Şimdi Ara

CALL OF DUTY : BLACK OPS 2 (PS3 ONLiNE & PS3 ANA KONU) PRESTİJ & ZOMBİ ZAMANI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
6.418
Cevap
24
Favori
205.071
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> FPS >> CALL OF DUTY : BLACK OPS 2 (PS3 ONLiNE & PS3 ANA KONU) PRESTİJ & ZOMBİ ZAMANI
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3003 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ciclista

    Arkadaşlar black ops 2 aldım bir türlü multiplayera bağlanamıyorum her seferinde 'Servers are not available at this time' diyor diğer oyunlarda böyle birşey yok,sadece cod serisinden world at wara girebiliyorum diğer oyunlarına(mw1,mw2,mw3,black ops 1 ve bunda) giremiyorum neden böyle birşey oluyor çok sinir oldum ya konsolu satmak bile aklımdan geçiyor o derece uyuz etti beni.
    Teşekkürler.


    internet ayarlarında bir sorun vardır
    |
    |
    _____________________________
    PSN(SEN): superucerr
  • Yarbay
    3138 Mesaj

    Bilmiyorum ya ama diğer oyunların multiplayerlarında hiçbir sorun olmuyor sadece cod serisinde var bu.3074 numaralı portu aç dediler açtım olmadı dmz yap dediler yaptım olmadı ne iş anlamadım ya

    @devilkingcry
    |
    |
    Bahsedilenler: devilkingcry
    _____________________________
  • Yarbay
    2827 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemchan

    merhaba. oyunda headset için en ucuz seçeneğimiz nedir? her türlü bluetooth kulaklık uygun mudur? yardımcı olur musunuz?

    bu arada psn: erdemkhan

    hepsi uyar ben samsung kullanıyorum
    |
    |
    _____________________________

    PSN:Darkhate90
  • Yüzbaşı
    522 Mesaj
    Arkadaşlar, çok aradım fakat bulamadım. CoD Elite'e kaydolmaya çalışıyorum fakat ülkelerde Türkiye yok. Türkiye'yi seçmenin bir yolu var mı? Yoksa bu ülke olayını atlayıp nasıl kaydolabilirim? Bir de gerçekten yanaşmak istemediğim bir durum ama eğer Türkiye ile kaydolamıyorsak Türkiye PSN account ile yabancı CoD Elite hesabın işbirliği sırasında herhangi bir çakışma, problem oluyor mu?

    Bilen biri cevaplarsa, sevinirim

    Şimdiden teşekkürler
    _____________________________
    And Gearbox Software continues its scandal...
  • Yarbay
    2118 Mesaj
    LÜTFEN YARDIM !!!

    playstation store'dan black ops2 yi satın aldım (online olarak ps3 üzerinden). 114 TL verdim kredi kartımı kullanarak.
    4 parça bir şey indirdim. sonra oynarım zannettim. ama oyunla ilgili hiçbişey yok. normalde ps3 menüde, oyun bölümünde çıkar sanmıştım.
    ama yok. sadece game data untility'de 4 parça indirdiğim şey gözüküyor ama basınca hiçbişey açmıyor.
    ne yapmam lazım bilen varmı??
    _____________________________
    psn: nxplay
  • Çavuş
    93 Mesaj
    yeni dlc çok hoşuma gitti. özellikle zombi map! zombi de yenilik arayanlar için büyük sürpriz oldu. yeni boss, silahlar, tarz bambaşka olmuş....

    malesef 1 ay daha beklicez :)









    ???videoyu oynatmayı denedim neden açmıyor bilmiyorum işleniyor felan diyor.bir hata yaptıysam düzeltir misiniz, ilk upload ım???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bsaidp -- 8 Nisan 2013; 21:48:12 >
    |
    |
    _____________________________
    PSN:TurkOpsII
  • Binbaşı
    1201 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nxplay

    LÜTFEN YARDIM !!!

    playstation store'dan black ops2 yi satın aldım (online olarak ps3 üzerinden). 114 TL verdim kredi kartımı kullanarak.
    4 parça bir şey indirdim. sonra oynarım zannettim. ama oyunla ilgili hiçbişey yok. normalde ps3 menüde, oyun bölümünde çıkar sanmıştım.
    ama yok. sadece game data untility'de 4 parça indirdiğim şey gözüküyor ama basınca hiçbişey açmıyor.
    ne yapmam lazım bilen varmı??

