Şimdi Ara

(ÇALINDI)KRON XC 250 YARDIM[SEDONA 721 ALINDI][SS]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
2
Favori
8.982
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 4 yıl sonra gelen edit:Geçen gün garajımın içinde kilitli halde bulunan emektar bisikletim çalındı.Binlerce kilometre yol, heyecan dolu maceralarım, gözüm gibi baktığım bisikletim, yol arkadaşım artık geride bir anı olarak kaldı..

    Evet arkadaşlar bugün artık dayanamadım ve sedona 721 hd ile bu işi sonlandırdım.Diyeceksiniz ki Kron'u bu kadar isterken nasıl oldu.Anlatayım.

    Yaklaşık 2 aydır kronun piyasaya çıkmasını bekliyordum.Bir haftaya iki haftaya çıkıcak derlerken bir türlü çıkmadı.Bugün bütün kron satıcılarını aradım tek tek ellerinde 2012 model varsa bari onu alayım diye maalesef onu da bulamadık.Ne zaman çıkacak bu kron diye sorduğumda da daha bi 15 günü var fabrikayı bekliyoruz dediler.Ben de başlarım ama kronunuza dedim içimden artık

    Neyse ben de başka bisikletleri araştırmaya koyuldum.Sedona 721 i gördüm internette zaten tutulan bir bisikletmiş.Bisikletçiye de gidip baktım tavsiye ettiler, pişman olmazsın dediler.Bana da mantıklı geldi.xc 250'nin üstüne biraz daha ekleyip bu bisileti aldım sonunda.

    Sedona 721 nasıl diye soracak olursanız ilk profesyonel bisikletim olduğu için kıyaslama yapamayacağım ama sürmeye başlar başlamaz altımdaki o gücü hisstettim diyebilirim .İvmelenmesi çok güzel özellikle buna bayıldım.Alır almaz 20 km lik yol yaptım, hiç yormadı bile.Totoda biraz sıkıntı yaptı o kadar

    Arkadaşlar burda kronu bilmediğim için daha iyidir ya da daha kötüdür diyemeyeceğim ama sedona gayet tatmin edici.Şunu da demeden edemeyeceğim kronun görüntüsü hala içimde bir uktedir, 721 daha sade bir bisiklet görüntü olarak .

    Burdan kron xc hakkında yardımcı olan herkese teşekkürü bir borç bilirim.Ayrıca sedona 721 hakkında soruları olanları da elimden geldiğince yardım etmek isterim.

    Bir kaç fotoğraf koydum, açıkçası ilk gün bisikleti sürmekten pek fotoğraf çekmeye fırsatım olmadı ama yeni ss'ler ekleyeceğim yakında

    Edit:Bugün tekrar yollara düştüm ve 30 km yaptım.Gerçekten çok güzel bir deneyim sunuyor.Ayrıca İzmir'de ne kadar güzel mtb alanları olduğunu gördüm.Resmen downhill yaptım diyebilirim .Bir de yokuş aşağı hız denemesi yaptım ve 70 km/h gördüm.Hidrolik frenlere ise diyecek birşey yok, gerçekten çok kullanışlı.

    (ÇALINDI)KRON XC 250 YARDIM[SEDONA 721 ALINDI][SS]
    (ÇALINDI)KRON XC 250 YARDIM[SEDONA 721 ALINDI][SS]
    (ÇALINDI)KRON XC 250 YARDIM[SEDONA 721 ALINDI][SS]
    (ÇALINDI)KRON XC 250 YARDIM[SEDONA 721 ALINDI][SS]
    (ÇALINDI)KRON XC 250 YARDIM[SEDONA 721 ALINDI][SS]
    (ÇALINDI)KRON XC 250 YARDIM[SEDONA 721 ALINDI][SS]
    (ÇALINDI)KRON XC 250 YARDIM[SEDONA 721 ALINDI][SS]
    (ÇALINDI)KRON XC 250 YARDIM[SEDONA 721 ALINDI][SS]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samuray_jack -- 22 Eylül 2017; 1:3:6 >







  • Yardım için tam yerine geldiniz. Yaklaşık 1 senedir Kron xc 250 kullanıyorum. Bisikletin sürüşü keyifli ama eksi yönleri var tabii. En çok göze çarpan eksileri: Frenler hemen değişmeli ve iyi bir fren sistemi takılmalı. Akort ayarları sık bozuluyor ve insanı çileden çıkarıyor (ustadan da kaynaklanıyor olabilir, bence iyi usta bulmak zor). Kalın bir boya vurulmasına karşın maalesef çabuk dökülüyor. Muhtemelen fırınlanma olayıyla ilgili. Vites ayarı sık bozuluyor (muhtemelen beceriksiz ustalar yüzünden).

