Şimdi Ara

Büyük Risk Finalinde Şaşırtan Soru 'BITCOIN'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
1
Favori
1.465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 42
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 11 saat 25 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 7
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • acaluka (8 mesaj) kampanyacı (2 mesaj) _bluescream_ (2 mesaj) Le Blanc (2 mesaj) trash++ (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Mobil (19 mesaj) (1 mesaj) Mini (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Büyük Risk Finalinde Şaşırtan Soru 'BITCOIN'
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3990 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar belki izliyorsunuzdur her akşam Show TV de haberlerden sonra Selçuk Yöntem'in sunduğu Büyük Risk Programı yayınlanıyor. Ben her gece ailemle birlikte bu yarışmayı izlerim, hatta yarışırız. Neyse konuya geleyim.

    Dün gece final sorusu olarak çok şaşırdığım bir soru geldi. Soru şuydu; "Evrensel olarak kullanılan Internetin Para Birimi nedir?

    Zaten iki yarışmacı yaşını almış kişilerdi, birisi gençti onun da teknolojiyle arası yoktu. Ben bile tereddüt ettim, aileme dedim ki yani Bitcoin var ama onu sormuş olamazlar çünkü çok spesifik bir soru. Hani forumda bile hala bu soruyu bilemicek olanlar vardır eminim. Ülke genelinde ise toplasan 1000 kişi falan bu soruyu bilebilirdi diye düşünüyorum.

    Neyse, sorunun cevabı tabiki Bitcoin'di. Olayı biraz aileme anlattım, anlamakta güçlük çektiler. Hani ekran kartıyla falan üretiyorsun diyorum anlatıyorum, 2009 da çıktığında 8 dolardı tanesi, şu anda 1800TL diyorum, yasal değildir o diyorlar. Dedim yasal değilse Prime Time da ve Türkiye'nin ilk 3 izlenen TV kanalında niye sorsunlar?

    Acaba amaç neydi asıl onu merak ediyorum. Yani şimdi dün yarışmayı izleyen yüzlerce kişi Bitcoin nedir diye araştırmıştır. Amaç bunu yaymak mı acaba? Gerçekten geleceğin para birimi olarak mı görülüyor. Kafamda 40 tane tilki oluştu. Yorumlarınızı bekliyorum (:



    |
    |




  • Yarbay
    5062 Mesaj
    benden hızlı davranmışsın bende konu açacaktım garibime gitti
  • Binbaşı
    1124 Mesaj
    Bu hamur çok şu kaldırır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2311 Mesaj
    Ben normal bir soru olarak düşünmüştüm hiç diğer tarafını düşünmemiştim
    |
    |
  • Yarbay
    3990 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam ben çok şaşırdım. Dediğim gibi o kadar ki; Hani dedim Bitcoin diye bişey var ama bunu sormuş olamazlar. Cidden çok özel bir soru. Hani bilgisayarı iyi bilen çok fazla kişi bile bundan habersiz şu anda. Ben bile bu kadar içindeyken daha 3-4 ay önce öğrendim. Forumda Ana Konu olarak açılmasa belki hala bizler bile bilmiyor olacaktık. İlginç olmuş. Açıkçası biraz da kapitalizme hizmet oalrak değerlendirdim(Kesinlikle siyasi polemik yaratmak istemiyorum sadece düşüncem bu üzerine gitmeyelim, konu dağılmasın)
    |
    |
    zibidi gonzales kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5062 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: acaluka

    Hocam ben çok şaşırdım. Dediğim gibi o kadar ki; Hani dedim Bitcoin diye bişey var ama bunu sormuş olamazlar. Cidden çok özel bir soru. Hani bilgisayarı iyi bilen çok fazla kişi bile bundan habersiz şu anda. Ben bile bu kadar içindeyken daha 3-4 ay önce öğrendim. Forumda Ana Konu olarak açılmasa belki hala bizler bile bilmiyor olacaktık. İlginç olmuş. Açıkçası biraz da kapitalizme hizmet oalrak değerlendirdim(Kesinlikle siyasi polemik yaratmak istemiyorum sadece düşüncem bu üzerine gitmeyelim, konu dağılmasın)

    forum olmasa hiçbirşeyden haberimiz olmayacak
    |
    |
  • Yüzbaşı
    623 Mesaj
    Öğrendik sağol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2809 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: acaluka

    Hocam ben çok şaşırdım. Dediğim gibi o kadar ki; Hani dedim Bitcoin diye bişey var ama bunu sormuş olamazlar. Cidden çok özel bir soru. Hani bilgisayarı iyi bilen çok fazla kişi bile bundan habersiz şu anda. Ben bile bu kadar içindeyken daha 3-4 ay önce öğrendim. Forumda Ana Konu olarak açılmasa belki hala bizler bile bilmiyor olacaktık. İlginç olmuş. Açıkçası biraz da kapitalizme hizmet oalrak değerlendirdim(Kesinlikle siyasi polemik yaratmak istemiyorum sadece düşüncem bu üzerine gitmeyelim, konu dağılmasın)

    aynen forumda başlık olmasa ben de hiç bilmiyo olacaktım bunu. 1 ay öncesine kadar da bilmiyodum böyle bişey olduğunu. ablama filan sorduğumda(kendisi bankacı) o ne öyle onun dayanağı filan yoktur demişti o bile bilmiyodu. büyük risk gibi bi programda çıkması şaşırttı açıkçası.