    hocam siz oyunu değil season pass almışsınız oyunun fiyatı 140 küsür lira... geçmiş olsun.. yani oyunun dlc lerini satın almışsınız.
    _____________________________
  • Yarbay
    2118 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: d4rk3ff3ct

    quote:

    Orijinalden alıntı: nxplay

    LÜTFEN YARDIM !!!

    playstation store'dan black ops2 yi satın aldım (online olarak ps3 üzerinden). 114 TL verdim kredi kartımı kullanarak.
    4 parça bir şey indirdim. sonra oynarım zannettim. ama oyunla ilgili hiçbişey yok. normalde ps3 menüde, oyun bölümünde çıkar sanmıştım.
    ama yok. sadece game data untility'de 4 parça indirdiğim şey gözüküyor ama basınca hiçbişey açmıyor.
    ne yapmam lazım bilen varmı??

    hocam siz oyunu değil season pass almışsınız oyunun fiyatı 140 küsür lira... geçmiş olsun.. yani oyunun dlc lerini satın almışsınız.

    hocam peki bu season pass nedir? oyunun dlc'si? oyunu oynayamıcakmıyım? 114tl verdim, birde gidip D&R'dan 140 TL ye cd'mi alıcam? ben oyunu almak isteyince direk bu season pass'ı aldrıttı bana
    _____________________________
    psn: nxplay




  • Binbaşı
    1201 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nxplay

    quote:

    Orijinalden alıntı: d4rk3ff3ct

    quote:

    Orijinalden alıntı: nxplay

    LÜTFEN YARDIM !!!

    playstation store'dan black ops2 yi satın aldım (online olarak ps3 üzerinden). 114 TL verdim kredi kartımı kullanarak.
    4 parça bir şey indirdim. sonra oynarım zannettim. ama oyunla ilgili hiçbişey yok. normalde ps3 menüde, oyun bölümünde çıkar sanmıştım.
    ama yok. sadece game data untility'de 4 parça indirdiğim şey gözüküyor ama basınca hiçbişey açmıyor.
    ne yapmam lazım bilen varmı??

    hocam siz oyunu değil season pass almışsınız oyunun fiyatı 140 küsür lira... geçmiş olsun.. yani oyunun dlc lerini satın almışsınız.

    hocam peki bu season pass nedir? oyunun dlc'si? oyunu oynayamıcakmıyım? 114tl verdim, birde gidip D&R'dan 140 TL ye cd'mi alıcam? ben oyunu almak isteyince direk bu season pass'ı aldrıttı bana

    hocam oyunun psn deki fiyatı 140 lira olması lazım season pass ın fiyatı o olması lazım. şimdi görmedende bişey diyemiyorum ki .. ama indirdiğiniz dosyaların toplam boyutu ne kadardı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi d4rk3ff3ct -- 9 Nisan 2013; 11:48:11 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2680 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 4 gün cezanın, 3 gün 2 saat 55 dakika kadarı kaldı.
    12 Not
    FMJ eklentisi damageyi arttiriyor mu?? Yoksa sadece duvarin arkasindakileri mi vurmayi sagliyor??



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 4 gün cezanın, 3 gün 2 saat 55 dakika kadarı kaldı.
    12 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: omsima

    quote:

    Orijinalden alıntı: tidus

    quote:

    Orijinalden alıntı: omsima

    ghostu alan dagitacak beyler kimsede ghost yok diye millet uav den ezbere oynuyo ghost + silencer takan dagitir etrafi soylemesi

    arakdasın bırı cevırı yapmıs. kosarak oynayanlar gozukmeyecek ama durdugunuzda gozukeceksınız dıye

    durmayiz bizde yururuz


    kimsede ghost olmadigindan herkesin bir goz uavde varya bir ghost + silencer cek catur cutur gidersin

    Sinir oluyorum Uav'lara.Theater'den izliyorum adam sadece uav kullanarak kill aliyor. Cok ölüyorum.
    Ghost kullanicam ama.Ama Hardline perkinden'de vaz gecemiyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    522 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: M60!

    Arkadaşlar, çok aradım fakat bulamadım. CoD Elite'e kaydolmaya çalışıyorum fakat ülkelerde Türkiye yok. Türkiye'yi seçmenin bir yolu var mı? Yoksa bu ülke olayını atlayıp nasıl kaydolabilirim? Bir de gerçekten yanaşmak istemediğim bir durum ama eğer Türkiye ile kaydolamıyorsak Türkiye PSN account ile yabancı CoD Elite hesabın işbirliği sırasında herhangi bir çakışma, problem oluyor mu?