    Bunun haricinde, akıcı bir bisiklet olduğunu söyleyebilirim. Merak ettiğiniz başka konular da varsa yardımcı olurum.
  • 1. kadrosu hakkında tek problemim boyasıyla ilgili oldu çok kalındı çabuk dökülüyordu.
    2. V- fren iyi ayaklar ve iyi pabuç kombinasyonuyla çok güzel frenleme sağlıyor.
    3.Parça değiştirmeye kalkarsan ne yapacağına bağlı örneğin: 27 vites yapayım diye yola çıktım arka dişlilieri(rubleleri) haliyle değiştiriyorsun ama bisiklet üzerinde eski tip vida dişli denilen dişliler ve ona uygun göbek var. 8li ve 9 lu rublelerde vida dişli bulman çok zor hatta 9luda yok 8 lide çok nadir sanırım 1 yerde görmüştüm 8li ve 9 lu sistemler kaset dişliler genelde. Buna giriştiğin için arka tekerin göbeğinide değiştirmem gerekti onuda değiştirdim ki bu iş nerdeyse astarı yüzünden pahalı bir iş jantını bozdurup tekrar dizdirmen gerekiyor bunu yaparken eski tellerin yeni aldığın göbekten kaynaklı uzun gelebiliyor filan bisikletçiler iyi paralar istiyebiliyorlar bu iş için. Bunun yerine 2. el kaset dişliye uygun göbekli bi jant almak daha mantıklı olabiliyor. Göbeğide değiştin diyelim vites kollarını değiştireceksin. Onuda yaptın öndeki dişliler arkadakilerle aynı kalınlıkta olmadığı için aynakolunuda değişeceksin haliyle zinciride değişeceksin. Arka viteside unutmayalım. O zaman baktığında bisiklette değişmediğin bir ön vites bi fren bacakları bi ön tekerin bide orta göbeğin kalacak.
    Ben bu işe giriştim kadro ve ön maşa dahil herşeyi değiştirdim bu kadar yapmışken şunlarıda yapayım mantığıyla.
    Özetle küçük modifikasyona uygun efendim disk fren takayım fren bacağını değişeyim, maşayı değişeyim filan gibi işler yapılır. Ama bisiklete sınıf atlatacak hiçbirşey yapamazsın yapmaya kalkarsan çok parça değişirsin. Öyle bi niyetin varsa boşuna paranı çöpe atma 1000 tl civarı bi bütçe ayır adam gibi bir bisiklet al.
    4. Servisi konusunda fikrim yok bulunduğum ilde servisi yok kendi servisimi kendim yaptım (İyikide yokmuş bu sayede baya bişey öğrendim bisikletl tamiri ile ilgili)




  • ben de yaklaşık 1 senedir kron xc 250 kullanıyorum kesinlikle bu fiyata alınabilecek en iyisi bence. 500-600 arası düşünüyorsan tavsiyem budur. disk fren konusuna gelince bu fiyat aralığı için uzak dur derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebuzaradan

    Yardım için tam yerine geldiniz. Yaklaşık 1 senedir Kron xc 250 kullanıyorum. Bisikletin sürüşü keyifli ama eksi yönleri var tabii. En çok göze çarpan eksileri: Frenler hemen değişmeli ve iyi bir fren sistemi takılmalı. Akort ayarları sık bozuluyor ve insanı çileden çıkarıyor (ustadan da kaynaklanıyor olabilir, bence iyi usta bulmak zor). Kalın bir boya vurulmasına karşın maalesef çabuk dökülüyor. Muhtemelen fırınlanma olayıyla ilgili. Vites ayarı sık bozuluyor (muhtemelen beceriksiz ustalar yüzünden).

    Bunun haricinde, akıcı bir bisiklet olduğunu söyleyebilirim. Merak ettiğiniz başka konular da varsa yardımcı olurum.

