Şimdi Ara

Cevap: ### DH Body Builders [390+ Kişi olduk] ###

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
637
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • kuyuduzu (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • deadlift yaptığım günün akşamına doğru ve ertesi gün asıld eadlift bölgesi çok agrıyor/sızlıyor. bu sızı muhtemelen çalışmış olmanın verdiği sızı.
    ilk zamanlar yoktu, ağırlıklar artmaya başlayınca olmaya başladı. dün mesela 67.5 kg (+ demir) kaldırdım. hareketin formunu yanlış yapmıyorum.
     Cevap:  ### DH Body Builders [390+ Kişi olduk] ###


    bir de aynı şekil göğüs çalıştıktan sonra da ertesi gün göğüste normal durunca değil kolları açınca dün çalılan bölgelerde yanma meydana geliyor, keza arkakolda aynı şekilde. hem o gün hem ertesi gün kollarım yorgun oluyor. (bench pressteki arkakoldan dolayı. özel olarak arkakol çalışmıyorum)
    hepsini elden geldiğince nizami yapmaya çalışıyorum. gelişim desen henüz yok gibi bir şey.
    yeme içme konusunda eksiğim yok fazlam var. beyaz et kırmızı et her türlü eksiksiz yiyorum şu aralar. yumura süt de yiyorum denk getirdikçe.
    gelgelim sorunum nerede? gelişim yok amenna. olmasın. en azından güçleneyim diyorum .
    toparlanma sorunu mu yaşıyorum? aminoasit mi almam gerek? açıkçası 67kg deadlift, yaklaşık 50kg bench press için falan aminoasit gerekir mi bilmiyorum.
    toz ise antrenman günleri 30 gram kadar, antrenman olmayan günlerde beslenme eksik olursa duruma göre 15-30 gram alıyorum.



    |
    |




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.