Şimdi Ara

Casperstore.Net mi YOKSA Casper Bayi , Yetkili Satıcı dan mı almak gerekir ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
3.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Casper Laptopu internetten almak mı daha iyi , yoksa bayiden mi
    İnternette fiyat olarak daha uygun ve yanında çanta ile mouse hediye ediliyor
    Bayilerde 55-75 TL arası fark var ve hediyesi yok

    sizce ne yapmak lazım , yada ne yaptınız?



  • bayinin iyi yanı parayı ödediğin an eline alıp tın tın gide biliyosun intden alınca 2-5 gün içinde kargoya veriliyor farkı o bence int. den almak daha faydalı hem ucuz hem hediyeli.
  • bazı arkadaşlar 10 gün geçmesine rağmen kargoya verilmedi gibi şeyler yazmışlar.
    internetten alan arkadaşlar bu konuda bilgi verebilirler mi acaba
    varmı öyle bi durum
    görerek almak en iyisi tabi ama , bütçeyi de sarsmamak lazım
  • Hocam ben bayiden aldım casper çanta ve mause hediye verdiler size nasıl vermezler anlamıyorum bayiye gidip böyle böyle diyin anlatın kesinlikle vermeleri lazım
  • casper storedan aldım 12 gündğr bekliyorum hala kargoya verilecek
  • Casperstore'dan alman daha iyi hem fiyatı uygun hemde internetden aldığında yasal olarak herhangi bir sorun varsa 7 gün için iade etme hakkın var ama bu mağaza alışverişlerinde sadece mağazanın insiyatifine kalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordum11

    casper storedan aldım 12 gündğr bekliyorum hala kargoya verilecek



    Casper store geç göndermesi ile meşhur herhalde:))
    Siz hergün temas halinde olun.mailler gönderin.Yoksa onlar süreyi 1 aya da çıkarırlar.Allah Korusun..
  • Arkadaşım
    Casper bayisi , bu vesile ile casper sitesinden 100 lira indirimli aldım
  • Bence de bayiden görerek alın çanta ve mause istemeyi unutmayın



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sas34 -- 26 Ocak 2011; 17:24:00 >
  • en iyisi casper almamak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    en iyisi casper almamak


    O kadar alıp kullanıp memnun olan varken (nirvana serisi) böyle bir yorum yapmak marka takıntısından başka birşey değil aldık kullanıyoruz memnunuz
  • 24 Kasım 2016 Perşembe günü 15.42'de casperstore.net adresinden bilgisayar siparişi verdim. (Benim için her zamanki rutin internet siparişlerinden biriydi ancak kendimi tam bir maceranın içinde attığımın farkında değilmişim.) Ürün tanıtım sayfasında "Stoklarımızda, 2-5 İş Günü İçerisinde Kargoya Verilir. " ibaresine karşın siparişe teyit olarak gelen mailde "15202 numara'lu siparişinizin durumu: 2-7 İş Günü İçinde Kargoya Verilir. " ifadesi yer alıyordu. Ürünün çok aciliyeti olmadığı için bunu makul bir süre olarak değerlendirdim.

    Belirtilen bu süreler zarfında iş günü ibaresini de dikkate alarak 5 Aralık 2016 Pazartesi günü 15.47’de müşteri hizmetlerini aradım. Dolar kurundaki dalgalanmalar ve buna bağlı nedenler tarzı bir açıklamada bulundular, dövizle ilgili bir mesele olduğu için milli bir şuur içinde anlayışla karşıladım. Aradan geçen bir kaç gün içinde sipariş durumunda bir hareketlilik ya da bir geri dönüş olmayınca 8 Aralık 2016 Perşembe günü 17:03’te tekrar aradım yine benzer ifadelerle konuşma tamamlandı. Ertesi gün bazı firmalarda mail ya da site içindeki müşteri hizmetleri/destek kısımlarında yer alan bize ulaşın bölümünden yazmanın konuşmaya dayalı iletişimden daha etkili olduğu düşüncesiyle 9 Aralık 2016 Cuma 17:14’te:

    “24 Kasım Perşembe günü vermiş olduğum 15202 numaralı sipariş "2-7 İş Günü İçinde Kargoya Verilir" ibaresine karşın 15 gün (11 iş günü) geçmesine rağmen hala kargoya verilmedi”

    Şeklinde bir iletişim formu gönderdim. 10 Aralık 2016 Cumartesi 10.48’de:

    “Merhaba Mustafa Bey,
    Öncelikle gecikme için özür dileriz.
    Dolar kurunun sert hareketlerinden dolayı ürün üretim ve çıkışlarımız/fatura etmemizde gecikmeler yaşanmıştır.
    Hafta içinde ürününüz teslim edilecektir.
    Bilgilerinize sunar, güzel bir hafta sonu geçirmenizi dilerim.
    Saygılarımızla.”

