Şimdi Ara

Bugün Kuzey Marmara Otoyolunu kullandım (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
1
Favori
7.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wanpo

    Konuyu istemezükçular basmış.Her kurus devletimize helali hoş olsun.İnşAllah daha iyi projeler yapacağız.

    Bu düşünce de yanlış

    Bu hizmet daha insancıl fiyatlarla da kullanılabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mithrandir24

    İroni niyeti ile girdim, konu sahibinin mesajını okuyorum ne zaman bombayı patlatacak diye beklerken ''sigaraya vereceğiniz parayı yola verin'' mesajı geldi.


    Kuzey Marmara otoyolu dahil bütün yeni yapılan otoyollar ''feci şekilde pahalı'' ben kullanamadıktan sonra dünyanın en iyi yolu olsa ne yazar (sigara kullanmıyorum bu arada o nedenle sigaraya vereceğim parayı otoyola veremedim)


    İzmir -İstanbul otoyolunda ilerlerken arkadaşlarım sakın kullanma demesine rağmen ''ne kadar pahalı olabilir ki'' diyerek Akhisar'dan otoyola girdim 160 KM sonra Susurluk'tan çıktım ve tam 81 TL ödedim.


    Kimse kusura bakmasın böyle soygun olmaz yazık günah yahu. Bursa Kuzey'den girip 15 dk'lık Gemlik yolu için 22,50 TL ödüyoruz vallahi günahtır.

    Hocam ucuz olsa yandas muhaatitler nasil para kazanicak? Millet bunu secti o yuzden durmak yok yola devam





  • Ankara otoyolunun uzunluğu kalitesi ve fiyatlandırlmas belli. Yapılınca ucuza da bu hizmet yapılıyor.


    Bu yeni yol ve köprülerin osmanlı dönemindeki kapütülasyonlardan farkı yok. Bir ekonomik tetikçinin itirafları adlı kitabı okumanızı tavsiye ederim. CIA ajanının 70'li yıllarda güney amerika ülkelerini hangi yollarla abluka aldıklarının hikayesini okudukça günümüz Türkiye'sinde neler yaşandığını daha iyi anlayabilirsiniz.

  • en1gma kullanıcısına yanıt

    ..............




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teteni -- 2 Mayıs 2021; 9:46:9 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teteni

    ..............

    Hah öyle gazoz kapağı gibi kalırsın,tezini savunmak varken "pirtisi ni yipmis" diye zırvalarsın işte.

    Bir daha da ecevit mecevit yazma.

    Git milyonlarca dolar para ödeyip düğmesine basamadigimiz abd menşeili silahların hesabını sor,22 tane bankayı batıran200 milyar dolarımızı hiç eden adamlar şimdi hangi partinin sözcüsü araştır

    Tabi varsa sende o delikanlılık

    Akp ye sallamak kolay,ben burda sabahtan akşama sallarım,ki sehrimin hakkı verilmemiş

    Mesele kendi mahallene çatmaktır,maça yiyosa tabi.

    Halk tv ye çıkıp soykırım palavrası konuşanlara sesi çıkmayan adamlar akp ye laf edince beni bir gülme alıyor:D

    Edit

    Silmiş bile hahahaha ahahaha




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 2 Mayıs 2021; 9:48:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: en1gma

