Şimdi Ara

.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
530
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D7B950238 -- 10 Haziran 2018; 16:49:50 >



  • Asla casper alıp paranızı çöpe atmayın. Kalite yok. Satış sonrası servis olayı sıfır.
    31.8.2015 tarihinde Mersin medyamarketten aldığım casper via v6x. İşlem durduruldu diyordu sonrada ekranda Casper yazısı gitmiyor ve açılmadığı için 2 Eylülde Mersin ISTIKLAL CD. ARI ISHANI YETKİLİ servisine götürdüm. Ücret karşılığı Kurulum yaptılar. Aynı arızaları gösteriyordu. 13 Kasımda yine casper yazsı gitmiyor ve açılmıyordu tekrar götürdüm. Yine ücret karşılığı kurulduğunu söylediler. Eve geldim kurulumları yapacağım tekrar aynı hata Ertesi gün tekrar gittim Sizi ararız dediler. Aramadılar ben aradım. Ana kart arızalı dediler. Genel merkeze göndereceğiz dediler. Bu yaşattıkları süre içinde garantim de doldu. İlk 2 eylülde götürdüğümde ana kart arızasını söyleselerdi garanti dolmamıştı. Garanti 31 eylülde dolmuş . Telefonumun Tamiratının yapılması için casper genel merkezine yazdım. Cevap olarak ‘’Anakart arızası ilk gelişlerinde tesbit olmayıp sonrasında bu arıza tespiti sağlanmış olabilir. Garanti süresi sona erdiği için ücretli destek almanız gerekmektedir.’’ Diye cevap geldi Önceki götürdüğüm zamanki arızasının aynısı Bana o zaman ana kart arızalı olduğunu söylemediler. Programla ilgili bir arıza düzelir diye öyle kullandım. Garanti süresinin doldurmak için kurumsal firmanın hileli yol kullanacağı aklımdan bile geçmedi. Oysa ilk götürdüğüm tarih geçerlidir.




  • lord440 L kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D7B950238 -- 25 Aralık 2020; 1:20:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayberkatakan95

    tüketici haklarına başvurmak ücretsiz ve en doğal hakkımızdır.. kullanıcılar ürünleri markanın istediği şekilde kullanılmaya yönlendiriliyor ve çoğu vatandaş bundan habersiz.. bir ürün kullanımının ilk 6 ayı içerisinde arızalandıysa yada bir kusur varsa ayıplı ürün kabul ediliyor direk. kullanıcılar arızalanan yada hatalı olduğunu anladığı ürünü servise gönderip tamir ettirmeye mecburmus yada tek seçenekleri buymuş gibi düşünüyor veya yönlendiriliyor. tüketici haklarına başvurmak için herhangi bir kısıtlama yok kimse size neden tüketici haklarına başvuruyorsunuz diyemez. aldığınız ürün arızalandı veya hatalı olduğunu anladığınız anda dahi kimseyle muhattap olmadan tüketici haklarına başvuru yapabilirsiniz. ürünü servise göndermek zorunda değilsiniz. ben özellikle bu casper laptop sorunundan sonra bu konuda daha titiz olucam garanti sürecinde aldığım herhangi bir cihaz arızalandığında direk tüketici haklarına başvurup para iadesi talebinde bulunacağım kesinlikle ücretsiz tamirmiş servise götürmekmiş hiç uğraşma taraftarı değilim

    THH ne bile gitmenize gerek yok. Ürünü aldığınız yere ürün fatura fotokopisi, garanti belgesi fotokopisi, arıza raporları ve servis formları fotokopisini ekleyeceğiniz bir dilekçeyi ( şu şu arızalar şu kadar sürede tekrarlandı. Yasada yer alan değişim, iade, veya arıza oranında indirim vs diye ) iadeli tahaütlü olarak gönderin. Hemen para iadesi verirler zaten. Forum'un bu bölümden bu şekilde birçok arkadaşla parasını geri iade ettirdik. Casper pişmanlıktan başka birşey değildir. Bu acı tecrübeyi sizde yaşamışsınız. Umarım paranızı geri alırsınız.




