Şimdi Ara

BURADA NEDEN 'OPEL' DÜŞMANLIĞI VAR? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
125
Cevap
2
Favori
7.548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MEHMETXXXX

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    quote:

    Orijinalden alıntı: MEHMETXXXX

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    opel düşmanlığı falan yok bence. Hatta forumda çok tavsiye ediliyor. Sebebi de forumun yaş ortalamasının düşük olması, opelin daha çok gençlere hitap etmesi. Benim düşünceme göre mazda toyotaya varken opele ne gerek var?

    opel alman arabası olduğu için gerek olabilirmi

    Alman olunca ne oluyor ki?

    bişey olmuyor sen böyle devam et kardeşim
    alman arabaları çok sevilir ve dayanıklıdır bunu bilmiyormusun?

    Alman arabalarının çok sevildiğini, kaliteli, dayanıklı olduğunu biliyorum ama bir opelin kalite, dayanıklılık olarak sorunsuzluk olarak bir mazda bir toyota etmeyeceğini de biliyorum. Ha daha janjanlıdır, daha gösterişlidir orası ayrı.




  • vw bitti şimdide opel başladı
  • Opellerin elektronik arızası diğer markalara göre fazla olabilir.

    Ama Opeli itin gıçına sokmayada gerek yok.
  • Bir markaya aktarması başarısız demek o araca düşman olmak anlamına gelmez.Kastedilen buysa.Ya da neden arıza veriyor demek.

    Fakat o markaya karşı sürekli kötüleme karalama içinde olunursa o kompleks olur.Düşman olmak uygun olmaz.Neye düşman kime düşman yolda geçerken araca mı sövüyorsunuz?

    Forumda birkaçtane böyle kompleksi tür var.Onları forum zaten tanıyor biliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    @ The Division Bell

    Hocam şimdiki modeller nedir o zaman?


    Yeni insignia ve astra ile başlattıkları teknolojik hamlelerin devamı ile eski günlerine dönermi bilinmez. Lakin o derenin altından çok sular geçti. Rakipler çok yol aldı, sonradan gelen firmalar fersah fersah tur bindirdi. Opel'in sektörde çöküşünün başladığı tarih, yeni yeni palazlanan alman firmalarının teknolojik atakları ile aynı döneme denk geliyor. Bundan dolayı da çifte dibe battı. Bu saatten sonra da sektördeki eski konumunu yakalaması zor gibi görünüyor.

    1970lere kadar en büyük rakibi Mercedes-Benz olan, Alman otomobil endüstrisinde birçok ilkin sahibi, koca bir edüstri devinin şuan geldiği hal maalesef budur.

    Aslında Opel, benim için Alman otomobil sektörü'nün Osmanlı İmparatorluğudur. Zaten bu firmanın gerileme ve çökme hikayesi Osmanlı'nın ki ile çok benzerlikler gösterir. Yanlış yönetim, gelişen sektör içi dinamikleri takip edememe, maddi sıkıntılardan dolayı yetersiz arge, argesizlikten dolayı teknolojik anlamda rakiplerinden geriye kalmaya başlaması, hazırcılığa vurarak tamamen GM argesine dayalı amerikan otomobillerini yanlış üretim politikalari ile pazara sokması ve bu araçların Almanya pazarının taleplerine ters olması, yöneticilerin ileriyi görememesi, yine maddi açıkları kapatmak için kaliteyi azaltıp karlılığı arttırma yoluna gidilmesi vsvs gibi bir sürü nedeni var bu şirketin bu hale gelmesinin.Çok uzun bir mevzu. Resmen derslerde okutulucak bir firma diyebilirim.



     BURADA NEDEN 'OPEL' DÜŞMANLIĞI VAR?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 22 Ocak 2012; 2:53:45 >




  • Opelin eleştirilmesinden daha çok taktir edilen yönlerinin ön plana çıkması lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MEHMETXXXX

    opel'e kimse laf söyleyemez
    yok sütçü beygiri yok parçası pahalı bunlar hikaye
    opel çok güzel arabalar üreten bir firma
    ben bunu şöyle yorumluyorum:kıskançlıktan dolayı laf söyleniyor

    bilader altta yazan kilometrelerini güncelleyecen mi yoksa hep öyle mi kalacak
  • 1998 Model Opel vectra B & 2003 Model Opel vectra C Bu araclari gercekten sahip olmus biri olarak bendeki yerleri cok ayridir. 1998 Model Opel vectra B seri ilk aracimdi o zamanlar kral arabaydi tabi, Deri koltuk, Acilir tavan. Sattigimin 2. haftasi 2. sahibi kaza yapmisti arac ile, kokusu halen burnumda.