    Gir gir farketmez,kalemi kırıldığında asılsaydı mektubu da okunmazdi
    Ülkede hukuk kalmamış diyorlar,kesinleşmiş idam cezası olan bir vatan hainini asmadınız,hukuk nerdeydi diyorsun ölü taklidi yapıyorlar
    Bunları iktidara bizim dürüst solcu Atatürkçü dediklerimiz getirdi,elleriyle de büyüttüler
    Şimdi bu örneklerde de gördüğün üzere bu tipler sayesinde daha da büyüyorlar.
    Bu arkadaşların gelişim ilerleme gibi bir talepleri yok,benim hırsızım gelsin beni o soysundur zihniyetleri.
    Emin ol bugün iktidara muhalif parti gelsin ve bu köprüden 1000tl geçiş ücreti alsın,bunların gazeteleri "akp nin millete kazığı" diye başlık atar,bunlar da inanır!
    Hedefler tutmuyor diye aylarca yaygara yaptılar,rakamlar açıklandı tık yok hiçbirinden.adamın beyni sadece sözcü ve yılmaz ozdilin yazdıklarına inanmak üzere programlanmış,bu adamların Cbaskanina peygamber diyen zevattan farkı yok
    Biz balık hafızalı olduğumuz,taraf olduğumuz,olaylara "benim mahallemin pisliği bana çiçektir" yaklaşımıyla baktığımız surece" sürece bu işler düzelmez
    Gülmeyeyim diyorum da,
    "Çanakkele köprüsü ne işime yarar karşıyım" yazdı ya eleman

    Ben girmem o konulara, apolitik bir insanım sadece doğruya doğru, yanlışa yanlış derim hepsi bu. Bugün o muhalif parti gelsin ve bir köprü geçişinden böyle fahiş bir fiyat istesin, aynı şekilde onları da topa tutarım.


    Şu geçiş rakamlarına nereden bakıyorsunuz çok merak ettim, paylaşırsanız ben de bakayım. Mesela Kütahya havalimanı yıllık 1 milyon yolcu garantisini karşılıyor mu? Osmangazi köprüsünden yıllık 14 milyon araç geçiyor mu? Cidden merak ediyorum yanlış anlamayın.


    Bakın Marmaray projesi YİD olarak inşa edilmedi. Şu anda işletmesi TCDD Taşımacılık AŞ'de. Yani bir nevi devlette (Taşımacılık AŞ TCDD'nin alt kuruluşudur). Pandemi dolayısıyla yolcu olmazsa, sadece para kazanılmaz, kimseye garanti para ödenmez.


    Taşımacılık AŞ zarar ediyor falan diyebilirsiniz oralara da değiniriz isterseniz.


    Çanakkale köprüsü de, fahiş fiyatla geçiş garantisi verilecekse yapılmasın. Yok vatandaşların kullanabileceği bir fiyatla yapılacaksa (En azından feribot ücretine yakın olmalı) ve geçiş garantisi makul olacaksa yapılsın.





  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Edebini takın. Cümlelerin hakaret vari olmaya başladı. Sokak ağzı bana sökmez.


    Yazmamla silmem arasında 1 dk olmadı. Silme sebebim iş uzamasındı. Fakat sen tahrik ediyorsun. Klavye başında nöbet tuttuğuna göre, görevinde belli.


    Burdan sana ekmek çıkmaz. Git eşeğini başka kapıya bağla.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: teteni

    Edebini takın. Cümlelerin hakaret vari olmaya başladı. Sokak ağzı bana sökmez.


    Yazmamla silmem arasında 1 dk olmadı. Silme sebebim iş uzamasındı. Fakat sen tahrik ediyorsun. Klavye başında nöbet tuttuğuna göre, görevinde belli.


    Burdan sana ekmek çıkmaz. Git eşeğini başka kapıya bağla.

    Bitcoinle ilgilendiğim için genelde klavye başındayımdır.noldu ecevitini savunamaz hale mi geldin?apoyu asmamak için kanun çıkarttık abdyle anlaştık silah sanayini onlara ihale ettik yazmak zor mu geldi?

    Uzatsan ne olacak,ne yazabileceksin ki?

    Terör 0di mi yazacaksin:DD


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Ben girmem o konulara, apolitik bir insanım sadece doğruya doğru, yanlışa yanlış derim hepsi bu. Bugün o muhalif parti gelsin ve bir köprü geçişinden böyle fahiş bir fiyat istesin, aynı şekilde onları da topa tutarım.


