Bildirim
CES 2012: Nokia'nın en güçlü akıllı telefonu Lumia 900
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Keşke Android olsaydı. _____________________________ 
Suç makinası... -
ne bitmek bilmedi şu android sevdanız. tüm dünya android olsun o zaman. -
nokia mı kaldı artık... -
Samsung galaxy s 2 kullanıcısıyım 2011 yılının en iyi telefonu seçilmiş,nokia kullandım daha önce 5800 ilk çıktığında iyi telefondu ama günümüzde beklentilere cevap vermiyor,nokia akıllı telefon pazarını hep bir adım geriden takip ediyor,tasarım çok iyi donanımlar güçlü ama yazılım windowsa ait bu iste insanlara itici geliyor.Umarım istediği başarıyı yakalar şu an telefon alacak olsam samsung alırdım bunu almazdım. -
Nokia nın en güçlü telefonu deyince bende artık çift çekirdekli işlemci falan koymuştur dedim.Ama hala eski nesil işlemci ve orta sınıf bir gpu gpu çok sırıtmış gerçekten.Ama eğer yazılım donanım optimasyonunu iyi tutarlarsa bence bu sefer olabilir.Nokia lens konusunda başarısı zaten ortada ama 720p yerine 1080p olsa imiş daha iyi olurmuş.1820mah batarya iyi olmuş ama ekran çözünürlüğünü düşük tutmuşlar QHD 960x540 gibi bir çözünürlük daha iyi olurdu diye düşünüyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Makarov06 -- 25 Ocak 2012; 18:06:23 > -
En azından Samsung HTC LG ve diğerleri gibi taklitçi değil. Kendine özgü bir tasarımı ve yazılımı ile gerçekten güzel işler yapıyor Nokia. Israrla taklitçiliği, hazıra konmayı reddediyor Nokia. Son zamanlarda gösterdikleri bu kararlılıktan dolayı kutluyorum Nokia'yı. -
Tabii androidli tel. alıyorsun 1.2Ghz 512MB mesela 1 ay sonra bi bakıyorsun çift çekirdeklisini yapmış aynı firma sonra 1,5Ghz, sonra 1,5Ghz çift çekirdek, sonra 4 çekirdekli....., ya bu android çok dengesiz ve yetersiz bir sistem ya da bu iş it dalaşına döndü bütün elektronikçiler yanında çinliler de piyasaya saldırdı, insan 1 ay önce aldığı telefona keşke 1 ay daha bekleseydim de şunu alsaydım der oldu, bu android programı devamlı versiyon yükseldikçe daha hacimli olacağı için bir önceki model tel.zorluyor ve ağırlaştırıyor. Bu konuda hiç beğenmedikleri Symbian ^3 pr.1.2 ile başladı...anna güncelledi, belle geldi(kaçak belle kullanıyorum) telefon aynı telefon ama bir hoş oldu, bırak ağırlaşmayı daha hızlandı ve rahatladı ve bence Nokia belle android 2.3'ten daha iyi ve kullanışlı. -
Teknik özellikler gerçekten iyi, ayrıca Nokia'da herkezin de söylediği gibi özenti bir firma değil her şeyi kendine has yapması bunun eniyi örneğininde lümia 900...BaŞARILARIN DEVAMINI DİLERİM. :) -
Benim telefona yakın birşey üretmeyi başarmışlar nokia adına sevindim. Ancak 4 çekirdekli telefonların tanıtım haberleri geldiği bu günlerce CES'te tek çekirdekli bir amiral gemisi tanıtılması nokia adına üzücü :) -
şu çözünürlüğe takanlar acaba bi monitörünüze baktınızmı çözünürlüğü kaç pixel ?? Daha düne kadar tek çekirdekli bilgisayar kullanırlken bu android 4 çekirdekli olması bence androidin suçu hiç stabil değil. O donanımdan dolayı şarjıda az gidiyor. Bence wpdeki tek sorun market o da şuan en hızlı gelişen market. son 25 günde 10.000 uygulama yapıldı... -
-
windows 8 phone versiyonunada güncellenebilecekmi..öyleyse süper olur.. -
quote:
Orijinalden alıntı: Sıradan Biri
Keşke Android olsaydı.
Yok yok farklı rakipler her zaman iyidir :) -
quote:
Orijinalden alıntı: DH Misafiri
şu çözünürlüğe takanlar acaba bi monitörünüze baktınızmı çözünürlüğü kaç pixel ?? Daha düne kadar tek çekirdekli bilgisayar kullanırlken bu android 4 çekirdekli olması bence androidin suçu hiç stabil değil. O donanımdan dolayı şarjıda az gidiyor. Bence wpdeki tek sorun market o da şuan en hızlı gelişen market. son 25 günde 10.000 uygulama yapıldı...
Aynen millet takmış telefondaki çözünürlüğe günümüz laptoplarında 1366x768p çöz var orta seviyede genel olarak pikseller sayılıyor neredeyse iğrenç
_____________________________
SAMSUNG GALAXY S2 | MİCROLAB-M200 | LG A510 UAE12T | PS3 SLİM 320 GB | MICROSOFT MOBILE MOUSE 4000 | SAMSUNG 40C630 LCD TV
SEN : berkcan_06 -
Nokia artık batacan mı çökecen mi git kurtulalım ya da adam akıllı telefon çıkart. Bu ne üst seviye diye koydukları donanıma bakar mısın!
