Şimdi Ara

Cep Telefonunun Kendi Kendine Arama Yapması, Aramanın Geçmişte Gözükmemesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
31.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Araştırdım ama kimsenin karşılaşmadığı bir sorun ile karşı karşıyayım sanırım. Cep telefonum hemen yanımda masada dururken bir anda arama yaptıktan sonraki çalma sesi geldi. Baktım telefona, bekleme ekranında duruyor arama falan yok. Telefonu kulağıma götürdüğümde bir kez daha şaşırdım çünkü gerçekten çalıyor, kendi kendine birisini aramış.

    2-3 kere çalma sesi geldikten sonra ses kesildi, sadece o telefonun çalmaları arasındaki hafif hışırtı sesi kaldı. Şu an faturama yansıyan bir şey yok ama telefonum bunu yaparken ikinci kez yakaladım. Daha önce birisiyle konuşma yaptıktan hemen sonra bunu yapmıştı. Ben de herhalde kitlendi veya yazılım hatası oldu diyerek telefonu yeniden başlatmıştım. Ama bugün masada kendi kendine dururken bunu tekrar yapması beni şüphelendirdi.

    Arka planda açık uygulama YOK
    Arama kaydında yapılmış bir arama YOK
    Telefonumun bir yerleri aradığına EMİNİM

    Bunun sebebi ne olabilir? Nasıl çözülebilir?







  • Aynisi benimde.basima geliyor j7 prime

    Problemi nasil cozdunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Antivir kur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorun bende de oldu arkadaşlar neden olabilir çözümü nedir var mı bilgisi olan telefon samsung a 7


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kötü amaçlı yazılım var gibi, mantıksız çünkü. Belki birisi sesinizi kaydetmek istiyordur.

  • İsterseniz ben bir araştırayım hocam. Güvenlik için kredi kartı numarası rica edicem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Operatörün uygulamasından çağrı geçmişine / detaylı faturaya bak bakalım, ne zaman hangi numaralar aranmış..

    Telefonda ussd kodu çalıştırılmış da olabilir. Örneğin Türk Telekom hattına *952# aranarak şifre almıştır online işlemlere girmiştir, veya imei adresin görüntülenmiştir vs..

    Yüklü uygulama ve oyunlarına verdiğin izinlere bir bak, çağrı açma mesaj okuma tarzı izin isteyen var mı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Böcekli sümük -- 15 Temmuz 2021; 22:28:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de durum aynı telefonum poco f4 gt

    izinler de kişiler ve mesajlar hariç arama izinleri de hepsini kaldırmama rağmen yine de sonuç alamadım. Halen zaman zaman aramaya yapıyor. Sizler bir sonuç alabildiniz mi? Veyahut çözebildiniz mi bu sorunu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.