Şimdi Ara

Çanak antenlere yasak geliyor !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
188
Cevap
0
Favori
11.162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İlk uygulama 2006 yılında İstanbul, Ankara ve İzmir’de başlıyor. Sayısal yayınla birlikte, uydudan çanak anten aracılığıyla alınan yasak yayınlar da tarihe karışacak..

    Sayısal yayınla ilgili yapılan çalışmayı BUGÜN’e anlatan Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, çevre ve görüntü kirliliğini ortadan kaldırmak ve yayın kalitesini artırmak için sayısal yayının bir zorunluluk olduğunu söyledi.

    Bakan Yıldırım, “Sayısal yayın konusunda çok geç kaldık. Bu durumu telafi etmemiz lazım. Sayısal yayınla birlikte bina çatılarında salkım saçak konulan ve görüntü kirliliğine yol açan çanak antenler toplatılacak, televizyonlardaki görüntü kalitesi de üst düzeyde olacak” dedi.

    ben pek anlamam durum buymuş...



    _____________________________
    www.klikal.com
  • daha çoook zaman geçer.
    ben memnunum çanak antenimden.
    _____________________________
    2014 VW POLO 1.2 TDI BLUEMOTION, 2016 CITROEN BERLINGO 1.6 HDI 115 SELECTION MODUTOP, XIAOMI REDMI NOTE 8 PRO 6/64, BLACKSYS CF 100
  • Kanalların çoğu dijital uydudan bile mpg kalitesinde yayın yapıyorken bu iş daha bayaa zaman alır bence
    _____________________________
    ............................................................................................................................................................................
    ............................................................................................................................................................................
    ............................................................................................................................................................................
    ............................................................................................................................................................................
    ............................................................................................................................................................................
    ............................................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................................
  • İlk bakışta imkansız gibi gelsede. devlet bu gözünü diktiği şeyi gerçekleştirir.
    sayın bakan ilk başta adsl e el atı saolsun herkes çok memnun , daha sonra 13temmuz olayı koydu spot cep telleri kapattı şimdi çanaklar gözüne takıldı herhalde toplayalım bunları dedi
    bakalım izleyip görücez. ama bukadar insan bu malzemeleri ne yapıcak? çanak, receiver vs. digiturk nasıl yayın vericek. ve merakla beklediğimiz hdtv standartı ne olucak?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rabesantrata -- 4 Ocak 2006 9:33:41 >
    _____________________________
    Lenova Ideapad Y510P//Canon Eos 7D- Sigma 50mm f1.4//Iphone 7 Plus//4x2 Kingston ddr2 Hyperx 1066 //Samsung 250gb+500gb Sata2 Ncq//Skystar2.6D//Audigy2ZS Platinium//Razer Plazma//Tagan 480//CMStacker
  • İyice saçmalamaya başladılar
    En azından belli tarihten sonrasına satış ve ithalat izini vermezler
    Milyonlarca çanak var
    Yapacakları uygulamayla insanlara büyük külfet binecek
    Üstelik ceplerde 5 YTL ödemiştik
    Bunlardaki masrafın altından kalkılmaz yani
    _____________________________
    Profili gizli olan bana da özel mesaj atmasin.
  • sacma

    yaw neyle izleyecez kanallari yaa. başlarim bole işe bizim canak anten gorunmuyo. bizim burdada kablolu tv yok.
    normal telli antenle izlemeye kalksak 15 tane kanal cikmasina cikiyor ama bozuk

    ben kaldirtmam cokta tınnnn
    _____________________________
    Lenovo IdeaPad Y510P / Logitech Z5500 / Buffalo LinkStation 1 TB
  • Burası Saddamın Irakı mı? ......olmaz oyle bişey.

