Şimdi Ara

C-HR Toyota Ana Konu (116. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.986
Cevap
101
Favori
514.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 114115116117118
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • C-HR Toyota Ana Konu
    şehiriçi
  • murth M kullanıcısına yanıt
    Kasko + Sigorta NEkadar tuttu acaba?
  • Toyota C-HR satın alan tüm arkadaşlara Hayırlı-Uğurlu olsun, güle güle kullanın.
  • SacreDRepoSe S kullanıcısına yanıt
    toyota kasko 1553
    sigorta 855
  • murth M kullanıcısına yanıt
    İlk defamı yaptırdınız indirimsiz yoksa hasarsızlık indirimiylemi bu ücret?
  • Keşke Dizel Motor Seçeneğide olsaymış şuana kadar alınabilir fiyatlardaki en yakışıklı Suv bence 1.4 Turbo benzinli Opel Astra dan sonra benzinliye tövbeliyim Yukarıda 7 litre yakıt görüntüsü var ben onu sadece şehirlerarası yolda görürsünüz diyorum şehir içinde 10 lt den aşşağı yaktıramazsınız 1.2 Turbo motorada gaza basmayıncada ne anladın arabadan Astradan sonra A-180 CDI kullandım 1.5 dcı motora geçince devrim gibi yakıt tasarrufu farkı 100 tl ile 165 km giderken 1.5 dcı ile ve performans yaparak 330-350 arası yol yaptı Hani bir mevzu varya yok 15.000 km üzeri yapacaksan dizel al aşağısı olursa benzinli olsun aradaki farka değmez falan ya geçin bunları böyle genç kesime hitap eden aracı alacaksın kıyın kıyın gideceksin babalar gibi 1.5 , 1.6 , 2.0 dizel birinden biri olsa valla piyasayı kopartır bu araba .... Neyse Sevgili Toyota duy sesimizi 1.2 nedir ya bu arada 1.8 olanı hiç hesaba katmıyorum hybrid araçlar malesef alanın elinde patlıyor millet güvenemiyor bu tip araçlara bu sebeple zaten satmaz tek satacak olan 1.2 T Ötesi yok ama çok satar az satar bilemem Az Sonra öveçler Toyota plazaya gidip test edeceğim bakalım kasada gözüm var inş bi delilik yapmam




  • nucro kullanıcısına yanıt
    Stepne olursa 297 litre oluyor hocam bagaj. Ama stepnesiz tamir kitli olursa 370 litreye çıkıyor. C sınıfı hatchback'lerin çoğu stepne ile 370 lt civarı bagaj hacmi sunarken bu hacim küçük kalıyor.
  • Arkadaşlar bu 1.8 benzinli motor + elektrikli motorlu hybrid modelin daha güçlü versiyonları çıkacak mı? Çok düşük bu hacme bu güçler.
  • SacreDRepoSe S kullanıcısına yanıt
    indirimli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cesc_

    Arkadaşlar bu 1.8 benzinli motor + elektrikli motorlu hybrid modelin daha güçlü versiyonları çıkacak mı? Çok düşük bu hacme bu güçler.

    CHR de bir de 2.0 atmosferik motor var hybrid olmayan. Bu araç Türkiye'de vergi diliminden dolayı satışa sunulmuyor. Amerika'da talep varmış bu motora.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nabaki


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: nabaki


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: nabaki


    quote:

    Orijinalden alıntı: İrfan 3448

    Dün inceledim aracı,
    çizgiler güzel satılan donanım ve kaliteye göre 80 bin civarı kabul edilebilir bir fiyat ...
    ancak 100 bin lira 1,2 benzinli araç için bana fazla geldi ...


    aynı şekilde bende fazla olduğunu düşünüyorum.
    nissan juke 1.5 dizel sky pack liste fiyatı 78 bin. 70-72 binlere alınır (geçen hafta 1.5 dizel tekna qashqai aldık yeğenime. 100 binden fazla liste fiyatı var. vergi levhasız 92 ye bıraktı vergi levhasıyla 90 bine indi ve takasa verdiğimiz 2007 corollayı da 35 bine saydılar)
    aynı aracın 1.2 benzinlisi 70 bin liste fiyatı var. hiç yoksa 65 e alınır. en dolusu 83 bin. oda 75 civarı alınır diye tahmin ediyorum. en dolusu bu. dizeldede en dolusu 87 yazmış. 80 gibi alınır.

    eyvallah araba güzel olmuş ama seatın ateca için uyguladığı fiyat politikası ile aynı olmuş politika.

    alana hayırlı olsun. güle güle kulansın. Allah kaza bela göstermesin.

    Baz fiyat karşılaştırması doğru olmaz, donanıma da bakmak lazım. C-hr baz donanım olarak çok dolu geliyor. Nissanın tekna paketine eşdeğer. Visia donanım nissanda alaşım jant, sis farı gibi donanımlar falan yok, çok boş.

    Qashqai 1.2 115hp tekna, düz vites 89.200tl görünüyor. C-hr ise 83bin tl. C-hr yeni çıktı, fiyatı talebe göre ilerleyen zamanda daha iyi şekillenecektir. Hedefler tutmazsa nissandaki gibi indirimler gelecektir. Şu an talep çok olduğu için fazla indirim yapmıyorlar. Bu yıl için 2.650adet kotası var.

    chr qashqai nin değilde juke'un selefi
    verdiğim fiyatlar baz değil zaten. dikkat ederseniz sky pack fiyatı verdim. hatta benzinli en dolu juke 83 bin liste fiyatı var. 75 gibi alınır diye tahmin ediyorum. bir tarafta en dolusu 75 gibiyken diğer tarafta en boşu 83 bin.
    hatta 1.5 dizelini de söylemiştim. (az önce yanlış bakmışım. dizel en dolusu 90 binmiş) 90bin liste fiyatı. 82-83 gibi alınır. bir tarafta benzinli boş chr 83 bin diğer tarafta kendini ispatlamış 1.5 dci renault motorlu ve tam dolu juke 83 bin.

    tercih sizin ve almak isteyenlerindir. ben mantıkla yaklaştım sadece. bu arada piyasada ne oranda tutacağı belli olmayan bir araç diğer yanda senelerdir satış yapan juke.

