Şimdi Ara

C sınıfının lideri (karşılaştırmalı testler) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
6
Favori
11.294
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Yok biz senin dediğine inanalım.Heyy Allah ım !

    yok sen dandirik araba dergisi oku.
    Seviye okadar.

    50 tane araba dergisinde çalışan bu kadar adam bilmiyor bir sen biliyorsun.Avrupa' da neden bu araba en çok satan araç olmuş hiç düşünmüyorsun.Bu kadar adam angut sen zekisin degil mi ?

    Arkadan itiş, bmw sürüş dinamiklerini barındıran araçla gidip folsvagen i kıyaslamak hakaret ötesi bir şey
  • üstelik focus da bahsedildiği kadar iyi bi araç değil bence. Çünkü araç içi son derece dar. önde oturanlar bile normal şartlardaki rahatlık için

    koltuğu baya geriye çekmeleri gekiyor, sürücü için doğru sürüş pozisyonunu kaybetmeye neden olur o yüzden hertürlü bacağının dizinin sağdan

    soldan sınırlaması ile dar bi pozisyonda aracı kullanmayı gerektirir (şahsi fikrim). Yeni focus sedan ın misal o büyük cüssesine bakınca insan bi

    beklenti içinde araca biniyor ama olay böyle, ayrıca arka koltuğun diz mesafesi de çok yetersiz geldi bana. Bir diğer hayal kırıklığı da mondeo

    ve focus sedan ın çok yüksekten başlayan bagaj yükleme seviyesi. Bagacın resmen ırzına geçilmiş daracık bir alan bırakmışlar. Malzeme kalitesi

    de pek tatmin edici değil. Ön kapı içi ile arka kapı içleri arasında malzeme kalitesi farkı var. Kaymak gibi konforlu bir yolculuk hissi de almadım.

    Tek hoşuma giden TDCI ın koltuğa yaslatarak verdiği tat oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: happynessmud

    yeni i30 u aradı gözlerim

    golf de o demode ve iç karartıcı tasarımıyla ve yenilikten uzak dış tasarımla nasıl oluyor da liderlik koltuğunu bi türlü bırakamıyor anlamıyorum.

    Malzeme kalitesi desen üç aşağı beş yukarı artık benzer markalar arasında. Yol tutuşu da keza öyle. Golf ü tartışmasız rakipsiz ve değiştirilemez

    lider yapan nedir anlamıyorum.

    Siz hala olayın tasarımda olduğunu sanıyorsunuz.Yani göreceli bir kavram üzerinden yola çıkıyorsunuz.Golf 6 tasarımı ile degil diger ozellikleriyle basarılı olan bir model.Malzeme kalitesi ve işçilik, sürüş kalitesi, genişlik, ergonomi, konfor, yol tutuş, başarılı motor seçenekleri vs. gibi kriterlerin hepsinde en iyi olmasada çok iyi puanlar alması Golf' ü sınıf lideri yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • golf cüler sadece bunu izleyin
    http://www.youtube.com/watch?v=EiO_zVRqkdY
  • Bu alana reklam verebilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muzaffersan


    şimdi anketi koyacam şuraya,bunlar arkalarına bakmadan hayalet görmüş gibi kaçacaklar sonucu görünce.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Yok biz senin dediğine inanalım.Heyy Allah ım !

    yok sen dandirik araba dergisi oku.
    Seviye okadar.

    50 tane araba dergisinde çalışan bu kadar adam bilmiyor bir sen biliyorsun.Avrupa' da neden bu araba en çok satan araç olmuş hiç düşünmüyorsun.Bu kadar adam angut sen zekisin degil mi ?

    Arkadan itiş, bmw sürüş dinamiklerini barındıran araçla gidip folsvagen i kıyaslamak hakaret ötesi bir şey

    Arkadan itişli olması maalesef yetmiyor ;) evet sürüş zevki, yol tutuş tartışmasız çok çok iyi ama bunun yanında farklı bir çok kriter var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Donanimli 1 serisi alabilecek insan golfe bakmaz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim bir önerim var.Konu başlığıda buna müsait.Madem bu dergiler yanlı o zaman bizde dh otomobil forumu olarak c segmenti liderini seçelim.Nasıl mı ? Bizzat araçları test ederek ;) Ankara' da olduğumdan hipodrom bu iş için bulunmaz nimet.Bütün araçları oraya çeker her yönüyle inceleriz ve testlerini gerçekleştiririz.Ben bu konuda kendi golfümü getiririm.Diğer araçların bulunması durumunda bu testi yaparız.Özellikle giulietta, i30, focus, astra gibi araçlar olursa iyi olur derim ben.Ne dersiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m


    quote:

    Orijinalden alıntı: happynessmud

    yeni i30 u aradı gözlerim

    golf de o demode ve iç karartıcı tasarımıyla ve yenilikten uzak dış tasarımla nasıl oluyor da liderlik koltuğunu bi türlü bırakamıyor anlamıyorum.

