Şimdi Ara

Bulaşılmaması gereken bir firma sebebi gayet açık konu içerisinde detaylı anlatıyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
1.293
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 11
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 22 saat 5 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Adorratm (8 mesaj) Seko92 (5 mesaj) millenicom (4 mesaj) XpressMusic34 (2 mesaj) xYaKuBux (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (22 mesaj) Mobil (3 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Millenicom >> Bulaşılmaması gereken bir firma sebebi gayet açık konu içerisinde detaylı anlatıyorum.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    101 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhabalar, öncelikle amacım firmayı karalamak vs değil. 2 Yıldır kullandığım ve üzerine 24 ay daha taahhüt yaptığım bir firmadır millenicom adlı firma.


    Başlığın sebebi sadece ilgisiz olmaları. Onu da şimdi yazdıklarımla ve görseller ile detaylandıracağım.


    30 ocak cumartesi gününe kadar çok büyük bir problemim yoktu firma ile ilgili. Taa ki 30 ocak saatler 13:30 u gösterene kadar. İnternetim kesildi 31 ocak pazar gece 02:30 a kadar geri gelmedi. 2 gün içerisinde kaç kez modem resetledim kaç kez kendilerini aradım (fiş sök tak aç kapat bahanelerini uyguladım ve kendileri modemin ip aldığını söylediler ben de şunu dedim "Modemimin ışıklarını oradan görebiliyorsunuz değil mi? -Evet görebiliyoruz dedi Dedim ki ne renk yanıyor bana söyler misiniz? - Modeminiz ip alıyor ama kırmızı yandığını söylüyorsunuz biz de buradan kırmızı görüyoruz beyefendi. Ben de dedim ki Modem ip alsa internet ışığım neden kırmızı yansın? Bunun mantıklı bir açıklaması var mı? dedim Ücretli teknik ekip çağırabilirsiniz ev hattınızı kontrol etsinler tarzında cevap aldım.") yaptıklarımın haddi hesabı yok hatta sorun çözülmediği için ücretli ekip çağırdım.


    31 ocak 02:30 da modemi resetledim kurulumu yaptım modemim keenetic extra dsl 2011 ve normalde modem ile vdsl bağlantısı sağladığımda 35 numarasını girip kullanıcı bilgilerimi girdiğimde internete erişebiliyordum. Bir baktım ki modemim hiç bir türlü ip almıyor. Otomatik ayara çekip adsl ve vdsl şeklinde çalışacağı biçime getirdim ve ip almasını sağladım. Gelin görün ki alt yapım 82mbps hız desteklemesine rağmen 100mbps paket almış olmama rağmen hızım 8 mbps ile 30 mbps arasında değişkenlik gösteriyordu (Normalde 79 bazen 82 bazen de 66 mbps hızlar alıyorum yoğunluğa göre değişiyor ve oturduğum semtte portların çoğu boş internet kullanan yok yaşlı kesime hitap etmiyor) Modemimin diagnostic bölümünde de altyapının 33mbps upload desteklediği ve downloadda 98mbps hız desteklediği bana iletilen hızın 82 mpbs ile 8 mbps olduğunu görüyorum bunu modem bile doğru söylüyorsa çağrı merkezindeki elemanları kaldırıp yerine bu modemi koymaları yeterli çok ciddiyim bu konuda. Kendilerine bu bilgiyi ben verdiğimde dut yemiş bülbül e dönüyorlar çünkü. Acaba nereden biliyor diye sorguluyor çağrı merkezindeki kişi. (Zaten yazılımcıyım az çok anlıyorum neyin ne olduğunu anlayacak kadar bilgim var.)

    Bir de işin Turkcell Superonline tarafı var kendilerine numaramı vermiştim paket sunsunlar diye düşünürsem fiyat karşılaştırması yapıp geçebileceğimi de belirtmiştim onlar da bana şunu söylüyorlar : "Emre bey 10 numaralı porttan 10mbps hız kaybınız var ve hızınızın zaman zaman kullandığınız pakete ulaşmadığını gözlemliyoruz." şeklinde beni de bilgilendiriyorlar. Aynı şeyi millenicom cephesine söylediğimde 10 numaralı portu kullandığımı sistemlerinden görüyorlar ve konu ile ilgili ağzını açan bir kişiye rastlamadım daha cevap veremiyorlar konu ile ilgili.


