Şimdi Ara

Bunun adı sadece Türk düşmanlığıdır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
47
Cevap
1
Favori
840
Tıklama
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Beşiktaş >> Bunun adı sadece Türk düşmanlığıdır
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    219 Mesaj
    Bugünden sonra Türklük filan umrumda değil artık. Fener'i desteklemeyeceğim. Umarım Perşembe günü Feynord ve Manchester tokatlar geçer.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    18201 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Patavatlı


    quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    Bunların milliyetçiliği kendi sınırları içinde,
    Braga maçı snrası yazılanları hatırlayın,
    o gün nerelerdeydi bunlar?

    geçin bunları,

    o Braga maçı sonrası mesajları arıyorum,
    bulup vereceğim,
    o mesajları atanları utandırmak lazım,
    konumuz BEŞİKTAŞ değil,
    hasta insanları afişe etmek.

    Galatasaray'ın 4 maçta 4 gol yediği ve bu 4 maçın 3'ünde alenen doğrandığı Şampiyonlar Ligi sezonunu hatırlatarak 4x4 diye dalga geçen birisi için fazla ironik olmuş bu mesaj.
    Şimdi bu durumda sizde o afişe olan insanlarla aynı sınıftan oluyor musunuz ?

    Ne alaka o sezon gelen geçen ezdi sizi hakemle alakası falan yok, biz de gayet eğlendik. Ama mesela UEFA'da Atletico'yla eşleşmiştiniz hakem resmen doğmamıştı ben bile sinir olmuştum.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    6931 Mesaj
    _____________________________
    Ben ömrü hayatımda, DH kadar çok sorun yaşayan bir forum görmedim.
  • Yarbay
    4137 Mesaj

    evet o dönem Fenerbahçe ile ilgili uefa kupası maçı yenilgisi sonrası yazılanlara karşı 4x4 benzetmesi yaptım,
    lafımın arkasındayım,
    ancak,
    o alay, kişilere karşıydı,
    aynen şimdi olduğu gibi,
    Bebek hakkında övgüler düzenleyenlere karşı yine yazıyorum,
    şu anda ŞAHANE bir maç ve hakem izliyoruz...



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Patavatlı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    .........................FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ........................
    Sadece sahaya çıkan 11 futbolcu ve aldıkları sonuçdan ibaret değildir.
    ....................Böyle sananlar büyük bir gaflet içindedir....................
  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BJK



    Ülkece deli , şizofren olduğumuzun en büyük özeti arkadaş adam gibi topunu oynayıp kazansaydın yok o bize oyun oynuyo yok bu bize oyun oynuyo he he hiç bir ülkeye oyun oynanmıyo berbat bi futbol piyasası olan saçma sapan bi ortadoğu ülkesine oyun oynanıyo operasyon yapılıyo he ok. Özellikle sana çok iyi oldu bundan sonrada bu forumda öyle kibirli kibirli mesajlar atmasın umarım o 5 golu takımından ziyade sende yedin.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    863 Mesaj
    ivan bize yaparken, vatan kurturıyordu değil mi karşim.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    108 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Venüsdeki Limon Ağaci


    quote:

    Orijinalden alıntı: BJK



    Ülkece deli , şizofren olduğumuzun en büyük özeti arkadaş adam gibi topunu oynayıp kazansaydın yok o bize oyun oynuyo yok bu bize oyun oynuyo he he hiç bir ülkeye oyun oynanmıyo berbat bi futbol piyasası olan saçma sapan bi ortadoğu ülkesine oyun oynanıyo operasyon yapılıyo he ok. Özellikle sana çok iyi oldu bundan sonrada bu forumda öyle kibirli kibirli mesajlar atmasın umarım o 5 golu takımından ziyade sende yedin.

    Kardeş Galatasaraylıyım ama bu olay son derece doğru.

    UEFA kurum olarak ağır bir rüşvet batağının içinde. Şampiyonlar Ligi'nde de bu açıkça görünüyor. Irkçılık, şike, doping diye şirin gözüküp rüşvet pisliğine bulanıyor.

    Bazı Beşiktaş taraftarı bu tabloyu hakketti mi dersen köküne kadar haketti derim. Ama 2-3 taraftar için gerçekleri gözardı edemem. Bu olay sadece bizim içinde geçerli değil ayrıca, tehdit gözüken ve gerekli lobisi olmayan her ülke bu akıbete uğrar.

    Misal bizim 2013'teki Madrid maçları ve 2014'te ki Chelsea maçları buna büyük örnek.
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    219 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Venüsdeki Limon Ağaci


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuroki

    Bugünden sonra Türklük filan umrumda değil artık. Fener'i desteklemeyeceğim. Umarım Perşembe günü Feynord ve Manchester tokatlar geçer.

    ya kes sesini destekmiş beşiktaş ne diye desteklensin şu son 2 senedir girdğiniz kibirin haddi hesabı yoktu iyi oldu façanızı aldılar destekmiş senin desteğini kim ne yapsın la adam gibi topunuzu oynayıp kazansaydınız düşmanınızda susardı delik deşik ettiler tabi dalga gecilecek.

