|
_____________________________
|
BYD Atto 2, yıl sonunda Türkiye'ye gelecek
-
-
Virgül'ün önemi. 2 yıl sonunda gelecek demek. Editör bey siz yapmayın bari :).
Habere yorumum ise, Byd Türkiye distributoru, bizi saf yerine koyup bu arabayı 1400 e koyacak gibi duruyor ki o fiyata Full paket Citroen E-C4x alinir. Yazık bizim millet hala pazardan Louis Vuitton fiyatına ürün alıyor. Böyle oldukça semer vuran çok olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erwinsmith06 -- 4 Şubat 2025; 21:1:26 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
O lise terk sonradan torpille bir yerlere geldiği aleni belli, Ankara Demirtepe köprüsü altı soluk füme takımlı Genel Müdürleri olduğu sürece, Atto 200'de çıkarsalar nafile.
_____________________________ Copyright © 2011/2012/2013/2014/2015/2016/2017/2018/2019/2020/2021/2022/2023 Burada yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür ve gerçek değildir, zotacing sorumlu tutulamaz...Yazdıklarıma inanmayın ve üzerinize almayın/alınmayın. -
İnanılmaz yavaş şarj oluyor bunu bu şekilde getireceklerse getirmesinler zira elektrikli araçtan soğutur resmen.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ Phenom II X4 940, Asus M3A78T (790GX), 2x2 GB DDR2-800 ,Samsung 2333SW 23"", Sapphire Ati HD6870 1GB, 160 Gb Intel X25-M SSD ve SCYTHE Silent Box içinde 3,5" Western Digital 750 Gb 5400 rpm sessiz HDD, 16 Mb önbellek , Lian-li PC-C32 Fanları kısılmış Kasa, Be-Queit 450 Watt güç kaynağı, Samsung DVD-RW Gümüş ön yüz, Microsoft Sidewinder X6, Cyber Snippa Intelliscope fare, SONY KDF-E50A11E 50" 3LCD HDTV, 2x Saitek P3000 Gamepad Scythe Zipang soğutucu -
45.1 batarya bir tuğla kadar aerodinamik hımm. Üstüne berbat sarj hızı, evin 2, aracı anne çocukları okula bıraksın diye maksimum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 5 Şubat 2025; 8:24:44 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Bu paragöz firmayı boykot etmek lazım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
312 km diyor. Kaba bir hesapla 200-250 km gider. Açıkçası alınabilir bir tarafı yok. Ama fiyatı bekleyelim. 1 milyondan ucuza gelirse belki yüzüne bakılır.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Menzil ve şarj hızı inanılmaz kötü. Yıl olmuş 2025 1 milyon üstüne getirmesinler daha iyi.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Abi bu dc şarj hızı ne Allah aşkına 65 kwh MAX yani ideal olmayan koşullarda daha da düşebilir. %80-10 arası 200km menzil sağlasa şarj ettim taktım çıkardım yola düştük 45 dakika sürse 600km bir yolu düşünmek istemiyorum. Hele bir de şarj sırası olursa vs...
İoniq gibi 320kwh dc koy abi süre hesaplamayalım 10dk şarj eder 150-200km süreriz diyelim yani nedir bu dc şarj hızı dolphin eski atto3 vs hepsi de baya yavaş şarj oluyor...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Katı hal bataryaların şimdilik bir handikapı bu. Daha hızlı sarj olabilen LFP bataryalar da çıktı ama bu araçtaki gibi uygun fiyatlı değil. Ama LFP güvenli ve diğer bataryalara göre daha dayanıklı. Şuan 2. araç olarak almak çok daha mantıklı. Bir evin tek arabası olması için daha var.
-
And CetinyoutubeSelam millet, Ankara Üniversitesi felsefe profesörü Ömer Faik Anlı ile her hafta gündemi değerlendirdiğimiz Keyfini Sür podcast, sonunda YouTube'da sizlerle! Bu dopdolu 59. bölümde, şunları konuştuk: 0:00 Giriş 0:30 Çarpışma testleri analizi 14:28 Sınıfta kalanlar 23:05 EuroNCAP vs. IIHS 26:25 Aktif güvenlik sistemleri 33:35 Yeni Audi A4+1 43:37 1 milyona coupe tercihi Otomobil seçimiyle ilgili sorularınıza yanıt almak, üyelere özel videoları izlemek ve diğer ayrıcalıklardan faydalanmak için, kanala katılabilirsiniz: https://www.youtube.com/andmcetin/join Steerr'i hepimiz indirdik değil mi? https://www.steerr.com/ Keyfini Sür podcast'ini takip etmeyi unutmayın: https://open.spotify.com/show/2IixtjsZAnb0o159jxWwub https://podcasts.apple.com/tr/podcast/keyfini-s%C3%BCr-otomobil-k%C3%BClt%C3%BCr/id1694019538 Beni takip etmek için: https://andcetin.com https://twitter.com/andmcetin https://instagram.com/andmcetinhttps://www.youtube.com/watch?v=RzguCW1vpXw13. dk dan itibaren bi bakın isterseniz , sürüş destek sistemleri ile alakalı bir şey söylüyor dikkat edilebilir
Video ya denk gelip BYD başlığı görünce bilgilendireyim dedim Atto 3
Düzelmiştir güncellenmiştir tekrar teste girmiştir bilmiyorum ama video 6 günlük
_____________________________ -
Hala araçlardaki interneti aktif hale getirip güncellemeyi, şarj takip, uzaktan şarj başlatma veya bitirme özellikleri yok, şarj hızını ayarlama şansı yok. Malum evde şarj ederken sisteme fazla yüklenmemesi için şarj hızını kısmak iyi oluyor. Ben BYD Dolphin kullanıcısıyım. Böyle giderse satışları hızla düşer.