    Yalnız bazi duyumlar var - yerel (lokal,uydudan değil) yayınlar digital olma ihtimali yüksek
    _____________________________
    Kaptanın ustalığı deniz durgunken anlaşılmaz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Çanak Anten Ayar Tutmuyor ?
    21 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Beyler unutuğunuz bir şey var burası Turkiye burada ağızı olan konuşuyor icraate gelince tık yok ornek cep tel olayı ama benim bakana nacizane tavsiyem fazla gözünü yukarılara dikmesin mazallah ayağı öyle birisine takılır ki yapışır yere
    _____________________________
  • onlar benim çanağı değil anca s...... kaldırırla adamın asabını bozmasınlar dünya para döktüm bu işe ben.
    _____________________________
    --FIRKATIN FECRİNDEN FERİKLER NİSBETİNCE FİRAR EYLEMEK GEREK--
  • uygulamaya geçeceğini sanmıyorum
    _____________________________
  • Sakin olalım ben müdahale eder konuşurum kaldırmazlar
    _____________________________
  • Yok öyle milyonlarca çanağı kaldırtmak. Belki olabilecek olan, apartmanlarda balkona yasak getirebilirler görüntü kirlenmesin diye....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi physo -- 4 Ocak 2006 15:20:33 >
    _____________________________
  • delikanlı olan gelsin alsın bakalım
    _____________________________
  • ÇANAKLAR ÇÖP OLACAK
    Türkiye sayısal yayına geçiyor. Görüntü kirliliğine yol açan çanak antenler tek tek toplatılacak. Roj Tv ve porno yayın yapan kanallar artık izlenemeyecek
    Türkiye, yeni yıl ile birlikte uzun zamandır proje aşamasında olan ‘digital (sayısal) yayına’ da merhaba diyecek.
    Tüm dünyada uygulanan sayısal yayının hayatımıza girmesiyle televizyon dünyasında da adeta bir devrim olacak.
    elevizyonlarda yayınların çok daha kaliteli izlenmesini sağlayacak olan sayısal yayın ayrıca, görüntü kirliliğine yol açan ‘çanak anten’ dönemini de kapatacak. Sayısal yayın kademeli olarak tüm Türkiye’de yaygınlaşacak.
    İlk uygulama 2006 yılında İstanbul, Ankara ve İzmir’de başlıyor.
    Sayısal yayınla birlikte, uydudan çanak anten aracılığıyla alınan yasak yayınlar da tarihe karışacak.

    BUGÜN’E AÇIKLADI
    Sayısal yayınla ilgili yapılan çalışmayı BUGÜN’e anlatan Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, çevre ve görüntü kirliliğini ortadan kaldırmak ve yayın kalitesini artırmak için sayısal yayının bir zorunluluk olduğunu söyledi.
    Bakan Yıldırım, “Sayısal yayın konusunda çok geç kaldık. Bu durumu telafi etmemiz lazım.
    Sayısal yayınla birlikte bina çatılarında salkım saçak konulan ve görüntü kirliliğine yol açan çanak antenler toplatılacak, televizyonlardaki görüntü kalitesi de üst düzeyde olacak” dedi.

    BU YIL DEVREDE
    “Sayısal yayın konusunda yapılan tüm hazırlıklar bitti. 2006 yılında İstanbul, Ankara ve İzmir’de sayısal yayın başlayacak. 10 yıl içinde tüm Türkiye sayısal yayına geçmiş olacak” diyen Bakan Yıldırım, sayısal yayının tek elden yapılması için yeni bir şirketin kurulacağını söyledi. Yıldırım, “Sahibinin yayıncı şirket olmadığı özerk bir şirket kurulacak.
    Yayıncı şirketlerde bu şirkete bir bedel karşılığı küçük oranda ortak olabilecekler.
    Ama şirkette kesinlikle hakimiyet kuramayacaklar sessiz ortak pozisyonunda olacaklar.
    Bu şirket sayısal karasal yayını bir bütünlük içinde herkese eşit mesafede tüm yayıncılara dağıtacak” diye konuştu.

