Şimdi Ara

Canım Çok Sıkılıyoooor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hayat çok sıkıcı, aksiyon lazım, rapelling ve paraşütle speedriding yapmak istiyorum.

    Issız yerleri gezmek istiyorum.

    Bıktım şehir hayatından.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



    _____________________________
  • Red Bull Snowyoutube
    Speed Riding at night in Chamonix | Moonline
    https://www.youtube.com/watch?feature=shared&v=llcfkn0Uakc



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B048CF933 -- 2 Haziran 2025; 19:18:5 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • para olsaydı :/

    _____________________________
  • Uzayincani kullanıcısına yanıt

    Zamanı satın alacak kadar para olsaydı güzel olurdu.

    _____________________________
  • ne kadarlık bi zamanı satın alırıdnız hocam?

    ya da satın aldığınız zamanla ne yapardınız?

    _____________________________
  • Uzayincani kullanıcısına yanıt

    Şahsen ömrümün sonuna kadar zamanı satın almayı isterdim.


    O zamanda da full gezerdim orman, dağ, nehir kenarı, yaz veya kış fark etmeksizin gezerdim. Speedriding yapmayı çok istiyorum şahsen. Paraşütle kayağa çıkmak.


    Ormanda kamp yapmak, o kampta teleskop sistemi kurup uzayı falan izlemek. Yıldızları seyretmek şehirden uzakta... Gayet güzel olurdu. Eskiden yaptığım şeylerdi.


    Sadece kampla geçirmezdim, öğrenemediğim şeyleri öğrenmek, bilmediğim şeyleri anlamaya çalışmaya vakit harcardım. Projeler geliştirirdim.

    _____________________________
  • zamanı ve parayı satın alsaydım kesinlikle ben de dünyayı görmek, gezerek - deneyimleyerek öğrenmek isterdim.

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    sürekli canım sıkılıyor
    2 ay önce açıldı
    Gerçekten çok bunaldım artık
    2 yıl önce açıldı
    Gerçekten çok yanlızım ya
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Uzayincani kullanıcısına yanıt

    Benzer düşüncelerimiz var.


    Şehirden sıkılıyorum. Kalabalık, kuru gürültü var. Havası pis.

    _____________________________
  • kalabalık insanı sinir harplerine sokuyor bol bol, kirli hava yüzünden gerçek anlamda (0 mecaz) havayı soluyamaz hale getirdi alerji yüzünden.. tiflise gittim düzeldi, geri geldim tekrar hapşırıklar, nefes alamamalar aşladı hemen :(

    _____________________________
  • Uzayincani kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun. Sanırım astımınız var.

    Gereksiz gürültü var.

    Ek olarak kalabalık şehirlerde yaşıyorsanız baz istasyonları, wifi ağları, bluetooth sinyalleri uyku kalitesini bozuyor.

    Bu insanı daha huysuz yapar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B048CF933 -- 3 Haziran 2025; 12:13:49 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kesinlikle öyle, büyük şehirde dinlenmiş uyanmak, verimli uyku diye bir şey kalmadı maalesef zate.

    astımım yok çok şükür ama alerji burun tıkanıklığı yapıyor. burun spreyine bağlı gezmek durumunda kalınabiliyor.

    _____________________________
  • Karia yolunu yürüyecem diye bi sevinçle çantayı çadırı yüklenip Gökova'ya gidiyosun, orda ilk sabah hazırlanırken senin gibi yürümeye gelen beyaz yakalı kişiler senle tanışmaya geliyorlar ve ilk sordukları soru: "ne iş yapıyosunuz?"

    AAAAAAUUIIHHGGGUUHHHĞĞAAAĞĞĞ!!! (doomer videolarına elemanın çileden çıkıp bağırma sesi)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Tek başıma gezerim veya ailelmle beraber.


    Mesleğimi sorana da bilgisayar teknikeriyim derim çalıştığım büyük şirketi söylerim saklayacak bir şeyim yok benim.

    _____________________________
  • yok kendi yaşadığım için dedim. gıcık olma sebebim: dağa taşa karışmayım diyosun herifler hâlâ iş kafasındalar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • O ayrı bir kafa zaten. Onlardan her yerde var. Bizim ülkenin insanının statü gösterme çabası sacmalık.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.