    Bilen biri cevaplarsa, sevinirim

    Şimdiden teşekkürler

    Şu konuyu bilen arkadaş yok galiba
    _____________________________
    And Gearbox Software continues its scandal...




  • Binbaşı
    1250 Mesaj
    1.5 gecmez gene.
    xbox alip almama moduna girdim simdiden :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    3599 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: M60!

    quote:

    Orijinalden alıntı: M60!

    Arkadaşlar, çok aradım fakat bulamadım. CoD Elite'e kaydolmaya çalışıyorum fakat ülkelerde Türkiye yok. Türkiye'yi seçmenin bir yolu var mı? Yoksa bu ülke olayını atlayıp nasıl kaydolabilirim? Bir de gerçekten yanaşmak istemediğim bir durum ama eğer Türkiye ile kaydolamıyorsak Türkiye PSN account ile yabancı CoD Elite hesabın işbirliği sırasında herhangi bir çakışma, problem oluyor mu?

    Bilen biri cevaplarsa, sevinirim

    Şimdiden teşekkürler

    Şu konuyu bilen arkadaş yok galiba

    Ben Dog Tag için öylesine olmuştum, Usa seçmiştim



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    300 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: [DMC]


    quote:

    Orijinalden alıntı: omsima

    quote:

    Orijinalden alıntı: tidus

    quote:

    Orijinalden alıntı: omsima

    ghostu alan dagitacak beyler kimsede ghost yok diye millet uav den ezbere oynuyo ghost + silencer takan dagitir etrafi soylemesi

    arakdasın bırı cevırı yapmıs. kosarak oynayanlar gozukmeyecek ama durdugunuzda gozukeceksınız dıye

    durmayiz bizde yururuz


    kimsede ghost olmadigindan herkesin bir goz uavde varya bir ghost + silencer cek catur cutur gidersin

    Sinir oluyorum Uav'lara.Theater'den izliyorum adam sadece uav kullanarak kill aliyor. Cok ölüyorum.
    Ghost kullanicam ama.Ama Hardline perkinden'de vaz gecemiyorum

    Ghost olmasa bile Uav uçağını patlatabilirsin ama susturucu olmadan olmuyor benim için sırf bu yüzden silahın daha fazla tepmesine range düşmesine katlanıyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    9061 Mesaj
    yenı dlcnin ne zaman çıkacagı açıklandımı ?
    _____________________________

  • Yüzbaşı
    522 Mesaj

    CoD serisi bu saçmalığa hala devam ediyor ya hayal kırıklığına uğratıyor kullanıcılarını. Elite açacağım diye başka memleketteniz diye göstermek durumunda kalmak rahatsız edici ki bir değil iki değil hep yapıyorlar bunu. Her neyse internette arattım hiç de şikayete rastlamadım, herkes halinden memnunsa sorun yok. Cevabın için teşekkür ederim
    |
    |
    Bahsedilenler: QardeLs
    _____________________________
    And Gearbox Software continues its scandal...
  • Uzaklaştırılmış 4 gün cezanın, 3 gün 2 saat 55 dakika kadarı kaldı.
    12 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: asssasintr


    quote:

    Orijinalden alıntı: [DMC]


    quote:

    Orijinalden alıntı: omsima

    quote:

    Orijinalden alıntı: tidus

    quote:

    Orijinalden alıntı: omsima

    ghostu alan dagitacak beyler kimsede ghost yok diye millet uav den ezbere oynuyo ghost + silencer takan dagitir etrafi soylemesi

    arakdasın bırı cevırı yapmıs. kosarak oynayanlar gozukmeyecek ama durdugunuzda gozukeceksınız dıye

    durmayiz bizde yururuz


    kimsede ghost olmadigindan herkesin bir goz uavde varya bir ghost + silencer cek catur cutur gidersin

    Sinir oluyorum Uav'lara.Theater'den izliyorum adam sadece uav kullanarak kill aliyor. Cok ölüyorum.
    Ghost kullanicam ama.Ama Hardline perkinden'de vaz gecemiyorum

    Ghost olmasa bile Uav uçağını patlatabilirsin ama susturucu olmadan olmuyor benim için sırf bu yüzden silahın daha fazla tepmesine range düşmesine katlanıyorum

    Bende Asla susturucudan vazgecmem

    5 yildir COD oynuyorum . Susturucudan vazgecmiyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2173 Mesaj

    sadece duvar arkasındakilere ateş ederken damage arttırıyor
    |
    |
    Bahsedilenler: [DMC]
    _____________________________
    Steam ID:Sör Aragorn
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
haberler
SEO
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,750
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.