    Evet frenlerin sıkıntılı olduğunu duymuştum peki mekanik freni tavsiye eder misiniz?
    Ayrıca bugün kronun yetkili satıcısına gittim ellerinde xc 250 kalmadığını söylediler.15 gün sonra 2013 modelleri gelecekmiş.İnternette gördüğüm üzere v frenli modelleri yaklaşık 500 liradan satılmış.Oradaki şahıs yeni modellerin zamlandığını ve 570 gibi bir fiyata geleceğini söyledi.Bana pek mantıklı gelmedi fiyatı indirmek için zorlamalı mıyım sizce fikriniz nedir?Yardımlarınız için teşekkür ederim bu arada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hyungevis

    1. kadrosu hakkında tek problemim boyasıyla ilgili oldu çok kalındı çabuk dökülüyordu.
    2. V- fren iyi ayaklar ve iyi pabuç kombinasyonuyla çok güzel frenleme sağlıyor.
    3.Parça değiştirmeye kalkarsan ne yapacağına bağlı örneğin: 27 vites yapayım diye yola çıktım arka dişlilieri(rubleleri) haliyle değiştiriyorsun ama bisiklet üzerinde eski tip vida dişli denilen dişliler ve ona uygun göbek var. 8li ve 9 lu rublelerde vida dişli bulman çok zor hatta 9luda yok 8 lide çok nadir sanırım 1 yerde görmüştüm 8li ve 9 lu sistemler kaset dişliler genelde. Buna giriştiğin için arka tekerin göbeğinide değiştirmem gerekti onuda değiştirdim ki bu iş nerdeyse astarı yüzünden pahalı bir iş jantını bozdurup tekrar dizdirmen gerekiyor bunu yaparken eski tellerin yeni aldığın göbekten kaynaklı uzun gelebiliyor filan bisikletçiler iyi paralar istiyebiliyorlar bu iş için. Bunun yerine 2. el kaset dişliye uygun göbekli bi jant almak daha mantıklı olabiliyor. Göbeğide değiştin diyelim vites kollarını değiştireceksin. Onuda yaptın öndeki dişliler arkadakilerle aynı kalınlıkta olmadığı için aynakolunuda değişeceksin haliyle zinciride değişeceksin. Arka viteside unutmayalım. O zaman baktığında bisiklette değişmediğin bir ön vites bi fren bacakları bi ön tekerin bide orta göbeğin kalacak.
    Ben bu işe giriştim kadro ve ön maşa dahil herşeyi değiştirdim bu kadar yapmışken şunlarıda yapayım mantığıyla.
    Özetle küçük modifikasyona uygun efendim disk fren takayım fren bacağını değişeyim, maşayı değişeyim filan gibi işler yapılır. Ama bisiklete sınıf atlatacak hiçbirşey yapamazsın yapmaya kalkarsan çok parça değişirsin. Öyle bi niyetin varsa boşuna paranı çöpe atma 1000 tl civarı bi bütçe ayır adam gibi bir bisiklet al.
    4. Servisi konusunda fikrim yok bulunduğum ilde servisi yok kendi servisimi kendim yaptım (İyikide yokmuş bu sayede baya bişey öğrendim bisikletl tamiri ile ilgili)

    Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim.Boya olayı biraz can sıkıcıymış.Parça değişimini maşa için sordum açıkçası biraz sıkıntılı olduğunu söylediler xc 250 de onların yalancısıyım :).Ben öyle çok üst düzey bir performans istemiyorum.Beni düz yolda akıcı götürsün uzun yolda sıkınıtısı çok olmasın yeter.Ve umarım bana çok masraf çıkarmaz




  • Bir de ben bisikletle atlamayı zıplamayı seven biriyim.Eski bisikletim çift amortisörlü 200 liralık bir bisikletti.En sonunda bana dayanamayıp ön amortisöründen kırıldı .Bu yüzden xc 250 nin engebelli arazilerdeki performansını merak etmekteyim.Sınırlarını ne kadar zorlayabiliriz bu aletin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samuray_jack

    quote:

    Orijinalden alıntı: nebuzaradan

    Yardım için tam yerine geldiniz. Yaklaşık 1 senedir Kron xc 250 kullanıyorum. Bisikletin sürüşü keyifli ama eksi yönleri var tabii. En çok göze çarpan eksileri: Frenler hemen değişmeli ve iyi bir fren sistemi takılmalı. Akort ayarları sık bozuluyor ve insanı çileden çıkarıyor (ustadan da kaynaklanıyor olabilir, bence iyi usta bulmak zor). Kalın bir boya vurulmasına karşın maalesef çabuk dökülüyor. Muhtemelen fırınlanma olayıyla ilgili. Vites ayarı sık bozuluyor (muhtemelen beceriksiz ustalar yüzünden).

