Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Cepteteb'in Hesaba 1000000 TL Bloke Uygulaması

5
Cevap
0
Favori
200
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Finans Forumları >> Bankalar, Kredi Kartları, Krediler >> Bankalar >> Cepteteb'in Hesaba 1000000 TL Bloke Uygulaması
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Er
    9 Mesaj

    Yaklaşık 2 hafta önce kartım hasar gördüğü için yeni bir banka kartı talep ettim. Aynı gün hattımı Vodafone'a taşımak için işlemlerini başlattım. Numara taşıma işlemi gerçekleştikten sonra doğal olarak sim kart blokesi uygulandı. Yeni banka kartının bilgileri elimde olmadığı için blokeyi kaldıramadım. Müşteri hizmetlerini aradım ve yardımcı olamadıklarını şubeye gidip gerçekleştirmem gerektiğini söylediler. 4 Kasım'da şubeye uğradım fakat hesabımın elektronik olduğu ve işlem yapamadıklarını söylediler. Sonra bir yeri aradılar formu doldurup Cepteteb'e göndermelerini söyledi. Formu doldurup imzaladım ve taratıp Cepteteb'e email olarak gönderdiler. Cepteteb tarafından işlem yapılmaz ise mecbur kartın gelmesini bekleyeceğimi söylediler. Bir işlem yapılmadı ve kartı bekledim. Çarşamba günü kartı teslim aldım ve sim kart blokesini kaldırdım. 8 Kasım'da hesabıma güvenlik amaçlı 1000000 TL bloke uygulamışlar. Blokenin neden uygulandığı 6 farklı müşteri temsilcisi ile görüştükten sonra öğrenebildim. Sim kart değişikliği yaptığım için hesabıma bloke koymuşlar. İşin kötü tarafı tüm param hesabımdaydı. Başka param olmadığı için zor durumdayım en kısa sürede nasıl kaldırılmasını sağlayabilirim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metin0 -- 8 Kasım 2019; 15:27:57 >



    |
    |
    Bahsedilenler: rza_35 , Proscd , ykpumtt , ÇevreMühendisi
    _____________________________




  • Er
    9 Mesaj
    up
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    613 Mesaj
    Bloke Çok dogru bir hareket. Yaptıgınız işlemler size dogru gelebilir ama bir kişinin de hem kart talep edip hem de operatör geçmesi doğru değil banka açısından. vodafone a geçerken ilk aklınıza gelmesi gereken faturadan çok güvenliğiniz olmalı (banka uygulamaları için). siz telefonu, simi çaldırmış olabilirdiniz, bankanın sistemlerine göre bunları yapanın siz olup olmadığını belli değil. o yüzden sizin kartı teslim alıp gerekli işlemleri yapmanızı beklemişlerdir.

    Bloke kaldırılır bu arada, muhtemelen kartı sizin alıp almadığınız halen kontrol ediliyordur, geçmişte ve ya diğer bankalarda böyle bir girişiminiz olup olmadığına bakılıyordur salı günü falan kalkacaktır diye tahmin ediyorum
    _____________________________
  • Er
    9 Mesaj

    Ben yanlış bir durum olduğunu söylemiyorum. Ben yardımcı olmadıklarından yakınıyorum. Zaten kartı kimliğimle TEB şubesinden teslim aldım. Bu yüzden doğrulamada sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Ayrıca müşteri temsilcisiyle görüşüyorum. Şubeden kaldırabilirsiniz deniliyor fakat ısrarlı bir şekilde şubenin hesabım Cepteteb olduğu için yardımcı olmayacaklarını söylediklerini söylüyorum. Yok efendim kesinlikle şubeden kaldırabilirsiniz he olurda şubeden sorun çıkartılırsa bizi arayın ne yapmaları gerektiğini söyleyelim diyor. Dediğim gibi şubeden yardımcı olunmuyor ve müşteri hizmetlerini arıyorum. Bana şubeden yardımcı olmadıklarını söylüyorum. Kendisininde yardımcı olamayacağını söylüyor ve kapatıyor. 14 veya 15. görüşmemde zar zor bir talep kaydı alıyorlar.
    Banka çalışanları da Cepteteb hesabı olanlara normal müşteriye davrandığı gibi davranmıyor.
    |
    |
    Expungee kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    613 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: metin0

    Ben yanlış bir durum olduğunu söylemiyorum. Ben yardımcı olmadıklarından yakınıyorum. Zaten kartı kimliğimle TEB şubesinden teslim aldım. Bu yüzden doğrulamada sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Ayrıca müşteri temsilcisiyle görüşüyorum. Şubeden kaldırabilirsiniz deniliyor fakat ısrarlı bir şekilde şubenin hesabım Cepteteb olduğu için yardımcı olmayacaklarını söylediklerini söylüyorum. Yok efendim kesinlikle şubeden kaldırabilirsiniz he olurda şubeden sorun çıkartılırsa bizi arayın ne yapmaları gerektiğini söyleyelim diyor. Dediğim gibi şubeden yardımcı olunmuyor ve müşteri hizmetlerini arıyorum. Bana şubeden yardımcı olmadıklarını söylüyorum. Kendisininde yardımcı olamayacağını söylüyor ve kapatıyor. 14 veya 15. görüşmemde zar zor bir talep kaydı alıyorlar.
    Banka çalışanları da Cepteteb hesabı olanlara normal müşteriye davrandığı gibi davranmıyor.

    Alıntıları Göster
    Hocam haklısın, TEB şöyle bir hata yaptı hem normal uygulama adını Cepteteb yaptı hem de dijital bankacılık adını. siz ben ceptetebliyim dediyseniz çağrı merkezi mobil bankacılığı düşünüp şubeye gidin demiştir. siz şubeye ceptetebliyim dediyseniz de onlarda dijital bankacılık kanalı o biz yardımcı olamıyoruz demiştir.
    forumda da çokca insan ben cepteteb indirdim eft ücreti kesti diyor halbuki cepteteb müşterileri eft ücreti ödemiyor adam TEB müşsterisi sadece mobil bankacılığı indirmiş...
    _____________________________




  • Er
    9 Mesaj

    Hocam dün artık canıma tak etti ve müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri hizmetleri her şubeye gitmemi söylediğinde ben en başından tüm olayları anlatmaya başlıyorum. Böyle böyle 3-4 kere tekrar ettim. En sonunda yavaştan sinirlenmeye başladı. Şube ismi, görevli kimdi gibi bilgileri aldı. Şubeyle iletişime geçti. Yarın giderseniz işleminizi halledecekler dedi. Bende tamam dedim kapattım. Bugün şubeye gittiğimde 30-40 dk içinde blokeyi kaldırdılar. Hemen ardından hesaptaki parayı başka bir banka hesabıma transfer ettim. Uzun bir süre TEB kullanmayı düşünmüyorum.
    |
    |
    Expungee kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
google reklamları
instagram takipçi
haberler
Mobilya Takımları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,182
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.