Şimdi Ara

BUHAR KAZANLI ÜTÜLER NE TAVSİYE EDERSİNİZ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
3
Favori
182.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gube26, tam 9240 modelini almayı düşünüyordum mesajınızı görünce yine vazgeçtim.Tefal kesinlikle düşünmüyorum.De longhilere bakmaya başladım yine.Siz ne karar verdiniz?
  • Burada sorularımıza cevap veren çıkmayınca artık bu sorup durduğum modelin bir üstünü daha uygun fiyata bulunca direk yapıştım aldım, zaten o fiyata son bir tane kalmıştı.. Teknolojix com dan dün aldığım Delonghi VVX 1440 bu gün geldi(90gr/dk buhar gücü, 4 bar basınç, çelik taban, çelik kazan, 2200W) arefe günü teslim etmeleri de çok güzel oldu sağolsunlar ilgilendiler. Gayet kip işlevsel ve şık bir görüntüsü var. İlk ütüsünü de yaptı eşim, ilk izlenimler çok güzel. Şimdilik çok memnun, inşallah hep böyle gider. Tetiğe her bastığında ve bastığın sürece kesintisiz buhar gelmesi çok güzel bir şey.. Ütü ile harcadığı zaman kısalacak.
  • Kardesim benim önerdiğim PHILIPS'tir PHILIPS ana sayfaya ulaşmak için :http://www.philips.com.tr/c/uetueler/35145/cat/?origin=

    Birde Tefal var o da güzeldir onerırım Tefal ana sayfa için :http://www.tefal.com.tr/All+Products/Linen+Care/Linen+Care.htm

    Arzu falanda far ama tavsiye etmıyorum ama yınede senın için tefalde calısan bı arkadasım var onada sorarm

    kardesm tefalde calısan arkadasdan donuyorm sımdı diyorkı Tefal daha iyidir PHILIPSlerden çok şikayet geliyomus



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eku123 -- 19 Ağustos 2012; 12:19:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altınyunus

    gube26, tam 9240 modelini almayı düşünüyordum mesajınızı görünce yine vazgeçtim.Tefal kesinlikle düşünmüyorum.De longhilere bakmaya başladım yine.Siz ne karar verdiniz?

    Kusura bakmayın yazınızı daha yeni gördüm ( alıntı yapıp yazıldığında foruma girince uyarı veriyor ama alıntı yapılmayınca gözden kaçabiliyor ).

    Eğer ürünü koşulsuz iade edebileceğiniz bir yerden satın alabiliyorsanız ( memnun kalmadığınız taktirde satın aldığınız mağazaya iade edebiliyorsanız ) bir deneyin derim.
    Dediğim gibi, benim satın aldığım ürün belki arızalıydı ama emin değilim. Satın aldığım yer direkt Philips müşteri hizmetlerine yönlendirdi. Birebir değişim olayına girmedi ( Avcılar / Torium içerisinde bulunan Siemens-Philips mağazasından satın almıştım ). Eğer başka bir tanesini daha alıp deneme imkanım olsaydı o şekilde yapardım. Yine de emin olmadığımdan marka ve cihazı kötülemek istemediğimden net konuşamıyorum.

    Henüz her hangi bir ütü satın almadım zira bana ödeme 1 ay içerisinde olacak ve henüz gelmedi. Geldiği zaman Tefal düşünüyorum. Bizimkilerde eski model var ve genel olarak memnunlar. İçimden geçen Philips Modeli ama tekrar o riske giremem.

    De Longhi modellerine de baktım ama daha önce hiç bir tecrübemiz olmayan bir marka. Bu yüzden temkinli yaklaşıyorum. Servis vs. durumu nedir hiç bir bilgim yok maalesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qube26 -- 22 Ağustos 2012; 12:57:56 >




  • arkadaşlar 300 350 TL arasında en iyi buhar kazanlı ütü hangisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qube26

    Ben de iade ettim aynı ütüyü satın alıp. Benim sebebim yeterli ve stabil bir buhar vermemesiydi.
    İlk başta az buhar gelmesinin sebebi ütünün kumaşlara göre otomatik ısı vs. ayarları yaptığını düşündüğümdendi ama kırışık pamuk ( öyle aman aman bir kırışıklık değil )
    gömleği normal ütüden 2 kat daha uzun süre yapınca bir şeylerin ters gittiğini anladım. Ütü tamamen otomatik olduğundan üzerinde buhar gücü vs. ayarlamasını yapacağınız hiç bir ayar yok.