    Bu durumu bir kenara bırakıyorum firmanın beni üzen noktası teknik destek ekibi çağırdım demiştim çağırdığım ekip 1 kişilik ekip evime modemiyle gelmiş (ben işteydim o sırada) beni kardeşim aradı ve telefonu gelen kişiye uzattı konuyu uzun uzun açıkladım kendisine bağlantımın vdsl hattından kaynaklı olarak ip alamadığımı sizin modemin ip aldığını belirttiğinizi fakat gece 02:30 da kendim resetleyip adsl vdsl bağlantıyı açıp ancak ip aldırabildiğimi söyledim. Kendisi de yanında getirdiği modemi bağlayıp 30 mbps hız almış ve bana dediği şey şu "Bizlik bir şey yok burada buraya 30mbps hız geliyor normalde de alamazsınız o hızları türk telekomdan ekip gelecek 100mbps hat çekecekler ben yine de kontrollerimi yapayım" dedi gelen ekipteki kişi telefonu kapattıktan hemen sonra elindeki kağıdı kardeşime imzalatmış vekilen 84 ₺ + KDV olan ücreti işlem yapıldığına dair imzalamış oldu kendisi bilgi eksikliğinden kaynaklı ve benim evde bulunmamamdan kaynaklı olarak.


    Ben de şimdi işlem yapılmadığı gerekçesi ile millenicom firmasını arayıp duruyorum cevap veren sadece satış departmanındaki birimler teknik birim ile ilgilenen tek yetkili sesli yanıt robotu. Kısacası Türknet adlı firmanın yerden yere vurulduğu konu ile aynı şeyi yapıyorlar. İlk 24 aylık kullanımımda böyle bir saçmalık yoktu cevap veren kişi zaten hattı kontrol edip gerekli sinyal ayarlarını yapıp problemimi düzeltiyordu.


    Madem ki ekip arkadaşınız bu faturaya ek hizmet bedelini gelip imzalattı evdeki hatta baktı (kabloları vs kendim çektiğim için iç hattaki kabloların hiç birisinde bir problem olmadığı kesin bunu gelen kişi de onayladı zaten.) dedi ki Türk telekom gelecek hat çekecek peki bana bunun hakkında detaylı bir bilgi niye verilmiyor Türk telekomdan gelecek olan ekip ne zaman gelecek ? Veya hiç gelmeyecek de bahane mi uydurdular bilen yok. Aradığımda da robot arıza kaydımı alıp konuşmayı kapatıp 2 saat içerisinde size dönüş yapacağız diyip arızanız giderilmiştir modeminizi kapatıp açın düzelir diye sms atıyor.


    Faturalarımı düzenli bir şekilde ödeyen ben bu konuda neden mağdur kalıyorum sebebi nedir bir bilgim yok açıkçası. Taahhüt iptal bedeli olarak da 700 tl fatura çıkartıyorlar ki bu yaşanan problemde suçsuz olan taraf ben iken.


    Yani gayet uzun bir yazı oldu bilmiyorum bu yetkililerine dh forum üzerinden whatsapp iletişim hattı üzerinden müşteri temsilcisi hattı üzerinden websitesi şikayet bölümü üzerinden ulaşmaya çalıştım fakat nafile.


    Başlığın sebebini bu konu umarım tam anlamıyla özetlemiştir şimdi gelelim görsellere:



    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/b9/66/7b/b9667b93faede75f35fe8c6c8db69763.png&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/52/60/7c/52607c000415bac30299ebf1c47b79f5.png&t=0&width=480&text=1


    EDİT : E-devlet üzerinden gerekli başvuruları yapıp yeni yapmış olduğum taahhütü iptal etmeyi göz önünde bulundurarak 820.26 tllik cayma bedelini ödeyip kapattıracağım aboneliğimi.


