Şimdi Ara

c5 ile tamam dedik LPG dönüşümü yaptırdık. Şimdi tecrübeleri paylaşıyoruz || 16THP + LPG li günler : (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
2
Favori
11.260
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zanos kullanıcısına yanıt
    Yurtdışında 10 dolara satılan, OBD portundan araca bağlanan, beyin verilerini cep telefonuna kurulan yazılım üzerinden okuyan bir cihaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Yurtdışında 10 dolara satılan, OBD portundan araca bağlanan, beyin verilerini cep telefonuna kurulan yazılım üzerinden okuyan bir cihaz.

    bir link verebilir misiniz.
  • Hayırlı olsun gelişmeleri takip edeceğim




  • Zanos kullanıcısına yanıt
    Zanos hocam konudan farklı olarak size birşey sormak istiyorum.

    Aracınız bva yani tam otomatik vites?

    Donanım seviyesi nedir?

    Bende yeni i20 sahibiyim i20 den öyle bi araca geçiş yapmak nasıl bi duygu?keza konforunu çok meth ediyorlar.

    Aracımın ederi 55 bin tl

    60 bin tl ye exculusive donanım temiz ikinci el bulabilir miyiz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN

    Zanos hocam konudan farklı olarak size birşey sormak istiyorum.

    Aracınız bva yani tam otomatik vites?

    Donanım seviyesi nedir?

    Bende yeni i20 sahibiyim i20 den öyle bi araca geçiş yapmak nasıl bi duygu?keza konforunu çok meth ediyorlar.

    Aracımın ederi 55 bin tl

    60 bin tl ye exculusive donanım temiz ikinci el bulabilir miyiz?

    Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.

    Araç 6 ileri tam otomatik ama BVA diye mi geçiyor bilmiyorum. Servis allison firmasının ürünü olduğunu söylemişti. Kullanım sarsıntısız ve konforlu.

    Dynamiqe donanım. Yani orta seviye donanımlı. Exlusive olanlar çok daha keyiflidir.

    i20 benim alacak karşılığı aldığım 2. aracımdı. i20 ile beraber astra H kullanıyordum. Sonrasında CRV ve clio kullandım. c5 şimdiye kadar kullandığım tüm araçlarımdan çok daha konforlu. Hatta c5 i almadan önce sportage, ix35 gibi suv ları da test ettim. Onlardan da çok daha konforlu.

    Ben bu aracı hiç aklımda yokken fiyatı çok uyguna denk gelince aldım. Biraz masrafla beraber bana 50 000tl ye yaklaştı. Desen ki 55 veriyorum açıkçası vermem. Çünkü değiştireyim dediğimde dengi bir aracı 2 katından fazla para ödeyerek anca alabiliyorum. Alt komşum otomatik clio aldı 57 000tl ye :) Denk geldikçe takılıyorum. Senden ucuza senin arabanın 2,5 katı arabaya biniyorum diyorum :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN

    Zanos hocam konudan farklı olarak size birşey sormak istiyorum.

    Aracınız bva yani tam otomatik vites?

    Donanım seviyesi nedir?

    Bende yeni i20 sahibiyim i20 den öyle bi araca geçiş yapmak nasıl bi duygu?keza konforunu çok meth ediyorlar.

    Aracımın ederi 55 bin tl

    60 bin tl ye exculusive donanım temiz ikinci el bulabilir miyiz?

    Cok abartılıyor bu konfor olayı. Yumusak suspansıyon var yumus yumus sallaya sallaya gıdıyor hosuna gıderse. Ama ona gore yumusak kullanacaksın sert manevralarda cok espye dusuyor ve vırajlarda savruluyor. Ama sen i20de ıstedıgın manevrayı catır catır yaparsın basıtce. i20 de bır debrıyajı 400tlye degıstırırsın 150 bın km gider, c5 te debrıyaj artı volant değişir 50bınde gıdebılır 70 bınde gıdebılır sansına her degısımde de ıscılıkle 1500 tl baylırsın. i20 de trıger zıncıerlıdır 350-400 bın km gıder omrun yeterse, c5 te triger kayısı 100-110 bınde degıstırırsın yıne masrafı bol olur. i20 de iç aksamda asınma olmaz, sagı solu cızılmez c5te tutacaklar tangır tungur sesler yapmaya baslar soyulur 6-7 yılda bır yenısını bulmakla ugrasırsın. Otomatık vıtese gelınce cıtroen otomatıgı canı sıkılırda arıza yaparsa anlatmayayım moralın bozulur




  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    Shiftcigim her guzelin bir kusuru vardir.O paraya adam D segmenti araba almis,napsinlar daha ? Balata volant sorunu guncel parcalarla artik cozmusler hatta forumda birisi vardi kendi aracina ozel autocadden hatayi tespit edip volan tasarlamis sorunsuz biniyormus.



