Şimdi Ara

Casper garanti servisi her şeye kullanıcı hatası diyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
81
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • yeni üye1234 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Casper Nirvana laptop almıştım yaklaşık 1.5 yıl önce. Son bikac haftadir ekranda beyaz bir nokta oluştu ve wifide de kopmalar oluyor.pcyi yeniden başlattığımda wifi olayı düzeliyor ama ekrandaki beyaz nokta hiç kaybolmuyor. Ölü piksel vardır diyip garantiye yolladım bana ekran için 800 TL ,wifi için 95 TL ödemeniz lazım diyorlar. Wifi kopmasinin sebebi dosya indirirken pcyi kapatmammis. Ekrandaki ölü pikselin sebebi de ekrani sert kapatmammis. Yani servis bı taraflarindan bahaneler uydurup tamiri bana kitlemeye çalışıyor. Pcyi çok düzgün kullanıyorum ekranı sert kapattığımi nerden uydurdunuz dediğimde testler yapıyoruz vs diyolar şaka gibi. uydurduk diyemiyolar tabi.tuketici hakem heyetine başvuracağım.casper çöp derlerdi de takmazdim. Hakkaten çöpmüş. Yanına bile yaklaşmayın bu dandik markanın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.