    2 aydır kendi kafalarına göre iş yaptıkları için gelen türk telekom ekibinin portu değiştirip düşük hızlı porta geçirmesi sonucu evime gelen altyapı hızı dsl diagnostic bölümünde 98 mbps görünürken 55 mbps görünmeye başladı ve hızım 35 mbps e sabitlendi. Bu durumu bana bildirmedikleri için whatsapp konuşmalarında da kendilerinin sabitlediğini söylediler. Örnekleri zaten hem mesaj olarak var görebilirsiniz. Üzerine daha da konuşmaya gerek yok gerekli fesih başvurusunu e devletten yaptım ve onaylanıp çıkacak olan cayma bedelini ödeyip kurtulacağım.


    2 yıldır bir problem yokken yönetimi ve işleyiş şekillerinin değişmesi sonucu bir kullanıcılarını kaybettiler ne de olsa 1 gider 10 gelir mantığıyla yaklaştıkları sürece çözüm için hiç bir adım atmadıkları için, hava kendileri adına hoş.


    Diğer ispler ile görüşme sağladığımda onlar da altyapı hızımın kimisi 66 mpbs (superonline) kimisi 82 mbps (vodafone) kimisi 87 mbps (türk telekom) olduğunu söylediler. Ben de doğal olarak 100 mbps bir paket için faydalanabileceğim en yüksek altyapı hızını tercih etme kararı aldım zaten bakır kabloya gelen hız ne kadar yüksek olursa kaldıramayacağı hızları garanti etmediklerinden bu tarz kesilme kopma problemi yaşayacağımın bilincindeyim. Hiç yoktan gidip hizmet aldığım firmaya kendi rızam ile şu hıza sabitleyin derim sabitlerler kendi kafalarına göre iş yapmazlar. En azından teknik altyapı problemi yaşanırsa gelen ekip çözebilir diye düşünmekteyim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adorratm -- 3 Mart 2021; 13:17:33 >



    |
    |




  • Kurmay Yarbay
    16058 Mesaj

    Merhaba çok geçmiş olsun. @adorratm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 5 Şubat 2021; 2:4:27 >
    |
    |
    Bahsedilenler: millenicom, Adorratm
  • Firma Yetkilisi
    1689 Mesaj
    Merhaba, PM üzerin isim, soy isim ve irtibat bilgilerinizi paylaşabilir misiniz? Konu hakkında yardımcı olmak isteriz.
  • Teğmen
    101 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Aşağıdaki resim yeterli sanırım. Zaten konuşmadayız lütfedip pm bölümüne girip bakarsanız görebilirsiniz.


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/fe/91/f4/fe91f4b053b0320a6f460165c536b945.png&t=0&width=480&text=1
    |
    |
    millenicom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    1689 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Adorratm

    Aşağıdaki resim yeterli sanırım. Zaten konuşmadayız lütfedip pm bölümüne girip bakarsanız görebilirsiniz.


    Merhaba, PM Üzerinden tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
  • Teğmen
    101 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hala daha aynı ne dönüş yapıyorsunuz ne başka bir şey


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/32/64/23/326423d2a60bcf4c176ade1b436c81a5.png&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/72/73/3a/72733aa2fbb3249358de841b8b9f694e.png&t=0&width=480&text=1

    Aşağıdaki görsel de modemin altyapıyı ölçtüğü diagnostic bilgisi zaten her şey ortada hızı sabitlemişsiniz 20mbps e üzerine çıktığı yok günlerdir.