    Revizyon sonrasinda balata volan sorunu cozulmus ve uzun km ler gidebiliyormus.
  • Zanos kullanıcısına yanıt
    Prins mi taktilar araca ? Subap sorunu yasanmaz eger celik subapsa renault grubu celik subap kullaniyor da psa yi bilemem. Peugeot rcz lerde de ayni motor var. 1.6 thp 156-200-270 luk olanlara lpg takiyorlardi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Shiftcigim her guzelin bir kusuru vardir.O paraya adam D segmenti araba almis,napsinlar daha ? Balata volant sorunu guncel parcalarla artik cozmusler hatta forumda birisi vardi kendi aracina ozel autocadden hatayi tespit edip volan tasarlamis sorunsuz biniyormus.



    Revizyon sonrasinda balata volan sorunu cozulmus ve uzun km ler gidebiliyormus.



    Ben 2. arac olarak aldım kullanıyorum acıkcası c5 i . Ama ınanın bu kadar masraflı bır arac oldugunu bılmıyordum her an bısey elımde kalacak dıye korkuyorum. Amortısorler bolca esnemelı oldugundan jıp gıbı yumus yumus poh poh gidiyoz :D Sanayıye gıdıncede takır takır opuyorlar adamı. 1-2 gunde sanayıde kaldıgı olabılıyor herseyı sok tak cok zahmetlı. (Tabı kore ve japon araclarına gore konusuyorum.) Bana kalırsa bu kore japon c sınıfı arabalarına dahı yumusak amortısor yay taksanız bu araca on basar. Ha tasarımına dıyecek lafım yok araba gosterıslı ve heybetlı duruyor orası ayrı.

    Bu volant sorununun cozuldugu konunun lınkı falan var mı? SAchs marka aldım ama sacma sapan sıfır volant ve balata bıle ayagımı debrıyaja dokununca duz yolda gıderken tıtrıyor. Basınca sımdılık tıtresım yok olursada zaten araba da konfor falan da kalmaz kanser eder ınsanı. Saglıklı ysam ıcın bu aractan uzak durulmalı derım acıkcası. siz su konuyla ılgılı lınk ve sayfa nosu atabılır mısınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Prins mi taktilar araca ? Subap sorunu yasanmaz eger celik subapsa renault grubu celik subap kullaniyor da psa yi bilemem. Peugeot rcz lerde de ayni motor var. 1.6 thp 156-200-270 luk olanlara lpg takiyorlardi.

    RCZ lerde kı motor 207lerekı eskı motora benzerse onalrda da motorda sekte atma sorunu vardı o sorunu gıderdıler mı?
  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    15 dk araştırdım sonunda bulabildim :)

    salihkaradis nickli üye yazmış. Auto6R,Mcp Adlı Yarı Otomatik Şanzıman Kulanıcıları Buraya ? (10.11.2016 13:50:49)

    quote:

    ''merhaba.kendi çabamla volant imal ettim.citroen'in eski arızalı volantını alıp söktüm.işleyişini ve çalışma prensibini çıkardım.daha sonra resimlendirip yeni ve daha farklı bir volant imalatını tornada yaptım.aracımın kalkışta 1ve 2. viteslerde anormal titreme yapması psikolojimi iyice bozdu.yeni volant aldım 20.000km gitmedi.tekrar aynı arıza. tekrar yeni volant......diye diye hersene 2500 tl debriyaj seti para vermek zoruma gidecek diye sorunumu kendim hallettim.citroen bu yarı otomatik araçlara sahip çıkmıyor.2011 sonu 118,000km de c5 aracım var.3 defa debriyaj set değişti.ne yapayım. kendi başımın çaresine baktım. ben mak. mühendisiyim. o yüzden uğraştım. başka araç sahipleri mecburen yenisini alıp takar.''