    Yasak yayına dur
    Köylerde, kasabalarda ve şehirlerde çatısına çanak anten koyanlar denetim dışı ulusal ve uluslararası bine yakın kanalı izleyebiliyor. Ulaştırma Bakanı Yıldırım, sayısal yayına geçilmesiyle görüntü kirliliğinin de sona ereceğini, izinsiz yasak yayınların da böylece kontrol altına alınacağını söyledi.
    Yıldırım, “RTÜK’ün yetkisi olmasına rağmen altyapısı olmadığı için bu duruma müdahale edemiyordu” dedi.

    Sayısal ne getirecek?
    Sayısal yayın devrimiyle yayıncı kuruluşların yayın kalitesi üst seviyeye çıkacak. Daha net görüntü alınacak. Ayrıca sayısal yayınların avantajlarının sergilenebileceği ürünler ön plana çıkacak. Televizyon sadece tek yönlü bir cihaz olmaktan çıkarak insanların bilgiye ve yeni ürünlere ulaşmalarını sağlayan bir aygıt durumuna gelecek. İsteyen kişi, televizyon izlerken internette dolaşabilecek. Alış veriş yapabilecek


    Haberin linki burada
    http://www.bugun.com.tr/detay.asp?id=1178

    Anlamadığım Uydu sinyallerini nasıl kesecekler başka ülkenin uydusuna Tr ye yayın yapma mı diyecekler?
    Herkes kötü amaçlı kullanmaz
    Spor seyreden de var Belgesel izleyen de var, Dünyayı takip eden de var
    Yasak yayın ülkeye tehdit ediyorsa onunla uğraşırsın
    Örnek Roj tv



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiSKE -- 4 Ocak 2006 16:30:11 >
    _____________________________
    Profili gizli olan bana da özel mesaj atmasin.




  • oooo umarım böle bi şey olmaz hatta söz konusu bile olmaz hem bir sürü kanal uyduya kira parası verip sinyal göndermiyo mu? o halde bu kanallar mağdur olmucak mı hatta bunlardan parayı alan da devlet değil mi? bu AKP ne yapmaya çalışıyo anlamış değilim
    inadına SPICE daima SPICE
    _____________________________
  • EEE HADİ KOLAY GELSİN BAKALIM!!!

    OZAMAN TURKSATI Bİ ÇATALİSTİK İLE DÜŞÜRÜRLER!!!
    _____________________________
    İhtiyacımız olan tek şey Sevgi...
  • quote:

    ÇANAKLAR ÇÖP OLACAK

    Bu bir saçmalıktan öteye geçmez!!!
    Sayın Bakan ne yapmak istediğini anlamış değilim........
    Bukadar uydu malzemesi üreticisi ve satıcısı ne olacak peki? Sayısal yaına geçecegiz diyorsa bubu antensiz olacagını mı düşünüyor. Belki kablo yayını var nıyetinde... her yere mümkün mü? Ayrıca kullanılmakta olan tv ler kaç tanesı sayısal yayına uygun.
    Milletin masraf edip de aldıkları donatım çope atmak kolay mı?
    Denesinler bakalım... "KOLAY GELSİN" demek bizden
    _____________________________
    Kaptanın ustalığı deniz durgunken anlaşılmaz.
  • Bence kirlilik felan yok. gayet hoş duruyo haksız mıyım?


     Çanak antenlere yasak geliyor !
    _____________________________
    Lenova Ideapad Y510P//Canon Eos 7D- Sigma 50mm f1.4//Iphone 7 Plus//4x2 Kingston ddr2 Hyperx 1066 //Samsung 250gb+500gb Sata2 Ncq//Skystar2.6D//Audigy2ZS Platinium//Razer Plazma//Tagan 480//CMStacker
  • kablo tv getirdilerde biz mi almadık.
    _____________________________
    2001 FIAT BRAVO 1.6 SX
  • satıcılarda kesin birşeyler biliyorlar kimi 7 sene garanti kimide ömür boyu garanti diyerek satışları patlatmaya calışıyor...yasagın dünyadaki uygulaması hemen hemen yok denecek kadar az...
    _____________________________
    www.klikal.com
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.