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/b8/b0/06/b8b0065d1a7b760f3eabbf137dcc35e8.png&t=0&width=480&text=1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adorratm -- 6 Şubat 2021; 20:47:34 >
    |
    |
    millenicom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    8433 Mesaj
    Zamanında millenicom u çok tavsiye ettim ama turknet in müşteri hizmetleri şu an millenicom dan çok daha iyi. Artık kimseye tavsiye etmiyorum. Millenicom socar a geçtikten sonra müşteri hizmetleri gerçekten çok kötü hale geldi.
    24 ay taahhüt imzalayacaktim son anda bu şikayetleri görünce vazgeçtim. İki yıl rezillik çekecektik.
  • Teğmen
    101 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Bu tarz altyapı sorunlarında Türknet nasıl bir çözüm yolu sunuyor bilgilendirebilir misiniz? Geçmeye değer mi bilemiyorum çünkü. Yoksa standart firmalara tekrardan yönelip fazla para vermeye razıyım çünkü tahammül edilecek gibi bir durum değil bu yaşadığım problem. 1 haftadır sorun devam ediyor söyledikleri tek şey "PM üzerinden geri dönüş sağlanacaktır" bunu cevap olarak konuya atıyorlar ardından pm içerisinde de "İnceledikten sonra geri dönüş sağlanacaktır" diyorlar sadece şaka gibi cidden.

    |
    |
    mcrew kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    1689 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Adorratm

    Hala daha aynı ne dönüş yapıyorsunuz ne başka bir şey


    Aşağıdaki görsel de modemin altyapıyı ölçtüğü diagnostic bilgisi zaten her şey ortada hızı sabitlemişsiniz 20mbps e üzerine çıktığı yok günlerdir.


    Merhaba, PM üzerinden tarafınıza dönüş sağlandı.




  • Teğmen
    101 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Sorun çözümü için hızımı 79 mbps e 100mbps den sabitlemişsiniz. Ben zaten 82 mbps e sabitletmiştim pakete ilk geçtiğimde.


    Ek olarak ücretli olarak çağırdığım ekip arkadaşınız 100mbps altyapı için kablo çekileceğini ve Türk Telekomdan ekip geleceğini iç tesisatta sorun olmadığını belirtmişti. İmzalatıp gittiği 84 TL + KDV fiyatlı bakım ücretini yansıtabiliyorsanız gerekli işlemlerin de yapılmasını bekliyorum. Almadığım hizmetin bedelini ödemek zorunda değilim sonuçta eğer ücret yansıtılacaksa gereken hizmetin verilmesini bekliyorum. Yoksa parasında değilim hizmeti alsam neden ödemeyeyim? Gerekli işlemler için ekstra ücret yansıtılacaksa da sorun değil madem ekip çağırılacak çağırılsın gelsin 100mbps altyapının garantisini versin hattı çeksin faturama yansıtılsın ödeyeyim. Almadığım hizmetin bedelini ödemek zorunda da değilim kimse kusuruma bakmasın.

    |
    |
    millenicom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    1689 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Adorratm

    Sorun çözümü için hızımı 79 mbps e 100mbps den sabitlemişsiniz. Ben zaten 82 mbps e sabitletmiştim pakete ilk geçtiğimde.


    Ek olarak ücretli olarak çağırdığım ekip arkadaşınız 100mbps altyapı için kablo çekileceğini ve Türk Telekomdan ekip geleceğini iç tesisatta sorun olmadığını belirtmişti. İmzalatıp gittiği 84 TL + KDV fiyatlı bakım ücretini yansıtabiliyorsanız gerekli işlemlerin de yapılmasını bekliyorum. Almadığım hizmetin bedelini ödemek zorunda değilim sonuçta eğer ücret yansıtılacaksa gereken hizmetin verilmesini bekliyorum. Yoksa parasında değilim hizmeti alsam neden ödemeyeyim? Gerekli işlemler için ekstra ücret yansıtılacaksa da sorun değil madem ekip çağırılacak çağırılsın gelsin 100mbps altyapının garantisini versin hattı çeksin faturama yansıtılsın ödeyeyim. Almadığım hizmetin bedelini ödemek zorunda da değilim kimse kusuruma bakmasın.

