Şimdi Ara

CADDY 2006 İyi Ama Virajlar Rezalet (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
264
Cevap
0
Favori
98.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tsunami41

    Ben caddy kullanmadım ama Bora ile yetişemediğimizi gördüm. Bora 200'den sonra kesildi Caddy hala farkı açıyordu. Ben de inanamadım ama gerçekler böyle. Gözümle görmesem inanmazdım.



    arkadaşım siz eğer borayla caddy yi haklayamadıysanız siz o boraya boşuna binmeyin, atın satın bişeyler yapın...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cebbar

    transporter 220 yapar ama caddye asla otabanda tepe aşağı 200 başka yapmadı kesinlikle inanmıyorum tranporter 2.5 130 hp yapar faprika veriside 195 zten caddye 166 ama nasıl olur 220 yapar


    130 hp lik T5 in fabrika verisi 169 km/h dur...


  • CADDY/DOBLO/KANGOO/VANEO/COMBO/PARTNER/BERLİNGO= Ticari araç

    Ticari araçları GTİ sanıp başkalarının canlarını tehlikeye atanlara

    CADDY nin üzerindeki Lastiklerin Hız Dayanma göstergesi nedir acaba ?( HR-VR-ZR ) 210 Km üstü için ZR olması gerekli Hangi fabrika bir Ticari araca ZR sınıfı lastik takmaya gerek görür ki ........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasok -- 4 Nisan 2006; 23:49:58 >
  • caddy'de max. 210 km/h'lık lastikler var orjinalinde.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BorckaArtvin

    Kardeşler 2006 sıfır caddy aldım...Önceden renault 19 europa vardı bende...Caddy evet muhteşem hızlı araba 220 yi gösterdim otobanda arabama...Ama iş yol tututaşa gelince araba boşken virajda Allah muhafaza...Bu arabanın viraj yol tutuşunu nasıl düzseltiriz...Lastikmi değişelim...Yoksa ne yapalım ne edelim...Anlamadım...Ben renault 19 ile hertürlü viraja girerdim...Ama bu beni korkuttu ya...

    Bende de caddy ve bora TDI (110hp olandan) var. caddy ile en fazla 185 gördüm. biraz daha gidebilirdi ama basmadım. lakin bunu hayli zorlanarak yaptı. yani öyle rahat rahat çıkmadı o hıza. 160 a kadar çok rahat ulaşıyo ama ondan sonrası yavaş yavaş çıkıyo. bu dediklerim düz yol için gecerli. yokuş aşağı tabi daha rahat hızlanacaktır. yalnız bu araba düz yolda imkanı yok 220km hızı görmez. ben gecen 180 yaptım ve devir 4000 de idi yani 220km de devir yaklaşık 5000 lerde olamsı lazım ki bu deviri caddy çok zor çevirir 5.viteste. ancak dik bir yokuş aşağı yapar bu hızı. bora ile caddy arasında bariz fark var tabiki bora daha iyi son sürat konusunda. bora ile 190lara çok rahat çıkıyorum. ve caddy nın bora TDI yı gececeğini zannetmiyorum. hele birde caddy de yük falan varsa 4 kişi de bulunursa aracta imkanı yok 180 leri göremez.

    220 yapan arkadaşlar lütfen cvp versinler bu hıza hangi koşullarda ulaştılar. yokuş aşağımı, düzdemi, ne kadar yük ile aracta kaç kişi vardı gibi konulara açıklık getirirlerse iyi olur.




  • Hayırlı olsun kardeş. Allah kaza bela vermesin . Dikkatli kullanmanı tavsiye ederim.Otomobilde olsa bence ulaşmış olduğun hız çok fazla, malum karayollarımızın hali belli (otobanda olsa)nerde nezaman ne çıkacağı belli olmaz. Tam hatırlayamıyorum ama ist - ank arasında otobanda giderken adapazazı civarında birden önüme 3 köpek çıktı 120 ile giderken zor kurtardım. Bu yüzden karayollarında giderken hızdan ziyade dikkat gerekiyor. Tekrar hayırlı olması ve iyi günlerde kullanma dileğiyle...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı


    quote:

    Orjinalden alıntı: BorckaArtvin

    Kardeşler 2006 sıfır caddy aldım...Önceden renault 19 europa vardı bende...Caddy evet muhteşem hızlı araba 220 yi gösterdim otobanda arabama...Ama iş yol tututaşa gelince araba boşken virajda Allah muhafaza...Bu arabanın viraj yol tutuşunu nasıl düzseltiriz...Lastikmi değişelim...Yoksa ne yapalım ne edelim...Anlamadım...Ben renault 19 ile hertürlü viraja girerdim...Ama bu beni korkuttu ya...