-
Şöyle bir yorumları okudum bu kadar karalama ve kötüleme yapıldığına göre byd doğru yolda ve araçlarıda iyi ...
-
Gerçekten abartmıyorum BYD bizi keriz yerine koyuyor bu arabayı kullanacak kişi yanında JENERATÖR taşımalı 200 km de bir sarj ister bu fil yavrusu
-
Hiçbir şeyi beğenmeyen DH takımı yine iş başında.
Hem çok ucuz olsun, hem çok uzun menzilli olsun, hem de çok kısa sürede şarj olsun, hem de full+full olsun.
Hem ayranım dökülmesin, hem .... ......
_____________________________ -
Türkiye dışında her ülkede ucuz olur Türkiye'de fiyatı uçar bununda 1,5-2 milyondan kitlerler
-
Bu kazık markanın hiç bir modeli ilgimi çekmiyor.
-
hadi batarya küçük bari şarj hızlı olsun desen o da yok.
hadi menzili yok bari sadece şehiriçi için kullanılır desen küçük değil.
sanki hangi kombinasyonu yapsak da kimsenin işine yaramasa diye kafa yormuşlar gibi.
_____________________________ ortada gerçekten bir tedarik sorunu olsaydı
aralık 2022 son 5 yılın rekoru,
ocak ve şubat 2023'de tüm zamanların satış rekoru kırılamazdı. -
Şu menzil fukarası elektriklilerden gına geldi artık..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
uygun fiyatla seagull u getirseler makbule geçerdi.
_____________________________ İstisnaları saymazsak ülkemde kimse işini doğru dürüst yapmıyor. Etrafınıza bakın, mutlaka göreceksiniz. Kendimizden başlayarak DÜZELTELİM!
suç işleyenleri affetmek, insanları suç işlemeye teşvik eder ve suç işlemeyenlere haksızlık yapılmış olur. DEVLETİMİZİN, SUÇU VE SUÇLUYU AFFETMESİNE KARŞIYIM.
|
Virgül'ün önemi. 2 yıl sonunda gelecek demek. Editör bey siz yapmayın bari :).
Habere yorumum ise, Byd Türkiye distributoru, bizi saf yerine koyup bu arabayı 1400 e koyacak gibi duruyor ki o fiyata Full paket Citroen E-C4x alinir. Yazık bizim millet hala pazardan Louis Vuitton fiyatına ürün alıyor. Böyle oldukça semer vuran çok olur. |
|
O lise terk sonradan torpille bir yerlere geldiği aleni belli, Ankara Demirtepe köprüsü altı soluk füme takımlı Genel Müdürleri olduğu sürece, Atto 200'de çıkarsalar nafile. |
|
Menzil ve şarj hızı inanılmaz kötü. Yıl olmuş 2025 1 milyon üstüne getirmesinler daha iyi.
|
|
İnanılmaz yavaş şarj oluyor bunu bu şekilde getireceklerse getirmesinler zira elektrikli araçtan soğutur resmen.
|
|
45.1 batarya bir tuğla kadar aerodinamik hımm. Üstüne berbat sarj hızı, evin 2, aracı anne çocukları okula bıraksın diye maksimum.
|
|
Abi bu dc şarj hızı ne Allah aşkına 65 kwh MAX yani ideal olmayan koşullarda daha da düşebilir. %80-10 arası 200km menzil sağlasa şarj ettim taktım çıkardım yola düştük 45 dakika sürse 600km bir yolu düşünmek istemiyorum. Hele bir de şarj sırası olursa vs...
İoniq gibi 320kwh dc koy abi süre hesaplamayalım 10dk şarj eder 150-200km süreriz diyelim yani nedir bu dc şarj hızı dolphin eski atto3 vs hepsi de baya yavaş şarj oluyor... |
Benzer içerikler
- byd forum
- byd alınır mı
- byd seal u dm-i kullanıcı yorumları
- byd mi chery mi
- byd seal kullanıcı yorumları
- byd denza z9 gt
- byd tang 2026
- byd atto 3 evo
- byd atto 3
- byd atto 3 menzil
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler




Resim Galerisi





kullanıcısına yanıt