    Malzeme kalitesi desen üç aşağı beş yukarı artık benzer markalar arasında. Yol tutuşu da keza öyle. Golf ü tartışmasız rakipsiz ve değiştirilemez

    lider yapan nedir anlamıyorum.

    Siz hala olayın tasarımda olduğunu sanıyorsunuz.Yani göreceli bir kavram üzerinden yola çıkıyorsunuz.Golf 6 tasarımı ile degil diger ozellikleriyle basarılı olan bir model.Malzeme kalitesi ve işçilik, sürüş kalitesi, genişlik, ergonomi, konfor, yol tutuş, başarılı motor seçenekleri vs. gibi kriterlerin hepsinde en iyi olmasada çok iyi puanlar alması Golf' ü sınıf lideri yapıyor.

    yalnız o saydıklarımı da yok sayamazsınız. Paunlama yapılırken tasarım kriterlerine de bakılıyor sonuçta. Malzeme kalitesi ve işçilik olayından da

    bahsettim. Misal i30 veya astra j ile golf arasında malzeme kalitesi bağlamında bir fark da hissedemiyorum (yani öyle çok duyarsız ve gözlem

    yeteneği düşük bir insan da değilimdir aslında). Aynı şekilde fluence ve megane sport tourer ı da mıncıkladım onun da verdiği kalite hissi gayet

    iyi bir seviyede. Yani demek istediğim kalite hissi başka bir markada öyle sırıtmadığı(taş gibi ucuz çin plastiği diye tabir edilen) sürece golf ün

    puan alabileceği bir bölüm değil bence. Genişlik, ergonomi ve konfor ve yol tutuşu da diğer markalara fark attıığı bir üstünlük değil (yine denediğim

    için örnek vereyim astra ile kıyaslarsak genişlik dışında bir + sı yok. i30 ile kıyaslarsak yol tutuşu dışında pek bir fark yok bence.)

    Yani sonuç olarak TSI motor ve başarılı aktarma organı dışında pek bir espirisi yok rakipsiz! golf ün. Ama diğer markalara göre de - leri mevcut.

    bahsettiğim gibi yenilikten uzak demode ve iç karartıcı tasarım. Donanım fakiri olması, aynı donanımdaki rakiplerine göre fiyatının yüksek olması vs.

    sadece donanım eksikliğini ve bu konudaki geri kalmışlığını saysam mesaj uzar gider.


    misal yol tutuşuna dair eski modellerinin bir karşılaştırması(1:27 den itibaren):
  • almanlarda 1 golf 2 focus hayranlığı hemen hemen tüm testlerde kendini belli eder..yeni focus o berbat tasarımı ve fenalık getiren iç hacmi ve b sınıfı araç gibi bagaj hacmiyle kafadan eliyorum zaten..ha verdiği sağlamlık hissi ile tokluk bakımından laf yok..

    golf ise hiç bir alanda en iyisi olmayıp her şeyden biraz olan bir araba..golf ün en iyi olduğu nokta var mıdır?belki sağlamlık belki bir de yalıtım..onun dışında golf hiç bi zaman kendi sınıfında bir alanda en iyisi olmamıştır..belirteyim kötü de olmamıştır..orta-üst noktalarda yer almıştır ama bu onu haliyle en iyisi yapmaz gözümde..ortalama da en iyisi olabilir o yüzden çoğu insan ondan şundan bundan az ya da çok var diyip golf ü övüyor..

    aslında geniş bakılınca her aracın üstün olduğu yanlar var..kimisi yol tutuş ve sürüş dinamiklerinde kimisi konfor ve yalıtımda kimisi sorunsuzluk ve güzel dizaynından kazanıyor..burda önemli olan şu en iyisi demek yerine kendi kriterlerine göre bu benim için en iyisi diyebilmek..