    Bende de caddy ve bora TDI (110hp olandan) var. caddy ile en fazla 185 gördüm. biraz daha gidebilirdi ama basmadım. lakin bunu hayli zorlanarak yaptı. yani öyle rahat rahat çıkmadı o hıza. 160 a kadar çok rahat ulaşıyo ama ondan sonrası yavaş yavaş çıkıyo. bu dediklerim düz yol için gecerli. yokuş aşağı tabi daha rahat hızlanacaktır. yalnız bu araba düz yolda imkanı yok 220km hızı görmez. ben gecen 180 yaptım ve devir 4000 de idi yani 220km de devir yaklaşık 5000 lerde olamsı lazım ki bu deviri caddy çok zor çevirir 5.viteste. ancak dik bir yokuş aşağı yapar bu hızı. bora ile caddy arasında bariz fark var tabiki bora daha iyi son sürat konusunda. bora ile 190lara çok rahat çıkıyorum. ve caddy nın bora TDI yı gececeğini zannetmiyorum. hele birde caddy de yük falan varsa 4 kişi de bulunursa aracta imkanı yok 180 leri göremez.

    220 yapan arkadaşlar lütfen cvp versinler bu hıza hangi koşullarda ulaştılar. yokuş aşağımı, düzdemi, ne kadar yük ile aracta kaç kişi vardı gibi konulara açıklık getirirlerse iyi olur.


    arkadaşım ben sana daha evvel anlatmadım mı?

    195 de limitör e girdi.

    220 yi uzaydan bıraksan yapmaz.

    ha kadranda okudum diyen varsa buyursun video yu koysun.

    bizde okuyalım

    bu aracın son hızı 166 dır.vw ye 220 yaptık niye zr tipi lastik koymadın diye mail atın

    bakalım ne cevap gelcek




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cebbar

    transporter 220 yapar ama caddye asla otabanda tepe aşağı 200 başka yapmadı kesinlikle inanmıyorum tranporter 2.5 130 hp yapar faprika veriside 195 zten caddye 166 ama nasıl olur 220 yapar


    abi ben size ABT modifiyeli 4x4 T5 ten bahsediyorum
    güçlendirilmiş turbo motor yeterde artar bile
  • Ya arkadaşlar bu Transporter ve Caddy lerin manyak şöförleri yüzünden 185 ile sol şeritte rahat gidemiyorsun adam sellektörleri çakıyor

    Cidden bilmesem yapamaz diyeceğim ama bu araç 220 yapar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Ya arkadaşlar bu Transporter ve Caddy lerin manyak şöförleri yüzünden 185 ile sol şeritte rahat gidemiyorsun adam sellektörleri çakıyor

    Cidden bilmesem yapamaz diyeceğim ama bu araç 220 yapar...


    alın işte modlanmış olanlarıda 240ı görüyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: no_fate


    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Ya arkadaşlar bu Transporter ve Caddy lerin manyak şöförleri yüzünden 185 ile sol şeritte rahat gidemiyorsun adam sellektörleri çakıyor

    Cidden bilmesem yapamaz diyeceğim ama bu araç 220 yapar...


    alın işte modlanmış olanlarıda 240ı görüyor


    Vay be bizim Caddy'e bak Otobana çıkacak gün kollamak şart oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Coşkun -- 5 Nisan 2006; 20:26:43 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    quote:

    Orjinalden alıntı: no_fate


    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Ya arkadaşlar bu Transporter ve Caddy lerin manyak şöförleri yüzünden 185 ile sol şeritte rahat gidemiyorsun adam sellektörleri çakıyor

    Cidden bilmesem yapamaz diyeceğim ama bu araç 220 yapar...


    alın işte modlanmış olanlarıda 240ı görüyor


    Vay be bizim Caddy'e bak Otobana çıkacak gün kollamak şart oldu


    aynen :)




  • borckaartvin@ caddy'de lastik seçimi cok önemli fabrika lastikleri virajlarda çok bırakıyor arabayı ben hız tipi lastikler taktım yanakları destekli şimdi araba virajlara çok daha iyi giriyor yani 100 de 50 farketti fabrika lastikleri çok dandik her sıfır arabada olduğu gibi lastiklerini değiştir ve farkı gör
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl


    quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı


    quote:

    Orjinalden alıntı: BorckaArtvin

    Kardeşler 2006 sıfır caddy aldım...Önceden renault 19 europa vardı bende...Caddy evet muhteşem hızlı araba 220 yi gösterdim otobanda arabama...Ama iş yol tututaşa gelince araba boşken virajda Allah muhafaza...Bu arabanın viraj yol tutuşunu nasıl düzseltiriz...Lastikmi değişelim...Yoksa ne yapalım ne edelim...Anlamadım...Ben renault 19 ile hertürlü viraja girerdim...Ama bu beni korkuttu ya...

