Şimdi Ara

C-HR Toyota Ana Konu (295. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
5.986
Cevap
101
Favori
514.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 293294295296297
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet hibrit dizel mantığı ile aynı. 20 binden km'den az yapılıyorsa hiçbir mantığı yok, fazla para ve mtv ödemenin.

    100 km'de 2 litre fark için gerek olmadığını düşünüyorum.

    Üstelik 1 motor 1 masraf, 2 motor 2 masraf. Tamam Toyota bu ama ne olacağı da belli olmaz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A.h.met

    Geçici bir durum mu? Sadece 2021 için mi geçerli?

    Kalıcıdır tahminim. Hibrit ve hidrojen yakıtlı araçlara ağırlık veriyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba, 2017 hybrid chr kullanıyorum. Aracı yazın satın aldım ve aldığımda üstünde kış lastiği takılıydı. Gelecek ay yazlık lastik almak istiyorum ama karar veremedim. Önerebileceğiniz bir model var mıdır?


    Bir sorum da yakıt tüketimi ile alakalı. Araç istanbul trafiğinde elektriği bitirip benzine geçince motorda bir uğultu başlıyor ve yakıt tüketim barı birden tamamen doluyor, inanılmaz değerlere çıkıyor anlık yakıt tüketimi. Bu durum normal mi yoksa bana servis yolu göründü mü? Aracım henüz 50 bin km ve daha 7 bin km civarı oldu son bakımından bu yana. Foto da yüklüyorum, elektriğin son demlerini tükettim araç trafikte duruyor, hız sıfır ama yakıt tüketimi böyle...

    C-HR Toyota Ana Konu




  • fblorenzo kullanıcısına yanıt

    Hocam arabadan memnunmusunuz bir sıkıntısı var mı ? 1.2 motor gerçekten yeterlimi o cüsseye. zorlandığı yer varmı yani. birde eski kasaları kullandınızmı bilmiyorum ama makyaj dışında bir fark gördünüzmü acaba

  • Eski kasa kullanmadığım için yorum yapamam ben hiçbir sorunla karşılaşmadım şu ana kadar araç o cusseye rağmen çok güçlü ben hiç sport moda alma gereği duymadım normal modda bile baya güçlü yokuşları keçi gibi tırmanıyor performans anlamında şüphe etme kesinlikle normal modda kullanımı çok keyifli Eco modda denedim zevk vermedi hissizlesiyor , şunu da belirteyim benim aracım manuel cvt vites belki manuel kadar performanslı olmayabilir
  • Bendeki cvt. Daha önce 1.6 atmosferik vardı. Ondan çok daha seri. 1.2 sizi yanıltmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fblorenzo kullanıcısına yanıt

    Manueli daha mı çok tutuyor acaba sarı siteye bakınca manuel çok az var

  • kelleco2 K kullanıcısına yanıt
    Çok tutuyor demedim cvt vitese göre biraz daha atik dedim , manuel çok fazla üretilmiyor, bizim milletimizin rahatına düşkün olduğu için tam tersine otomatik rağbet görüyor.
  • Selam dostlar. 1.4 2013 mode cvt auris sahibiyim. Ondan chr a gecmek istiyorum ancak kafamda bazi sorular var.

    1.2 ve 1.8 hibrit arasinda kaldim

    1.2 cok hantal kalir diye korkuyorum
    Hibritinde masrafi cok olur diye korkuyorum. Malum hibrit motorun masrafi arizasi daha muhimi batarya masrafi vs.

    Kullanan arkadaslardan kiyaslama rica edecegim. Vallahi dusunmekten kafayi yedim gunlerdir.
  • fitamino kullanıcısına yanıt

    1.8 passion xpack bizde var. acikcasi performans konusunda bence fazlasiyla yeterli. Tek sıkıntı yokuslarda gercekten cvt sanziman yuzunden arac inanilmaz bagiriyor ve sesli.. Ancak sunu belirteyim asla 1.2 deki kadar keyif vermez. 1.2 kullananlar da bunu biliyor. O motor fazlasiyla yeterli chr icin. Yani hantal degil. 1.8 de aslinda hantal degil ancak atkinson calisma sistemi geregi ve cvt sanzimanla ne yazik ki cok performansli degil. Zaten amacida az yakmasi. Su an bence sadece yakit tuketimi az diye hybridi almak mantikli degil. Vergiden dolayi hicbir avantaji kalmiyor. Bugun 1.2 motoru satmaya devam etseydi. Eminimki alicilari cikardi. Ne yazik ki durduruldu bu motor.


    1.2 sahibi olan arkadaslar da ayrica bilgi verir. Her aracta sıkıntı cikabilir. Toyota yine bu konuda iyi cozum uretebiliyor. Cevremde herhangi bir sikayeti olan duymadim. C-HR Toyota Ana Konu 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İki aracında masrafı, sorunu, problemi yok. Akü zaten uzatılmış garantisi dahil 10 yıl ( 4 yıl ücretsiz 6 yıl bakıma ek her seferinde 15 bin km veya 1 yıl uzatılabiliyor tabi makul ücret ile ). Akünün sıfır fiyatı bugün için 15-20 bin TL aralığında da gerçi bozulan da daha duymadık.


