Şimdi Ara

Canini seven Bmw ile karda yola cikmasin (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
213
Cevap
1
Favori
40.200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadan itisli araclarda el frenini birkac dis cekerek araci kaldirmaya calisirsaniz bu durum torku dusureceginden patinajsiz kalkis yapabilirsiniz. Onden cekislilerde nasil 2.vitesle kalkiyorsak arkadan itislilerde de bu yontem kulllanilabilir.
    Tabi aracta mekanik el freni yoksa o zaman baska seyler dusunmeliyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş itişli aracın kayması gayet normal.Bunun Bmw ile Mercedesle ne alakası var? Arkada ağırlık yokki,koy bakalım bagaja 5 kişi kayıyor mu o zaman Ağırlık olmadığı için yere basma kuvveti azdır,bu yüzden kayar.Basit fizik kuralı.Motor arkada olsaydı o zaman farklı olurdu.
  • Hort olacak ama.

    Beyler siz kış lastiği takıp bir BMW 530i kullansanaza merak ediyorum şoförlüğünüzü.. Araç gaza dokununca zıplıyor isteyen denesin. 231 bg gücü 3.0 motoru nasıl tutacaksın bak bakalım nasıl sarıyor arkayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E39 bmw kullanıyorum kiş lastigimde var güvenlik sistemleri devrede olunca hiç bir atma yaşamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 5.20D F10 var. Kar lastiği ile karlı yokuşları dahi çıkabildim yıllarca. Ama normal lastikle karda asla çıkılmaz arkadan itiş ile.
  • 2002 316 ti compact aracımla her türlü yolda (hafif karlı, yoğun karlı, sabah çok erken çiğli buzlanmış, yağmur yeni yağmış kayganlaşmış ) akıcı sürüşlerde tüm sistemler devredeyken, dik yokuşlarda anti patinaj iptal esp devrede devrini aldırarak, ve rahat tehlikesiz ve tatlı virajlarda tüm sistemler kapalı drift yaparak eğlenerek aracımı kullanıyorum. Birkere bile saplanmadim araçtan inip uğraşmadım. Gerçekten kaygan yollarda tren rayından gider gibi hissettiren bir dsc sistemi var. Karda buzda sistem devamlı tekerlere müdahale ettiği için kuru yoldaki gibi sert esp müdahaleleri gibi olmuyor tırrrrrtttt diye hafif bir sesle ilerliyorsununuz. Ancak aracınızı iyi tanıyıp kopma noktasını iyi bilmeniz lazım araçlar esp dsc vs sistemlerin müdahale sınırları dışında yapılan sert manevralarla tam spin durumuna geçebilir ozaman sistem elini eteğini arabadan çeker ve içeri ayetel kürsi okuması verir. Sizde şaseleri eğilmese bari diye dua edersiniz. Yani ben çok memnunum arkadan itisli aracimla tek yaptığım lastik testlerinde kar ve buz performansı büyük markalara yaklaşan ve uygun fiyatlı kore malı gt radial bir kış lastiği takmaktan.




  • Sıcağı sıcağına yazayım:



    Yaklaşık 15 gündür kullandığım 2016 BMW 320i ED Sport ile İzmir'de kar ve buza yakalandım. Arabada kış lastiği yoktu. (Zaten İzmir'de kaç arabada vardır ki?) Araca daha alışmış değilim, ilk kez arkadan itişli (veya çekişli) araç kullanıyorum. Rampada kaymadım ama sürekli patinaj yapıp çıkamadım. Yanımdan Renault Clio ve Dacia gibi araçlar gelip geçiyor ama ben ilerliyemiyordum. Tek derdim aracı güvenli bir şekilde kenara çekebilmekti ama beceremedim. Sonra bu forumda tavsiye edildiği üzere DSC tuşun basarak sistemi kapattım ve sürüş modunu Sport Plus moduna aldım. Araca hafif gaz vererek hareket ettirdim. Güvenli bir yere park ettim. Sanırım daha gidebilirdim ama korktuğum için denemedim.



    Yaya olarak devam ettim. İşimi görüp tekrar araca döndüğümde anlattığım şeyleri daha en başta yaparak çok yavaş bir şekilde düz / ana yola inip normal sürüşe geçtim.



    Tamam kış lastiği, sürüş tekniği falan önemli ama aynı yolu daha önceki yıllarda aynı şartlar altında önden çekişli 1.6 motor başka bir araçla çıkabildiğimi de belirtmem gerek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    bunlardan biri olacak , korkmayacan kardan kıştan ,
    65cm karda test ediliyorlar







    edit : ekleme

    O kadar masrafa gerek yok, bu da iyi iş çıkarıyor:

     Canini seven Bmw ile karda yola cikmasin







  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batuhanbayrak

    Hort olacak ama.

    Beyler siz kış lastiği takıp bir BMW 530i kullansanaza merak ediyorum şoförlüğünüzü.. Araç gaza dokununca zıplıyor isteyen denesin. 231 bg gücü 3.0 motoru nasıl tutacaksın bak bakalım nasıl sarıyor arkayı.