    Şu geçiş rakamlarına nereden bakıyorsunuz çok merak ettim, paylaşırsanız ben de bakayım. Mesela Kütahya havalimanı yıllık 1 milyon yolcu garantisini karşılıyor mu? Osmangazi köprüsünden yıllık 14 milyon araç geçiyor mu? Cidden merak ediyorum yanlış anlamayın.


    Bakın Marmaray projesi YİD olarak inşa edilmedi. Şu anda işletmesi TCDD Taşımacılık AŞ'de. Yani bir nevi devlette (Taşımacılık AŞ TCDD'nin alt kuruluşudur). Pandemi dolayısıyla yolcu olmazsa, sadece para kazanılmaz, kimseye garanti para ödenmez.


    Taşımacılık AŞ zarar ediyor falan diyebilirsiniz oralara da değiniriz isterseniz.


    Çanakkale köprüsü de, fahiş fiyatla geçiş garantisi verilecekse yapılmasın. Yok vatandaşların kullanabileceği bir fiyatla yapılacaksa (En azından feribot ücretine yakın olmalı) ve geçiş garantisi makul olacaksa yapılsın.



    Alıntıları Göster

    Madem muhalefeti topa tutacaksınız,bakın on tane kalem yazdım

    Buyrun tutun

    Çanakkele köprüsü de pahalı olacak,ucuzunu yapacak firma çıkmıyorsa demek ki devlet de ucuza mal edemiyor ve 20 sene beklemek gerekiyorsa ben mecbur kalmadıkça alternatif yolu kullanırım.ama yapılmasın istemem DEMEM

    yid lerle ilgili maliyet hesabı için Ondan size o yazıyı önerdim,yazının sahibi ekonomist,akp adayı değil.okuyup öğrenmek bedava.

    Ben kullanmayacaksam yapılmasın demek apolitik olmak olmuyor yalnız,o köprünün faydalarını buraya yazsak defter kitap yetmez

    Kütahya havalimanı konusunda hata yapıldı,yid lerin yüz karasıdır o proje

    Marmaray demissiniz,adana hızlı tren bekliyor

    Nerde devletimiz,niye bitmiyor?bunca yol köprü bitmiş tünel bitmiş diyorsunuz,adanaya mersine antepe sıra mi gelmedi?

    İlk yapılan hızlı trenle (ank esk) adana diyarbakır aksinin bugüne kadar bitmeyisinin ticaret etki alanı turizm taşımacılık benzin sarfiyatı vs açısından hesabını koyun buraya,on sene önce bu proje bitseydi ve iki katı pahalı dahi olsaydı kaça patlıyor beraber görelim bu işlerden çok anlıyorsanız

    Ha anlamıyorum sen anlat diyorsanız memnuniyetle hesap kitap koyarım

    Bana inanmıyorsanız da çevrenizde iktisatçı vardır,ona danışın size anlatsın




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 2 Mayıs 2021; 12:25:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: en1gma

    Madem muhalefeti topa tutacaksınız,bakın on tane kalem yazdım

    Buyrun tutun

    Çanakkele köprüsü de pahalı olacak,ucuzunu yapacak firma çıkmıyorsa demek ki devlet de ucuza mal edemiyor ve 20 sene beklemek gerekiyorsa ben mecbur kalmadıkça alternatif yolu kullanırım.ama yapılmasın istemem DEMEM

    yid lerle ilgili maliyet hesabı için Ondan size o yazıyı önerdim,yazının sahibi ekonomist,akp adayı değil.okuyup öğrenmek bedava.

    Ben kullanmayacaksam yapılmasın demek apolitik olmak olmuyor yalnız,o köprünün faydalarını buraya yazsak defter kitap yetmez

    Kütahya havalimanı konusunda hata yapıldı,yid lerin yüz karasıdır o proje

    Marmaray demissiniz,adana hızlı tren bekliyor

    Nerde devletimiz,niye bitmiyor?bunca yol köprü bitmiş tünel bitmiş diyorsunuz,adanaya mersine antepe sıra mi gelmedi?