    Bende de caddy ve bora TDI (110hp olandan) var. caddy ile en fazla 185 gördüm. biraz daha gidebilirdi ama basmadım. lakin bunu hayli zorlanarak yaptı. yani öyle rahat rahat çıkmadı o hıza. 160 a kadar çok rahat ulaşıyo ama ondan sonrası yavaş yavaş çıkıyo. bu dediklerim düz yol için gecerli. yokuş aşağı tabi daha rahat hızlanacaktır. yalnız bu araba düz yolda imkanı yok 220km hızı görmez. ben gecen 180 yaptım ve devir 4000 de idi yani 220km de devir yaklaşık 5000 lerde olamsı lazım ki bu deviri caddy çok zor çevirir 5.viteste. ancak dik bir yokuş aşağı yapar bu hızı. bora ile caddy arasında bariz fark var tabiki bora daha iyi son sürat konusunda. bora ile 190lara çok rahat çıkıyorum. ve caddy nın bora TDI yı gececeğini zannetmiyorum. hele birde caddy de yük falan varsa 4 kişi de bulunursa aracta imkanı yok 180 leri göremez.

    220 yapan arkadaşlar lütfen cvp versinler bu hıza hangi koşullarda ulaştılar. yokuş aşağımı, düzdemi, ne kadar yük ile aracta kaç kişi vardı gibi konulara açıklık getirirlerse iyi olur.


    arkadaşım ben sana daha evvel anlatmadım mı?

    195 de limitör e girdi.

    220 yi uzaydan bıraksan yapmaz.

    ha kadranda okudum diyen varsa buyursun video yu koysun.

    bizde okuyalım

    bu aracın son hızı 166 dır.vw ye 220 yaptık niye zr tipi lastik koymadın diye mail atın

    bakalım ne cevap gelcek


    Akincl anlıyorum seni de. yalnız şunu belirtmek isterim gecen haftalarda caddy ile uzun yola çıkmıştım ve yolda 4000devire ulaştım tahmin et hız kaçtı? 180km hızla gidiyordu 4000 devirde. istersen fotoğrafınıda yollarım. yani senin dediğin gibi 4000 d de 195lerde değildi. 4000 devirde limitor falan yok anlayacağın. ama 195 km hızda varmı onuda bilemem denemem lazım. ama zannetmiyorum olacağını çünkü 195lerde iken devir yaklaşık 4400 lerde olacaktır. devir 5000lere kadar yükselebilir ama 5.viteste yükselmesi baya zor olur tabi. o yüzden 200 210lara yokuş aşağı ulaşma ihtimali var yani.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BorckaArtvin

    Kardeşler 2006 sıfır caddy aldım...Önceden renault 19 europa vardı bende...Caddy evet muhteşem hızlı araba 220 yi gösterdim otobanda arabama...Ama iş yol tututaşa gelince araba boşken virajda Allah muhafaza...Bu arabanın viraj yol tutuşunu nasıl düzseltiriz...Lastikmi değişelim...Yoksa ne yapalım ne edelim...Anlamadım...Ben renault 19 ile hertürlü viraja girerdim...Ama bu beni korkuttu ya...

    Yol tutuş konusuna gelince dediğin gibi virajlarda çabuk kayma eğilimine giriyor caddy. bunu lastik değiştirerek biraz daha iyi hale getirebilirsin. lastik artı jantıda büyütürsen ozaman dahada iyi hale gelebilir. ancak heriki yöntemle binek araç performansına ulaşman zor çünkü caddy bir ticari araç onun genlerindeki bu ruh hernekadar en binek ticari aracta olsa kendini gösterir. yani kısaca bu aracın süspansiyon sistemi performans için değil yük taşımak için dizayn edilmiş özellikle arkalar. önler ise gayet konforlu ayarlanmış. o yüzden bu dizaynı baştan aşağı değiştirmen lazım binek gibi iyi yol tutuş sağlamak istiyosan. yinede performans lastiği takarsan tatminkar olabilir yada eskisinden daha iyi olur diyeblirim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl


    quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı


    quote:

    Orjinalden alıntı: BorckaArtvin

    Kardeşler 2006 sıfır caddy aldım...Önceden renault 19 europa vardı bende...Caddy evet muhteşem hızlı araba 220 yi gösterdim otobanda arabama...Ama iş yol tututaşa gelince araba boşken virajda Allah muhafaza...Bu arabanın viraj yol tutuşunu nasıl düzseltiriz...Lastikmi değişelim...Yoksa ne yapalım ne edelim...Anlamadım...Ben renault 19 ile hertürlü viraja girerdim...Ama bu beni korkuttu ya...

