Şimdi Ara

burun açıcı spreyler gerçekten zararlı mı??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
13.133
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 15
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 218 gün 15 saat 51 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • albati (2 mesaj) ksk_mehmet (2 mesaj) mikail13 (1 mesaj) ornapsen (1 mesaj) Celaleddin Ari (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj) Mobil (1 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Sağlıklı Yaşam >> burun açıcı spreyler gerçekten zararlı mı??
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    7228 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    arkadaşlar bi sprey var bende burunum tıkandığında bi sıkıyom ohh mis gibi açılıyor
    ama bunun zararlı olduğunu söyleyen de var zararlı olmadığını da söyleyen var...bilen doktor arkadaşlar zararlı mı bunlar söyler misiniz lütfen???



    |
    |
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: red a!ert
  • Yarbay
    3642 Mesaj
    İndanazolin Hidraklörür 4EweR






    Dostum wallahi burnuma bi damla damlatıyorum 5/6 saat etkisi sürüyor . İki burnum da açık oluyor . Bi de gece yatmadan once damlatıyorum raad raad uyuyorum . Zararlı mı bilemicem ama bana gore cok yararlı Zararlı olsa doktorlar wermesdi oyle degil mi ¿
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    976 Mesaj
    iliadin kullandım bir kere iyi gelmişti
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5816 Mesaj
    Rhinomer var okyanus suyu, daha az kimyasal içeriyor ve az yakıyor.
    Çoğunu kullandım en az yakanı ve etkili olanı Rhinomer.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Okyanus suyunu sadece temizlik ve hijyen için bile hergün kullanabilirsiniz bi zararı yok. Fakat diğer burun spreylerinin ve özellikle bazılarının (mesela nostil) 1 haftadan fazla kullanılmaması tavsiye ediliyor. Zaten burnunuz kapanıyorsa sprey sıkmak sadece o anlık burnu açar, sonuçta problemi düzeltmez, en iyisi doktora gidip neden kapandığını öğrenip tedavi olmak. Sprey sadece yardımcı olarak verilir. Benim hep kapanıyordu gittim ameliyat oldum geçen sene. (ha açıldımı HAYIR becerememişler paraya kıyın en pahalı özel hastanelere gidin bu durumlarda )
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5816 Mesaj
    Bir arkadaşım o nistilden 2 yıl kullandı bağımlılık yaptı çocukta.
    Şimdi kullanmazsa burnu açılmıyor zaten sinüzit var kafa bi milyon geziyo ortalıkta.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2543 Mesaj
    Bende burun tıkanıklığı yüzünden sesim falan değişmişti bikere okula gitmeden önce yengem bi tedavi uygulamustı bana paylasmak isterim

    Sabah kalktığımda burun kısmından nefes bile alamıyodm anneme söyledim yengemde duydu o sırada geldi bi bezin içine kolonya döktü bezi ateşe verdi ve ikiye katlayarak hemen söndürdü bezi daha sonra çıkan gazıde içime çektirdi çok iyi gelmişti 1-2 defa daha yapınca hiçbişiy yokmus gibi olmstu..
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7228 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    iliadin kullanıyorum 20 sn de tamamen açıyor ve etkisi 10 saat kadar sürüyor..
    |
    |
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: red a!ert
  • Çavuş
    88 Mesaj
    Ya fazlası zararmış onların eczaneler soyler ne kadar kullanılacagını..
    |
    |
    _____________________________
       Geçmiş günü beyhude yere yad etme
    Bir gelmemiş an için de feryad etme
    Geçmiş gelecek masal bütün bunlar hep
    Eğlenmene bak ömrünü berbad etme..
        
  • Yüzbaşı
    712 Mesaj
    kısa sureli kullanılan nasal dekonjestanlar çok etkılı bir biçimde burun tıkanıklığını açıyorken devamlı kullanıldığı zamanda ters etki gösterip işe yaramıyor ve tıkanıklığı daha da derınleştiriyor.. bu yuzden bır kbb uzmanına gidip uzun sureli tıkanıklığınızın aslıl nedenını oğrenmenızı tavsiye ederim..
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    132 Mesaj
    Bende iladin kullanıyordum.Etkisi uzun sürüyor ama baş ağrısı yapıyordu.Doktor miğrenim olduğu için baş ağrısı yaptığını söyledi.Sürekli kullanılmasının sakıncalı olduğunu söyledi.
    |
    |
    _____________________________
    Sevilmek umuduyla sevmek insanidir.Fakat sevmek için sevmek, meleklere özgüdür...
  • Yarbay
    2344 Mesaj
    benim bildiğim tuzlu su veya deniz suyu haricindeki spreyler, burundaki damarları daraltarak burun sıvısının azalmasına sebep olarak burunun tıkanmamasını engelliyor. ama 4-5 gün den uzun süre kullanıldığında bu sefer ilacı bırakınca daralmaya alışan damarlar sebepsiz yere salgı salgılıyor ilacı sürekli kullanma ihtiyacı doğuyor. o an yardımcı olmak için çok kullanışlı bir ilaç. ama zaten 4-5 gün sürekli kullandın bir faydası olmadıysa daha fazla kullanmanın da gerği yok diye düşünüyorum.. ayrıca kalp ve damar sistemiyle ilgili rahatsızlığı olanlara pe könermiyorlar. bölgesel etki eden bir ilaç olmasına karşın aşırı dozu sistemik dolaşıma geçebilir.. ama gerçekten kullanıldığı o an insanı baya rahatlatıyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ornapsen -- 5 Kasım 2007; 11:03:52 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3453 Mesaj
    bu konuda tıbbi bilgisi olan arkadaş var mı?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2813 Mesaj
    30 yıldır Otrivin kullanıyorum. Ameliyat olsanda yine tekrarlıyor. Yapıcak bişey yok.



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2102 Mesaj
    ecballium kullanıyorum senede bir kere... bağımlılık filan yapmıyor. süper açıyor.

    www.ecballium.com da ayrıntılar var.

    burda da kullananların yorumları

    http://sinuzitforum.ecballium.com/forumdisplay.php?fid=4
    |
    |
    _____________________________
    İnsanların en hayırlısı insanlara faydalı olandır.
    Hz.Muhammed (SAV)
  • Yarbay
    2912 Mesaj
    Illiadin bağımlısı olmakta kötü, en kısa sürede ameliyat olmak en güzeli.
    |
    |
    _____________________________

    PSN:Darkhate90
  • Teğmen
    151 Mesaj
    Illiadin normal bi burundan bile daha fazla aciyor. Ama evet fazlasi zararli ben cok kullandim bagimlilik yapiyor normale donunce bile kullaniyorum sanki nefes alamiyomusum gibi geliyor. Ilac değiştirdim adini hatirlamiyorum o biraz hafifletti kullanmiyorum artik.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Webtures SEO;SEO Nedir?
Gülüş Tasarımı
Ekonomi
kripto para haberleri
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,311
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.