    https://forum.donanimhaber.com/auto6r-mcp-adli-yari-otomatik-sanziman-kulanicilari-buraya--58477224#58477224




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    15 dk araştırdım sonunda bulabildim :)

    salihkaradis nickli üye yazmış. Auto6R,Mcp Adlı Yarı Otomatik Şanzıman Kulanıcıları Buraya ? (10.11.2016 13:50:49)

    quote:

    ''merhaba.kendi çabamla volant imal ettim.citroen'in eski arızalı volantını alıp söktüm.işleyişini ve çalışma prensibini çıkardım.daha sonra resimlendirip yeni ve daha farklı bir volant imalatını tornada yaptım.aracımın kalkışta 1ve 2. viteslerde anormal titreme yapması psikolojimi iyice bozdu.yeni volant aldım 20.000km gitmedi.tekrar aynı arıza. tekrar yeni volant......diye diye hersene 2500 tl debriyaj seti para vermek zoruma gidecek diye sorunumu kendim hallettim.citroen bu yarı otomatik araçlara sahip çıkmıyor.2011 sonu 118,000km de c5 aracım var.3 defa debriyaj set değişti.ne yapayım. kendi başımın çaresine baktım. ben mak. mühendisiyim. o yüzden uğraştım. başka araç sahipleri mecburen yenisini alıp takar.''


    https://forum.donanimhaber.com/auto6r-mcp-adli-yari-otomatik-sanziman-kulanicilari-buraya--58477224#58477224

    Sagolun valla elinize saglik. Bu sahsi bulmak ve volant almak sart yoksa dedigi gibi arabami suruyosun kanserojen iceren nukleer santral icinde hamam kurup radyasyonlu buhar banyosu yap daha iyi yani en azindan keyifli olur obur turlu ustune para verip rezil olunca insan tabiki citroenden pejodan soguyor. Pejo 407 lerde de benzer problemler mevcut




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN

    Zanos hocam konudan farklı olarak size birşey sormak istiyorum.

    Aracınız bva yani tam otomatik vites?

    Donanım seviyesi nedir?

    Bende yeni i20 sahibiyim i20 den öyle bi araca geçiş yapmak nasıl bi duygu?keza konforunu çok meth ediyorlar.

    Aracımın ederi 55 bin tl

    60 bin tl ye exculusive donanım temiz ikinci el bulabilir miyiz?

    Cok abartılıyor bu konfor olayı. Yumusak suspansıyon var yumus yumus sallaya sallaya gıdıyor hosuna gıderse. Ama ona gore yumusak kullanacaksın sert manevralarda cok espye dusuyor ve vırajlarda savruluyor. Ama sen i20de ıstedıgın manevrayı catır catır yaparsın basıtce. i20 de bır debrıyajı 400tlye degıstırırsın 150 bın km gider, c5 te debrıyaj artı volant değişir 50bınde gıdebılır 70 bınde gıdebılır sansına her degısımde de ıscılıkle 1500 tl baylırsın. i20 de trıger zıncıerlıdır 350-400 bın km gıder omrun yeterse, c5 te triger kayısı 100-110 bınde degıstırırsın yıne masrafı bol olur. i20 de iç aksamda asınma olmaz, sagı solu cızılmez c5te tutacaklar tangır tungur sesler yapmaya baslar soyulur 6-7 yılda bır yenısını bulmakla ugrasırsın. Otomatık vıtese gelınce cıtroen otomatıgı canı sıkılırda arıza yaparsa anlatmayayım moralın bozulur

    Araba Otomatik :) Hem de tam otomatik :) MCP ile karışırıtıyorsunuz bence. Ayrıca triger de zincirli :) Kayışlı değil. Bence siz C5 in başka bir kasası yada motorlusu ile karıştırıyorsunuz ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Shiftcigim her guzelin bir kusuru vardir.O paraya adam D segmenti araba almis,napsinlar daha ? Balata volant sorunu guncel parcalarla artik cozmusler hatta forumda birisi vardi kendi aracina ozel autocadden hatayi tespit edip volan tasarlamis sorunsuz biniyormus.



