Şimdi Ara

Bütünleme Sınavıyla İlgili[ACİL]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
959
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar şimdi yarın benim tarih sınavım var.Eğer tarihten 3 alırsam sonra coğrafya var ondanda 3 alırsam direk geçiyorum.Ama yarın tarihten 1 alırsam direk kalıyorum.Şimdi sorum yarın tarihe girsem mi,girmesem mi?

    Ha bir de bir sorum daha var.Şimdi benim 4 zayıfım vardı.Bunlardan 2 sini verdim diyelim.Diğer 2 zayıfla normalde sorumlu olarak geçmem gerek.Ama benim geçen seneden sorumlu kimya dersim var.Bu geçen seneden kalan kimya dersi benim sorumlu geçmeme engel olur mu?

    Şimdiden teşekkürler.



    _____________________________
  • Sen nası bi üni öğrencisisin böyle?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yüksek topuk naylon çorap

    Sen nası bi üni öğrencisisin böyle?

    Üni öğrencisi değilim.
    _____________________________
  • yukarı
    _____________________________
  • tarihe girsen iyi olur

    Hepsine gir calista gir calismadiysan niye giriyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhatcn

    tarihe girsen iyi olur

    Hepsine gir calista gir calismadiysan niye giriyorsun

    Ya aslında çalıştım da hoca biraz kıt puan veriyor.İlk sınavında garanti 80 lik kağıt verdim 42 aldım.Sağı solu belli olmayan bir hoca yani.O yüzden korktum biraz açıkçası
    _____________________________
  • Arkadaşlar en azından 2. soruma cevap verin benim için o da çok önemli yok mu bilen birisi.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Eğer önceki dönemden sorumlu dersin varsa en fazla sorumlu olabileceğin ders sayısından önceden sorumlu olduğun dersleri düşüyorlardı sanırım.Doğru olmayabilir 8 yıldır liseye uğramadım.
    _____________________________
  • Hocaya sordum geçen seneden sorumlu olduğun ders etkilemez bu sene 2 zayıfın olursa sorumlu geçersin dedi.Ama her hoca farklı bir şey söylüyor ve benim de kafam karıştı açıkçası.
    _____________________________
  • Yukarı
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silkroad_Archer

    Yukarı

    _____________________________
  • Son bir kez yukarı
    _____________________________
  • bende 5 zayif getirdiğim için herşeyi biliyorum kardeşim :) önceki senelerden sorumlu derslerin etkilemez tarihle coğrafya arasinda kaldiysan coğrafyaya gir derim tarihe uzun zaman calisman lazim ama coğrafya öyle değil
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.