< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ben de 1 gündür oynuyorum aynı hissiyatı yaşadım, bunun sebebi; Infinity Ward grafik motoruna alışmış olmamız. Treyarch arayüzü çok kötü bir de Treyarch motoruyla Verdansk mı yapılır arkadaş. Zaten şikayetler diz boyu bir de kalk sen bunlara ver! İnanılır gibi değil. Treyarch'ın multiplayer modundan uzaklaşması lazım. Bunlar yalnızca hikayeli oyunlar yapsın. Gerisini infinity ward'a bıraksınlar. Bu Warzone 1-2 aya patlar bana göre. Özellikle Silahlar aşırı sekiyor. Konsola maşallah her zamanki gibi aim assist kıyağı bal dök yala. Hilecileri saymıyorum bile. Şimdiden soğudum. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
20+ yıllık DonanımHaber sakini.
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Season 03 BlackCell Battle Pass | Call of Duty: Warzone & Black Ops 6 Reclaim the shadows and send your enemies back to the Lobby with Season 03 BlackCell 🔥
Get instantly back in black with the infamous "R0-Z3" Animated Operator Skin, the Energy Siphon Mastercraft Weapon, the “Goodest Boy” Finishing Move, Emotes, and much, much more 💪 💥
Follow #CallofDuty for the latest intel:
• X / (Formerly Twitter): http://twitter.com/CallofDuty
• Instagram: http://instagram.com/callofduty
• Facebook: http://facebook.com/CallofDuty
• TikTok: http://www.tiktok.com/@callofduty
• Threads: https://www.threads.net/@callofduty
• Bluesky: https://bsky.app/profile/callofduty.com https://www.youtube.com/watch?v=eFvjdv1GN_s |
_____________________________
![]() Last of Us | God of War | Resident Evil | Legend of Zelda | Silent Hill | Prince of Persia | Golden Axe
|
|
Sanırım bunun tek sebebi şirketlerin daha fazla para kazanmak için BO6 silahlarını öne çıkarması. MW3 ilk sezonlardan kalma MCW ile MW3de çok iyi şeyler yaparken Warzone oynarken leş gibi ama yerden sıfır eklenti ile aldığım kilo xm4 efsaneler yaratıyor. Ayrıca PS5 sürümünde ara ara fps düşüşleri ben de yaşıyorum. Eski sürümlerde var mıydı bilmiyorum ama silah ve ekipmanlar yere temas etmiyor havada uçuyor:D |
|
_____________________________
......
|
|
Merhaba, ps5 de oynuyorum. Aktif olarak oynayan var mı? varsa birlikte girebiliriz. Teşekkürler. |
|
_____________________________
Bir denizi, bir de çölü çok severim. Çünkü ikisinin de içinde olduğun kadarsındır.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Uzunca yıllar ps da oynadım artık Pc platformuna geçiş yaptım. Pc de oynayacak varsa ekleşebiliriz. Özellikle Resurgence modu. |
|
_____________________________
|
|
GOKAYGULER06 ekle üstad genelde 4 kişi giriyoruz akşamları 9 dan sonra, karşılıklı müsait oldukça davet ile gireriz. resurgence island oynuyoruz yaşlar 35-40 arası |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
arkadaşlar oyunu ne ile oynuyorsunuz klavye mause mu yoksa kontrolcuyle mi oynuyorsunuz |
|
_____________________________
|
|
Ben bo6 yı Dualsense ile warzone u klavye mouse ile oynuyorum. |
|
_____________________________
|