. Yıl olmuş 2012 ...
-
Neden batsın ya da çoksün söz konusu yine donanımsa bak İphone 4S+4+3GS sadece 2011 4. çeyrekte 37 milyon satmış böylece samsungu da geçmiş(samsung 35 milyon açıklamıştı) İphone'lerin içinden tek 4S çift çekirdekli ama fazla pil harcamasın diye 800Mhz'e düşürdüler güncelleme ile, İOS bu haliyle çok randımanlı ve stabil, şimdi bu telefonlar 4 çekirdekli olsa ne olurdu ne gerek vardı zaten bu haliyle 4S üçüyor kimse tutamıyor, ha ilerde teknoloji ilerledi fazla gereksinime ihtiyaç var İphone 5'e 4 çekirdek yaptı o ayrı konu, Lumia 900 bu haliyle 800 gibi stabil çalışıyor fazlasına ne gerek var, enerji israfı ve fazladan pil tüketimi olmaz mı, sonra o firmada bilmem kaç bin mühendis var onlar bilmiyor mu daha yüksek işlemci hızı ve Ram telefona koymaya, demek ki bu şekliyle yeterli oluyor. Tasarıma gelirsek en azından Nokia yine kimseyi taklit etmiyor kendi tarzında telefon yapıyor, çok ta kötü durmuyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: senatorlines
Neden batsın ya da çoksün söz konusu yine donanımsa bak İphone 4S+4+3GS sadece 2011 4. çeyrekte 37 milyon satmış böylece samsungu da geçmiş(samsung 35 milyon açıklamıştı) İphone'lerin içinden tek 4S çift çekirdekli ama fazla pil harcamasın diye 800Mhz'e düşürdüler güncelleme ile, İOS bu haliyle çok randımanlı ve stabil, şimdi bu telefonlar 4 çekirdekli olsa ne olurdu ne gerek vardı zaten bu haliyle 4S üçüyor kimse tutamıyor, ha ilerde teknoloji ilerledi fazla gereksinime ihtiyaç var İphone 5'e 4 çekirdek yaptı o ayrı konu, Lumia 900 bu haliyle 800 gibi stabil çalışıyor fazlasına ne gerek var, enerji israfı ve fazladan pil tüketimi olmaz mı, sonra o firmada bilmem kaç bin mühendis var onlar bilmiyor mu daha yüksek işlemci hızı ve Ram telefona koymaya, demek ki bu şekliyle yeterli oluyor. Tasarıma gelirsek en azından Nokia yine kimseyi taklit etmiyor kendi tarzında telefon yapıyor, çok ta kötü durmuyor.
Ios optimizasyon bakımından çok iyi bunda şüphe yok. Fakat bunda windows phone var. Ayrıca tanıtım sırasında bayanın elindeki telefonun nasıl kasıldığını siz de gördünüz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Legend -- 26 Ocak 2012; 11:24:12 >_____________________________ 
9 EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİ
-
Arkadaşlar şu günlerde forumda çok bilginler çogalmış gene bazı kişiler diyor nokia donanımı yetersiz diye arkadaşların cevapları aynen sistem hızlı diye ee iyide arkadaşım ben bu telefonu 1 senelik almayacağım ki en az iki sene hızlı olması lazım ayrıca hafıza kartı nıda mı bu wp ile nokia işbirligi daha iyi kullanıyor? ya ekran teknolojisi? Çözünürlükler felaket hala. Herkesin ağzına sakız olmuş wp işletim sistemi hızlı diye evet hızlı çünkü hiç bir şey yok da ondan! Arkadaşlar kısaca gerek işlemci gpu ram hafıza olayı ekran olsun ister yazılımsal olsun Windows phoneler orta düzeyde yarışabilir fakat kesinlikle ve kesinlikle bir üst düzey android ile veya iphone 4 veya 4S ile karşılaştırılamaz ve ya büyüklüğünden bahsedilemez anca bu firma muptelalığı olur. Ben bu telefonları nokia eger hak ettiği paraya satsa alırdım ama geçen senede değil iki senenin teknolojisini bu fiyata en azından bana zor kakalan!
-
yaa kardeşler çekirdek fazlası olunca her kez fazla enerji tüketiminden bahsediyorr bırakın bu işleri biraz araştırın normal elınızdekı telefondan yarıyarıya daha az enerjı harcıyor yeni işlemcıler çünkü boyut yarı yarıya küçük ve galanasss teknolojısı usb 3 0 ve bir çok yeni şeylere sahip ben kesinlikle 4 çekirdekli yeni işlemcilerin yanındayımm 28 nm
Benzer içerikler
- instagram takip etmeyenleri görme
- google ücretsiz kitap okuma
- sfs ne demek
- telegram numarasız giriş
- yazı fontu bulma
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler









