Şimdi Ara

Bulaşılmaması gereken bir firma sebebi gayet açık konu içerisinde detaylı anlatıyorum. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
2
Favori
2.910
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • gibire gelin abi digerleri tırt.

  • Reception47 kullanıcısına yanıt

    Bu kaçıncı şikayet hatırlamıyorum hocam. 3-4 kez anca ekip geldi. Fakat peşini bırakmaya da niyetim yok. Çünkü ha türknet ha netspeed hiç bi şey değişmeyecek. Ben o interneti en azından 50 download 8 upload ile kullanıcam bi şekilde. Gerekirse hergün şikayet kaydı açar uğraştırırım.

  • Luc4sHood kullanıcısına yanıt

    Yani bağlı olduğun yada yakındaki santrali biliyorsan oraya da müracat yapabilirsin, belki de isp nin yollayacağı dilekçeden daha hızlı çözüm olrk, forumda, bu tarz durumlar ile âlâkalı olrk denk geldiğim konularda, direk santrale gidip sorununu anlatıp, portunda sıkıntı olduğunu belirterek, port değişim istediğini beyan edenler, daha hızlı çözüm bulduklarını söylüyorlardı.

  • Btk'ya göre'de, vaad edilen paket hızı'nın en kötü şartlar'da 75%'i ni sağlamalar'ı gerekiyor, btk yanın'da thh'ye de başvurulabilir.

  • Reception47 kullanıcısına yanıt
    Dostum valla sırf bu yüzden diğer ISS lere bulaşmak istemiyorum sadece bu forumdaki konuları takip ederek arkadaşların yaşadığı kötü tecrübeleri şahsen gördüm. Muhtemelen TTNET ile devam ederim pahalı da olsa. Yakında VDSL gelecek kendi modemimi alıp devam edeyim :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Çalışma ttnet in kendi müşterisi için, üstelik bakım çalışması adı altında senin netini kesiyolar, senin nette işin gücün varsa da mecburen ttnetin kendi müşterisi için yaptığı o çalışmayı bekliyorsun.


    Ve beklerken de, netinde sorun varsa o düzelecek yada eskisinden daha iyi olacak diye umutlanarak bekliyorsun, çünkü sonuçta bakım çalışması adı altında yapılıyor işlemler, başlıpa bakınca, heee, demek ki herşey eskisinden daha iyi olacak şeklinde düşündürüyor, çünkü başlığa göre öyle olması gerek.


    Bakım bitiğinde ise, bir bakıyorsun senin sorunlu netin daha sorunlu yada sorunsuz olan ve biraz daha iyileşmesini beklediğin netin, kötüleşiyor şeklinde, sonu hüsranla biten bir çalışma gerçekleşmiş oluyor.

  • GuvenDMRK kullanıcısına yanıt

    Bulaşılmaması gereken bir firma sebebi gayet açık konu içerisinde detaylı anlatıyorum. 

    Bulaşılmaması gereken bir firma sebebi gayet açık konu içerisinde detaylı anlatıyorum.
  • Az önce turknet ile görüştüm. Adresten port gözükmediği için faturada bulunan bi 10 haneli numara ile sorguladılar. Bana şuan adsl port kullanıyorsunuz diyorlar. Fakat ben aynı numara ile sitelerinden sorgulama yaptığımda 83mbps hız çıkıyor. Onlar öyle diyince vdsl portum adsl olarak değiştirildi diye düşündüm. Ama aynı numarayla sitede çıkan sonuç farklı. Kime inanıcam yahu ben Bulaşılmaması gereken bir firma sebebi gayet açık konu içerisinde detaylı anlatıyorum. 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Luc4sHood -- 20 Ağustos 2021; 17:2:47 >
  • Burası "Milenicom" ünvanlı ISS'e ilişkin bir başlık. Turk.Net'le ilgili sorunlarınıza buradan cevap verecek pek çıkmaz.


