Şimdi Ara

Bugun sabahlamayı düşünüyorum güzel film önerileri ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
15
Cevap
0
Favori
411
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sinema - Dizi - Televizyon - Müzik - Kitap >> Sinema >> Sinema Genel >> Bugun sabahlamayı düşünüyorum güzel film önerileri ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    461 Mesaj
    Arkadaşlar malum yarın hafta sonu bugun sabahlamayı düşünüyorum tavsiye ettiğiniz film önerilerini bekliyorum



    0
    |
    |
    _____________________________
    Hissizleştik.
  • Yüzbaşı
    423 Mesaj
    konu söyle hemen öneriyim dostum
    _____________________________
    We live in a world where we have to hide to make love, while violence is practiced in broad daylight.
  • Yüzbaşı
    549 Mesaj
    Bir Zamanlar Anadolu'da (Nuri Bilge Ceylan)
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    461 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: xxxsmaugxxx

    konu söyle hemen öneriyim dostum

    fark etmez yeterki sarsın sıkıcı olmasınn
    _____________________________
    Hissizleştik.
  • Yüzbaşı
    461 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Offret

    Bir Zamanlar Anadolu'da (Nuri Bilge Ceylan)


    izledim hocam yanlış hatırlamıyorsam yılmaz erodoğan filanda vardı
    |
    |
    _____________________________
    Hissizleştik.
  • Yüzbaşı
    423 Mesaj

    Hırsızlar Şehri diye bi film var soygun fenan güzeldir.
    |
    |
    hepsen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    We live in a world where we have to hide to make love, while violence is practiced in broad daylight.
  • Yüzbaşı
    461 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: xxxsmaugxxx

    Hırsızlar Şehri diye bi film var soygun fenan güzeldir.

    ben affleck için izlemiştim sıkmıştı biraz
    _____________________________
    Hissizleştik.
  • Binbaşı
    1230 Mesaj
    LOTR
    _____________________________
    Arwen Undómiel
    Lady of Lothlórien
  • Yüzbaşı
    461 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Turuncu Gandalf

    LOTR

    bitirdim hocam o seriyi
    |
    |
    _____________________________
    Hissizleştik.
  • Yüzbaşı
    423 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hepsen

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxxsmaugxxx

    Hırsızlar Şehri diye bi film var soygun fenan güzeldir.

    ben affleck için izlemiştim sıkmıştı biraz

    Inception
    Chasing Mavericks
    The Godfather
    The Fighter
    Million Dollar Baby
    The Wrestler hepsini izlediysen daha yazabilirim dostum bende film bol
    _____________________________
    We live in a world where we have to hide to make love, while violence is practiced in broad daylight.
  • Yüzbaşı
    881 Mesaj
    SCI film tarzı izle, uykuda gelmez

    oblivion
    world war z
    prisoners

    bu 3 filmi indirmeye koy, git patates falan kızart izle gel teşekkür et
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    461 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: xxxsmaugxxx

    quote:

    Orijinalden alıntı: hepsen

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxxsmaugxxx

    Hırsızlar Şehri diye bi film var soygun fenan güzeldir.

    ben affleck için izlemiştim sıkmıştı biraz

    Inception
    Chasing Mavericks
    The Godfather
    The Fighter
    Million Dollar Baby
    The Wrestler hepsini izlediysen daha yazabilirim dostum bende film bol

    hocam 4nü izlemiştim biride hosuma gitmedi gibi kapattım baska öneri var mi ?
    _____________________________
    Hissizleştik.




  • Yüzbaşı
    461 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Acheron XII

    SCI film tarzı izle, uykuda gelmez

    oblivion
    world war z
    prisoners

    bu 3 filmi indirmeye koy, git patates falan kızart izle gel teşekkür et

    3nüde izledimm dünya savasında brad tek basına kurtarmıs filmi
    |
    |
    _____________________________
    Hissizleştik.
  • Yüzbaşı
    423 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hepsen

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxxsmaugxxx

    quote:

    Orijinalden alıntı: hepsen

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxxsmaugxxx

    Hırsızlar Şehri diye bi film var soygun fenan güzeldir.

    ben affleck için izlemiştim sıkmıştı biraz

    Inception
    Chasing Mavericks
    The Godfather
    The Fighter
    Million Dollar Baby
    The Wrestler hepsini izlediysen daha yazabilirim dostum bende film bol

    hocam 4nü izlemiştim biride hosuma gitmedi gibi kapattım baska öneri var mi ?


    127 Hours
    Warrior (izlemediysen şiddetle öneririm)
    Mud
    The Silence of the Lambs
    Kiss Kiss Bang Bang
    Donnie Brasco
    Goodfellas
    Heat
    dostum bunları beğenmessen yuh yani Mud hariç hepsi klasık ve başyapıttır
    |
    |
    _____________________________
    We live in a world where we have to hide to make love, while violence is practiced in broad daylight.




  • Yüzbaşı
    388 Mesaj
    Atla Gel Şaban...
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
SEO
haberler
Bey Azura
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,438
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.