Şimdi Ara

CADDY 2006 İyi Ama Virajlar Rezalet (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
264
Cevap
0
Favori
98.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vozer

    Benim anlamadığım şu:

    Ben 407 1.6 HDI kullanıyorum. Teknik verileri şöyle

    Motor: 1560 cc
    Güç: 110 bg 4000 dev/dak
    Tork: 240 nm 1750 dev/dak
    Hız: 192 km/s
    Ağırlık: 1437 kg

    Caddy'nin teknik verileri ise şöyle

    Motor: 1896 cc
    Güç: 105 ps 4000 dev/dak
    Tork: 250 nm 1900 dev/dak
    Hız: 166 km/s
    Ağırlık: 1446 kg (kombi versiyon + 5 ileri manuel vites)

    Şimdi teknik verileri birbirine bu kadar yakın iki araç arasındaki bu hız farkına ne sebep oluyor? Benim aklıma şanzıman oranı dışında birşey gelmiyor şahsen ama onun da bu kadar oynatacağından şüpheliyim. Bir kişi değil, iki kişi değil gerek forumda gerek de çevremde pekçok kişiden bu arabanın oldukça güzel gittiğini duyuyorum. (Yol tutuş açısından değil performans açısından yorumluyorum olayı) Bunların biri yalan söylüyor, ikisi yalan söylüyor diyelim. Hepsi mi yalan söylüyor?

    Şahsi görüşüm fabrika son hız verisini düşük vermiş bu aracın. 220 km/s gibi bir hızı ben de abartı buluyorum. Olsa olsa gösterge hatasıdır diye düşünüyorum, 105 beygirlik bir aracın 220 km/s görebileceğine de ne resim görsem inanırım ne de göstergeyi gözümle görsem inanırım. Ancak hata payı olmayan hassas cihazlar ile ölçüm yapılır da bu rakam tespit edilirse inanırım.

    Ama bence bu araç boş halde 190 km/s görebilir. 166 km/s çok düşük bir hız bu motor gücüne göre.


    Şunu unutmamak lazım: caddy yüksek bi arac yani aerodinamik açıdan caddy çok şey kaybediyor. hızını etkiley faktörlerden biride bu.vites ornada etkiler elbette. ama bence esas etken yüksek yapısı.
    166km hız caddy için normal şöyleki caddy 166 170 civarına kadar çok rahat çıkıyor sonrası yavaş çıkıyor.bende birde bora TDI var 110 hp 235nm tork max. hız 193 yazıyo fabrika verisinde ve borayla 190 195 rahat görüyorum ondan sonrasını denemedim ama zorlanarak yükselecektir. yani burdan şu anlaılıyo fabrika verileri bi aracın rahatca yükseldiği hızı ifade ediyor.




  • dostum dediğinde haklısın bu cihaz aerodinamil açıdan kaybediyor rüzgar olmayınca yada yüklü olunca bu cihazı tutamazsın fakat rüzgar olsun ve de araç boş olsun o zaman max 180 yoksa dahada basarsın 5 ileri std şanzıman ile 220 yapan arkadaşlar war ben şahsen 180 bastım kendime daha güvenemedim basmaya kontrolü kaybederim die ama bassam gidecek 5100 devire kadar yolu war (kesici olmasa 6000 i görürüm) yeni çıkan dsg de ise son hız ne olur onu bilmem fakat hız isteyenler varsa cihazın tavanı kesip bi helezon kiti ile GTI yapabilir bu cihazı (ehu) (fazla attım) neyse ama gerçekten çok seri bir araba arkada makas olmasa sırf yük helezon ve amortisöre binse yola daha ii tutunup daha hızlı viraj alabilir fakat neyse o kadar olsun cihaza 1 ton yük attık (van deil kombi modeline) banamısın demedi makas sayesinde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ustavolkan

    dostum dediğinde haklısın bu cihaz aerodinamil açıdan kaybediyor rüzgar olmayınca yada yüklü olunca bu cihazı tutamazsın fakat rüzgar olsun ve de araç boş olsun o zaman max 180 yoksa dahada basarsın 5 ileri std şanzıman ile 220 yapan arkadaşlar war ben şahsen 180 bastım kendime daha güvenemedim basmaya kontrolü kaybederim die ama bassam gidecek 5100 devire kadar yolu war (kesici olmasa 6000 i görürüm) yeni çıkan dsg de ise son hız ne olur onu bilmem fakat hız isteyenler varsa cihazın tavanı kesip bi helezon kiti ile GTI yapabilir bu cihazı (ehu) (fazla attım) neyse ama gerçekten çok seri bir araba arkada makas olmasa sırf yük helezon ve amortisöre binse yola daha ii tutunup daha hızlı viraj alabilir fakat neyse o kadar olsun cihaza 1 ton yük attık (van deil kombi modeline) banamısın demedi makas sayesinde