    Buhar güçlü gelmiyor, ya geliyor ya hiç gelmiyor, bazen buhar düğmesine basıyorum ama sanki kazanda buhar kalmamış gibi davranıyor vs.
    3-5 parça ütüyü yapana kadar canım çıktı. Belki bendeki cihaz problemliydi bilemiyorum ama uğraşamazdım servis falanla.

    Şu anda Tefal 9461 modeline bakıyorum uygun fiyatlı. Philips ütü iadesiyle ilgili ücreti en az 1 ay içerisinde hesabıma yapacaklarını bildirdiler. Para hesabıma geldiğinde direkt yeni bir ütü satın alacağım.

    Aynı sorunu aynı ütüde (Phıllıps 9240) bende yaşadım ve servisle uğraşmamak için süresi içinde iade ettim, parasını 1 ayda ödediler.. İade ederkende aklımda benzer ??? vardı acaba bizimkimi arızalı ama şu okuduklarımdan anlıyorumki herkes benzer sorunları yaşıyormuş modeldeki sorun genelmiş... Buharlı kazanlı ütü olurda ütülerken yaptığı kendi kırışıklığını bile açmaz 1 ütü hala anlamış değilim, 1 çarşafı için 15 dk. uğraştığımı bilirim.

    Yine ütü bakıyorum, her ne kadar Phıllıps almayı düşünsemde sanırım akıllı kazanlı ütüleri sorunlu mecburen phıllıps ten vazgeçmiş durumdayım, Tefal 8461 veya 9461 mı yada başka önerileriniz varmı? Tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rfd30 -- 15 Kasım 2012; 16:42:32 >




  • evde dikey ceket ütülemek için tefal 5245 düşünüyorum 90gr/dk süre 8dk veya 5225de şok buhar yokmuş gerekli mi? 5245in fiyatı 230tl 50 tl fazla verip 7080 almaya değer mi? 100gr/dk ve 2dk da hazırmış

    200tlye bimeksde delongi var 1420 80gr/dk işimi görürse fazla para vermiyim diyorum yardım ederseniz cok memnun olurum iyi günler 1440 ve 1460 da var ne dersiniz
  • philps 7430/02 kullanıyoruz, ütüleme ve buhar sorunu yok, gayet güzel buhar veriyor ve ütü yapıyor, kazana istediğinizde su koyabiliyorsunuz, yalnız ütü sırasında sıcaklık ayarını değiştirince ilk anda sanki çamurlu su püskürtüyor artık giysinin halini düşünün:( ardından düzeliyor ama iş işten geçiyor, ütüden sonra her seferinde kazana temiz su koyup çalkaladığımız halde sorun çözülmüyor, tecrübesi olan varsa ve paylaşırsa sevinirim...
  • kazanlı ütü alacağım, bu konuda güncel tavsiye verebilecek var mı? teşekkürler şimdiden.
  • 179tlye migrostan delonghi vvx340 aldık,memnunuz.
    3.5bar
    75gr/dak buhar
    1 litre su kapasitesi
    2200w vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 132456

    179tlye migrostan delonghi vvx340 aldık,memnunuz.
    3.5bar
    75gr/dak buhar
    1 litre su kapasitesi
    2200w vs

    hmm tamam inceleyim teşekkürler, nasıl buhar kapasitesi gömleği askıda bile ütülemeye yetiyo mu?
  • Sonuç olarak net bir tavsiye yok ortada. .
    Delongi için tavsiye mesajı gelmezse eğer bende tefalci olacağım sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tefal tencere tava üretsin diye bir yorum okumuştum çok haklılarmış
    Sakın tefal almayın müşterileriyle sadece yolana kadar ilgileniyor . Teknik servis ve tüketici hakları berbat
    Yaşadım ki söylüyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6 ay oldu. Siemens aldım hanım da rahatladı bende gomleklerde şiddetle tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün vatan dan 7450 model tefal aldım.Daha önceden de kullandığımızdan bu buhar bittiğinde yada buhar hazırlarken kısa süreli bi tıkırtı geliyo.Diğer buhar kazanlı ütümde yoktu.Yeni nesil mi böyle yoksa bir tuhaflık mı var.
  • tefal ve ütü yanına kaçınılmaz olarak serviside ekleyin tam bir işkence üçgeni..
  • Merhaba. aşağıda Delonghi ma<rkasından çektiklerimi şikayetvar sitesine yazdmıştım ama 700 karakterden fazla yazmama izin veremediklerinden yazdıklarımı burda paylaşmak istiyorum. Belki Delonghi markasına güvenipde birşeyler satın almadan önce bana çektirilenler başkasının bu ızdırabı çekmesine engel olur. Aslında artık markadan ziyade teknik servise ve satış sonrası hizmete bakmadan ürün almanın ne kadar yanlış olduğunu anladım.