    Mesajıyla mailime adresime dönüş yapılmış.

    Bu mesaja da inanarak o hafta içi (ki 5 günlük süreyi kapsayan muallak bir ifade) kargoya verilmesini bekledim. Belirtilen sürede de kargoya verilmemesine karşın 16 Aralık 2016 Cuma günü sabah 09.19’da aradım ve bu işle ilgilenen arkadaşın orada olmadığını söyleyip, ismimi not edip yarım saat gibi kısa bir süre içinde geri döneceklerini ifade ettiler. Ben bu vaadle kısa süre içinde geri aranmayı beklerken akşam saatlerine kadar herhangi bir dönüş olmadı ve (16 Aralık 2016 Cuma) 18.16’da tekrar aramak zorunda kaldım ve yine özür tarzı ifadeler ve önümüzdeki hafta başında hemen göndereceklerine dair açıklama …

    O kadar sabrettik birkaç gün daha neden olmasın diye neyse deyip hafta başını bekledim. Pazartesi yine bir kıpırtı yok ve 20 Aralık 2016 Salı günü 09:46 tekrar aradım ve mahcubiyetlerini ifade eden cümlelerden sonra sisteme bir bakalım hemen size döneceğiz tarzı bir konuşma. Ve birkaç saat sonra 10:53’te (20 Aralık 2016 Salı günü 10:53) cep telefonuma gönderici kısmında “CASPERSTORE” yazan bir SMS:

    “Değerli Müşterimiz, Yıl sonu yoğunluğundan dolayı çok geciken siparişiniz 3-4 iş günü içerisinde elinizde olacaktır. Saygılarımızla”

    Bu SMS’i alınca sonundaki elinizde olacaktır ifadesine de aldanarak 1 gün kargo sürecini de düşerek Cuma kargoya verilecek diye inanıp son kez neyse deyip yine bir bekleme süreci … Ve 23 Aralık 2016 Cuma günü 17:40 ‘ta sipariş durumunda hareketlilik olmaması ve kargo son saatlerinin yaklaşması üzerine tekrar aramak zorunda kaldım fakat yine bu işten sorumlu arkadaş yok cevabını aldım. Kargo bilgilerinin geç girilebilme ihtimaline karşın akşam saatlerine kadar bekledim fakat değişen bir şey yok …

    Yeter artık ruh hali içinde siparişi iptal ettirmek niyetiyle ertesi gün (24 Aralık 2016 Cumartesi ) 15.09-15.07 saatleri arasında casperstore.net sitesi iletişim bölümünde yer alan 3 farklı numarayı 6 kez aramama karşı telefonları açan olmadı ve sadece numaraların bir tanesinden “Burası teknik servis biz satış işlemleriyle ilgilenmiyoruz, ben isminizi alayım size geri dönsünler” cevabı (ki o isimler de suya yazılıyor olmalı, böyle cevap alıp da hiç geri arandığım olmadı).

    Ve 26 Aralık 2016 Pazartesi iptal ettirme kararlılığıyla 11.05’te aradım, açan kişi bu işe bakan arkadaşın daha gelmediği cevabıyla ilerleyen saatlerde aramamı söyledi ve 13.22’de tekrar aradım. Telefona çıkan kişi (Ömer Bey’in) mahcup, kibar ve samimi tutumu ve yıl sonuna kadar tüm siparişlerin gönderilmesi gerektiği, yıl sonuna kadar gönderileceği açıklamasına o anki ruh haliyle ikna olarak görüşmeyi sonlandırıp yeniden beklemeye başladım. Salı oldu,Çarşamba oldu,Perşembe oldu, 30 Aralık Cuma oldu ve hala bir kıpırtı yok … Ve kargo son gönderim saatininin yaklaşması üzerine 17.02’de tekrar aramak zorunda kaldım. Telefona yine Ömer Bey çıktı ve gün bitmek üzere ve sipariş durumunda hala bir hareketlilik olmadığını söyleyince “18-20 saatleri arasında tekrar bakmamı , bugün içinde çıkarmayı planladıklarını söyledi” ve bende yüzüme açık bir şekilde söylenmiş bu ifadelere inanma ihtiyacıyla telefonu görüşmesini sonlandırdım. İlerleyen saatlerde baktım fakat sipariş durumunda değişen hiçbir şey yok. Ve acaba ihtimaliyle 31 Aralık 2016 Cumartesi tekrar kontrol ettim yine maalesef. Ve (31 Aralık 2016 Cumartesi) 12.21-14.59 saatleri arasında casperstore.net sitesi iletişim bölümünde yer alan (teknik servis çıkan numara dışındaki) 2 farklı numarayı 6 kez aramama karşı telefonları yine açan olmadı.