    Son bir ayda mesaj yazılmasa da Turk.Net ile ilgili şöyle bir diğer başlık var:


    https://forum.donanimhaber.com/turknet-yuksek-kullanim-nedeniyle-yapilan-iptaller-turknet-aciklamasi-eklendi--149670248-35#149914183


    Burada Turk.Net'ten olduğu kabul edeceğimiz bir kişi de yardımcı oluyordu. Birkaç sayfa araştırsanız bulmanız gerek. O kişiye, en kötü halde PM atarak sıkıntılarınızı detaylı bir şekilde anlatırsanız muhtemelen yardımcı olacaktır.





  • Herkesin bilgisi olması açısından bugün yaşadığım şeyi paylaşayım. Türktelekomdan ekip geldi. Mahalledeki kutuya aradaki bağlantıya baktılar. Kutuya gelen hız 83müş. Fakat benim eve gelen hız 12 mbps. Neden bunun çözümü yok mu dediğimde bilmiyorum dedi geçiştirdi. Ordan buraya gelene kadar hız düşüyormuş fakat sanarsın aradaki mesafe 5km falan. Neyse asıl önemli olan nokta


    Gelen ekip millenicom kullandığımı modemin başında farketti. Söyledikleri şey "boşu boşuna uğraştık" neden diye sordum bakmıyorlarmış. Bilseydik bu kadar uğraşmazdık senin yine şansına dediler. Bu sayede türktelekomun kendi dışında millenicom ve benzeri iss kullananları umursamadığını kesin olarak öğrenmiş oldum. Millenicom'un kendi saha ekibi mi var ? Hayır sanmıyorum. Sanırım çalıştıkları birileri var fakat türktelekom gibi kendi ekipleri yok. Sözde bi ekip gelecekti. Bakalım onlar bu duruma ne diyecek.

  • Luc4sHood kullanıcısına yanıt

    Pardon, ben yukarıdaki mesajınızdan Turk.Net kullanıcısı olduğunuzu zannederek yazdım.


    Yaptığınız teşhis genelde doğru.... Bu nedenle ben T.Telekom altyapısını kullanan, özellikle ADSL ve VDSL abonelerine bu alternatif ISS'lerden uzakça durun, sadece fiyat avantajını gözeterek bunlara bağlanmayın tavsiyesini mecburen yapıyorum ama tabi T.Telekom'un bu politikası ve davranışı da etik değil.


    Fibernet durumunda bu alternatif ISS'leri de kullanmanın bence büyük riski yok; oradaki sorunlar bakır altyapılı sorunlara göre zannederim çok daha düşük...

  • mafaky kullanıcısına yanıt

    Yok hocam ben bana dediğinizi farketmemiştim bile. Fakat şöyle bir durum var ben ttelekom'a geçsem bile büyük ihtimal o gelen 83lük hızı benim evime yine ulaştırmayacaklar. Yani belki türktelekom'a gidip orada durumu anlatsam daha önce 80 küsür kullandığımı mahallleye geldiğini fakat evime ulaşmadığını söylesem bu konu hakkında bir şey yaparlar mı merak ediyorum. Çünkü hadi diyelim mesafeden düştü şuan 12yerine 50 verebilse türk telekomun kendisi başka çarem olmadığından artık mecburen onlara geçmeye çalışırım.


    Birde bi şey merak ediyorum millenicom'un türk telekomla bağlantısı olmayan gönderdiği ekip bu mahalledeki kutuyla ev arasındaki kabloya bi müdahalede bulunabilirler mi acaba ? Türktelekom altyapısı olduğu için böyle bir şeye hakları var mı bilemiyorum.

  • 1) Eğer imkanınız varsa, bağlı olduğunuz (dolayısı ile Milenicom'un da bağlı olduğu) Santral'a gidip orada teknik bir kişiye sıkıntılarınızı anlatınız. Yüzyüze görüşmelerde genelde daha iyi sonuçlar alınabiliyor...


    2) Milenicom'un ekibi dediğiniz kişiler (ekip) kesinlikle ne Telekom'un Saha Dolabına, ne de Telekom'un hatlarına/kablolarına müdahale edemez.

  • mafaky kullanıcısına yanıt

    Hocam ben bu bağlı olduğum santrali nasıl öğrenebilirim acaba ? Yani dediğiniz mantıklı geldi başka bir çarem de yok gibi gözüküyor. Arayıp mu sormam gerekli

  • Hangi ilde / ilçede oturuyorsunuz ki?

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.