    1.2 lt bariz şekilde daha atak ve hissiyatı da öyle. 1.8 lt ekonomi motoru, performans için 2.0 lt olanı var ama ülkemize gelmiyor malum vergiler durumu. Fakat emisyon politikası gereği Toyota 1.2 lt artık sıfır üretilmiyor yani ikinci el alacaksınız, 1.8 lt hibrit ise hala üretimde.


    Kısacası çok km yapmıyorsanız (10 bin km civarında) benzinli daha ekonomik olur. Ayrıca Hibrit farkını özellikle şehir içinde daha çok ortaya koyan bir araç. Yani 10-15 bin kmyi hergün İstanbul trafiğinde yapan kişi için yine hibrit öne çıkar. Kısacası kağıdı kalemi önünüze alacaksınız, aracın ilk alım fiyatı, yıllık MTV'si, hibrit karmada ortalama 5 lt benzinli 8 lt desek tüketimi de gözönüne alarak karar vereceksiniz tabi hibritin bakım 15 bin km veya yılda bir, benzinli 10 bin km de. Ama performans birinci öncelik ise 1.2 lt bariz üstün, bunu da göz önünde bulundurun. Ayrıca hibrit aracın tüketimi 3-4 lt seviyesine şehiriçinde çekilebilir ama 1.2 lt 7-8 lt altı zor. Şehirdışı zaten ikisi de 5 lt civarında yakıyor.


    @fitamino





  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Bilgi icin tesekkurler hocam eline koluna saglik. Yakit cok umrumda degil sonucta o farki fiyata yansiyor. Korkum 1.2 yetersiz gelir mi arac biyuk sonucta. 1.4 ten 1.2 ye inmek korkutuyo
  • Bu aracın tasarımına bir türlü ısınamadım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dr.GU kullanıcısına yanıt

    Sizin icin farkli bir dizayn yapsinlar o zaman C-HR Toyota Ana Konu 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkolo88 -- 5 Nisan 2021; 16:6:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fitamino kullanıcısına yanıt
    Olayı çok yanlış anlamışsınız 1.8 hantal kalır 1.2 de fazla yakar diye korkuyorum deseydiniz haklısınız derdim.
    1.2 dediğiniz motor turbo ve performanslı
    1.8 dediginiz motor ise atmosferik ve ekonomi amaçlı

    1.2 de performans sorunu olmaz
    Şehir içi İstanbul yazın ortalama 7.5 kışın 8.5 yakarsınız şehir dışı kullanıma göre 1-3 litre arası düşer.
    Hibrit 4 -5 arası yakarsınız

    Yokuşlarda hibritin bağırdığını söyleyenler var,
    Bende manuel 1.2 var yokuş düz farketmez sıkıntısız ve atak bir şekilde çıkıyor.

    Kısaca,
    Yıllık 15-20k ve çoğu şehir içi ise hibrit tercih edin performans takıntınız yoksa, varsa kesinlikle 1.2 almalısınız.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkolo88

    Sizin icin farkli bir dizayn yapsinlar o zaman  

    Kardeş boşuna cevap vermişsin arkadaşa. Kendisi arabaların Vedat MİLÖR'ü olurlar:-) Bütün araba konularında bu tip yorumları vardır. Foruma girer beğendim yada beğenmedim der ve çıkar kendisi ki vatandaş neyi beğenip beğenmeyeceğine karar vermekte zorlanmasın. Bize de ısınması ile ilgili yorum nasip olmuş kendisine şükranlarımı sunarım. Onun yorumundan sonra birden soğudum arabadan tam da ısınmak üzereydim. C-HR Toyota Ana Konu 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar, 2017 C-HR almayı planlıyorum. Bu direksiyon da bazı araçlarda 2 bazılarında 3 tuş oluyor. Bunun sebebi nedir? Hangisi daha donanımlı oluyor.


    C-HR Toyota Ana Konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • multimesut kullanıcısına yanıt

    Merhaba, aşağıdaki linkten bütün tuşların özelliklerini görebilirsiniz. Makyajlı kasa olanlar da bunların hepsi her donanımda mevcut. Flame, passion ve passion x pack ..Sanırım bir önceki nesilde sadece diamond ve üst paketlerde standard geliyordu. Bende net hatırlamıyorum. yanlış bilgi vermeyeyim bilen arkadaşlar yazar birazdan.


    Araç takip mesafesi düğmesi

    Hız sınırlayıcı düğmesi

    LDA (Şerit Takip Sistemi ve direksiyon kontrolü) anahtar



    https://turkiye.toyota.com.tr/Files/KILAVUZ/C-HR/CHR_OM10636T.pdf


    Boş olan yer hız sınırlayıcı düğmesi.





  • fblorenzo kullanıcısına yanıt
    Hocamlar bi aracin 2018 1.2 modellerine bakiyorum. Nette farklari tam bulamadim ama bu
    Diamind
    Diamond premium
    Dynamic

    Arasindaki farklar nedir acaba allah icin biri yardim etsin.
  • Merhaba Arkadaşlar, 2017 Diamond ile aranıza yeni katıldım. Bir sorum olacak. Aracımda Kılavuz da gördüğüm Trafik İşaret Desteği (RSA) neden yok? Şerit takip ve çarpışma engelleme var. Eğer RSA yoksa yaya tanıma olmayabilir mi? Aşağıdaki menüler var aracımda.


    C-HR Toyota Ana Konu
    C-HR Toyota Ana Konu
    C-HR Toyota Ana Konu




  • 
Sayfa: önceki 293294295296297
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.