Şimdi Ara

Bundan sonra sadece Türkiye üretimi Hyundai alacağım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
2
Favori
3.903
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sebebi ise şu,; geçen gün 2014 model i20 aracımın el freni kolu arıza yaptı, takılı kalıyordu arada sırada.kol bazen aşağı inmiyodu.
    Her neyse,izmitte yaşıyorum ve İzmit Hyundai servise gittim kontrol edip hemen fabrikaya el freni kolu sipariş ettiler,saat 1630 idi, ertesi gün 1330da servise tekrar gittim ve garantiden ücretsiz olarak kol değiştirildi.
    Düşünüyorum da ithal bir marka olsa o kol için acaba kaç hafta bekleyecektim ve yine acaba ücretsiz değişecek miydi?
    Hyundai İzmit fabrikası evime 15 dk mesafede bunun faydasını bizzat yaşadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bence sadece hyundai'yi örnek vermek doğru olmaz. Çünkü zamanında iyi kötü satılmış neredeyse bütün arabaların yedek parçaları depolarda stoklanıyor. Eğer sık satılan bir ürün ise anında verirler zaten, sizin örneğinizdeki gibi az satılan parçalarda ise sipariş üzerine en geç bir kaç güne temin edebiliyorlar. Ben 16 yaşında %100 avrupa arabamın parçalarını dahi, parçacı aracılığıyla yetkili servisten sipariş verdirtince, 2 güne elimde oluyor

    Bir de yukarıdaki bir arkadaşın bahsettiği gibi 3 senelik araçta el freni kolunun bozulması da ayrı bir konu. Aslında biraz çelişkili olmuş, hem markanın servisinin hızından memnun olup, aynı marka arabanın el freni kolunun 3 senede bozulması Ama parçaları ucuz ve yaygın, bu konuda hakkını vermek lazım.
  • mantıklı bir hareket....
  • gelir biraz sonra "hyundai mi? teneke yeaa" diyenler.

    vurdumduymaz servisler, distribütörler yüzünden ben de artık böyle dürüst çalışan firmalardan araba almayı düşünüyorum. seat sahibiyim allah servisine düşürmesin diyorum. pahalı vs değil derdim adam gibi ilgi ve alaka.
  • Ben olsam 3 yıllık arabada neden arıza çıkıyor diye kızardım, siz bardağın dolu tarafını görmüşsünüz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben çamaşır makinasının ventilini 10 gün bekledim valla çok iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de şöyle düşünün ama; daha 3 yıllık arabanın el fren kolu arıza yapıyor, piyasada 10-15 yıllık olup hiç mekanik arıza çıkarmayan araçlar doluyken..
  • hyundai yetkili servisleri iyi. Garanti kapsamı da uzun ve uygun fiyatlı.
  • O trim aksamı Hyundai fabrikasında üretilmiyor. Mako, Valeo, Bosch gibi firmalar üretiyor. Çabuk gelmesinin sebebi ana depoda olmasıdır.
  • Bence sadece hyundai'yi örnek vermek doğru olmaz. Çünkü zamanında iyi kötü satılmış neredeyse bütün arabaların yedek parçaları depolarda stoklanıyor. Eğer sık satılan bir ürün ise anında verirler zaten, sizin örneğinizdeki gibi az satılan parçalarda ise sipariş üzerine en geç bir kaç güne temin edebiliyorlar. Ben 16 yaşında %100 avrupa arabamın parçalarını dahi, parçacı aracılığıyla yetkili servisten sipariş verdirtince, 2 güne elimde oluyor

    Bir de yukarıdaki bir arkadaşın bahsettiği gibi 3 senelik araçta el freni kolunun bozulması da ayrı bir konu. Aslında biraz çelişkili olmuş, hem markanın servisinin hızından memnun olup, aynı marka arabanın el freni kolunun 3 senede bozulması Ama parçaları ucuz ve yaygın, bu konuda hakkını vermek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 31 Aralık 2017; 1:10:20 >
  • araç yabancı üretim de olsa yedek parçaların çoğu türkiyede üretiliyor.
    3 yıllık aracın parçası nereden gelirse gelsin bulunur. hele ki ucuz maliyetli olanlar.

    herkesin tecrübesi farklı tabi. marka bağımsız olarak türkiyedeki yetkili servislerden memnun kaldığım henüz olmadı.
    marka ne kadar iyi araba yaparsa yapsın türkiyedeki temsilcisine yapabileceği bir şey yok.
  • mamlamoz M kullanıcısına yanıt
    54euro fazlaymis yine standart c sinifi bi arabanin total maliyeti 7 bin dolar seviyelerinde hatta ve hatta premium araclar ile aralarinda maliyet acisindn 1500-2000 dolar ya oynar ya oynamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    54€ olan chr modeli corolla dahada uygundur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mamlamoz

    54€ olan chr modeli corolla dahada uygundur.

    montajda mı çalışıyorsunuz yoksa hocam? montaj ilgimi çekiyor bayağı araç üretiminde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 31 Aralık 2017; 15:40:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkilinc79

    Ben olsam 3 yıllık arabada neden arıza çıkıyor diye kızardım, siz bardağın dolu tarafını görmüşsünüz.