    İlk yapılan hızlı trenle (ank esk) adana diyarbakır aksinin bugüne kadar bitmeyisinin ticaret etki alanı turizm taşımacılık benzin sarfiyatı vs açısından hesabını koyun buraya,on sene önce bu proje bitseydi ve iki katı pahalı dahi olsaydı kaça patlıyor beraber görelim bu işlerden çok anlıyorsanız

    Ha anlamıyorum sen anlat diyorsanız memnuniyetle hesap kitap koyarım

    Bana inanmıyorsanız da çevrenizde iktisatçı vardır,ona danışın size anlatsın



    Alıntıları Göster

    İşte hocam anlamadığınız konu "Ben kullanamayacaksam yapılmasın" demiyorum. Bu halka hizmetse ve halk bu hizmetten faydalanamayacaksa, halkın vergileri ile beslenen hazine garantisi verilerek yapılmasın. Sadece zengine hizmet edecek bir yolun parası bizden çıkmasın. Bakın sokakta gezen belediye otobüslerinin parası da ister istemez bizden çıkıyor ve ben en son ne zaman belediye otobüsüne bindiğimi unuttum. Bundan şikayet ediyor muyum? Hayır. Ama bir otobüs bileti 35 TL olsaydı ve her otobüse günlük 1000 yolcu binecek, binmezse parasını biz öderiz diye garanti verilseydi buna karşı olurdum.


    Kütahya havalimanı kadar Osmangazi köprüsü de bana göre fiyaskoydu. 1 saat yol kısaltıyor ama karşılığında tüm yol param kadar ücret ödüyorum.


    Marmaray projesini gözardı edemezsiniz. Halkalı - Gebze arası 2 saatten kısa sürüyor. İstanbul'un böyle bir alternatife ihtiyacı vardı. Hızlı tren konusuna ise ben esasen başından beri karşıydım, hala karşıyım. Demiryollarının hızlı trene gelene kadar daha başka eksiklikleri var ama hızlı tren yapılmaya başlandı ve devam ediyor. Yapımı biraz meşakkatli bir süreç. Özellikle Adana, Mersin, Antep gibi dağların arkasında kalan yerlerde hızlı tren hattı inşa etmek gerçekten sandığınızdan daha meşakkatli. Ayrıca öncelik Edirne üzerinden Avrupa'ya öteki taraftan da Sivas'a (ve oradan da doğudaki komşularımıza) bağlayıp, doğudan batıya ticaretin köprüsü olmak gibi bir gaye var. Hızlı tren hattında hızlı yük trenleri de çalıştırılabilecek. Gaye bu. Eh projenin finansmanında AB'nin de payı var, biraz bunun da etkisi var. Şu anda esas gaye Türkiye'nin iki ucu arasında hızlı bir demiryolu hattı inşa etmek. Emin olun bu Adana'ya yolcu taşımaktan çok daha kârlı bir iş. Resmen gemiye bir alternatif oluşturma durumu söz konusu.





  • Çanakkale köprüsü de, fahiş fiyatla geçiş garantisi verilecekse yapılmasın
    Bu işler bu yazdığınız gibi yürümüyor,çanakkale köprüsü transit ticareti doğrudan ab ye bağlayacağı için istanbulu rahatlatacak,gelişimin trakyaya açılmasına yardımı dokunacak bunu unutmuşsunuz.
    Vatandaş dediğiniz sadece siz ben değiliz,bunun içinde gurbetçi var uluslararası taşımacılık yapanlar var bu insanlara "pahalı ozaman yapılmasın girin istanbul cenderesine çile çekin banane" yazmak bencillik değilse nedir pardon?
    Osmangazi köprüsü yol kısaltmakla kalmıyor,diğer güzergahtan on binlerce aracı çekiyor bunu unutmuşsunuz yazarken.
    Hızlı tren dediginiz şeyin sadece akaryakıta olan etkisini geçtim toplu taşıma avantajı milyonlarca lira iken karşıyım falan yazmak apayrı bir tez konusu
    Dağ falan diyorsunuz yukarda aynı siz tünelleri devlet yaptı diye övüyordunuz.adanaya hızlı tren mersinden inecek,öyle aman aman bir dağ bayır yok yani rahat olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: en1gma