    Yük, yol tutuş açısından fayda sağlar ama bence maximum hızı kesinlikle azaltır düz yolda özellikle. 5100 devire kadar yolu var demişsiniz lakin zaten rölantidede enson okadar çevirebiliyo motor, 5. viteste okadar çeviremez. arac hızlandıkca rüzgar direnci artacak ve rölantide son olarak çevirdiği deviri 5.viteste yani dirence karşı çeviremez. ha dik bir yokuş aşağı çevirebilir ama ben onu max. hız olarak saymıyorum, traktörü de sallasan yokuştan o da baya bi hız yapıyor yani. zannedersem 220 yapan arkadaşlarda yokuş aşağı yapmışlardır ama bilemiyorum tabi.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı
    yük, yol tutuş açısından fayda sağlar ama bence maximum hızı kesinlikle azaltır düz yolda özellikle. 5100 devire kadar yolu var demişsiniz lakin zaten rölantidede enson okadar çevirebiliyo motor, 5. viteste okadar çeviremez. arac hızlandıkca rüzgar direnci artacak ve rölantide son olarak çevirdiği deviri 5.viteste yani dirence karşı çeviremez. ha dik bir yokuş aşağı çevirebilir ama ben onu max. hız olarak saymıyorum, traktörü de sallasan yokuştan o da baya bi hız yapıyor yani. zannedersem 220 yapan arkadaşlarda yokuş aşağı yapmışlardır ama bilemiyorum tabi.


    CADDY de 220 km/h yi kesinlikle hayal olarak görüyorum




  • bu korku sadece sende yook diğer her caddy de vaar lastik değiştirerek biyere varamazsıın çok yüksek araba caddy. bunun için bişey yapılamaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ahmey
    CADDY de 220 km/h yi kesinlikle hayal olarak görüyorum

    ben de sana katılıyorum 220 caddy için baya bi zor. ben şunu belirtmeyi unuttum caddy rölantide iken tam gaz yapıldığında en fazla 5000-5100 deviri görüyo. 5. viteste göremez dedim. caddy nin 220 km hızda iken yapması gereken yaklaşık devirde 5000 civarı bu durumda 220 hayal olarak görünüyo.
  • CADDY sahibi arkadaşlar lütfen unutmasınlar ki o araç binek bir araç değil, ticari bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onboardx -- 29 Mayıs 2006; 23:18:44 >
  • yazık caddy i hala bilmeyenler var... inanmak istemeyenler var . zorunuza gitmesin... 190-200 caddy için çok basit hızlar. caddy de abartı yok . ayrıca bende 96 vectra vardı sattım kurtuldum. caddy vectradan iyi viraja giriyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alpmax

    yazık caddy i hala bilmeyenler var... inanmak istemeyenler var . zorunuza gitmesin... 190-200 caddy için çok basit hızlar. caddy de abartı yok . ayrıca bende 96 vectra vardı sattım kurtuldum. caddy vectradan iyi viraja giriyor



    caddy sahipleri 220 hayal yazıyor.sen zorunuza gitmesin diyorsun.

    195 i bizzat ben kendim bastım.onda bir problem yok.ötesinde problem var

    caddy vectradan daha iyi viraja giriyorsa senin vectra çöp olmuş demektir.
  • tekrar söylüyorum 170km/h ye kadar çok rahat ama sonra mıçı yırtılıyo rampa aşağı bile 220km/h olmaz ancak gözümle görmem lazım
  • 220 yapıyosanız da bizim yanımızda yapmayın.
    Kendi hayatınız zaten umrunuzda değil.Bizim hayatımızı da tehlikeye atmayın.

    Tüm ticari araç hız tutkunlarına,tüm modifiye hız tutkunlarına,tüm orjnal araç hız tutkunlarına,tüm hayatını düşünmeyenlere hepsine toptan
  • Her yerde ban diyorsun ama iyi bir sürücü kendisne ve arabasına güvenemiyorsa basmaz örn: geçen bi bmw 760 gördüm adam 90 100 civarı gidiyodu diceniz fazla yakmasın die ama o arabayı alan adam benzine acımaz o araba 250 basabilir ama adam basmıyo demek güvenmiyor yada başka bir örn bende caddy m de daha 180 i geçmedim çünkü yemedi ama babam kendine güvendi bastı yani kontrol ederim falan diosan basabilirsin tabi şunu söyliyim virajlar harbiden normal bineklere göre kötü ama okadar da olsun bu ticari cihaz ayrıca artıq 200 basmakda mesele değil neredeyse tüm yeni arabalar 200 e rahat çıkıyor. Dayımda polo var 2004 model tdi oda 190 bastı daha fazla basmıcam dedi gereksiz dedi çünkü aşırı yakıyor gerçekten yani bizleri 200 km basıyor diye hor görmeyin yada bundan önceki arabamız olan skoda octavia 1.6 motor wardı ama 200 de banamısın demezdi fakat bir ara gördükki 210 basarken ani yakıtda motor 14 lt yakıo ondan sonra o kadar basmadık böyle basmanın motora bir tek sakıncası war o pompa gidiyor am ben yenisini alırım diyorsanız kendinize ve aracınıza güveniyorsanız dicek yoq tabi yakıtıda unutmayalım