    Revizyon sonrasinda balata volan sorunu cozulmus ve uzun km ler gidebiliyormus.



    Ben 2. arac olarak aldım kullanıyorum acıkcası c5 i . Ama ınanın bu kadar masraflı bır arac oldugunu bılmıyordum her an bısey elımde kalacak dıye korkuyorum. Amortısorler bolca esnemelı oldugundan jıp gıbı yumus yumus poh poh gidiyoz :D Sanayıye gıdıncede takır takır opuyorlar adamı. 1-2 gunde sanayıde kaldıgı olabılıyor herseyı sok tak cok zahmetlı. (Tabı kore ve japon araclarına gore konusuyorum.) Bana kalırsa bu kore japon c sınıfı arabalarına dahı yumusak amortısor yay taksanız bu araca on basar. Ha tasarımına dıyecek lafım yok araba gosterıslı ve heybetlı duruyor orası ayrı.

    Bu volant sorununun cozuldugu konunun lınkı falan var mı? SAchs marka aldım ama sacma sapan sıfır volant ve balata bıle ayagımı debrıyaja dokununca duz yolda gıderken tıtrıyor. Basınca sımdılık tıtresım yok olursada zaten araba da konfor falan da kalmaz kanser eder ınsanı. Saglıklı ysam ıcın bu aractan uzak durulmalı derım acıkcası. siz su konuyla ılgılı lınk ve sayfa nosu atabılır mısınız?

    Şunu da belirteyim araba yazdığınız gibi bir amortisör karakteristiğine sahip değil. Bence siz başka kasa ile karıştırıyorsunuz. Araba yumuş yumuş değil. Konforlu. Bu ikisi arasında ciddi fark var. Bence siz başka bir arabadan bahsediyorsunuz. Öte yandan 1,6thp nin ne olduğunu bile bilmiyorlar sanayide. Böyle teknolojik bir arabayı sanayiye sokarsanız öperler tabiki :) İşi bilene vermek lazım ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zanos -- 19 Mart 2017; 17:45:33 >




  • Ben aracımdan memnunum. Sevmeyen ya da sorun yaşayan olabilir. Clio parasına D sınıfı, ciddi konforlu, tam otomatik, 156hp bir sedana biniyorum. Arada bişeyleri B sınıfı bir arabaya göre masraf mı çıkarıyormuş, valla varsın çıkarsın. Helal olsun tosunuma :) Bir ürünü alırken kendinize göre parametreler belirlemeniz ve bu parametrelere göre ürün almanız lazım. Parametreleriniz arabaya binerken sıfır masraf ise alırsınız a ya da b sınıfı 4 teker bir direksiyon bir araba ve hiç sorunsuz binersiniz. Ki ben onu da yaptım. i20 kullandım, clio kullandım. Ama prametreleriniz arabaya binerken zevk almaksa, konfor hissetmekse, güç hissetmekse, kalite hissetmekse, büyük iç hacimse, güvenle yüksek süratlerde seyehat edebilmekse o zaman da bi zahmet biraz nazını çekiverin. Ben bundan sonra ya e200, ya 520i ya da aynı aracın exlusive olanını alırım muhtemelen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zanos


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Shiftcigim her guzelin bir kusuru vardir.O paraya adam D segmenti araba almis,napsinlar daha ? Balata volant sorunu guncel parcalarla artik cozmusler hatta forumda birisi vardi kendi aracina ozel autocadden hatayi tespit edip volan tasarlamis sorunsuz biniyormus.



    Revizyon sonrasinda balata volan sorunu cozulmus ve uzun km ler gidebiliyormus.



    Ben 2. arac olarak aldım kullanıyorum acıkcası c5 i . Ama ınanın bu kadar masraflı bır arac oldugunu bılmıyordum her an bısey elımde kalacak dıye korkuyorum. Amortısorler bolca esnemelı oldugundan jıp gıbı yumus yumus poh poh gidiyoz :D Sanayıye gıdıncede takır takır opuyorlar adamı. 1-2 gunde sanayıde kaldıgı olabılıyor herseyı sok tak cok zahmetlı. (Tabı kore ve japon araclarına gore konusuyorum.) Bana kalırsa bu kore japon c sınıfı arabalarına dahı yumusak amortısor yay taksanız bu araca on basar. Ha tasarımına dıyecek lafım yok araba gosterıslı ve heybetlı duruyor orası ayrı.