    kıssadan hisse golf ü başarılı bulsamda o sıkıcı içve dış tasarımı beni kendisinden kolaylıkla soğutmayı başarmıştır her zaman..

    c4 ise bence sanılanın aksine çok sıkı yol tutan bir araç..ki bu noktaya her zaman önem veriririm..almadan öncede çok araştırdım ve aldım..özellikle 17 '' jantlarla kesinlike güven veriyor..daha önce kullandığım araçlar yeni megane,leon(test amaçlı) yeni hyundai i30, xsara 2,focus 2 fiesta..bu araçları leon hariç kısa sayılmayacak süreler kullandım..bu anlamda focus 2 ve c4 gözümde diğerlerine göre daha başarılıdır..c4 ün özellikle dengeli bir şasiye sahip olduğunu anlamak hiç zor olmuyor..focus c4 ayrılan özelliği ise direksiyonu daha hisli..çok alışık olmadığımdan bana braz viraj içi ayarlamalarda sıkıntı vermedi değil..
    diğer yandan c4 yalıtım ve yakıt tüketimi açısından bence hem golften hem de focustan daha başarılı..eksi yanı ise biraz geç vites değiştiren mcp şanzıman..aracım henüz 900 km de 180 tl ye bu km yi yaptım..sakin kullandığımı belirteyim..

    bunları anlatmamın amacı da c4 hakında önyargılı düşünenler ve merak edenler için bi fikir oluşturabilir düşüncesi..

    saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m


    quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Yok biz senin dediğine inanalım.Heyy Allah ım !

    yok sen dandirik araba dergisi oku.
    Seviye okadar.

    50 tane araba dergisinde çalışan bu kadar adam bilmiyor bir sen biliyorsun.Avrupa' da neden bu araba en çok satan araç olmuş hiç düşünmüyorsun.Bu kadar adam angut sen zekisin degil mi ?

    Arkadan itiş, bmw sürüş dinamiklerini barındıran araçla gidip folsvagen i kıyaslamak hakaret ötesi bir şey

    Arkadan itişli olması maalesef yetmiyor ;) evet sürüş zevki, yol tutuş tartışmasız çok çok iyi ama bunun yanında farklı bir çok kriter var.

    Tip desen bmw
    prestij desen bmw
    sürüş desen bmw
    performans desen bmw
    şanzuman desen bmw

    Geriye ne kaldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemalnalga30

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.halkçı

    Bu golf neymiş de bizim haberimiz yokmuş meğersem.Yüz defa kullanmışlığım var bu kadar abartılması için uzay mekiği olması lazım herhalde.

    golfün içine bindinizmi merak ettim yada 120 lik 160 ps motoru kullandınızmı ?

    Golf kullandığımı yazmışım.Siz bu sınıfta kaç araç kullandınız acaba diye size sormak lazım.
  • bmw 1 serisi f20 kasayı çıkarana kadar liderik koltuğunu golfe bırakmış olabilir ama bu yeni kasayla şuan piyasadaki c sınıfındaki araçlara göre motor+teknoloji+tasarım+konfor+sürüş dinamikleriyle tekrar liderliğe oturdu bu araba için denilebilecek bana göre tek negatif durum vardır . o da arka koltuklardaki diz mesafesi ve şaft tunelının olusturdugu rahatsızlık . bunun dışında araba gerçekten çok iyi.
  • la herşeyi geçtim astra 1.3 cdti alırım bu golf denen merete para vereceğime

    ne golfmuş arkadaş binmesem kullanmasam tamam diyeceğim
  • Golf Sınıfının en sorunsuz aracı değil
    Golf Sınıfının en iyi yol tutan aracı değil
    Golf Sınıfının en güzel aracı değil (Kişisel görüşüm içlerinde en çirkini)
    Golf Sınıfının en güçlü aracı değil
    Golf Sınıfının en iyi iç mekanına sahip aracı değil

    Golf otomobili buz dolabı gibi düşünen fonksiyonellik olsun işini yapsın diyenlerin tercihi genellikle, Golf kesinlikle kötü bir otomobil değil amacı itibari ile hemen hemen her konuda ortalama bir otomobil. Golf ü her konuda çok iyi bir otomobildir diyen ya bilgisiz bir insandır yada fanatiktir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    1 serisiyle,giulettayla golf kıyaslayıp golfü yağlayan dergi Allah 1 diye başlık atıp çıksa ciddiye alınmaz.
    Bu rezil dergilerin yaptıkları karşılaştırmaya inanan vatandaş varsa da liseye geri dönsün bi baştan ele alsınlar.