    Bende de caddy ve bora TDI (110hp olandan) var. caddy ile en fazla 185 gördüm. biraz daha gidebilirdi ama basmadım. lakin bunu hayli zorlanarak yaptı. yani öyle rahat rahat çıkmadı o hıza. 160 a kadar çok rahat ulaşıyo ama ondan sonrası yavaş yavaş çıkıyo. bu dediklerim düz yol için gecerli. yokuş aşağı tabi daha rahat hızlanacaktır. yalnız bu araba düz yolda imkanı yok 220km hızı görmez. ben gecen 180 yaptım ve devir 4000 de idi yani 220km de devir yaklaşık 5000 lerde olamsı lazım ki bu deviri caddy çok zor çevirir 5.viteste. ancak dik bir yokuş aşağı yapar bu hızı. bora ile caddy arasında bariz fark var tabiki bora daha iyi son sürat konusunda. bora ile 190lara çok rahat çıkıyorum. ve caddy nın bora TDI yı gececeğini zannetmiyorum. hele birde caddy de yük falan varsa 4 kişi de bulunursa aracta imkanı yok 180 leri göremez.

    220 yapan arkadaşlar lütfen cvp versinler bu hıza hangi koşullarda ulaştılar. yokuş aşağımı, düzdemi, ne kadar yük ile aracta kaç kişi vardı gibi konulara açıklık getirirlerse iyi olur.


    arkadaşım ben sana daha evvel anlatmadım mı?

    195 de limitör e girdi.

    220 yi uzaydan bıraksan yapmaz.

    ha kadranda okudum diyen varsa buyursun video yu koysun.

    bizde okuyalım

    bu aracın son hızı 166 dır.vw ye 220 yaptık niye zr tipi lastik koymadın diye mail atın

    bakalım ne cevap gelcek


    Akincl anlıyorum seni de. yalnız şunu belirtmek isterim gecen haftalarda caddy ile uzun yola çıkmıştım ve yolda 4000devire ulaştım tahmin et hız kaçtı? 180km hızla gidiyordu 4000 devirde. istersen fotoğrafınıda yollarım. yani senin dediğin gibi 4000 d de 195lerde değildi. 4000 devirde limitor falan yok anlayacağın. ama 195 km hızda varmı onuda bilemem denemem lazım. ama zannetmiyorum olacağını çünkü 195lerde iken devir yaklaşık 4400 lerde olacaktır. devir 5000lere kadar yükselebilir ama 5.viteste yükselmesi baya zor olur tabi. o yüzden 200 210lara yokuş aşağı ulaşma ihtimali var yani.


    senin lastikler ve aracın modeli kaç?

    benim kullandığım 2005 .combi.

    4000 de rampa aşağı 195 gösterdi ve kesti.limitör her zaman aynı yerde girmez zaten.aracın beyni ecu bunu hesaplıyor

    seninki 4000 de 180 gösteriyorsa hiç birşekilde 200 e bile çıkamaz.bence senin kadran daha güvenilir

    sen biraz daha zorla nerde kesiyor bakarsın.

    limitör var mı yok mu servise de sorabilirsin.




  • lastik lastik bi yere kadar. araç yüksek olduğu için yere zamk gibi tutunan lastiği takarsan araç iyi tutunur ama bu seferde iyi tutunuyo deyip viraja hızlı gireceksin. lastik yolu birakmayacak ve bu seferde taklaya çevirecek arabayı. yani aracın ağırlık merkezi aşağıda olsa derim ki en yumuşak ve en yere yapışanından 4 lastik al. istediğin viraja gir. ama ağırlık merkezi yüksek olduğundan yolu çok iyi tutan lastik bence daha çok sorun çıkarır. aracın takla durumuna gelmesinden çok savrulmasını tercih ederim. savrulmayı şansın da varsa bi şekilde atlatabilirsin ama taklada yapacak bişey yok. adı üstünde takla bu.
  • ne kediymiş bee...
    benim civic var..otoyolda en fazla 210 yaptım...
    düz yolda da 190 felan...
    kediyle felan kapışmayalım o zaman değil mi...

    kedidir o kedi
  • Ya benim arabayla ben max. 210 gordum onda da limitore girdi sanirim cunku motor 4000rpmden yukari cikmiyordu. Bu cadylerin kesin kadran bozuk ya da Dogustan chipli 145 bg e yukseltilmis.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aLLyC

    Ya benim arabayla ben max. 210 gordum onda da limitore girdi sanirim cunku motor 4000rpmden yukari cikmiyordu. Bu cadylerin kesin kadran bozuk ya da Dogustan chipli 145 bg e yukseltilmis.



    valla ne olursa olsun bu araba 220 yapmaz.chip le olucak iş değil.

    passat 130 hp 6 ileri patlama noktasında 230 görüyorsa.artık gerisini sen düşün

    sen 210 gördüm diyorsan ona da inanırım.senin kadran tam bozukmuş.

    ben son 195 gördüm.

    kapadokyalının 4000 de 180 demesi daha uygun

    çünkü düz yol son hız 166.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.