Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Casper Notebook Niye Ucuz?

34
Cevap
0
Favori
1.037
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Casper Notebook Niye Ucuz?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Er
      3 Mesaj
      16 Şubat 2005 14:02:11 Konu Sahibi

      Merhaba arkadaşlar,

      Forumda yeniyim ve bu açtığım başlığın içeriğini yazabileceğim başka bir başlık bulamadım... Bu yüzden affınıza sığınıp acemiliğime verin diyebiliyorum sadece...

      Neyse gelelim sadede; Ben uzun zamandır notebook kullanıcısıyım ve sistemimi değiştirmeye karar verdim. Aşağıdaki sistemin fiyatı 1599$+KDV

      CASPER PRESTIGE NOTEBOOK
      CPW 1700 – 7684 FL

      Intel® Pentium® M İşlemci 1,70Ghz
      2Mb L2 Cache
      Microsoft® Windows XP Home Türkçe
      Intel® 855 GME Chipset
      Intel® PRO Wireless 2200 Kablosuz Ağ Bağlantısı
      512MB DDR SO – DIMM Bellek
      60GB Harddisk
      15,4” Wide WXGA (1280x800) TFT Renkli Ekran
      128 MB ATI RADEON 9600 Ekran Kartı
      AC’97 stereo ses, mono mikrofon
      24X8X10X24 COMBO ( CD-Writer + DVD )
      56K fax/modem * 10 / 100 ethernet
      Multi Card Reader
      3 X USB 2,0 Port * IEEE 1394
      LI-ON smart battery * TV – OUT * 3,0 Kg
      Casper Notebook taşıma Çantası
      e-kolay 3 aylık sınırsız internet paketi
      2 Yıl Garanti

      Bu özelliklere sahip herhangi bir bilgisayar, en az 400-500 $ + kdv kadar daha pahalı oluyor normalde. Nedir bunun sırrı?? Eğer bir falsosu yoksa, fiyat-performans oranı en yüksek alet olmalı piyasadaki...
      Casper hakkında bilgisi olan, kullanmış veya kullanmaktaolan arkadaşlar; Beni bilgilendirebilir misiniz?



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi manson -- 16 Şubat 2005, 14:03:15 >



      |
      |
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Şubat 2005 14:04:19
      casper vardı arkadaşta, geçen sene aldıydı, pili hemen naneyi yemişti...
      Onun dışında fena diildi...
      BEnce alınabilir...
      |
      |
    • Yüzbaşı
      677 Mesaj
      16 Şubat 2005 14:08:25
      Ucuz çünkü anca o fiyata satabiliyor...
      Demek ki ederi de o...
      |
      |
      _____________________________
      Önemli olan; hayatta,"en çok şey'e sahip olmak" değil,
      "en az şey"e ihtiyaç duymaktır.
    • Binbaşı
      1810 Mesaj
      16 Şubat 2005 14:17:04
      ama özellik olarak iyi gibi gözüküyor ??????????????????
      |
      |
      _____________________________
    • Er
      3 Mesaj
      16 Şubat 2005 14:24:29 Konu Sahibi

      Evet garip olan da o... Özellikleri çok iyi İnsan kıllanıyor ister istemez
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1936 Mesaj
      16 Şubat 2005 15:25:34
      arkadaşım o makinanın ederi zaten o .kdv dahil 1800$ yani farklı olan birşey yok.
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      3485 Mesaj
      16 Şubat 2005 15:28:04
      Ben şu ana kadar 2 casper aldım. İkiside 10dk'de bi sorun çıkartıyordu.
      Casper'den uzak dur bence.
      |
      |
      _____________________________
    • Er
      3 Mesaj
      16 Şubat 2005 15:49:04 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: erkutamca

      arkadaşım o makinanın ederi zaten o .kdv dahil 1800$ yani farklı olan birşey yok.


      o zaman 1800$'a ; centrino 1.7 + 128 radeon + 512 ddr başka bir notebook söyleyebilir misin?
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2674 Mesaj
      16 Şubat 2005 16:11:04
      Arkadaş marka CASPER oldumu kaçıcaksınAdamların yaptığı her şey .oktan CASPER ı bende kullandım cevremdende biliyorum acayip dandik alma
      |
      |
      _____________________________
      That's all i can do.
      Just Feel Better.
    • Binbaşı
      1071 Mesaj
      17 Şubat 2005 09:49:28
      casperin notebook u hazırlarken kullandığı markalaar toşiba yada hp ile eş diil

      mesela dvcd-rw sony marka kullanıyo hp caasper ne kullanıyo bunlardan dolayı fiyat farkı war
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      356 Mesaj
      17 Şubat 2005 11:53:58
      Casper gibi yerli firmalar toplama notebook satar. Özelliklerinin çok iyi görünmesi pek çok kişiyi aldatır çünkü kullandığı parçalar dandiktir. Daha da kötüsü arıza yaptığında tamir ve bakım servislerine götürdüğün zaman karşına çıkacak zorlukları bilemezsin. Sana kafayı yedirtme ihtimali oldukça yüksektir. Sen sen ol notebook konusunda kendisini ispatlamış, satış sonrası servisleri iyi olan IBM, HP, Toshiba gibi firmaları incele. Sonra daha az üzülürsün