    Bu volant sorununun cozuldugu konunun lınkı falan var mı? SAchs marka aldım ama sacma sapan sıfır volant ve balata bıle ayagımı debrıyaja dokununca duz yolda gıderken tıtrıyor. Basınca sımdılık tıtresım yok olursada zaten araba da konfor falan da kalmaz kanser eder ınsanı. Saglıklı ysam ıcın bu aractan uzak durulmalı derım acıkcası. siz su konuyla ılgılı lınk ve sayfa nosu atabılır mısınız?

    Şunu da belirteyim araba yazdığınız gibi bir amortisör karakteristiğine sahip değil. Bence siz başka kasa ile karıştırıyorsunuz. Araba yumuş yumuş değil. Konforlu. Bu ikisi arasında ciddi fark var. Bence siz başka bir arabadan bahsediyorsunuz. Öte yandan 1,6thp nin ne olduğunu bile bilmiyorlar sanayide. Böyle teknolojik bir arabayı sanayiye sokarsanız öperler tabiki :) İşi bilene vermek lazım ;)

    Benim kullandigim 2009 1.6 hdi manuel sikintibyok sanayidekivustada pejo citroen yetkili servisinden ayrilmis bir usta. Ha dediginiz givi yetkili servise gitsem 2 degil 4 bin tlye debriyaj volant degisir bide ustune bilerek hatali uretim debriyaj volant takarlar adami iyice kanser ederler. Cok buyuk cukurlar vs girince yumus yumus salliyor cok hos onu kastettim yoksa duz yolda tabiki oyle sallamaz :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zanos

    Ben aracımdan memnunum. Sevmeyen ya da sorun yaşayan olabilir. Clio parasına D sınıfı, ciddi konforlu, tam otomatik, 156hp bir sedana biniyorum. Arada bişeyleri B sınıfı bir arabaya göre masraf mı çıkarıyormuş, valla varsın çıkarsın. Helal olsun tosunuma :) Bir ürünü alırken kendinize göre parametreler belirlemeniz ve bu parametrelere göre ürün almanız lazım. Parametreleriniz arabaya binerken sıfır masraf ise alırsınız a ya da b sınıfı 4 teker bir direksiyon bir araba ve hiç sorunsuz binersiniz. Ki ben onu da yaptım. i20 kullandım, clio kullandım. Ama prametreleriniz arabaya binerken zevk almaksa, konfor hissetmekse, güç hissetmekse, kalite hissetmekse, büyük iç hacimse, güvenle yüksek süratlerde seyehat edebilmekse o zaman da bi zahmet biraz nazını çekiverin. Ben bundan sonra ya e200, ya 520i ya da aynı aracın exlusive olanını alırım muhtemelen.

    Aman hocam tamam konfor var gosteris var ama guc hissetmek icin hafif ve c sinifi arabalara binmek lazim cunku arka amortisorler daha bilindik olur arac hizi hissettirir. D sinfinda pek hiz hissedilmez araclarda agirbolur. Yani ayni motoru i20 ye koyun tada clioya o zmn guc gissederisniz. Agir araba hizli giderken yola oturur ama ani keskin manevralarda merkezkac cok buyuk oranda artar savrulur arac bu konuda sinif dezavantaj olabiliyor. İc hacimde bugun c elysee bile ic hacmi cok genis yani d sinifi diye ic hacme bakmamak lazim cok farkli sonuclar cikar cunku hepimiz uzuluruz. Kalite dersek inanin gacir gucur otmeler kapilarda sesler vs araba cabuk eskiyor ama i20 eski kasa bizim sirkette var 100 bini gordu araba eskimiyor sanki yenileniyor gibi saglam tas. Bide bu c5 lerin ncap testi puani belli d sinifi icinde cok dusuk mlsf yuksek suratte fazla gitmemek yasamak icin muhakkak gerekli. Ha kendimde bu araci kullaniyorum sadece gosteris amacli aldim acikcasi yan yana restoran onune parkedince millet bisey saniyo :D yoksa d sinifi japon kore getirin motor gucu haricinde bmw ve mersoya bile kat kat basar yani arabalar sorunsuz kaliteli hatta c sinifi bile d sinifindan kalitelidir o araclarda sadece gosteris pek yok ama masrafsiz net yol tutusu motor gucu tuketim sanayiye sadece yag degisiminde ugra 1 saate cik. Debriyajmi degisecek 1.5 saate cik. Parca desen zebil orjinali bile ucuz. Yok dusu elimde kaldi yok orasi yirtildi vurasi catladi derdi yok. Su japonlar koreliler azcikta soyle gosterisli d sinifi arabalar yapsalar kasli gozuken tadindan yenmez. Zaten dolar euro arasindaki farkdan dolayida avrupa araclar foyat konusunda buyuk dezavntaja sahipler bu nedenle dacia seat skoda yapip fiyat kirmaya gittiler pejo citroende c elysee 301 uretti iyi de yapti. Ama bir clio parasina bu tip araca binmek cok sikibtili. Kalan omrunu sanayide gecirmek icin bire vir heleki yilda 40-50 bin km yaoarsaniz evlat acisi direkt.