    PM üzerinden tarafınıza dönüş sağlanmıştır.
    |
    |




  • Yarbay
    2507 Mesaj

    Turknet'in yavaşlığından sıkıldığım için bugün ben de Millenicom'a geçtim ve geçtiğim gibi pişman oldum. Aldığım paket 100 Mibt'e kadar VDSL ve 79 Mbit alabileceğim söylendi. 110 TL paket fiyat ve 10 TL ilaveten sabit telefona vereceğim. Az evvel bağlantımı yapıp ve hemen farklı sitelerden hız testi denedim. Sonuç 13 Mbit/s. Yani eskisinden hiçbir farkı yok. Bir çözüm bulamazlarsa Pazartesi günü hemen iptal ettireceğim. Ben aslında bunlardan fiber istemiştim ancak altyapı olmadığını söylediler. Halbuki iki sene önce evimde Superonline fiber vardı ve kablosu hala boşta duruyor. Bunlar Superonline fiber altyapısı kullanmalarına rağmen altyapı yok diyorlar. Destek kısmını aradım, açan elemanın bir şey bildiği yok. Ben internete bağlı olduğumu ve hızın düşük olduğunu söylüyorum, eleman bana "modemde wi-fi" açık mı diye soruyor. Bu arada modemim geçen sene aldığım Zyxel VMG3625-T20a. Adamlar Youtube üzerinden modem kurulum videosu yayınlamışlar, tek anlattıkları kısım kurulum sihirbazındaki 3 tıklama ile geçilen yer. Kullanıcı adı ve şifrenin nereye girileceğini bile söylemiyorlar. Bilmeyen biri hayatta kuramaz.


    Sonuç olarak şu anda urknet'ten 30 TL fazlasına aynı hızı alıyorum. Şimdi hiç hoşlanmamama rağmen yine Superonline'a başvurdum aramalarını bekliyorum. Olmazsa Turknet'e geri döneceğim. Gözünü sevdiğimin Uydunet'i evimde olsa hiç düşünmeyeceğim ama o da taleple bile gelmiyor.


    Devlet devlet olsa bunların tümünün anasını ağlatır, o zorla yaptırılan taahhütlerin, iptal için gönderilecek faksların, yalan hızların hesabını sorar.





  • Teğmen
    101 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Konuyu açtığımdan beri yaşadığım konuşmalar hakkında bilgi vermek isterim:


    Öncelikle hem whatsapp üzerinden hem forum donanım haber üzerinden yazdığım mesajlar konusunda şöyle bir izlenim edindim: Donanımhaber deki mesajları okuyorlar whatsapp destek hattı umrunda değil kimsenin.


    Çözüm yolu için bilgi almak istediğimde arayın dediğim halde ilk hafta boyunca arayan kimse olmadı. 2. Haftadan itibaren gelen telefonlarda kendim çene yaparak arayan teknik personele durumu defalarca kez izah ettim çünkü şöyle bir durum var sorun çözüldü diye telefon kapandıktan sonra işaretliyorlar. Hız testi yapıyorum 30mbps hız zor alıyorum. Ardından robot arıyor sorununuz çözüldüyse 1 çözülmediyse 2 ye basın şeklinde mecburen 2 ye basıyorum ertesi gün aynı şekilde devam ediyor. Yalan söylemiyorum 6 7 kez bu durumu yaşamışımdır.


    Hattımdaki problemin kaynağını kendim fikir yürüterek çözdüm.Sorun 74 metre uzaklıktaki ankastre kutusundan evime ulaşan kablo ve ankastrede ki port. Çünkü kendileri beni aradıklarında hattımda problem olmadığını söyleyip duruyorlar. Evime gelen sözde ücretli ekip personeli dsl hattına kabloyu bağlayıp 30mbps hız alıyor ve çekip gidiyor telekom ekibi gelip baksın halletsin diyor. Ben de bana belirttikleri çözüm yolunu telefonda kendilerine defalarca kez belirttim telekomdan ekip gelecekse gelsin şeklinde. Ekip gelmiş ve bana söyledikleri şey şu “ekip ankastreyi kontrol etmiş sorun düzeltilmiş diye not düşmüşler” gelen ekip 10. Porttan 6.porta taşımış hattı. Ben hız testi yaptığımda 50 ile 72 mbps arasında hız almaya başladım fakat sorun şu ki halen daha bağlantı stabil değil. Sorunun kablodan kaynaklı olduğunu da whatsapp üzerinden sorduğumda da ankastreden gelen kablo ile ilgili problemim var dediğimde “bu sizi ilgilendiren bir şey kendi elektrikçiniz ile kablo çektirmeniz gerekiyor ankastreden gelen kablo sizin sorumluluğunuzda” şeklinde yanıt aldım şöyle soru sorduğumda da cevap alamadım kendilerinden “Nasıl yani elektrikçinin ankastreye gidip 10. Portu bulup oradan direkler üzerinden evime kadar hat çekecek hali yok bunu nasıl elektrikçi çözsün?” Hadi onu geçtim bu ankastre herkesin açıp üzerinde işlem yapabildiği bir şey mi dileyen istediği gibi elektrikçisini çağırıp hat çektirebiliyor mu? Bu yanıtı kendim anlamlandıramadım açıkçası.


