|
burada kalan veya bilgisi olan var mı < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
burada kalan veya bilgisi olan var mı < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bana da orası çıktı. Kötü diyorlar ama bilmiyorum. YTÜye kadar gitmese de Cevizlibağa kadar giden metro hattı varmış. Avcılar deprem bölgesi ama binanın depreme dayanıklı olduğunu söylüyorlar. Bir de Tip-6 diyorlar yurt için. Ben olsam bir şekilde buradan FSMye geçiş için zorlardım. Olmazsa da yurt yeter gibi. |
|
_____________________________
|
|
tip mevzusu ne bana da tip6 çıktı tip6 olunca daha kötü mü oluyor en iyisi tip1 mi ? |
|
_____________________________
|
|
En iyisi Tip-6. Otel yıldızı gibi düşün. |
|
_____________________________
|
|
hmm kaç kişidir acaba odalar 3 mü 4 mü bir de 16sında başlıyor değil mi yurtlar 14-15 gibi gitmeyi düşünüyorum |
|
_____________________________
|
|
Muhtemelen 3. Şanslıysan 2 veya 1 kişilik te olabilir. |
|
_____________________________
|
|
çok sağ olun dönüş için. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
valla en pahalı yurt ücreti 6 kişilik çıkarsa çok üzücü olur cidden ne avantajı var ki daha fazla para vermenin ? 1-2 ay takılıp ev aramayı düşünüyordum arkadaş edinip ama benim yurt 6 kişilik çıkarsa hemen ev aramaya başlarım o zaman. internete bakıyorum ama clickbait haber siteleri yüzünden ne zaman açıldığın bulamıyorum maalesef. neyse en azından bir süreliğine kalacak bir yer var. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yardımiçinaçtımhessabı -- 6 Eylül 2024; 1:8:55 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
size nerede çıktı ve nerede sizin okul ? |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
avcılardaki yurt çıktı demeyin ağlarım |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
|
_____________________________
|
|
Hocam siz İTÜ yurtlarına yine de başvurun erkek yurtları inşaata girdiği için çıkmayacak ama Nisan'da açılıp öğrenci almaya başlayacakmış. Şu an sene başı yurda girecek gibi başvurmanız lazım ama bir fark yok. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|