    Ve oldu bu gün, 1 Ocak 2017 Pazar. İnanılır gibi değil ama siparişin üzerinden tam 37 gün geçti. Yüzlerce kez internet üzerinden ve benzer sitelerden alışveriş yaptım hiç böyle bir rezillikle karşılaşmadım ve başka birinden dinlesem inanmakta zorlanırdım sanırım. Parasıyla rezil olmak kavramını tam anlamıyla yaşattılar.

    Benden aldıkları 3.914,46 TL’nin karşılığında ürünü göndermeyerek bu 37 gün boyunca bu parayı kullanıp ürün sirkülasyonu yaparak haksız kazanç elde ettikleri düşüncesindeyim. Bu sadece tek bir müşteri olarak düşünüldüğünde çok bir miktar ifade etmeyebilir ancak çok sayıda müşteriyle miktar oranlandığında düşüncem daha da anlam kazandığına inanıyorum.

    Bu noktada yerli marka olması nedeniyle sürekli ilk tercihim olan Casper markasına da bu tarz firmaları kendilerine nasıl yetkili bayi olarak kabul edebildikleriyle ilgili bir sitemim olacak.

    Velhasılı kelam casperstore.net sitesinden alışveriş yapmadan önce psikoljik dayanıklılık gücünüz, sabır, sinir harbi ve verilen vaadlerde durmama ile yalanlara karşı tahammül potansiyelinizi tarttıktan sonra karınızı vermeniz faydalı olacaktır.
     Casperstore.Net mi YOKSA Casper Bayi , Yetkili Satıcı dan mı almak gerekir ? Casperstore.Net mi YOKSA Casper Bayi , Yetkili Satıcı dan mı almak gerekir ? Casperstore.Net mi YOKSA Casper Bayi , Yetkili Satıcı dan mı almak gerekir ? Casperstore.Net mi YOKSA Casper Bayi , Yetkili Satıcı dan mı almak gerekir ?




  • Mustafa GÜRGEN M kullanıcısına yanıt
    1 ) Casper yerli malı değil sadece markası Türk. Kullanılan malzeme, tasarlanan ürünler vs ne Türk mühendisler tarafından yapılır ne de ülkemizde ki iç kaynaklar ile üretilir. Tamamı yabancı ( çinli ) bir firmaya sipariş üzerine yaptırılan stres testleri yapılmamış 5.sınıf malzeme ve işçilikle üretilen ürünlerdir.

    2 ) Siz zaten casper alarak büyük bir stres altına girdiniz ve üzgünüm ki bunlar daha iyi günleriniz. Şu casper forumunda benim dail olduğum konuşmalara bir göz atın. Casper'ın sahtekarlıklarını ve düzenbazlıklarını anlatıyorum, kullanan veya yeni alan kişiler " ama sen marka kötülüyorsun, fıstık gibi cihaz yeahhhh helal casper " diyorlar diyorlar ama sonrası ne biliyor musun? Aradan 6 ay geçtiğinde özelden mesaj atıyorlar hocam paramızı nasıl geri alacaz ürün ayıplı çıktı, sorun çıkarıyor, ben bıktım vs gibi...

    Siz bana göre bir hata yaparak casper almışsınız bence derhal iade edip hazır üründe gelmediyse paranızı geri almak ki o bütçeye macbook, asus, samsung' un çok kaliteli cihazlarını alıp neredeyse 10 yıllar boyu kullanırsınız. Saygılarımla.




  • Değerlendirmem ve yaşadığım sıkıntıwww.casperstore.net ile ilgiliydi Casper markasıyla ilgili yazılmış bir yazı değildir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.