    C-hr juke'un değil, qashqai'nin rakibi. Qashqai'den biraz küçük ama sınıf olarak aynılar. Kalite, iç mekan olarak da juke ile kıyaslanmayacak kadar fark var. Bu konuda qashqai den de üstün bence.

    Fiyatlar genel olarak bence de yüksek, bu fiyatlara benim tercih edeceğim bir araç değil hiçbirisi. Ama sadece c-hr değil, hepsi pahalı.

    chr qashqainin rakibi olamaz. alan olarak içerde kullanamadığı halde alçak ve tamponları ile boyunu uzatmış olan chr hacim olarak yapı olarak bana göre qashqainin asla rakibi olamaz. artık ara ölçüler çıkartarak sınıfları birbirine karıştırdılar.
    bu olay tiguanı crv ile veya xtraille karşılaştırmaya benzer. tiguan qashqaiden büyük ama xtrailden küçük :(
    aynı şekilde aynı sınıf diye ortaya atılan seat ateca qashqai ile aynı ölçülerde ama hep tiguan ile kıyaslanıyor. ara ölçü çıkartmaları işi karıştırdı. hangisi hangi sınıf artık birbirine girdi. bu sınıfları belirleyen kriterlerin yazılı olduğu bir alan varsa bilen biri bana bir link versin kriter karşılaştırması yapabileyim. ben kriter ayrımını belirleyen bir liste görmedim. tip görüntü ve boyut olarak karşıma aldığımda chr nin rakibi juke tur bana göre.

    kalite tartışılmaz. çünkü benimle sizin kalite beklentiniz farklıdır. ben plastiğin kalitesine değilde aracın işlevselliğini ve piyasasını baz alarak araç alırım. içi plastik olmuş olmamış çokta önemli değil.

    Tabi ki saygı duymak durumundayız görüşünüze ancak belirttiğiniz sınıf sizin sınıflandırmanız olmaktan öteye gitmez.
    Kalite anlayışı da aynı şekilde. Olaya o açıdan bakılırsa ben de dayanıklılık ve sorunsuzluğu ön planda tutuyorum. O zaman Toyota araçlarının rakibi Porsche olmalı. (Bakınız TUV dayanıklılık raporları)
    Dolayısıyla kişisel kriterlere göre C-HR'ı sadece Juke a rakip olarak görmek çok doğru olmaz. Zaten her ikisiyle test sürüşü yaparsanız anlarsınız sınıfı diye düşünüyorum. 😀




  • Sıradışı bir tasarımı var. Alanlara hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende beğendim tasarımını. Gelecekten gelen bir havası var. Ama aynı kasa dizel seçenekleri de gelir inşallah. Her gün benzine zam geliyor. Yakıt çok önemli bir hale geldi benim için.Bakalım hibrit modelin tüketim verileri nasıl çıkacak?
  • carlitoss kullanıcısına yanıt
    Toyota artık dizel motor geliştirmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hybrid ile 1,2 arasında 10.000 km de ortalama yakıt farkı 1.000 Tl gibi bir rakam.Aracın vergisini göz önünde bulundurduğunuzda nerdeyse kafa kafaya oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xsekox

    Hybrid ile 1,2 arasında 10.000 km de ortalama yakıt farkı 1.000 Tl gibi bir rakam.Aracın vergisini göz önünde bulundurduğunuzda nerdeyse kafa kafaya oluyor.

    Hybrid araçlar için MTV düzenlemesi bekleniyor. Bu haliyle bu MTV sistemi ile 1.8 hybrid avantaj olmaktan çıkıyor. Hybrid chr nin ocak tan sonra satışa çıkacak olmasını düzenleme bekleniyora yoranların sayısı azımsanacak gibi değil. Ülkemizde vergilerin düşmesi pek rastlanınan bir durum değil ama chr için özel bir ÖTV indirimi geldiyse özel bir MTV de gelebilir. Neden olmasın....
  • bugün e-5 de gördüm bir tane

    rengi yeni megane nın mavisi gibiydi oldukça şık duruyor

    çok beğendim sınıfındaki tüm araçları çok rahat gömer görüntü itibari ile

    birde edirnekapı yı geçince sağ tarafta toyota nın yeri var orada gri bir adet park halinde bekliyordu
  • 1,2lt benzinli motor turbo ile desteklense de hafif rampada bile 70-80km hızlarda giderken 3500-4000 devir arası gitmekte. Bu durumdaki araçtan 5-7 lt yakıt tüketimi beklemek bence hata olur. Dur kalk trafik ve yokuşu bol olan muhitlerde yakıt tüketimini daha da yukarıda görmek mümkün. İçerisinin koyu renk tavan kaplama ve döşemesi araca basık ve boğucu bir ortam yaratmış. Arka koltukta seyahat ettiğim için arka koltuk gözlemim ise bagaj kapağından gelen yoğun rüzgar sesi...

    Alana hayırlı olsun, almayı düşünene f/p olarak rakiplerini incelemeleri (örneğin:juke)
  • TurkTime kullanıcısına yanıt
    Siz juke u incelediniz mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 114115116117118
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.