    Çanakkale köprüsü de, fahiş fiyatla geçiş garantisi verilecekse yapılmasın
    Bu işler bu yazdığınız gibi yürümüyor,çanakkale köprüsü transit ticareti doğrudan ab ye bağlayacağı için istanbulu rahatlatacak,gelişimin trakyaya açılmasına yardımı dokunacak bunu unutmuşsunuz.
    Vatandaş dediğiniz sadece siz ben değiliz,bunun içinde gurbetçi var uluslararası taşımacılık yapanlar var bu insanlara "pahalı ozaman yapılmasın girin istanbul cenderesine çile çekin banane" yazmak bencillik değilse nedir pardon?
    Osmangazi köprüsü yol kısaltmakla kalmıyor,diğer güzergahtan on binlerce aracı çekiyor bunu unutmuşsunuz yazarken.
    Hızlı tren dediginiz şeyin sadece akaryakıta olan etkisini geçtim toplu taşıma avantajı milyonlarca lira iken karşıyım falan yazmak apayrı bir tez konusu
    Dağ falan diyorsunuz yukarda aynı siz tünelleri devlet yaptı diye övüyordunuz.adanaya hızlı tren mersinden inecek,öyle aman aman bir dağ bayır yok yani rahat olun.

    Yapılmasın demiyorum, vatandaşa bu denli kazık sokarak yapılmasın diyorum hala anlamıyorsunuz.


    Hızlı tren konusunda da bence bilginiz olmadan fikriniz olmasın. Demiryollarının içindeyim ve neyin ne olduğunu biliyorum. Hızlı trenin konvansiyonel yani geleneksel, bildiğimiz yolcu trenine göre daha fazla kişi taşıma avantajı mı var? Eskiden İstanbul'dan Eskişehir'e 10'dan fazla yolcu treni çıkardı. Tren başı 400-600 yolcu kapasitesi ile. Kimisi Ankara'ya devam ederdi, kimisi Konya'ya, kimisi Adana'ya. Hızlı tren gelince kapasitesi 400 civarı olan 6 ya da 8 tren çıkıyor İstanbul'dan. E toplu taşıma avantajı nerede kaldı? Konvansiyonel trenler pek çok ara durakta da dururdu. Bilecik'i geçtim, Osmaneli'de bile dururdu. Şimdiki YHT'ler Bilecik'te günde 1 tren duruyor. 1 Tren de Bozüyük'te. Orada yaşayanlar için toplu taşıma avantajı otobüse -ve akaryakıta- kaydı mesela. Hani nerede kaldı hızlı trenin toplu taşıma avantajı? Bilecik'teki adamın işini görmüyor. Osmaneli'deki zaten trene binmek istiyorsa Bilecik'e gitmeli, e oraya gidene kadar ilçe kavşağından biner otobüse gider istediği yere. Üstelik YHT, eski trenin 2 katından daha pahalı fiyatlara sahip. Konvansiyonel trenler hala ucuz.