  • caddy için 220 km/h diyorlar(yalan)
    insanlar niçin doğruyu konuşmuyor neyi gördüysen onu söyle kardeşim milleti yanıltmaya ne hakkın var
    gördüm diyorsan resmini çek koy bizde inanalım o zaman
    birde en gıcık olduğum insanlar 195 i görseler 220 diyorlarya bulara
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mahir-uz

    merhaba arkadaşlar. Nette gezerken donanimhaber forumuna üye oldum ve sizin msjlarınızı okudum.

    Ben volkswagen firmasında satış elemanı olarak çalışıyorum. Volkswagen caddy hakkında yazdığınız tüm yorumları okudum ve çok bilinçsiz yorum yapılmış. Öncelikle kadranlar yanlış göstermez beyler. Bu cevap arabanın 90 nıyla otobüsün 90 ı aynımı sorusuna dönmüş.

    Caddy hakkında hız yorumlarınızıda okudum. Bu aracın motoru sınıfındaki diğer araçlardan daha kaliteli ve daha güçlü. Bu araç 220 yapar ama neden, nasıl yaptığını işim gereği söyleyemem ama şunu unutmayınki 1.9 TDI COMBİ caddy araç 220 yapıyor!

    İsterseniz bir volkswagen firmasına buyrun ve ücretsiz test sürüşüne katılın. Kesinlikle gücü farkedeceksiniz.


    Evet gerçekten SATIŞ elemanı olduğun belli.

    Arkadaşlar ismi lazım değil bir borsa forumunu uzun yıllar takip ederim.
    Bu siteye hep hisse pazarlayan tipler gelir,şu hisse buraya çıkacak uçacak kaçacak.
    Bize rezil ederdik mal pazarlamacıları diye onları.


    Bu topicleri görünce aklıma o günler geldi

    Evet dostum caddy 220 yapar,uçar kaçar dimi ama.
    Nasıl satışlar arttımı?




  • hiç kimse ayranım ekşi demez
  • bizim ilçede bi sürü caddye ve connect var rampa aşağı caddyede 195 km en son hız connect 190 bu hızları geçtim diyeni duymadım bazı arkadaşlar ufurüyo gerçekleri konuşalım lütfen
  • 200-220 km hız caddy için çok basit hızlar. Siz basmayı bilmiyonuz o araba 260ı çok rahat yapar çünkü bir VW.


    Yaw komik olmayın arkadaşlar yapacağınız iş çok basit. Siz caddynizle 200km/s üzeri hıza ulaşana kadar arka koltukta birisi olayı kamerayla kaydedecek ve bu film burada yayımlanacak. Bu olayı başka türlü ispat edemessiniz. Bu tartışmalar da kısır döngü şeklinde devam edip durur. Ha bunu ispat etme zorunluluğumuz yok diyorsanız benim de inanmak zorunluluğum yok.




  • Ticari araçla ralli yapılmaz, ticaret yapılır.
  • Çeşme Otobanı - Adana Otobanı - Ankara Otobanı düz yolda 177 den sonra motor fırlayacak gibi oluyor . Eğimli yolda red line da sonlara yakın 197km ki motoru eline almana ramak kalıyor . Devir kesici yok çünkü diesel makina zaten maksimum torkunu verdiği devirlerden sonra çekişte hisseedilir ve bastıkça giderek barizleşen çekiş kaybı hissediliyor. 220 gibi rakamlar abartı ötesi .... 1500kg lık ticari tasarlanmış şanzumanı ona göre seçilmiş arkası makaslı bir araçla komik oluyorsunuz....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BorckaArtvin

    Kardeşler 2006 sıfır caddy aldım...Önceden renault 19 europa vardı bende...Caddy evet muhteşem hızlı araba 220 yi gösterdim otobanda arabama...Ama iş yol tututaşa gelince araba boşken virajda Allah muhafaza...Bu arabanın viraj yol tutuşunu nasıl düzseltiriz...Lastikmi değişelim...Yoksa ne yapalım ne edelim...Anlamadım...Ben renault 19 ile hertürlü viraja girerdim...Ama bu beni korkuttu ya...

    nassı 220 yaptın ben pazar gün izmir otobanın da kapıştım meganımla 1.5 dci caddy arkamda yalan oldu.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.