  • turn table kullanıcısına yanıt
    Bundan daha once haberim olsa oncelikle bu sekilde para iadesine basvururdum. Hakem eyetinden daha bir haber gelmedi bilirkisi bir kez bakti bilgisayarin durumuna dahada bi ses seda yok e devletten takip ediyorum durumunu ancak ordada bilirkisi gorusu geldi diye belirtmisler baskada yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turn table kullanıcısına yanıt
    hocam size bişey daha sormak istiyorum. vodafone dan general mobile gm5 plus telefon almıstık ablama garantisi bitmek üzere fakat 3-4 kez servise gitti tamir gördü sudandada pili 1 saat dayanmıyor bizde düşünüyoruz para iadesi isteyelim diyoruz ne yapmamız gerektiğini kısaca özetleyebilirmisiniz aldıgımız vodafone bayii ilemi muhatap olmalıyız bir yol gösterseniz cok sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayberkatakan95

    hocam size bişey daha sormak istiyorum. vodafone dan general mobile gm5 plus telefon almıstık ablama garantisi bitmek üzere fakat 3-4 kez servise gitti tamir gördü sudandada pili 1 saat dayanmıyor bizde düşünüyoruz para iadesi isteyelim diyoruz ne yapmamız gerektiğini kısaca özetleyebilirmisiniz aldıgımız vodafone bayii ilemi muhatap olmalıyız bir yol gösterseniz cok sevinirim

    Şimdi Tüketici koruma kanunu kapsamında alınan ürün;

    1 yıl içinde 4 defa, garanti süresi kapsamında 6 kere arızalanır ve işlem görürse ( arızalar aynı veya farklı olabilir herhangi bir koşul yoktur. Önceden böyle bir koşul vardı şu an kalmadı ) tüketici;

    - Arıza ne ise o oranda indirim

    - Birebir sıfır veya bir üst model ile değişim

    - Para iadesi

    haklarından birini kullanabiliyor. Anladığım kadarı ile sizin cihazınız 2 yıllık süreçte 4 arıza vermiş. Şu an yapacağınız birşey yok. Eğer şartları sağlıyor olsa idiniz.

    - Servis rapor forum fotokopileri

    - Ürün garanti belgesi ve faturası fotokopisi

    - Durumu anlatan bir dilekçe ile ( dilekçe de durumu ve hangi haktan yararlanmak istiyorsanız onu eğer yararlandırmazlar ise mahkemeye gideceğinizi ve dilekçeyi göndermiş olduğun süreden başlayarak paranızı yasal faizi ile geri alacağınızı yazacaksınız )

    aldığınız mağaza, kurum vs iadeli tahhütlü olarak yollayacak ve bekleyeceksiniz. Eğer kurumsal bir firma ise size para iadesi veya ne talep ettiyseniz onu yapacaklardır. Yok kabul etmezler ise ürün fiyat aralığına göre ya THH veya mahkemeye gidebilirsiniz.

    Size tavsiyem eğer cihaz sürekli aynı hatadan tamire gittiyse yine söylediğim yolu izleyip ürünün gizli ayıplı olduğunu belirtin ve para iadesi isteyin yada sıfır bir cihaz. Zor olsada şansınız var. Zor diyorum çünkü yasadaki süre ve hata sayısı ne yazık ki tutmuyor. Eğer tutsa 100 de 100 iade alırsınız. Yasalar artık tüketiciden yana ki bu hükümetin en iyi yaptığı icraatlardan birisi bu.




  • Cok tesekkur ederim cihazin taminen 6 ay kadar daha garantisi var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar para iadesi kararım çıktı :) İnşallah satıcı, karşı dava açmaz ve kısa süre içerisinde paramı geri alırım. Kararı ilk mesaja ekledim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D7B950238 -- 4 Nisan 2018; 17:36:15 >
  • Arkadaşlar sorularınızı konu üzerinden sormanızı tavsiye ederim. Hem telefon numaram forumda kayıtlı değil, özel mesaj atamam. Hem de konunun güncel tutulmasına yardımcı olmuş olursunuz. Elimden geldiğince hızlı şekilde yardımcı olmaya çalışırım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.