    Ama tabiki zevk meselesibbende gittim c5 e bastim parayi aldim. Ama sovuyorum adamlara su arabaay dogan sahin debriyaji bile koyalardi bundan iyiydi en azindan aziyet olmazdi. Adam forumda yazmis yokus yukaribkaldirmiyorum arabayi duzluge getiriyorum sonra kaldiriyorum ama naparsin her guzelin kusuru olur yazmis. Ne diyeyimki simdi bunu basit goruyor zaten kendinide inandirmis adam bari daha fazla konusup uzmek istemem oyle insablarida hayata bi defa geliniyor varsin yokusta dortluleri yakip arkadaki trafik bitince duzluge dogru arabayi salip sonra kaldirsin :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zanos


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Shiftcigim her guzelin bir kusuru vardir.O paraya adam D segmenti araba almis,napsinlar daha ? Balata volant sorunu guncel parcalarla artik cozmusler hatta forumda birisi vardi kendi aracina ozel autocadden hatayi tespit edip volan tasarlamis sorunsuz biniyormus.



    Revizyon sonrasinda balata volan sorunu cozulmus ve uzun km ler gidebiliyormus.



    Ben 2. arac olarak aldım kullanıyorum acıkcası c5 i . Ama ınanın bu kadar masraflı bır arac oldugunu bılmıyordum her an bısey elımde kalacak dıye korkuyorum. Amortısorler bolca esnemelı oldugundan jıp gıbı yumus yumus poh poh gidiyoz :D Sanayıye gıdıncede takır takır opuyorlar adamı. 1-2 gunde sanayıde kaldıgı olabılıyor herseyı sok tak cok zahmetlı. (Tabı kore ve japon araclarına gore konusuyorum.) Bana kalırsa bu kore japon c sınıfı arabalarına dahı yumusak amortısor yay taksanız bu araca on basar. Ha tasarımına dıyecek lafım yok araba gosterıslı ve heybetlı duruyor orası ayrı.

    Bu volant sorununun cozuldugu konunun lınkı falan var mı? SAchs marka aldım ama sacma sapan sıfır volant ve balata bıle ayagımı debrıyaja dokununca duz yolda gıderken tıtrıyor. Basınca sımdılık tıtresım yok olursada zaten araba da konfor falan da kalmaz kanser eder ınsanı. Saglıklı ysam ıcın bu aractan uzak durulmalı derım acıkcası. siz su konuyla ılgılı lınk ve sayfa nosu atabılır mısınız?