    Merheba. Aşağıda yazacaklarım biraz uzun olabilir ama 40 güne yakın bir süredir ütümü tamir edemeyip ! 20 işgünü tamir sürelerini geçirip bana yeni ürün göndereceklerini söylemelerine rağmen ardından aşağıda belittiğim farklı bir uygulama yapmak isteyerek mağduriyetimi artıran Delonghi markasının, marka değerinin arkasında durarak (bunu önemsiyorlarsa, sat gerisi önemli değil mantığıyla iş yapmıyorlarsa) bir an önce buhar kazanlı ütümün değişimini yapıp, beni telefonla arayarak ütümü gönderecekleri adresimi almalarını ve bu adrese ütümü göndermelerini talep ediyorum.


    2,5 yıl önce aldığım Delonghi VVX2200 buhar kazanlı ütümde buhar sorunu yaşıyordum. Kastamonuda ikamet ettiğimden ürünü bayram tatili için gittiğim Adapazarı'nda Delonghi'nin Buzel servisine 07.08.2013 tarihinde 9442 nolu fişle ütümü bıraktım. Ütüyü servise bıraktığım gün servis yetkilileri ütüye bugün (07.08.2013 günü) bakamayacaklarını ama bayram sonrası pazartesi günü (12.08.2013 günü) ütüye bakıp sorunla ilgili 20 TL ve üzeri işlemlerde benimle iletişime geçip onay aldıktan sonra tamire başlayacaklarını belirttiler. Ben de evde başka ütüm olmadığını ve sorunu kısa sürede çözerlerse memnun olacağımı söyleyip ordadan ayrıldım. Pazartesi aramadıklarından, salı günü ben servisi arayıp durumu sordum. Bana henüz ütüye bakamadıklarını ama en geç yarın ütüye bakıp beni arayacaklarını belirttiler. Ama beni aramadılar. 2 gün sonra servisi yine aradım ve en kısa sürede ütünün durumuyla ilgili bilgi vermelerini istedim. Serviste telefonla görüştüğüm bayan bana ütüyü şu an ustanın incelediğini akşama döneceklerini belirttiler. Akşam yine dönmediler 2 gün sonra tekrar aradım bana yine ütünün ustanın elinde olduğunu söylediler ben artık dayanamayıp ustayı telefona istedim ve ustaya çok madur olduğumu ve ütüyle ilgili sorunu en kısa sürede çözmesi için kendisine ricada bulundum. Usta durumu yarın size bildiririz dediler. Ama yine dönmediler. Ben tekrar Buzel servisi aradım ve bu kez sinirli ve kızgın ifadelerle durumu çözmelerini istedim bu kez bana ütünün bir parçasında sorun olduğunu ve 80 TL masraf olacağını söylediler kabul ediyorsanız parça siparişini verelim dediler. Ben hemen siparişi verip ütümü tamir edip gönderin dedim. Parçanın birkaç gün içinde geleceğini söylediler. aradan 3 gün geçti ne arayan nede soran olmayınca ben Buzel servisi aradım bana parça siparişini verdiklerini ve merkezden bir iki güne parçanın geleceğini söylediler. aradan 4-5 gün geçti ve ben yine servis dönmeyince servisi aradım ve bana hala parçanın gelmediğini söyleyince ben Buzel servis yetkilisine; Ben arabamı bir sorun olduğunda servise götürüyorum ve bırakın sizinle geçen 20 günü aynı gün hatta belki aynı saatte bana arabanın sorununun ne olduğunu söylüyolar ve gerekeni yapıyorlar dedim. Siz ise bir ütünün ne arızası olduğunu bile hemen hemen 20 günde bana söylediniz ve hala parçayı temin edemediniz dedim. Eğer bu işi yapamıyorsanız ütümü hemen merkez servise gönderin dedim ve telefonu kapattım. Aradan 2 gün geçti dayanamadım servisi yine aradım serviste ustayla görüştüm ve bana ütü için gelen parçanın yanlış olduğunu yeni parça isteyeceklerini söyleyince; Ben kesinlikle sizden (buzel servisten) daha başka birşey istemiyorum