    Aynı güçte önden çeker araç olsa o da sarar, şanzımanın kar modu veya eco modu varsa işiniz çok kolaylaşır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biz zor bekliyoruz burda kar yağsında arabayı zorlamadan yanlayalım diye Bide bizlerin maganda olan versiyonları var

    Dipnot: Tabi trafiğin ve insanların olmadığı yerlerde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WTF Viqqy -- 11 Ocak 2017; 11:10:17 >
  • yok birader arkadaş doğru diyo..kış lastiği de var..araç kayıyor..
    ışıkta kalkarken kaydım..yolda giderken kaydım..
    10 yıldır aynı yolu gider gelirim.daha bir gün kontak açmamışlığım yoktur.
    ilk defa bu kış arkadan itişli araç kullanıyorum..
    kış lastiğini ekimde taktırdım.her sene ekim de takar nisan da çıkartırım.
    kıçı başı ayrı oynuyor arabanın.
  • Tamamen lastikle alakalı şahin kullanıyorum 92 model onlerde lassa arkalar da petlas kar lastiği var 13 inç jantlar ve 165 yanakla canavar gibide gidiyorum..kışlık petlas yazlık pzero dan karda avantajlidir her halükarda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nikarecneg

    Sıcağı sıcağına yazayım:



    Yaklaşık 15 gündür kullandığım 2016 BMW 320i ED Sport ile İzmir'de kar ve buza yakalandım. Arabada kış lastiği yoktu. (Zaten İzmir'de kaç arabada vardır ki?) Araca daha alışmış değilim, ilk kez arkadan itişli (veya çekişli) araç kullanıyorum. Rampada kaymadım ama sürekli patinaj yapıp çıkamadım. Yanımdan Renault Clio ve Dacia gibi araçlar gelip geçiyor ama ben ilerliyemiyordum. Tek derdim aracı güvenli bir şekilde kenara çekebilmekti ama beceremedim. Sonra bu forumda tavsiye edildiği üzere DSC tuşun basarak sistemi kapattım ve sürüş modunu Sport Plus moduna aldım. Araca hafif gaz vererek hareket ettirdim. Güvenli bir yere park ettim. Sanırım daha gidebilirdim ama korktuğum için denemedim.



    Yaya olarak devam ettim. İşimi görüp tekrar araca döndüğümde anlattığım şeyleri daha en başta yaparak çok yavaş bir şekilde düz / ana yola inip normal sürüşe geçtim.



    Tamam kış lastiği, sürüş tekniği falan önemli ama aynı yolu daha önceki yıllarda aynı şartlar altında önden çekişli 1.6 motor başka bir araçla çıkabildiğimi de belirtmem gerek.



    200binlik arabaya neden kış lastiği almazsınız anlamıyorum. Ben de izmirde yaşıyorum ve kış lastiği kullanıyorum 5 de 1 fiyatlı olan aracımla. Bugün kış lastiksiz çıkanlar yüzünden 2 saat 45 dakikada işe gidebildim resmen rezillikti




  • izmir'de 10 yılda bir kar yağar, kar lastiği almak bence çok gereksiz...ama kar gören masum izmirliler olarak birkaç saat rötar yapmayı çok önemsememek gerekir,aracı müsait bi yere çekin karın keyfini çıkarın, istanbul, ankara, uşak, erzurum, eskişehir vs. şehirlerde yaşayanlar ne yapsın :))
  • AtakaN_35 kullanıcısına yanıt
    Yılda bir gün kar yağacak diye kar lastiği almamı mı tavsiye ediyorsunuz? İzmir dışına çıkmayacağım halde?

    İzmir'de diğer günlerde o kar lastiklerini kullanmak çok mu güvenli?

    Bilemedim, yersiz bir tepki vermişsiniz. Aracı park edip yürüdüğümü yazmıştım oysa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nikarecneg -- 15 Ocak 2017; 2:54:59 >
  • nikarecneg N kullanıcısına yanıt
    Tepkim size değildi ancak kış lastiği dediğiniz şey 7-8 derece altı sıcaklıklarda kullanılması gereken lastiktir. Sadece karda değil. Bir arabaya bu kadar para verebiliyorken olmaması garip M paket olduğunu varsayıyorum en fazla 2bin tl tutar o boyutlarda
  • izmir'de hava yılda 15-20 gün 7 derecenin altına ancak iner. O yüzden kış lastiği yerine ıslak fren mesafesi A olan yaz lastiği izmir şartlarında daha uygun. Kış lastiği 10+ derecede ve ıslak zeminde yaz lastiği kadar iyi değil maalesef.
  • thormentor kullanıcısına yanıt
    Erzurumda.. :) bu sene dehşet soğuk var önceki senelere göre daha keskin hissedilir direk buzlanmayayol açan.



    Bmw X1 kiraladık kafamıza esti dedik karda biraz zevk alırız. Erzurumda tek yerde X1 mevcut kiralık. Sunny marka kış lastiği (yanlış duymadınız :)) ile günümüz geçti asfaltta 120 civarıyla giderken sarmaya başlıyordu gazlayınca düşünün. Araba ne olursa olsun lastik yoksa leş. Yalan olmasın bi tek buz pisti cami avlusunda yanlamaya yaradı :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim aracim da f30 3.16i.. gecen yil kisliklar varken sitenin park alaninda kaldim.. yanlis duymadiniz dumduz yerden cikamadim.. oncesinde honda civic hb dizel aracim vardi karda kista ciktigimi yeeri gorseniz sasardiniz.. sebebini anlamadim otomatikler mi sikinti oluyor yoksa arkadan itis mi cozemrdim.. kar tecrubeme guvenirim bulundugum yer itibariyle kar-buz konusunda hondam cok cok ustundu bmwden
  • Nokia W4 kış lastiği al sorun çözülsün.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.