Şimdi Ara

cam filmi ağır kusur oldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
2.031
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bugün öğle sonu itibarıyle cam filmleri ağır kusur olmuş.hatta ön cam üstü güneşlik gibi 10 cm. filmler bile geçmiyor.arkada en açık renk olsa bile yasak gardaşım diyorlar.cam filmi ağır kusur oldu



    _____________________________
  • Benim önceki aracımda ön camın üst kısmı kendinden gölgelikli renkliydi. Şimdi o muayeneden geçmeyecek mi? Şart koşulması gerekilen çok güzel bir özellik kalıyor mu şimdi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • furkan2942 F kullanıcısına yanıt
    bugün konyada muayene yaptıran bi arkadaşa görevliler söylemiş.bi kaç gün içinde hepsi belli olur.
    _____________________________
  • Atasözü:

    Minareyi çalan kılıfını hazırlar.

    Atasözünün Anlamı:

    Kolay kolay saklanamayacak kadar büyük bir yolsuzluk yapan veya suç işleyen kimse, cezadan ve sorumluluktan kurtulma yollarını iyiden iyiye düşünür ve ortaya çıkmasını önleyecek tedbirleri önceden almaya çalışır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Renault Clio Techno Esprit Alpine 1.0 TCe x-tronic 90 hp
  • Komedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bazatlar filimsiz mi gezecek şimdiii

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • _____________________________
    Bazı insanlar söyleyeceği çok şey varken susar. Çünkü anlayanı yoktur. Bilir.
    Kötülük yaptın mı kork , çünkü o bir tohumdur , ALLAH yeşertir karşına çıkartır..
    Varlığı birşey kazandırmayan insanın yokluğu bir şey kaybettirmez...

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.