ütümü kutusuyla hemen merkez servise yönlendirin dedim ve Delonghi müşteri hizmetleriyle görüştüm. Durumu onlara izah ettim. Bana döneceklerini söylediler aynı gün Müşteri hizmetleri bana döndü ve ütünün parçasının istersem Buzel servise gönderileceği ve ütünüzün tamir edileceğini söylediler. Ben kesinlikle ilgisiz alakasız servis olan Buzelden hiçbirşey istemiyorum bu kadar uzun zaman beni oyalayan ve bir kez olsun bana geri dönüş yapmayan birserviste bir daha vakit kaybı yaşamak istemiyorum dedim. ve ütümün merkezde tamir edilmesini istiyorum dedim. bir hafta gibi bir süre geçti ütümle ilgili bi cevap alamadığımdan müşteri hizmetlerini aradım Ütümü merkezde tamir edip gönderecektiniz ama malesef sizde Buzel dervis gibi ilgi ve alakadan yoksun bir şekilde bana geri bile dönmedinizve benim mağduriyetimi devam ettirdiniz dedim artık lütfen çözüm bulun dedim. Birkaçgün sonra ütünün durumunu öğrenmek için 02164194993 nolu telefondan bilgi almak istedim ama Buzelservisten ellerine benim ütümün geçmediğini öğrendim. Bunun üzerine yine müşteri hizmetlerini aradım. Malesef müşteri hizmetleride ütüyle ilgili net bir cevap veremedi ve benim merkez servisi aramamı istedi. ben merkez servisi aradığımı söyleyince biraz bekledikten sonra bana ürünü istersem 20 işgünü servis süresi geçtiğinden yenisiyle değişim yapabileceklerini belirtti. Bende artık sizden servis istemiyorum lütfen yeni ütümü bana en kısa sürede gönderin dedim. 4 gün daha bekledim 02123461180 nolu telefonlarını aradım. telefonda görüştüğüm yetkiliye herşeyi anlattım ve artık sorunumu çözecek bir Satış sonrası Müdür vs. bir yetkiliye ulaşmak istediğimi söyledim ama oda beni müşteri hizmetlerine yönlendirdi. Bugün (13.09.2013) müşteri hizmetlerini tekrar aradım ve artık sabrımın tükendiğimi bana ütümü değiştirerek geri göndermelerini isteyince; Bana ütü değişimiyle ilgili bir değişim yapılabilmesi için ütünüzün nerde olduğunu ve bilgisini almamız gerektiğini söyleyince ben iyice sinirlendim ve bunudamı ben yapacağım dedim 35 - 40 gün oldu ütümün nerede olduğunu bilmiyorsunuz bi sorunu çözemediniz lütfen artık çözün yoksa yasal yollara baş vuracağım dedim. Bana geri döneceklerini söylediler. Aradan yarım saat geçmeden 05439089171 nolu telefondan geri döndüler ve bana ütümün 280 TL !!!!!!! masrafı olduğunu söyleyince ben sinirlenip hem ütümü kırk gün bekletin hem servisiniz 80 TL masraf deyip sorunu çözemesin hemde 20 iş gününü geçmesine rağmen sorunu çözmeyi başaramayıp benden paramı talep ediyorsunuz dedim. Ve bana en kısa sürede yeni ütümü gönderin deyip telefonu kapattım.


    Tabi bu zaman içerisinde müşteri hizmetlerine de mailler attım !!!


    Ama görüldüğü üzere mağduriyetim devam ediyor.


    İşin özeti 40 güne yakın bir süredir ütüsüzüm. İlgi alaka ve bence teknik servisin sıfır olduğu bir marka olan Delonghi den artık gerçekten bıktım. Gerekeni lütfen artık yapın.




  • Siemens TS22EXTREM kullanıyorum. Aşırı derecede memnunum. Hızlı ısınıyor, 5,5 bar basınçlı 130 g/dk buhar veriyor ve güvenilir özelliklerle imal edilmiş. Tavsiye ederim.
  • Su Haznesi Ayrı Beko Bir Bakın İsterseniz...

    http://www.hepsibitikla.com/beko-bkk-2174-buhar-jeneratorlu-utu
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.