Şimdi Ara

Bunun sebebi ne

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar oyuna giremedim nova atarken daha belirgin oluyo hele inferno atıldıgında ordalık bembeyaz oluyo ne yapmalıyım bunu duzeltmek için ????

    http://img315.imageshack.us/img315/3959/nebebusg8.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zummet -- 29 Aralık 2006; 21:42:11 >



    _____________________________
  • bana sankı paintten oynanmıs gıbı geldı ?yanı dusuncem bu usdune alınma ılk kez bole bır seyı goruyorum dogal olarak aklıma ılk gelende paint oluyor
    _____________________________
  • Bir oynama yoksa %100 ekran kartından kaynaklanan bir sorun var..Driverları silip yeniden kurmayı dene..Makinene reset at..Olmadı çıkar diplerini biraz temizle..Oda olmazsa yeni bir ekran kartı al..
    _____________________________
    27.08.2007 Karagün..
    http://www.youtube.com/watch?v=nKrrqzfB09M
    Kanla çizildi Kanla Silinir !!


  • quote:

    Orjinalden alıntı: MichaelJackson

    bana sankı paintten oynanmıs gıbı geldı ?yanı dusuncem bu usdune alınma ılk kez bole bır seyı goruyorum dogal olarak aklıma ılk gelende paint oluyor


    Sanki
    _____________________________
  • ya oynanmış yada ekran kartında problem war
    gerçi ekran kartı olabilir

    taxi2 oynarken banada boyle oluordu
    _____________________________
  • Ekran kartın ne ki??? Söyle de ona göre yorum yapalım
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Dragonite

    Ekran kartın ne ki??? Söyle de ona göre yorum yapalım

    Evet..+1..
    _____________________________
    27.08.2007 Karagün..
    http://www.youtube.com/watch?v=nKrrqzfB09M
    Kanla çizildi Kanla Silinir !!


  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bunun Nedenini Bilen Var Mı?
    17 yıl önce açıldı
    bu nedir çözümü yok mu ?
    9 yıl önce açıldı
    Ne yapmalıyım bu durumda ?
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • PAİNTTE OYNANMIŞ GİBİ GÖZÜKÜO AMA SAKIN YANLIŞ ANLMA İNASANIN AKLINA İLK O GELİO AMA BENCE EKRAN KARTI SORUNU EĞER BİLGİSAYARDAKİ HER KIRMIZIŞI ŞEYDE BÖLE OLUYOSA BİLGİSAARIN RENK AYARI BOZUKTUR
    _____________________________

    Onu Özlüyorum. Aslında onu hiç görmedim, yüz yüze gelmedim. Ama onu tanıyorum. Sesini cızırtılı bantlardan dinledim, hep siyah beyaz filmlerde gördüm yüzünü, çelik bakışlarını, şiirlerde okudum. Onu yaşıyorum. Özlü sözlerini okudum köşe başlarında. Adını, her sabah okul sıralarında andım. Şimdi 71 yıl sonra onunla son yolculuğa çıkıyorum bir kez daha. Onun geçtiği yollardan geçiyorum, çektiği acıları ruhumda taşıyorum. Onu arıyorum..

    1881 - ∞


  • quote:

    Orjinalden alıntı: 2Late4Escape


    quote:

    Orjinalden alıntı: Dragonite

    Ekran kartın ne ki??? Söyle de ona göre yorum yapalım

    Evet..+1..


    nVidia GForce 128 mb ekran kartı var ne guzel calısıyodu 1 ay kadar once sildin yeniden yukledim boyle oldu da artık harpy falan olmuyo 1 ay sabrettim sildim yukledim falan nereye kadar

    not:bide niye paintten oynayım ki giremedim girseydim novayı infernoyu koyardım da kısmet iste
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: WDBY


    quote:

    Orjinalden alıntı: MichaelJackson

    bana sankı paintten oynanmıs gıbı geldı ?yanı dusuncem bu usdune alınma ılk kez bole bır seyı goruyorum dogal olarak aklıma ılk gelende paint oluyor


    Sanki



    adam doğru söylüyor.arkadaşımada oldu.ekran kartını tekrar tanıtınca oldu
    _____________________________
  • internet cafede oynarken bana da oluodu ezik magem wardı alev büyüsü atıodm ama kırmızı deil beyaz atıodu
    _____________________________
    ### DH EÐĄŊĄĹIĹĄR GRцßц™ ###
    ID: Demon7 LVL: 57
    NATION: Human JOB: Assasin
    RMQ ITEMS: Dual +8 Cleaver , Citin Rebirt +1 Set
  • ekran kartı bozuktur büyük bir ihtimalle.
    _____________________________
  • Ya Paintten oynanmıştır yada ekran kartında sorun wardır
    _____________________________
  • ekran kartının güncellemelerini yaparsan sorunun düzelir büyük ihtimal
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.