  • Yüzbaşı
    893 Mesaj
    aynı konuşmalar bizim evdede geçti
    |
    |
  • Yarbay
    3990 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam ben de 3-4 ay adar önce bi arkadaştan duymuştum ama aslı astarı var mıdır, nedir ne değildir bilmiyordum. Hani o zaman sorsalar cevaplayamazdım. Forumda konusu açılınca olaya hakim oldum ancak.
    |
    |
    Victoria Secret kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2761 Mesaj
    look my friend capitalism, capıtalısm ıs everywhere

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3990 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_

    look my friend capitalism, capıtalısm ıs everywhere

    I think so bro.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    780 Mesaj
    **** dedim ama tutmadı bitcoin aklıma gelmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    694 Mesaj
    Maalesef Türkiye'de çok az kişi biliyor Bitcoini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    6465 Mesaj
    Litıl litıl into tı midıl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    385 Mesaj
    Show değil starda program

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1000 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: acaluka

    Arkadaşlar belki izliyorsunuzdur her akşam Show TV de haberlerden sonra Selçuk Yöntem'in sunduğu Büyük Risk Programı yayınlanıyor. Ben her gece ailemle birlikte bu yarışmayı izlerim, hatta yarışırız. Neyse konuya geleyim.

    Dün gece final sorusu olarak çok şaşırdığım bir soru geldi. Soru şuydu; "Evrensel olarak kullanılan Internetin Para Birimi nedir?

    Zaten iki yarışmacı yaşını almış kişilerdi, birisi gençti onun da teknolojiyle arası yoktu. Ben bile tereddüt ettim, aileme dedim ki yani Bitcoin var ama onu sormuş olamazlar çünkü çok spesifik bir soru. Hani forumda bile hala bu soruyu bilemicek olanlar vardır eminim. Ülke genelinde ise toplasan 1000 kişi falan bu soruyu bilebilirdi diye düşünüyorum.

    Neyse, sorunun cevabı tabiki Bitcoin'di. Olayı biraz aileme anlattım, anlamakta güçlük çektiler. Hani ekran kartıyla falan üretiyorsun diyorum anlatıyorum, 2009 da çıktığında 8 dolardı tanesi, şu anda 1800TL diyorum, yasal değildir o diyorlar. Dedim yasal değilse Prime Time da ve Türkiye'nin ilk 3 izlenen TV kanalında niye sorsunlar?

    Acaba amaç neydi asıl onu merak ediyorum. Yani şimdi dün yarışmayı izleyen yüzlerce kişi Bitcoin nedir diye araştırmıştır. Amaç bunu yaymak mı acaba? Gerçekten geleceğin para birimi olarak mı görülüyor. Kafamda 40 tane tilki oluştu. Yorumlarınızı bekliyorum (:

    Klasik soru bilemicek ne var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    278 Mesaj
    bende merak ediyorum nasıl bir şey diye ama aklım hayalim almıyor nasıl bir şey bu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    iyi
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: acaluka

    Hocam ben çok şaşırdım. Dediğim gibi o kadar ki; Hani dedim Bitcoin diye bişey var ama bunu sormuş olamazlar. Cidden çok özel bir soru. Hani bilgisayarı iyi bilen çok fazla kişi bile bundan habersiz şu anda. Ben bile bu kadar içindeyken daha 3-4 ay önce öğrendim. Forumda Ana Konu olarak açılmasa belki hala bizler bile bilmiyor olacaktık. İlginç olmuş. Açıkçası biraz da kapitalizme hizmet oalrak değerlendirdim(Kesinlikle siyasi polemik yaratmak istemiyorum sadece düşüncem bu üzerine gitmeyelim, konu dağılmasın)

    bende o konuda öğrenmiştim hocam :) dün izlerken bildim ama cidden o konu olmasa biz de bilmiyorduk :)))

    ayrıca büyük riskin akıbeti de kelime oyunu gibi olacak herhalde... en fazla yaza kadar sürer... sonra şutlarlar.... (tamamen kişisel tahminim.)
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
pubg mobile uc
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.