Şimdi Ara

çalınan kimlik bilgilerini takip etmek mümkün mü?

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
8
Cevap
0
Favori
145
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> çalınan kimlik bilgilerini takip etmek mümkün mü?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    990 Mesaj
    arkadaşlar içinde kimlik bilgileriminde olduğu bilgisayarımı çaldırdım bir süre önce yeni yeni kendimi topluyorum. aklıma bir şey geldi bu adamlar çalınan bilgilerden şirket açıyor ya eğer öyle bir şey olursa onu takip edebilmem mümkün mü işte e-devlet gibi bir sistemden yani adıma açılmış bir şirket var mı gibi bir sonuca ulaşabilir miyim ?



    |
    |
  • Yüzbaşı
    990 Mesaj
    up beyler bir kez daha bakalım
    |
    |
  • Teğmen
    187 Mesaj
    FBI'ın veritabanında araştır.
    http://fbi.gov.tr/whereisthemycompany
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    107 Mesaj
    şirketin hayırlı olsun kardeşim











    yeni gelecek kanunla kimlikle şirket açma devri tarihe karışacak korkma bir şey olmaz
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2407 Mesaj
    Hocam polise gidip o bilgileri iptal ettirseydin. Zaten tutanak tutulduysa herhangi bir olağanüstü durumda bunu delil gösterebilirsin.
    |
    |
    _____________________________
    I SEE YOU
  • Yüzbaşı
    990 Mesaj

    ciddi bir şekilde yardım istememe rağmen yüzsüz espriler yapmanı yaşına bağlamak isterdim ama görüyorumki yaşça belli bir seviyenin üstüne çıkmış olmana rağmen hala olgunlaşamamışsın (blok)

    diğer arkadaşlar sizede teşekkür ederim cevaplarınız için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *No Fear* -- 6 Mayıs 2014; 18:06:20 >
    |
    |
    Bahsedilenler: root
  • Yarbay
    6931 Mesaj
    Mac adresi varsa bulunur



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3546 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: *No Fear*

    ciddi bir şekilde yardım istememe rağmen yüzsüz espriler yapmanı yaşına bağlamak isterdim ama görüyorumki yaşça belli bir seviyenin üstüne çıkmış olmana rağmen hala olgunlaşamamışsın (blok)

    diğer arkadaşlar sizede teşekkür ederim cevaplarınız için

    Yeni mi uyandın?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mortuuus -- 6 Mayıs 2014; 18:10:20 >
    |
    |
    _____________________________
    Ryzen 3700X | MSI Gaming X 2070 Super | ASUS TUF X570 | Corsair Pro (2x8GB) | 500GB 970 EVO M.2 | Corsair RM750 | Corsair 465X

    ASUS VG27AQ 165hz | Logitech G710+ | SteelSeries Rival 710
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
canlı radyo dinle
Media Sözlük
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.