    Hic bir zaman Yolda birakmadi, hep bekledigim performansin üstünü almistim bir kere Patliyan Amartisör harici..

    Sevgiler,
  • Abimin 97 Astrasi ciddi motor problemleri yaşattığı için ben de hala temkinli yaklaşırım bu firmaya.

    Babama 2006 da Corsa almamizdaki en büyük sebep Fiat kökenli olup kendini kanıtlamış dizel motoru idi.

    Insignia gibi yeni modellerinin uzun dönem (5 yıl ve üstü) karnesinin çok iyi çıkması lazım ki tekrardan bu markaya ısınabileyim.
  • kiskancliktan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW PASSAT - OPEL INSIGNIA : İkisi arasında düşünmeden INSIGNIA derim. (Daha yuvarlak hatlara sahip ve daha bir sıradışı)
    VW GOLF - OPEL ASTRA : İkisi arasında düşünmeden ASTRA derim. (Insıgnıa gibi daha yuvarlak ve daha bir sıra dışı ve al benili)

    Opel değil de bu forumda RENAULT düşmanlığı olduğu bir gerçek.

    Aman ha, yukarı da bir arkadaş +10000000000000000000000000000000000000000000 demiş. Aynısını geçenlerde bende bir konu da yazmıştım ve ukelanın biri gelip yazığın sıfırları okuyabiliyormusun diye yorum yazmıştı. Ona neyse artık, maalesef bu tarz üyelerinde olduğu bir forum burası.

    Eski patronumun 1990 model beyaz renk 34 KCE 55 plakalı OPEL OMEGA arabası vardı. 1994'de satıp 94 Mercedes E200 almıştı. Opel Omega'yı ara sıra şirket otoparkında ileri geri almak icap ettiği durumlarda kullanma fırsatım olmuştu. Çünkü ehliyetimi 94 yılında aldım, ehliyetim olmadığından kullanamzdım trafiğe çıkıp. İleri geri alması bile zevkliydi. O arabayla ön sağ koltukta yolculuk etmeme rağmen harikaydı yolda gitmesi, içinin genişliği ve döneme göre donanımları. Opelin amiral gemisiydi o zamanlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    Konu dışı olacak ama 1.3 CDTI motorlar Multijetlerle aynı mı?

    Evet aynı motor ama sadece ana gövdesi geri kalan parçalarını GM kendi araçlarına göre tasarlıyor.
  • AGZI OLAN KONUSUYOR DERIM BEN BU OPEL DUSMANLIGINA 2012 MODEL ASTRA HB DIZEL OTOMATIK ALDIM 42500 E VE ARAC YOK SATIYORDU DIKKATINIZİ CEKERIM SIMDIDE 45000 BIN TL ISITIYORLAR BU KADAR INSAN KERIZ HERHALDEKI OPEL ALIYORLAR BU FIYATA ONDA MI OPEL DUSMANLIGI VAR DIYE DUSNUYORUM
  • Opel Alman markası değil. GM markası yani Amerikan. GM'un şuan gamma 2 ve delta 2 platformlarına geçiş yapıldı. Opel omega ise cadillac catera ile aynıdır. General motorsun GM V platformunda üretilmiştir. Yani opelin geri kalmışlığı filan yok. GM ne ölçüde gelişirse opel de o ölçüde gelişiyor. Opel mühendisleri de bu gelişimde katkı sahibi elbette. Şuanki insignia ve astra en sorunsuz araçlar olarak ödüller almaya başladılar.

    http://www.sabah.com.tr/Otomobil/2009/09/21/opel_insignia_odule_doymuyor
    http://www.autoshow.com.tr/insigniaya-odul-HaberDetay/1028.aspx
    http://www.autoshow.com.tr/insigniaya-odul-HaberDetay/1028.aspx
    http://www.otomobilgazetesi.com/otomobil.php?id=7004

    Bu başarı GM'un yeni platform, kalite, tasarım ve güvenlik anlayışı ile gelişiyor. Altyapısı sağlam olunca motor ve şanzıman gibi kısımlar 2. planda olabiliyor. GM son 10-15 yıldır sıkıntıya girmişti. Ancak şimdi devletin de desteğiyle tekrar eski günlerine dönüyor ve dünyada en çok otomobil satan firma oldular. Devamı da gelecektir. Yani Opel Amerikan teknolojisine sahiptir ve Amerikan markasıdır (şimdilik). Kriz zamanı GM'u batma riskine sokup en çok zarar eden markasıydı biliyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition

    kiskancliktan.

    aynen öyle c ve d sınıfında özellikle rakiplerinden daha iyi olunca çekilmez oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    Sasi ve motor uretemeyene tabi ki kotu derim.