    Şu anda Türkiye'deki tren hatlarının yarısından daha azı elektrikli. Yani bu hatların yarısından çoğunda hala mazot canavarı dizel lokomotiflerle işletme yapılıyor. Evet bir elektrifikasyon çalışması var ama yeterli değil. Ağırlık hızlı trene veriliyor ama bahsettiğiniz akaryakıt etkisi, tonlarca mazot yakan dizel lokomotifler tarafından afiyetle yeniliyor. Yine aynı şekilde hatların yarısından çoğu sinyalsiz TMİ dediğimiz usulle verimsiz bir şekilde işletiliyor. Yine sinyalizasyon çalışmaları var ama dediğim gibi mesela bir YHT'ye ayrılan bütçe buralara ayrılabilirdi. Daha da ötesi şu anda hatlarımızın YHT dahil sadece %10'u kadarı çift hat. Yani bir yönde bir tren işletebiliyoruz. YHT bütçesi hatları çift hatta ve elektrikli hale getirmeye ayrılsaydı mesela bu kadar sükse yapmazdı ama demiryollarının verimliliğini kat be kat artırırdı. Akaryakıt ve toplu taşıma olarak da emin olun çok daha faydalı olurdu.


    Adana'dan Mersin'e hızlı tren dümdüz yoldan inecek de Adana'ya nereden inecek? Kafanıza göre "Hadi buraya böyle bi hat yaptım" diye YHT hattı döşeyemiyorsunuz. Bir sürü uymanız gereken teknik şartname var. Güzergahta hiç bir hemzemin geçit olmayacak, hiç bir yerde eğim ‰10 (Binde 10) değerinden fazla olmayacak, işte kurp (Dönüş) yarıçapı 5 km'den az olmayacak gibi gibi bir sürü şartname var. Niğde'den Adana'ya olan demiryolu hattındaki eğimleri görseniz aklınız çıkar. Adana Mersin arası da normal yolcu treni ile 1 saat civarı sürüyor zaten. O aralıkta da bağımsız bir hızlı tren hattı kurmak, günde 1 bardak süt içmek için inek beslemeye benzer.





  • Sorun da o zaten trenlerin orda burda durması falan istememeli.Şuanda kalabalık bölgeler kent merkezleri.dbakirdan kalkan bir yolcu 3 5'saatte adanaya mersine gidiyorsa daha ne istesin?
    Hadi siz karşı falansınız diyelim çin gerizekalı mı milyarlarca dolar yatırıyor bu işe?ki komünist yönetim istedikten sonra daha çok yolcuyu konvansiyonel trenle taşıyabilir değil mi?
    Konvansiyonel trenlerle kısa mesafeleri alırsınız,herkes doğu ekspresi gibi tren keyfi yaşamak için binmiyor bu merete
    O paraya yapılacaksa istemem diye bir dünya apolitizm in evreninde bile yok,hızlı çözüm istiyorsanız ona göre bunun bir bedeli olur
    Bu şekilde alternatif güzergâhınız da uygun fiyatıyla yine size kalıyor
    Yada aynı parayı devlet olarak 20 senede siz harcayıp ucuza mal ettik dersiniz
    O 20 senenin maliyetini de artık adanalı nasıl ödüyorsa sizin çocuklarınız da öyle öder napalm?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otoyolunu da al git

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ESER14

    Bizde şirketten 6 kişi mercedes vito ile günü birlik pendik-izmir yaptık. Şöförümüz arabayı resmen ağlattı. 140km den aşağı düşmediği gibi 180km (araç bu hızda limitli) ile uzun süre gittik. Navigasyon 172 gösteriyordu. Köprü dahil tahmini git gel 1000 küsür tl yazdı. Bu hıza rağmen ceza gelmediğini söyledi. Yani yolda radar yok.

    Şöförün yanında oturdum. Araçta rüzgar asistanı diye bişey var. 2-3 defa devreye girdi. Göstergede uyarılar patlıyor. Adeta arabayı tokatlayıp yola sokuyor. Merso ya bu yolda hayran kaldım.

    Bu 1000 tl'ye yakıt da dahil mi?