    Bunun haricinde, akıcı bir bisiklet olduğunu söyleyebilirim. Merak ettiğiniz başka konular da varsa yardımcı olurum.

    Evet frenlerin sıkıntılı olduğunu duymuştum peki mekanik freni tavsiye eder misiniz?
    Ayrıca bugün kronun yetkili satıcısına gittim ellerinde xc 250 kalmadığını söylediler.15 gün sonra 2013 modelleri gelecekmiş.İnternette gördüğüm üzere v frenli modelleri yaklaşık 500 liradan satılmış.Oradaki şahıs yeni modellerin zamlandığını ve 570 gibi bir fiyata geleceğini söyledi.Bana pek mantıklı gelmedi fiyatı indirmek için zorlamalı mıyım sizce fikriniz nedir?Yardımlarınız için teşekkür ederim bu arada

    Mekanik disk fren kozmetik görünüm olarak güzel, ancak iyi bir V frenden çok daha iyi olduğunu düşünmüyorum.

    570 TL. fazla bence. pazarlıkla 500 TL'ye alınabilecek bir bisiklet. Sezon başı olduğundan fazla fiyat istemeleri normal. Sezon sonunda 470-480 fiyat aralığına almanız mümkün. Performans bisiklette 2012 model kaldı birkaç tane sanırım. İsterseniz telefon açıp konuşun. Sadun bey gerekli ilgiyi gösterecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samuray_jack

    Bir de ben bisikletle atlamayı zıplamayı seven biriyim.Eski bisikletim çift amortisörlü 200 liralık bir bisikletti.En sonunda bana dayanamayıp ön amortisöründen kırıldı .Bu yüzden xc 250 nin engebelli arazilerdeki performansını merak etmekteyim.Sınırlarını ne kadar zorlayabiliriz bu aletin

    Atlayıp zıplama olayına girecekseniz BMX tavsiye ederim. Şahsen ben öyle yaptım. Bu tür bisikletler fazla hor kullanmaya gelmez. Maşaları da yetersizdir, ki zaten maşaların üzerinde bu tür kullanımlar için yetersiz olduğu yazar. Size full cromoly bir BMX yakışır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebuzaradan

    quote:

    Orijinalden alıntı: samuray_jack

    Bir de ben bisikletle atlamayı zıplamayı seven biriyim.Eski bisikletim çift amortisörlü 200 liralık bir bisikletti.En sonunda bana dayanamayıp ön amortisöründen kırıldı .Bu yüzden xc 250 nin engebelli arazilerdeki performansını merak etmekteyim.Sınırlarını ne kadar zorlayabiliriz bu aletin

    Atlayıp zıplama olayına girecekseniz BMX tavsiye ederim. Şahsen ben öyle yaptım. Bu tür bisikletler fazla hor kullanmaya gelmez. Maşaları da yetersizdir, ki zaten maşaların üzerinde bu tür kullanımlar için yetersiz olduğu yazar. Size full cromoly bir BMX yakışır

    Aman hocam naptınız pek tarzım değildir o bisikletler .Görüntü önemli benim için ve xc 250 gerçekten hoşuma gitti umarım resimdeki kadar tatminkar gelir alınca da.Dağ bisikleti diyince insan bir beklentiye giriyor başta o yüzden sordum performansını.Madem dediğiniz gibi daha dikkatli kullanıcaz o halde.Ayrıca performans bisiklet tavsiyeniz için teşekkür ederim ama ben izmirdeyim ve bisikleti inceleyip almak isterim şahsen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samuray_jack

    quote:

    Orijinalden alıntı: nebuzaradan

    quote:

    Orijinalden alıntı: samuray_jack

    Bir de ben bisikletle atlamayı zıplamayı seven biriyim.Eski bisikletim çift amortisörlü 200 liralık bir bisikletti.En sonunda bana dayanamayıp ön amortisöründen kırıldı .Bu yüzden xc 250 nin engebelli arazilerdeki performansını merak etmekteyim.Sınırlarını ne kadar zorlayabiliriz bu aletin