    Opel tüm şasilerini kendi yapıyo (yeni combo hariç) ve 1.3 motor haricinden tüm motorlarını yine kendisi yapıyor biraz araştırma yapıp öyle yorum yapın bari..
  • İç malzeme kalitesi eski araçlarına göre düştü, parça fiyatları arttı, servisleri ateş pahası. 1350 kg lık arbaya 1.3 multijet koyup 90 beygirli araç yaptılar. Araç 1. ve 2. viteste şahinin bile gerisinde kalıyor. 2006 model 1.3 dizel astra arabamı 1 ayda sattım. Bundan sonra da Opel bu akılla devam ettiği sürece Opel almam dedim.
    Düşman değilim ancak küçüklüğümdeki Opel'le şimdiki Opel arasında dağlar kadar fark var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BerkeKaraduman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    Sasi ve motor uretemeyene tabi ki kotu derim.

    Opel tüm şasilerini kendi yapıyo (yeni combo hariç) ve 1.3 motor haricinden tüm motorlarını yine kendisi yapıyor biraz araştırma yapıp öyle yorum yapın bari..

    1- 1.3 dizel opel in degil powertrain in motoru.

    2- kaliteli, basarili sasi uretememesi benim gozumde uretemiyor demektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Opel Alman markası değil. GM markası yani Amerikan. GM'un şuan gamma 2 ve delta 2 platformlarına geçiş yapıldı. Opel omega ise cadillac catera ile aynıdır. General motorsun GM V platformunda üretilmiştir. Yani opelin geri kalmışlığı filan yok. GM ne ölçüde gelişirse opel de o ölçüde gelişiyor. Opel mühendisleri de bu gelişimde katkı sahibi elbette. Şuanki insignia ve astra en sorunsuz araçlar olarak ödüller almaya başladılar.

    http://www.sabah.com.tr/Otomobil/2009/09/21/opel_insignia_odule_doymuyor
    http://www.autoshow.com.tr/insigniaya-odul-HaberDetay/1028.aspx
    http://www.autoshow.com.tr/insigniaya-odul-HaberDetay/1028.aspx
    http://www.otomobilgazetesi.com/otomobil.php?id=7004

    Bu başarı GM'un yeni platform, kalite, tasarım ve güvenlik anlayışı ile gelişiyor. Altyapısı sağlam olunca motor ve şanzıman gibi kısımlar 2. planda olabiliyor. GM son 10-15 yıldır sıkıntıya girmişti. Ancak şimdi devletin de desteğiyle tekrar eski günlerine dönüyor ve dünyada en çok otomobil satan firma oldular. Devamı da gelecektir. Yani Opel Amerikan teknolojisine sahiptir ve Amerikan markasıdır (şimdilik). Kriz zamanı GM'u batma riskine sokup en çok zarar eden markasıydı biliyorsunuz.


    Sakin ol genç.

    GM'in V platformu dediğin platformun kökeni 1960'lara dayanır. Bizzat GM'in Avrupa İştirakı olarak OPEL A.G tarafından, Opel mühendislerince geliştirilmiştir. Geliştirildikten sonra bu ortak platform'u GM, ABD'de ve Kanada'da Cadillac ve Buick markaları altında çeşitli araçlarında kullanmıştır. 2003 yılında ise Opel, bu platformu GM'in avusturalya iştirakı olan HOLDEN'e devretmiştir.


    Ayrıca yine Opel'in bu platformunda yükselen OMEGA modeli ise safkan alman otomobilidir. Bizzat Almanya'da Opel'in Rüsselsheim fabrikası tarafından üretilmiştir. Bu araç Cadillac felan değildir. Sadece Kuzey Amerika'da Cadillac Catera adı altında pazarlanmıştır. Tıpkı insignia'nın şuan ABD de BUICK markası altında pazarlanması gibi.


    General Motors, Opel'in hisselerine sahip olabilir lakin Adam Opel Aktiengesellschaft safkan bir alman otomobil firmasıdır. Sahibinin ABD kökenli bir şirket olması bunu değiştirmez. Opel'in GM içerisindeki rolü, GM'in Avrupa kıtasındaki iştirakı olmaktan öteye gitmez.



    Ayrıca "Altyapısı sağlam olunca motor ve şanzıman gibi kısımlar 2. planda olabiliyor." lafı da ne demek oluyor. Bir otomobilin en önemli bileşkeleri Motor ve Şanzıman dır. Altyapısı sağlam olsun gerisi önemli değil de ne demek, Tornet mi üretiyorsun arkadaşım?




  • We love u division belll!! :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.