    Hocam kul yapısı, bozulabilir normaldir. Tamam, bozulmaması lazım o ayrı konu ama olmuş bi kere. Önemli olan malının arkasında durmak değilmidir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anaconda41 -- 31 Aralık 2017; 15:52:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mamlamoz

    Bende Sakarya toyota fabrikasında çalışıyorum maliyeti 54 € luk kapıyı servislerde 1.600 -1.700 e takiyorlar markalar araçtan çok yedek parçadan kazanıyorlar ve maliyeti 54€ olan kapıdan 76 sn de bir üretiliyor yani darphane gibi para basıyorlat bi elfreni kolu servise ve markaya hic birşey kaybettirmez Zaten garanti bittikten sonra yada herhangi bir kaza dan sonra çok temiz para kaldırıyorlar Birde artik küresel bir dunyada yasıyoruz bugun hyundai i20 niz yerine astraniz yada bmw 1.16 yada binseniz max 2 gun icinde tedarik ediliyor hatta bir cok parça servisin elinde deposunda var tabiki ülkemizden cekilmis markalardan bahsetmiyorum üretimi yillar önce biten kus serisi aracınız olsa 15-20 dkda sokup deisirlerdi ama yinede hyundai taktir etmek gerek garnti konusunda cömertler ve 5 yılda araclarina garanti hizmeti veriyor.

    Sizi biri şikayet ederse eğer bir daha Sanayi sitelerine bile giremezsiniz

    Bir firmanın maliyetini ve karını açıklamak sosyal ortamlarda ve bunu sizi kazıklıyorlar tarzında söylemek yüklü tazminat ödettirir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 31 Aralık 2017; 15:49:54 >
  • Lord Nafaryus L kullanıcısına yanıt
    Himmm dış karoseri, sacı vs.yurtdisindan geliyor öyle mi????

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Meticulous kullanıcısına yanıt
    Yok hocam ben gövdedeyim montajda yaklasik 2 bin isci var gövde de 1.300

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyotada Bildigim kadariyla Yurt disindan motor geliyor pil geliyor panel sase koltuk plastik aksamlar %90 yerlidir paneller bizzat Türkiyede presten basilip islem görmeye basliyor yani rulo şeklindeki çelik sacı otomobile türkiyede dönüstürüyorlar bizim mühendislerimiz calisiyor japonya ortakli .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mamlamoz

    Bende Sakarya toyota fabrikasında çalışıyorum maliyeti 54 € luk kapıyı servislerde 1.600 -1.700 e takiyorlar markalar araçtan çok yedek parçadan kazanıyorlar ve maliyeti 54€ olan kapıdan 76 sn de bir üretiliyor yani darphane gibi para basıyorlat bi elfreni kolu servise ve markaya hic birşey kaybettirmez Zaten garanti bittikten sonra yada herhangi bir kaza dan sonra çok temiz para kaldırıyorlar Birde artik küresel bir dunyada yasıyoruz bugun hyundai i20 niz yerine astraniz yada bmw 1.16 yada binseniz max 2 gun icinde tedarik ediliyor hatta bir cok parça servisin elinde deposunda var tabiki ülkemizden cekilmis markalardan bahsetmiyorum üretimi yillar önce biten kus serisi aracınız olsa 15-20 dkda sokup deisirlerdi ama yinede hyundai taktir etmek gerek garnti konusunda cömertler ve 5 yılda araclarina garanti hizmeti veriyor.

    Sizi biri şikayet ederse eğer bir daha Sanayi sitelerine bile giremezsiniz

    Bir firmanın maliyetini ve karını açıklamak sosyal ortamlarda ve bunu sizi kazıklıyorlar tarzında söylemek yüklü tazminat ödettirir.

    Ben kalkip sirketin iş kazalrını fabrika içi üretim fotoğraflarını ,üretim planlarını yada önümüzdeki sene makyajlanacak modelin casus fotosun koymadım bir kapının maliyetinin 54€ olduğunu söyledim düsündüğünüz için tesekkür ederim mesajı sildim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mamlamoz -- 31 Aralık 2017; 18:25:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mamlamoz

    Bende Sakarya toyota fabrikasında çalışıyorum maliyeti 54 € luk kapıyı servislerde 1.600 -1.700 e takiyorlar markalar araçtan çok yedek parçadan kazanıyorlar ve maliyeti 54€ olan kapıdan 76 sn de bir üretiliyor yani darphane gibi para basıyorlat bi elfreni kolu servise ve markaya hic birşey kaybettirmez Zaten garanti bittikten sonra yada herhangi bir kaza dan sonra çok temiz para kaldırıyorlar Birde artik küresel bir dunyada yasıyoruz bugun hyundai i20 niz yerine astraniz yada bmw 1.16 yada binseniz max 2 gun icinde tedarik ediliyor hatta bir cok parça servisin elinde deposunda var tabiki ülkemizden cekilmis markalardan bahsetmiyorum üretimi yillar önce biten kus serisi aracınız olsa 15-20 dkda sokup deisirlerdi ama yinede hyundai taktir etmek gerek garnti konusunda cömertler ve 5 yılda araclarina garanti hizmeti veriyor.

    Urettiginiz parcanin size maliyetinin ne kadar oldugunu mu soyluyorlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.