    Sakin ol ve klavyeyi yere bırak 4'lü. Fener Manchester yorumlarıma bak ve kes sesini.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kuroki -- 7 Aralık 2016; 0:29:03 >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1062 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
    allah kerim FATİH TERİM.
  • Yarbay
    2220 Mesaj
    Burada ivan bebek i babasının oğlu gibi koruyan beşiktaşlılar vardı, o zaman da vatan millet edebiyatı mı yapılıyordu?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuroki

    quote:

    Orijinalden alıntı: Venüsdeki Limon Ağaci


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuroki

    Bugünden sonra Türklük filan umrumda değil artık. Fener'i desteklemeyeceğim. Umarım Perşembe günü Feynord ve Manchester tokatlar geçer.

    ya kes sesini destekmiş beşiktaş ne diye desteklensin şu son 2 senedir girdğiniz kibirin haddi hesabı yoktu iyi oldu façanızı aldılar destekmiş senin desteğini kim ne yapsın la adam gibi topunuzu oynayıp kazansaydınız düşmanınızda susardı delik deşik ettiler tabi dalga gecilecek.

    Sakin ol ve klavyeyi yere bırak 4'lü. Fener Manchester yorumlarıma bak ve kes sesini.

    Utanmadan nasıl 4 lü yazıyon la uhauhauha olum niye bu kadar gurursuzsunuz lan ?
    _____________________________




  • Er
    4 Mesaj
    Yav he he
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    905 Mesaj

    Forumun azılı provokatörüne bak sen.
    |
    |
    BJK kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________


    Biz Türküz. Tarihimize ve en yakın mazimize dayanarak Türküz der ve bundan haklı bir iftihar duyarız.
  • Teğmen
    219 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Venüsdeki Limon Ağaci


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuroki

    quote:

    Orijinalden alıntı: Venüsdeki Limon Ağaci


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuroki

    Bugünden sonra Türklük filan umrumda değil artık. Fener'i desteklemeyeceğim. Umarım Perşembe günü Feynord ve Manchester tokatlar geçer.

    ya kes sesini destekmiş beşiktaş ne diye desteklensin şu son 2 senedir girdğiniz kibirin haddi hesabı yoktu iyi oldu façanızı aldılar destekmiş senin desteğini kim ne yapsın la adam gibi topunuzu oynayıp kazansaydınız düşmanınızda susardı delik deşik ettiler tabi dalga gecilecek.

    Sakin ol ve klavyeyi yere bırak 4'lü. Fener Manchester yorumlarıma bak ve kes sesini.

    Utanmadan nasıl 4 lü yazıyon la uhauhauha olum niye bu kadar gurursuzsunuz lan ?

    Baya yazıyorum. Bak:4'lü.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuroki


    quote:

    Orijinalden alıntı: Venüsdeki Limon Ağaci


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuroki

    quote:

    Orijinalden alıntı: Venüsdeki Limon Ağaci


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuroki

    Bugünden sonra Türklük filan umrumda değil artık. Fener'i desteklemeyeceğim. Umarım Perşembe günü Feynord ve Manchester tokatlar geçer.

    ya kes sesini destekmiş beşiktaş ne diye desteklensin şu son 2 senedir girdğiniz kibirin haddi hesabı yoktu iyi oldu façanızı aldılar destekmiş senin desteğini kim ne yapsın la adam gibi topunuzu oynayıp kazansaydınız düşmanınızda susardı delik deşik ettiler tabi dalga gecilecek.

    Sakin ol ve klavyeyi yere bırak 4'lü. Fener Manchester yorumlarıma bak ve kes sesini.

    Utanmadan nasıl 4 lü yazıyon la uhauhauha olum niye bu kadar gurursuzsunuz lan ?

    Baya yazıyorum. Bak:4'lü.

    onursuz ya
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    494 Mesaj
    Bırakın sahtekarlar sizi braga maçının zerresi etmez . O maçtan sonra yazilanla4 uzakta değil



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    ...
  • Teğmen
    219 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Venüsdeki Limon Ağaci


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuroki


    quote:

    Orijinalden alıntı: Venüsdeki Limon Ağaci


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuroki

    quote:

    Orijinalden alıntı: Venüsdeki Limon Ağaci


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuroki

    Bugünden sonra Türklük filan umrumda değil artık. Fener'i desteklemeyeceğim. Umarım Perşembe günü Feynord ve Manchester tokatlar geçer.

    ya kes sesini destekmiş beşiktaş ne diye desteklensin şu son 2 senedir girdğiniz kibirin haddi hesabı yoktu iyi oldu façanızı aldılar destekmiş senin desteğini kim ne yapsın la adam gibi topunuzu oynayıp kazansaydınız düşmanınızda susardı delik deşik ettiler tabi dalga gecilecek.

    Sakin ol ve klavyeyi yere bırak 4'lü. Fener Manchester yorumlarıma bak ve kes sesini.

    Utanmadan nasıl 4 lü yazıyon la uhauhauha olum niye bu kadar gurursuzsunuz lan ?

    Baya yazıyorum. Bak:4'lü.

    onursuz ya

    ''Onur''dan bahseden, karşısındaki takımı 7 kişi yenen Gs'li Neyse MÜBAREK okul filan vardır senin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kuroki -- 7 Aralık 2016; 0:53:42 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    6931 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
    Ben ömrü hayatımda, DH kadar çok sorun yaşayan bir forum görmedim.
  • Yarbay
    9370 Mesaj
    Kusura bakma da " " diyeceğim. Diyecek başka bir şey yok şu cümleye.
    |
    |
    _____________________________
    Moulin Rouge!
    "Yanlış adamla dövüşüyor olsanız bile en azından doğru silah seçin."
  • Teğmen
    185 Mesaj
    aynen napoli benfica maçlarında ofsayttan atılan gollerle puanları toplarken mete kalkavan yönetiyordu son maça uefa yabancı hakem verdi
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
haberler
SEO
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.