    Şunu da belirteyim araba yazdığınız gibi bir amortisör karakteristiğine sahip değil. Bence siz başka kasa ile karıştırıyorsunuz. Araba yumuş yumuş değil. Konforlu. Bu ikisi arasında ciddi fark var. Bence siz başka bir arabadan bahsediyorsunuz. Öte yandan 1,6thp nin ne olduğunu bile bilmiyorlar sanayide. Böyle teknolojik bir arabayı sanayiye sokarsanız öperler tabiki :) İşi bilene vermek lazım ;)

    Benim kullandigim 2009 1.6 hdi manuel sikintibyok sanayidekivustada pejo citroen yetkili servisinden ayrilmis bir usta. Ha dediginiz givi yetkili servise gitsem 2 degil 4 bin tlye debriyaj volant degisir bide ustune bilerek hatali uretim debriyaj volant takarlar adami iyice kanser ederler. Cok buyuk cukurlar vs girince yumus yumus salliyor cok hos onu kastettim yoksa duz yolda tabiki oyle sallamaz :D

    Açıkcası ben sizin dediğiniz gibi bir durumla karşılaşmadım. Mesela külbütor kapağını sanayide 800tl kapak + 250tl işcilik dediler. Ben Tek-Kar da 820tl KDV dahil işcilik dahil değiştirttim. Bilemiyorum belki sizin gittiğiniz servis sorunludur. Ben Tek-Kar dan memnunum. Çok yardımcı oluyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zanos


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zanos


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Shiftcigim her guzelin bir kusuru vardir.O paraya adam D segmenti araba almis,napsinlar daha ? Balata volant sorunu guncel parcalarla artik cozmusler hatta forumda birisi vardi kendi aracina ozel autocadden hatayi tespit edip volan tasarlamis sorunsuz biniyormus.



    Revizyon sonrasinda balata volan sorunu cozulmus ve uzun km ler gidebiliyormus.



    Ben 2. arac olarak aldım kullanıyorum acıkcası c5 i . Ama ınanın bu kadar masraflı bır arac oldugunu bılmıyordum her an bısey elımde kalacak dıye korkuyorum. Amortısorler bolca esnemelı oldugundan jıp gıbı yumus yumus poh poh gidiyoz :D Sanayıye gıdıncede takır takır opuyorlar adamı. 1-2 gunde sanayıde kaldıgı olabılıyor herseyı sok tak cok zahmetlı. (Tabı kore ve japon araclarına gore konusuyorum.) Bana kalırsa bu kore japon c sınıfı arabalarına dahı yumusak amortısor yay taksanız bu araca on basar. Ha tasarımına dıyecek lafım yok araba gosterıslı ve heybetlı duruyor orası ayrı.

    Bu volant sorununun cozuldugu konunun lınkı falan var mı? SAchs marka aldım ama sacma sapan sıfır volant ve balata bıle ayagımı debrıyaja dokununca duz yolda gıderken tıtrıyor. Basınca sımdılık tıtresım yok olursada zaten araba da konfor falan da kalmaz kanser eder ınsanı. Saglıklı ysam ıcın bu aractan uzak durulmalı derım acıkcası. siz su konuyla ılgılı lınk ve sayfa nosu atabılır mısınız?

    Şunu da belirteyim araba yazdığınız gibi bir amortisör karakteristiğine sahip değil. Bence siz başka kasa ile karıştırıyorsunuz. Araba yumuş yumuş değil. Konforlu. Bu ikisi arasında ciddi fark var. Bence siz başka bir arabadan bahsediyorsunuz. Öte yandan 1,6thp nin ne olduğunu bile bilmiyorlar sanayide. Böyle teknolojik bir arabayı sanayiye sokarsanız öperler tabiki :) İşi bilene vermek lazım ;)

    Benim kullandigim 2009 1.6 hdi manuel sikintibyok sanayidekivustada pejo citroen yetkili servisinden ayrilmis bir usta. Ha dediginiz givi yetkili servise gitsem 2 degil 4 bin tlye debriyaj volant degisir bide ustune bilerek hatali uretim debriyaj volant takarlar adami iyice kanser ederler. Cok buyuk cukurlar vs girince yumus yumus salliyor cok hos onu kastettim yoksa duz yolda tabiki oyle sallamaz :D

    Açıkcası ben sizin dediğiniz gibi bir durumla karşılaşmadım. Mesela külbütor kapağını sanayide 800tl kapak + 250tl işcilik dediler. Ben Tek-Kar da 820tl KDV dahil işcilik dahil değiştirttim. Bilemiyorum belki sizin gittiğiniz servis sorunludur. Ben Tek-Kar dan memnunum. Çok yardımcı oluyorlar.

    hangı ıldesınız hocam?




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.