    Atlayıp zıplama olayına girecekseniz BMX tavsiye ederim. Şahsen ben öyle yaptım. Bu tür bisikletler fazla hor kullanmaya gelmez. Maşaları da yetersizdir, ki zaten maşaların üzerinde bu tür kullanımlar için yetersiz olduğu yazar. Size full cromoly bir BMX yakışır

    Aman hocam naptınız pek tarzım değildir o bisikletler .Görüntü önemli benim için ve xc 250 gerçekten hoşuma gitti umarım resimdeki kadar tatminkar gelir alınca da.Dağ bisikleti diyince insan bir beklentiye giriyor başta o yüzden sordum performansını.Madem dediğiniz gibi daha dikkatli kullanıcaz o halde.Ayrıca performans bisiklet tavsiyeniz için teşekkür ederim ama ben izmirdeyim ve bisikleti inceleyip almak isterim şahsen.

    Kron'un görselliği konusunda çok ciddi sıkıntı duyacağınıza eminim. Şahsen beni her gün yolda durdurup bisikleti inceliyorlar Bir süre sonra insan sıkılıyor haliyle. Kaç kişi denemek için bisikleti istedi, sayısını unuttum. Bir de, "Amca, kapışalım mı?" diyen çocuklarla uğraşıyoruz arada. İlgi çekici bir bisiklet olduğu kesin Bir de nacizane bir öneri: Jantın fren pabuçlarıyla temas ettiği yüzeyi mutlaka sık sık temizleyin. İhmal derseniz frenlemede sorun yaşamanız kaçınılmaz. Ben biraz hassas olduğumdan, hemen hemen her binişten sonra kolonyalı bezlerle temizliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebuzaradan

    quote:

    Orijinalden alıntı: samuray_jack

    quote:

    Orijinalden alıntı: nebuzaradan

    quote:

    Orijinalden alıntı: samuray_jack

    Bir de ben bisikletle atlamayı zıplamayı seven biriyim.Eski bisikletim çift amortisörlü 200 liralık bir bisikletti.En sonunda bana dayanamayıp ön amortisöründen kırıldı .Bu yüzden xc 250 nin engebelli arazilerdeki performansını merak etmekteyim.Sınırlarını ne kadar zorlayabiliriz bu aletin

    Atlayıp zıplama olayına girecekseniz BMX tavsiye ederim. Şahsen ben öyle yaptım. Bu tür bisikletler fazla hor kullanmaya gelmez. Maşaları da yetersizdir, ki zaten maşaların üzerinde bu tür kullanımlar için yetersiz olduğu yazar. Size full cromoly bir BMX yakışır

    Aman hocam naptınız pek tarzım değildir o bisikletler .Görüntü önemli benim için ve xc 250 gerçekten hoşuma gitti umarım resimdeki kadar tatminkar gelir alınca da.Dağ bisikleti diyince insan bir beklentiye giriyor başta o yüzden sordum performansını.Madem dediğiniz gibi daha dikkatli kullanıcaz o halde.Ayrıca performans bisiklet tavsiyeniz için teşekkür ederim ama ben izmirdeyim ve bisikleti inceleyip almak isterim şahsen.

    Kron'un görselliği konusunda çok ciddi sıkıntı duyacağınıza eminim. Şahsen beni her gün yolda durdurup bisikleti inceliyorlar Bir süre sonra insan sıkılıyor haliyle. Kaç kişi denemek için bisikleti istedi, sayısını unuttum. Bir de, "Amca, kapışalım mı?" diyen çocuklarla uğraşıyoruz arada. İlgi çekici bir bisiklet olduğu kesin Bir de nacizane bir öneri: Jantın fren pabuçlarıyla temas ettiği yüzeyi mutlaka sık sık temizleyin. İhmal derseniz frenlemede sorun yaşamanız kaçınılmaz. Ben biraz hassas olduğumdan, hemen hemen her binişten sonra kolonyalı bezlerle temizliyorum

    İşte bu hoşuma gitti .Önerinizi de dikkate alacağım. Bu arada amca dediklerine göre yaşça büyük olmalısınız?




  • görüntü önemli, ucuz olsun, hoplamaya zıplamaya dayansın, bmx-freeride olmasın. Daha başka öyle bir bisiklet bulursan bize de haber ver lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anticitizen One

    görüntü önemli, ucuz olsun, hoplamaya zıplamaya dayansın, bmx-freeride olmasın. Daha başka öyle bir bisiklet bulursan bize de haber ver lütfen.