    Hızımı da pakete ilk geçtiğimde 82mbps e sabitletmiştim şimdi 79 a sabitlenmiş 82 ye sabitletmek istediğimde de sert bir dille “79 89 mpbs e sabitleyebiliyoruz sadece sistem ona izin veriyor” cevabı aldım. Bu da aşırı saçma bir durum. Pakete geçtiğimde “altyapınızın desteklediği hıza kadar sabitleyebilirsiniz” beyfendi diyen meslektaşları ile çelişiyorlar.


    Şuan ki durum şu 72 mpbs hız görüyorum speedtest üzerinde bir şey download ettiğimde 2.9 mb tı geçtiğini görmedim. Önceden 9 mb ile download yapabiliyordum gerek steam üzerinde gerek chrome üzerinde. Yani aslında 90 mbit gibi bir hız alıyordum ama bunu speedtest üzerinde göremiyordum memnundum da. Artık böyle bir durum söz konusu değil.


    İşin özü şu ki konu başlıkta da belirttiğim gibi fikrim değişmedi. 2. yılın ardından 2 yıllık daha sözleşme yaptığıma pişman ettirdiler üstelemedim daha. Çalışan kişiler ile de tartışacak noktaya getirecekler yoksa durduk yere...




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Seko92 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    2507 Mesaj
    Benim şikayetimle ilgilendiler ve bugün Türk Telekom’dan bir ekip kontrol için geldi. Sonuç olarak apartman girişinden daireye kadar gelen kablonun kısmen kopuk olduğunu anlaşıldı. Adamların söylediğine göre aşağıda 130 Mbit hız varmış ama yukarıya 15 Mbit falan geliyor. Arızalı kabloyu işaretleyip gittiler. Pazartesi günü bir elektrikçiye kabloyu cat6 ile değiştirteceğim. Muhtemelen o zaman 80 Mbit civarını görürüm. O da olmazsa Vodafone’un fiyatları çok uygun, oraya geçeceğim.
    |
    |
  • Yarbay
    2507 Mesaj

    Son durum şu;


    Apartman içerisindeki kablolama düzeltilemiyor çünkü kablolar bacaya kadar çıkıp oradan aşağı inecekmiş, ben de yaptırmaktan vazgeçtim ve fibere geçmeye karar verdim. Orada da şu durumla karşılaştım :


    Dairemde iki sene öncesine kadar Superonline fiber kullanıyordum ve haliyle apartmanda altyapı var. Bun karşın ne Millenicom, ne Superonline bunu sistem üzerinden göremiyorlar. Hatta nedense Türk Telekom da kendi fiber altyapısını göremiyor. Halbuki apartmanda hem SOL hem de Türk Telekom fiber kullanan insanlar var. Yalnız nedense Vodafone adresten arama yapmamasına rağmen SOL altyapısını şıp diye gördü ve bağlantı teklif etti. SOL'ı arayıp komşulardan birinin müşteri numarasını verdiğimde adres olarak paralel sokakta başka bir apartman çıktı. Şimdi son karar olarak SOL'dan 100 Mbit fiber pakete geçmeye karar verdim, adres konusunu da geçtikten sonra düzelttireceğim.