    1 serisini anlarım da giulietta ne alaka ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    Golf Sınıfının en sorunsuz aracı değil
    Golf Sınıfının en iyi yol tutan aracı değil
    Golf Sınıfının en güzel aracı değil (Kişisel görüşüm içlerinde en çirkini)
    Golf Sınıfının en güçlü aracı değil
    Golf Sınıfının en iyi iç mekanına sahip aracı değil

    Golf otomobili buz dolabı gibi düşünen fonksiyonellik olsun işini yapsın diyenlerin tercihi genellikle, Golf kesinlikle kötü bir otomobil değil amacı itibari ile hemen hemen her konuda ortalama bir otomobil. Golf ü her konuda çok iyi bir otomobildir diyen ya bilgisiz bir insandır yada fanatiktir.


    Golfu önde yapan unsur bu zaten her kriterde en iyisi değil ama beklentilerin üzerini rahat karşılayan bir otomobil. Ncap'ten 97 puan, İç mekan genişliği, kullanılan malzeme kalitesi, 1.4-1.2 turbo motor sunması ve bu motorların muadillerine göre çok daha performanslı olup daha az yakması, Harika bir şanzıman sunması. Bu arada sınıfın en güçlü aracı değil nasıl bir kriterdir öyle ? Ben 160'lık golfun Astra 1.6T'ya bindirdiğini gördükten sonra biraz da teknoloji diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    Golf Sınıfının en sorunsuz aracı değil
    Golf Sınıfının en iyi yol tutan aracı değil
    Golf Sınıfının en güzel aracı değil (Kişisel görüşüm içlerinde en çirkini)
    Golf Sınıfının en güçlü aracı değil
    Golf Sınıfının en iyi iç mekanına sahip aracı değil

    Golf otomobili buz dolabı gibi düşünen fonksiyonellik olsun işini yapsın diyenlerin tercihi genellikle, Golf kesinlikle kötü bir otomobil değil amacı itibari ile hemen hemen her konuda ortalama bir otomobil. Golf ü her konuda çok iyi bir otomobildir diyen ya bilgisiz bir insandır yada fanatiktir.


    bu çıkarım daha çok Toyota modellerini hatırlatmış :) otomobil böyle o değil, bu değil diye değerlendirilmez, karne usulü iş yapılmaz.

    BMW 7 serisi sınıfının ne en sportif aracı (Panamera)
    ne en konforlu aracı (S serisi)
    ne en estetik aracı (misal Quattroporte, XJ)
    ne kalitelisi (Audi A8)
    ne de en sorunsuzu ( ör. Lexus LS)

    bu durumda 7 serisi herşeyden bişey veren, ama hiçbirşeyi tam yapamayan bir F segment olmuyor. 7 serisi harika bir otomobil çünkü çok güzel bir lezzetle herşeyi birleştirmiş, sana vereceği his mutlak suretle çok etkileyici ve dengeli olacak bir otomobil.

    Golf farklı bir sınıf doğru, orada standartlar burdaki araçların yanından geçmez. ancak Golf'ünde mantalite olarak buna benzer bir artısı var ki, araba bu kadar başarılı. yukarıdaki alman dergileri ne demiş ne dememiş problem değil, ancak hollanda, ingiltere, isveç gibi tarafsız motor magazinciliğinin ön planda olduğu ülkelerdeki yayınların sonuçlarına bakarsanız bir çoğunda Golf öndedir. bunun sebebi de Golf'ün herşeyden biraz veren bir araç olması değil, nerdeyse her yönüyle güçlü ve teknolojik bir otomobil olmasıdır, çok bilindik bir imajı olması ve piyasada değerli olmasıdır.

    alırmıyım, zor, almam :) eğlenceli bir tarafı olmayan bir araç. ama arkadaşımda var 160lık DSG comfort, araba ciddi ciddi çok iyi. ilk başlarda inkar etmek istemişimdir vardır bir zokası diye var tabi eksikleri ama fena halde komple bir araç Golf VI.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    1 serisini anlarım da giulietta ne alaka ?

    giuletta premium kompakt sınıfa yönelik üretilmiştir ve 1 serisi a3 gibi araçların direkt rakibidir.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.