|
BYD SEAL U DM-İ 1.5PHEV KULLANICI YORUMU Herkese selamlar.Bugün 2025 Model Bayiiden henüz teslim BYD SEAL 1.5PHEV Aracın ilk izlenimleri ve detayları hakkında tüm tecrübelerimi aktaracağım. DIŞ TASARIM ile başlamak istiyorum. Kaslı ve dinamik yapısı modern hatlar taşıyor. Araç fiyat dengesi üzerinden bakıldığında Karoiser olarak bakıldığında fiyat emsallerine göre epey heybetli ve tok duruyor.Ön farlarda minimal düzeyde Porsche elektrik grubundan etkilenirmiş görünüyor. Araç sıfır olarak geldiğinde Continentel marka lastiklerle birlikte geliyor ve jantların 19 inç oluşu görüntü anlamında keskin bir hat sergiliyor. Aracın arka görüntüsüne geldiğimizde ise güncel araç formlarında kullanılan full stoplar göze çarpıyor. Arka farlarda da aksiyon ve selamlar mevcut. Toparlarsak görüntü olarak sınıfı geçti diyebiliriz. İÇ MEKAN VE DONANIM İZLENİMİ Araç bildiğim kadarıyla standart donanımda sunuluyor. İnanılmaz bir donanım düzeyine sahip ve kullanılan özellikler yalnızca sunulmak amaçlı yapılmamış gerçekten doğru çalışan donanımlar olmuş. Araçta koltuk ısıtma direksiyon ısıtma elektrikli koltuk 360 kamera kör nokta asistanı elektrikli bagaj soğutmalı koltuk cam tavan kablosuz şarj wireless gibi üstün segment araç özellikleri sunuyor. İç malzeme kalitesi kabul edilebilir düzeyde ekran dokunmatik ve hızı çok güzelken Katran göstergelerinin arayüzünü ve çalışmasını kısıtlı olmasından ötürü çok beğenmedim.unutmadan araç da head up kullanılmış ve net gayet güzel çalışıyor. İnfitiy ses sistemi de standart bir sisteme nazaran da gayet güzel çalışıyor. Koltukların hissi güzel ama baldır desteği ve biraz genişlik gerekliydi diye düşünüyorum. Aynı zamanda sağ koltukla da yükselme alçalma ayarı bulunmuyor. KULLANIM MOTOR ŞANZIMAN Öncelikle şunu söylemeyelim aracın üstündeki 1.5 Motor yalnızca 98 beygir ve atmosferik performans olarak bataryalar bittiğinde benzinde kullanımda aracın gerçek bir tabut olduğunu düşünüyordum açıkçası ki kısmen haklılık var. Kısmen deme sebebim ise şu Aracın çalışma prensibinde güzel bir detay var bataryalar minimum yüzde 20 düzeyine kadar kendini düşürüyor ve Buda sürekli elektrik motorunun destek konumunda olmasını sağlıyor. Bu yüzden şehir içi kısa kullanımda performans çok fazla rahatsız etmiyor.Ancak rampa performansı inanılmaz kötü denilecek düzeydi. Kullanılan şanzıman bildiğim kadarı ile 6 ileri Aisn olarak gelmekte. Bu şanzıman sağlamlık olarak ciddi bir örnek olsa da 1.5 98 bir araca totalde 218 beygir olan bir araçta tahmin edeceğiniz gibi performans ve geçişlerde inanılmaz performansız ve rahatsız hissediyor. Geç devirlenme ve vites değiştirme süresi gerçekten çok ama çok vasat. Ve tüm her şeye nazaran araçta en ama en olumsuz olarak gördüğüm şey İSE SÜSPANSİYONlar Düşük hızlarda aslında kötü çalışmamasına rağmen ve bağımsız süspansiyon hissi yaratmasına rağmen belli hızlarda darbe emişi kesinlikte kötü ve inanılmaz düzeyde sesli çalışan bir ön takım süspansiyon sistemi mevcut. Hatta şöyle abartabilirim bayiden alındığında bile bir sorun mu var acaba ön takımda hissine kapıldım. Sesli süspansiyonlar çok rahatsız edici. Ve yol sesi ve izolasyonda epey eksik. Rüzgar sesi ise yol sesine nazaran daha başarılı. Genel olarak bir not değerlendirmesi yaparsak fiyatla orantılı olarak DİZAYN 4 yıldız Donanım ve İç Ambiyans 4 Yıldız PERFORMANS 3 YILDIZ ŞANZIMAN 2 Yıldız Sürüş Keyfi 3 Ön takım 1 < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
Hızlı






