|
daha önce housekeeping ve resepsiyondayım. şimdi cankurtaranım. maaş 32bin tl. 3 öğün açık büfe kule de otururken sınırsız içecek (alkol hariç) çerez. eksiler: sıkıntıdan kafayı yemek. 8 saat boş boş havuzu izlemek hayatı sorgulatıyor. telefona arada bakabiliyorum ama en fazla 1-2 dakika. cctv var izliyorlar. bir kere telefonla konuştum diye azarlandım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