      Aman haaa
      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      677 Mesaj
      17 Şubat 2005 11:57:28
      Üstteki mesajı yazan arkadaşa katılıyorum. Sony, Toshiba ve IBM i tavsiye ederim. Fujitsu-Siemens son modelleriyle fiyat-performans olarak oldukça iyi ama bayadır piyasada yoktu. Servisi nasıldır bilemem. HP ye gelince. Eh oda bir seçenek. Ama Toshiba-Sony ve IBM den sonra tercih edeceğim bir markadır.
      Kolay gelsin.
      |
      |
      _____________________________
      Önemli olan; hayatta,"en çok şey'e sahip olmak" değil,
      "en az şey"e ihtiyaç duymaktır.
    • Binbaşı
      1201 Mesaj
      17 Şubat 2005 12:02:27
      toshiba tavsiyesi
      |
      |
      _____________________________
      Atak ve cesur ol. Bir gün geriye dönüp baktığında, yaptıklarından çok yapmadıkların için pişmanlık duyacaksın
      ONU SADECE KULLANAN BİLİR(((6600)))
      mosmor_6600@hotmail.com
    • Yarbay
      3112 Mesaj
      17 Şubat 2005 12:20:46
      ucuz çünkü türk malı ve en dandik parçalarla yapıyolar, başkanının söylediği uzakdoğudan gelen parçaları burda topluyolarmış
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1724 Mesaj
      17 Şubat 2005 23:04:34
      quote:

      Orjinalden alıntı: Baytekin

      Casper gibi yerli firmalar toplama notebook satar. Özelliklerinin çok iyi görünmesi pek çok kişiyi aldatır çünkü kullandığı parçalar dandiktir. Daha da kötüsü arıza yaptığında tamir ve bakım servislerine götürdüğün zaman karşına çıkacak zorlukları bilemezsin. Sana kafayı yedirtme ihtimali oldukça yüksektir. Sen sen ol notebook konusunda kendisini ispatlamış, satış sonrası servisleri iyi olan IBM, HP, Toshiba gibi firmaları incele. Sonra daha az üzülürsün

      Aman haaa

      bütün firmalar toplama yapıyo tamamını kendisi üretmiş bi firma yok şu an dünyada
      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      404 Mesaj
      17 Şubat 2005 23:11:04
      adı ustunde casper
      filmi bile vardı ahı cıkmıs vahı kalmıs hayalet
      alma derim
      |
      |
      _____________________________
    • Er
      7 Mesaj
      17 Şubat 2005 23:40:04
      Özellikler iyide... Ne kadar ısınıyor acaba yada kasası ne alemde bir çok fason notebooktada iğrenç kalitede lcd ler var...
      |
      |
      _____________________________
      Şıpudak Şupudak Yüzen Balık akşam bize gel beraber yemek yiyelim :)
    • Yüzbaşı
      270 Mesaj
      18 Şubat 2005 14:52:54
      amma çok casper düşmanı varmış yav..
      ben 1 senedir casper notebook kullanıorum bi sorun yaşamadım memnunum yani..(p4 2400,512mb ram,32mb ekran kartı,40gb harddisk....)ucuz ve özellikli olduğu için almıştım..
      ama bu kadar kötü yazılar görüncede kıllandım bilgisayardan iyimi...:)
      |
      |
      _____________________________
    • Çavuş
      42 Mesaj
      18 Şubat 2005 15:08:23
      CASPER NE İSE ASUS,MİTAC,CLEVO,PANCOM,AİDATA ,(HATTA BAZI MODELLERDE FUJITSU SIEMENS BİLE) BUNLARDA AYNIDIR.UZAKDOĞUDAN GELEN PARÇALARIN BİRLEŞTİRİLMESİ İLE ELDE EDİLİYORLAR.

      SAĞLAM ÇIKANIDA VAR.HEMEN ELDE KALANIDA VAR.ŞANS İŞİ.

      DENEMEDEN SAKIN ALMA BENCE.
      |
      |
      _____________________________
      İKON COMPUTER - ANKARA - KIZILAY
    • Binbaşı
      1876 Mesaj
      18 Şubat 2005 15:27:25
      arkadaşlar. bende asus var yükarda saydığın özelliklerin yanında 300k dahili kamera ve mikrofonu var. 1699$+kdv.
      yani fiyat farkı fazla değil. ama ben asustan çoooooook memnunum. yani etraftaki arkadaşalrın kullandığı dell, toshiba, hp markalardan eksisi yok. hatta onlarda daha fazla sorun yaşıyorlar. asus iidir.
      |
      |
      _____________________________
      S5 Kzoom
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
haberler
üniversite
Satılık Köpek
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
Ankara Web Tasarım
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,256
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.