    Evet keşke olsa.Yine de xc 250 bu bütçeye göre en iyisi gibi.Bu arada hangi tıp?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samuray_jack

    quote:

    Orijinalden alıntı: nebuzaradan

    quote:

    Orijinalden alıntı: samuray_jack

    quote:

    Orijinalden alıntı: nebuzaradan

    quote:

    Orijinalden alıntı: samuray_jack

    Bir de ben bisikletle atlamayı zıplamayı seven biriyim.Eski bisikletim çift amortisörlü 200 liralık bir bisikletti.En sonunda bana dayanamayıp ön amortisöründen kırıldı .Bu yüzden xc 250 nin engebelli arazilerdeki performansını merak etmekteyim.Sınırlarını ne kadar zorlayabiliriz bu aletin

    Atlayıp zıplama olayına girecekseniz BMX tavsiye ederim. Şahsen ben öyle yaptım. Bu tür bisikletler fazla hor kullanmaya gelmez. Maşaları da yetersizdir, ki zaten maşaların üzerinde bu tür kullanımlar için yetersiz olduğu yazar. Size full cromoly bir BMX yakışır

    Aman hocam naptınız pek tarzım değildir o bisikletler .Görüntü önemli benim için ve xc 250 gerçekten hoşuma gitti umarım resimdeki kadar tatminkar gelir alınca da.Dağ bisikleti diyince insan bir beklentiye giriyor başta o yüzden sordum performansını.Madem dediğiniz gibi daha dikkatli kullanıcaz o halde.Ayrıca performans bisiklet tavsiyeniz için teşekkür ederim ama ben izmirdeyim ve bisikleti inceleyip almak isterim şahsen.

    Kron'un görselliği konusunda çok ciddi sıkıntı duyacağınıza eminim. Şahsen beni her gün yolda durdurup bisikleti inceliyorlar Bir süre sonra insan sıkılıyor haliyle. Kaç kişi denemek için bisikleti istedi, sayısını unuttum. Bir de, "Amca, kapışalım mı?" diyen çocuklarla uğraşıyoruz arada. İlgi çekici bir bisiklet olduğu kesin Bir de nacizane bir öneri: Jantın fren pabuçlarıyla temas ettiği yüzeyi mutlaka sık sık temizleyin. İhmal derseniz frenlemede sorun yaşamanız kaçınılmaz. Ben biraz hassas olduğumdan, hemen hemen her binişten sonra kolonyalı bezlerle temizliyorum

    İşte bu hoşuma gitti .Önerinizi de dikkate alacağım. Bu arada amca dediklerine göre yaşça büyük olmalısınız?

    40 yaşını geçtik, 50'ye doğru gidiyoruz Bu yaşlarda daha bir hassas, daha bir kıl adam olmaya başlıyorsunuz. Hele benim gibi hastalık derecesinde bisiklet düşkünü, bisikletini evin ortasında muhafaza eden biriyseniz her detaya takılıyorsunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samuray_jack

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anticitizen One

    görüntü önemli, ucuz olsun, hoplamaya zıplamaya dayansın, bmx-freeride olmasın. Daha başka öyle bir bisiklet bulursan bize de haber ver lütfen.

    Evet keşke olsa.Yine de xc 250 bu bütçeye göre en iyisi gibi.Bu arada hangi tıp?

    ege




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anticitizen One

    quote:

    Orijinalden alıntı: samuray_jack

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anticitizen One

    görüntü önemli, ucuz olsun, hoplamaya zıplamaya dayansın, bmx-freeride olmasın. Daha başka öyle bir bisiklet bulursan bize de haber ver lütfen.

    Evet keşke olsa.Yine de xc 250 bu bütçeye göre en iyisi gibi.Bu arada hangi tıp?

    ege

    Ben de egedeyim dostum fakülteden bisikletle ilgilenen birini bulmak iyi oldu, yardımcı olursun artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebuzaradan

    quote:

    Orijinalden alıntı: samuray_jack

    quote:

    Orijinalden alıntı: nebuzaradan

    quote:

    Orijinalden alıntı: samuray_jack

    quote:

    Orijinalden alıntı: nebuzaradan

    quote:

    Orijinalden alıntı: samuray_jack

    Bir de ben bisikletle atlamayı zıplamayı seven biriyim.Eski bisikletim çift amortisörlü 200 liralık bir bisikletti.En sonunda bana dayanamayıp ön amortisöründen kırıldı .Bu yüzden xc 250 nin engebelli arazilerdeki performansını merak etmekteyim.Sınırlarını ne kadar zorlayabiliriz bu aletin

    Atlayıp zıplama olayına girecekseniz BMX tavsiye ederim. Şahsen ben öyle yaptım. Bu tür bisikletler fazla hor kullanmaya gelmez. Maşaları da yetersizdir, ki zaten maşaların üzerinde bu tür kullanımlar için yetersiz olduğu yazar. Size full cromoly bir BMX yakışır

    Aman hocam naptınız pek tarzım değildir o bisikletler .Görüntü önemli benim için ve xc 250 gerçekten hoşuma gitti umarım resimdeki kadar tatminkar gelir alınca da.Dağ bisikleti diyince insan bir beklentiye giriyor başta o yüzden sordum performansını.Madem dediğiniz gibi daha dikkatli kullanıcaz o halde.Ayrıca performans bisiklet tavsiyeniz için teşekkür ederim ama ben izmirdeyim ve bisikleti inceleyip almak isterim şahsen.

    Kron'un görselliği konusunda çok ciddi sıkıntı duyacağınıza eminim. Şahsen beni her gün yolda durdurup bisikleti inceliyorlar Bir süre sonra insan sıkılıyor haliyle. Kaç kişi denemek için bisikleti istedi, sayısını unuttum. Bir de, "Amca, kapışalım mı?" diyen çocuklarla uğraşıyoruz arada. İlgi çekici bir bisiklet olduğu kesin Bir de nacizane bir öneri: Jantın fren pabuçlarıyla temas ettiği yüzeyi mutlaka sık sık temizleyin. İhmal derseniz frenlemede sorun yaşamanız kaçınılmaz. Ben biraz hassas olduğumdan, hemen hemen her binişten sonra kolonyalı bezlerle temizliyorum

    İşte bu hoşuma gitti .Önerinizi de dikkate alacağım. Bu arada amca dediklerine göre yaşça büyük olmalısınız?

    40 yaşını geçtik, 50'ye doğru gidiyoruz Bu yaşlarda daha bir hassas, daha bir kıl adam olmaya başlıyorsunuz. Hele benim gibi hastalık derecesinde bisiklet düşkünü, bisikletini evin ortasında muhafaza eden biriyseniz her detaya takılıyorsunuz

    Valla hocam tebrik ediyorum o halde sizi.O yaşta genelde sporu bırakır insanlar.Anladığım kadarıyla diğerleri için araba neyse sizin için de bisiklet o olmuş gibi .O yüzden bu titizliğinizi normal karşılamak gerek.Keyfini çıkarın derim ben




  • sen başka bisikletleride düşün derim örneğin şunu:
    http://www.bikeandoutdoor.com/?sedona-711---2012-mavi-&-beyaz-&-siyah&Kat_ID=22&Sub_KATID=245&Tur_ID=796&part=urun_detay&Urun_ID=9051
    Amortisör değişimi yaptım herangi bir sıkıntı yaşamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samuray_jack

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anticitizen One

    quote:

    Orijinalden alıntı: samuray_jack

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anticitizen One

    görüntü önemli, ucuz olsun, hoplamaya zıplamaya dayansın, bmx-freeride olmasın. Daha başka öyle bir bisiklet bulursan bize de haber ver lütfen.

    Evet keşke olsa.Yine de xc 250 bu bütçeye göre en iyisi gibi.Bu arada hangi tıp?

    ege

    Ben de egedeyim dostum fakülteden bisikletle ilgilenen birini bulmak iyi oldu, yardımcı olursun artık

    Yaklasik 6 aydir kron xc250 kullaniyorum. Bugune kadar lastik patlamasi haric problem yasamadim. Benim bisiklet disk frenli, ve bana gore v frenden daha iyi. Su yonden, diyelim ki sudan gectiniz, su derinse janti islatip v frene sikinti cikarabilir, ancak diskte boyle problem yasamak icin bisiketin yariya kadar suya girmesi ggerekir. Bunun disinda vites gecisleri benimkinde biraz sert ama ayarla duzelebilir, bu durumda bile benim icin gayet iyi. Pedallarin aluminyum alasim olmasi plastige gore cok iyi. Keyifli surusler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.