr'de böyle şeyleri hiç yaşamadım, en büyük sorunum far patlaması oldu onu da alıp kendim değişmiştim, ki bu sorun bile değil. Ben de 500 - 600km'lik uzun yollara çıktım ve ybr gayet düzgün şekilde evime getirdi beni hep. YBR küçük bir motosiklette büyük motosiklette var olan temel her şeyi sunan bir alet bence. Şimdi Apache ile 100 bin yapmış kimse var mıdır bilmiyorum varsa yazmalı nedir durum, sağlamlığı, motorunun durumu filan. Ama görüntü ve malzeme kalitesi olarak yakından inceledim cbf150'den de ybr125'den de kaliteli görünüyordu. TVS'yi merakım da bu yüzden açıkçası. Yoksa titreşim denildiği gibi rahatsız edici boyuttaysa ybr125 alıp üzülmeden şehir içinde ve şehir dışı yakın civarda keyifle binmek en mantıklısı hala. Zira commuter binicisi genelde gün içinde sık sık motor üstünde olan binicidir ve titreşimin boyutu bu sebeple önemlidir. Ve şimdi beyazını getirmişler ybr'nin çok beğendim. Umarım yakın zamanda edinirim bir tane. Tabii önce bi yeni kasa Apache test edeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whitewrite -- 11 Nisan 2014; 22:38:23 >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    66 Mesaj
    Eski Kasa CBR 125 2005 modelim motorumu satıp TVS Apache aldım. İyi ki almışım. 2011 model 45 binde cok temiz bakımlı ve titreşimi 7 bine kadar yok derece var torku bayag fark ediyor. Ben cok memnunum gözüm gibi bakıyorum motoruma ve uzun zaman degiştirmem. Yedek parcalarıda nette mevcut ve uygun.
    _____________________________
  • Yarbay
    2395 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: The Abyss

    Eski Kasa CBR 125 2005 modelim motorumu satıp TVS Apache aldım. İyi ki almışım. 2011 model 45 binde cok temiz bakımlı ve titreşimi 7 bine kadar yok derece var torku bayag fark ediyor. Ben cok memnunum gözüm gibi bakıyorum motoruma ve uzun zaman degiştirmem. Yedek parcalarıda nette mevcut ve uygun.
    Uzun süre apache 150cc 2012 model kullandım. Yakıt olarak çok iyidir. Titreşim olarak böbrek taşı döker o derece bir motor. Kullanırken severek kullandım.
    |
    |
    _____________________________
    İmzasına sahip olduklarını yazanlara acayip kıl oluyorum. Sizin sahip olamadıklarınız bizim söz etmeye dahi tenezzül etmediklerimizdir.
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
son dakika
seo paketleri
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.