DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
Burun Tıkanıklığına ne iyi gelir
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
102
Cevap
6
Favori
94.236
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Sağlıklı Yaşam >> Burun Tıkanıklığına ne iyi gelir
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      63 Mesaj
      28 Nisan 2006 09:10:57 Konu Sahibi
      Arkadşlar şu anda burnum tıkalı 1 haftadır böyle nezli olmuşum ara sırada kulağım tıkanıyor denemediğim yol kalmadı ne yapapbilirim?????


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      273 Mesaj
      28 Nisan 2006 09:23:47
      kolanya çekebilirsin(burnuna)


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Nisan 2006 10:10:14
      nalburlarda baca temizleyiciler var onu çektinmi burundan açılır




      şaka yaptım yav hemen kızma.eczanelerde burun spreyleri var deniz suyu içerir.onlar iyi geliyor



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      603 Mesaj
      28 Nisan 2006 10:12:59
      eczaneden 250'lik Serum fizyolojik al bir tanede enjektör enjektörün içine serum fizyolojikten çek ve enjektörün iğne kısmını çıkar ve güvenli bir yere koy bir yerine batmasın sonra çektiğin sıvıyı burun deliklerine 3-4 damla damlat günde birkaç sefer yapabilirsin bu işlemi steril yaptığın sürecede hiç bir zararı olmaz


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      -------------------------------
    • Yüzbaşı
      351 Mesaj
      28 Nisan 2006 10:33:43
      quote:

      Orjinalden alıntı: galatasaray_26

      kolanya çekebilirsin(burnuna)



      kolanya çekmek işkece gibi olur yakar kavurur yaa



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      914 Mesaj
      28 Nisan 2006 10:56:31
      quote:

      Orjinalden alıntı: drak

      eczaneden 250'lik Serum fizyolojik al bir tanede enjektör enjektörün içine serum fizyolojikten çek ve enjektörün iğne kısmını çıkar ve güvenli bir yere koy bir yerine batmasın sonra çektiğin sıvıyı burun deliklerine 3-4 damla damlat günde birkaç sefer yapabilirsin bu işlemi steril yaptığın sürecede hiç bir zararı olmaz

      +1
      ancak hazır serum fizyolojik burun damlasıda alabilirsin zaten çok ucuz. ama bi sistemik dekonjestan (bir nevi şişlik giderici) kullansan daha iyi olur bence. sistemik dekonjestande sana en ucuzundan verir ve işini görür.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      ÜLKEMİ SEVİYORUM
    • Binbaşı
      1052 Mesaj
      28 Nisan 2006 11:03:18
      quote:

      Orjinalden alıntı: t_tunccan



      Alıntıları Göster


      +1
      ancak hazır serum fizyolojik burun damlasıda alabilirsin zaten çok ucuz. ama bi sistemik dekonjestan (bir nevi şişlik giderici) kullansan daha iyi olur bence. sistemik dekonjestande sana en ucuzundan verir ve işini görür.

      ben SF oneririm zaten piyasda bu turlerden bolca bulabilirsin eczaneye sorsan bile hemen verir sana



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      i tocuh



    • Yarbay
      2557 Mesaj
      28 Nisan 2006 11:05:42
      Sterimar Sprey (deniz suyu)


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
    • Yarbay
      3917 Mesaj
      28 Nisan 2006 11:08:31
      hocam sana en iyisini öneriyorum...(tecrübeyle sabit)
      eczanelerde krem şeklinde "vicks" vardır, ondan bi kaşık al, kaynamış suyun içine at, sonra da o suyun buharını içine çek.
      en fazla 15 saniye sonra iş bitmiştir...
      (gözün aydın)



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

      bugün yollanıyorken bir gurbete yeniden
      belki bir kişi bile gelmeyecektir bize
      bir kemiğin peşinden saatlerce yol giden
      itler bile gülecek kimsesizliğimize ...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Nisan 2006 11:22:36
      okyanus suyu var sprey şeklinde adını unuttum ama heralde eczaneye okyanus suyu olarak istenirse verilir


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Uzman Mobil
      7321 Mesaj
      28 Nisan 2006 11:35:18
      kant iç


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Grafik Tasarımcı
    • Binbaşı
      1921 Mesaj
      28 Nisan 2006 11:47:18
      hocam naneli nargile iç süper geliyor.(bu da tecrübeyle sabit)


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Nisan 2006 12:13:38
      Evde tuz suyun varsa en fazla 30 saniye sonra burnun bir kaç saatliğine kupkuru ve tertemiz olacaktır. Tuzlu su ile burnunu temizle gör bak nasıl temizleniyor. Şaka değil haberin olsun..


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2466 Mesaj
      28 Nisan 2006 12:21:14
      hocam mint diye bi şeker var git bakkala ondan al burun tıkanıklığı falan kalmaz acaip bi şeker kesin çözüm


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      There are,of course,those who do not want us to speak...
      ...while the truncheon may be used in lieu of conversation,words will always retain their power.
      Words offer the means of meaning and,for those who will listen,the enunciation of truth.
      And the truth is there is something terribly wrong with this country,isn't there?
    • Binbaşı
      1278 Mesaj
      28 Nisan 2006 12:24:41
      Otrivine isimli burun spreyini öneririm.20 saniyede full açık bir burnun olur hemde saatlerce.İki aydır kullanıyorum.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      www.yabandostu.com
      Av,Kamp,Gezi ve El fenerine Özel Forum
    • Binbaşı
      1521 Mesaj
      28 Nisan 2006 13:03:36
      bi sigara tüttür dumanıda burundan verceksin bişeyin kalmaz


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Katılım zamanı: 5 Mart 2004
    • Yüzbaşı
      383 Mesaj
      28 Nisan 2006 13:06:12
      Burun sümükle Tıkalıysa "OTRiViNE" DAMLASI..

      Burundan sürekli su gibi sümük akıyorsa ocağa tencere koy sıcak buharı yavaş yavaş içine çek...

      geçmiş olsun....



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      914 Mesaj
      28 Nisan 2006 13:11:07
      quote:

      Orjinalden alıntı: rektum

      Burun sümükle Tıkalıysa "OTRiViNE" DAMLASI..

      Burundan sürekli su gibi sümük akıyorsa ocağa tencere koy sıcak buharı yavaş yavaş içine çek...

      geçmiş olsun....


      yav başka nick bulamadın mı?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      ÜLKEMİ SEVİYORUM
    • Binbaşı
      1521 Mesaj
      28 Nisan 2006 13:39:55
      quote:

      Orjinalden alıntı: t_tunccan



      Alıntıları Göster



      yav başka nick bulamadın mı?





      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Katılım zamanı: 5 Mart 2004
    • Yarbay
      4465 Mesaj
      28 Nisan 2006 13:47:14
      quote:

      Orjinalden alıntı: kont_andre

      Otrivine isimli burun spreyini öneririm.20 saniyede full açık bir burnun olur hemde saatlerce.İki aydır kullanıyorum.


      kesnlkle katılıorm



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.