    Millenicom'a gelirsek, bütün bu sıkıntıları anlatıp onlara son dakikaya kadar düzeltmeleri için şans verdim. En son bıraktığım, fiber geçmek istediğimi belitttiğim ve apartmanda altyapı olduğu gösteren SOL kutusunun fotoğraflarını da koyduğum şikayeti sitelerinden silmeleriyle birlikte benim için bittiler. Yine de bunun üzerine iki kez daha sabırla konuyu aktırdığım müşteri temsilcileri de her seferinde teknik birime bağlayacağını söyleyerek "modeminiz açıksa 1'e basın" gibi gerizekalı yönlendirmeleri yapan telesekretere bağlayınca tamamen vazgeçtim.


    Özet olarak Millenicom, çözüm üretemeyen, son derece zayıf müşteri hizmetleri olan, normal koşullarda Türkiye dışında dünyanın hiçbir yerinde iş yapamayacak kalitede, kesinlikle uzak durulması gereken bir firma. Sakın bulaşmayın, kimseyi de bulaştırtmayın. Bugün SOL'na geçip bir haftalık aboneliğimi de kapatıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Seko92 -- 18 Şubat 2021; 11:11:43 >




  • Kurmay Yarbay
    16058 Mesaj

    Merhaba. Adresinizde altyapı gözükmemesi ile ilgili problemi tuketici.btk.gov.tr adresine yazabilirsiniz.

    |
    |
    Seko92 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2507 Mesaj

    Onu yapacağım zaten ama önce şunlardan kurtulmam lazım. Şu anda abonelik iptali için başvurmaya çalışıyorum ve ardarda 3. kez müşteri temsilcisi aramak zorunda kaldım, sebebi de aradıktan sonra iptal işlemi için aktardıkları telefon numarasını cevap vermesi için her seferinde en az 15 dakika beklemiş olmam. Beklerken de hiç durmadan yırtık bir sesle arka arkaya iğrenç bir şarkı çalıyor.


    Bir kez daha söylüyorum, sakın ama sakın abonelik almaya kalkmayın bin kere pişman olursunuz. Rezil mi rezil bir firma...




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    22 Mesaj

    Merhabalar, az önce yeni adresimde kullanmak üzere bir başvuru yapmaya çalıştım. Websitenizde hızlı başvuru butonları çalışmıyor. Göndere tıklandığında ya sayfa donuyor ya tepki vermiyor. Çağrı merkezinden başvuruyu tamamladım. Evraklar için onay mesajı gönderilecek dendi. onay mesajı yerine süreç takip mesajı gönderildi ve tıkladığımda aktivasyon hariç tüm süreçler tamamlanmış gözüküyor. Statüler doğru yönetilmiyor gibi. Daha evrak falan gelmedi. Şu anda müşteri deneyimi anlamında sistemde çalışan bir yer göremedim. Umarım bu durumdan dolayı süreci uzatmazsınız, çağrı merkezinde belirttiğim gibi haftaya cuma günü hizmet açılışı yapılır. Yoksa mecburen türk telekoma gideceğim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blu3nx -- 20 Şubat 2021; 13:55:57 >
    |
    |
  • Yarbay
    2507 Mesaj

    Ben yukarıda neler yazıyorum hala abone olmak için ısrar eden çıkıyor.


    Abonelik iptal için faks yollamam gerekiyormuş ama faks cihazını nereden bulacağım onu bilmiyorum ?


    Hani bu ülkede her şeyin çok iyi olduğunu zanneden bir kesim var ya, onlara yazıyorum : Arkadaşlar, medeni ve ileri ülkelerde internet hizmetinizi kapattırmak istediğiniz anda kapatırlar, böyle zırva işlerle uğraşmazsınız. Uğraştırırlarsa da verirsiniz mahkemeye beş dakika işi çözerler, firmayı da pişman ederler.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    492 Mesaj

    Hala abone olmak isteyenler yürek yemiş olmalı. Benim de bu firma ile 5. ayım doluyor ama tahammül sınırlarımı çoktan tükettim. Su ana kadar aldığım en kötü internet hizmeti. Dün itibari ile Turknete geçiş işlemlerimi başlattım. Kesinlikle tavsiye etmiyorum asla ama asla benim yaptığım gibi bir deneyeyim yanılgısına düşmeyin.

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
triple negative breast cancer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
2,047
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.