    Valla hocam çok pahalı

  • quote:

    Orijinalden alıntı: en1gma

    Sorun da o zaten trenlerin orda burda durması falan istememeli.Şuanda kalabalık bölgeler kent merkezleri.dbakirdan kalkan bir yolcu 3 5'saatte adanaya mersine gidiyorsa daha ne istesin?
    Hadi siz karşı falansınız diyelim çin gerizekalı mı milyarlarca dolar yatırıyor bu işe?ki komünist yönetim istedikten sonra daha çok yolcuyu konvansiyonel trenle taşıyabilir değil mi?
    Konvansiyonel trenlerle kısa mesafeleri alırsınız,herkes doğu ekspresi gibi tren keyfi yaşamak için binmiyor bu merete
    O paraya yapılacaksa istemem diye bir dünya apolitizm in evreninde bile yok,hızlı çözüm istiyorsanız ona göre bunun bir bedeli olur
    Bu şekilde alternatif güzergâhınız da uygun fiyatıyla yine size kalıyor
    Yada aynı parayı devlet olarak 20 senede siz harcayıp ucuza mal ettik dersiniz
    O 20 senenin maliyetini de artık adanalı nasıl ödüyorsa sizin çocuklarınız da öyle öder napalm?

    Hocam siz bu fahiş projeleri savunmaya devam edin. Bu son mesajımdı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eldeki alternatif bu hocam,yapacak birşey yok
    20 yil beklemeden daha ucuzunu yapacak olan varsa çıksın hesabını kitabını yapsın anlatsın,evime resmini asayım.
    Seviyeli tartışma için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bolu geçidi, Karadeniz Sahil yolu, metrobüs, Marmaray, köprüler. Bunların hepsi ile dalga geçildi, alay edildi. Fakat herkes metrobüsü marmarayı harıl harıl kullanıyor. Karadeniz Sahil yolu yapılmasaydı Rize ye Artvin e 1 günde gidilirdi. Kazalar da cabası.

    Sadece katıldığım tek konu köprü ve yol ücretlerinin pahalılığı. Bu konuya kesinlikle el atılmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her ay bandırma İzmir arası yol gider gelirim 250 km civarı yol zaten 120 ile giderim 2 saat sürüyor yakıt 100 TL harcıyorum
    Neden otobana girip 140 TL vereyimki 🙂

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: en1gma

    F 35 in uçuş maliyeti 40 bin dolar
    Tek bir düğmesine dahi abd den izinsiz basamazsın
    Onun için de f 35 koca bir çöptür,uçak falan değildir
    İtirazin varsa,bunlar yalandır yoktur diyorsan yaz,
    diyemiyorsan da çöp savunması yapma
    bu memleket başka yerden uçak alır ihtiyaç duyarsa kafanı yorma
    S 400 sistemi senin anladığın kadar basit olsa o çok sevdiğiniz liderleriniz boru kuramaz yemez görürsünüz hahahah demezdi,
    abd bizi programdan çıkarmaz,milyar dolar zarara girmezdi.
    Abd isterse cehennemin dibine üs kursun,biz maşalarini hallederiz kafani yorma,abd de gram şeref yürek olsa gürcistan i ukraynayi savunurdu
    Ypg ye dokunmayın dediler ezdik
    Libyada ne işimiz var dediler ezdik
    Karabağa cihatcilar gidiyor diye diaspora propagandası yapıldı ezdik
    Marasi açmayın dediler açtık
    Varsa yunanın cesareti f 35 lerini de versin amerika buyursun ilan etsin 12 mili,el şeyiyle gerdeğe nasıl gireceklermiş beraberce görelim.

    Siz hükümetin yanlışlarını savunma sanayiine de yükleme çabasında olduğunuz sürece bu işleri anlayamazsınız
    Tank mank demiş biri,tank taburunu yok edecek güçte siha filosu olacak ülkenin
    Hani bimde satılıyordu ya
    Bize ikişer tane alacaktınız ya

    ne masallar varmış yahu sende

    broşür yapıp yunana sallayalım mı bunları kaçarlar mı  

    sıkıntı yok yani bu millete çiftlikbankta 150 liraya öküz sattılar sen de satarsın

    bu fakir bu forumda oldukça bırakmaz artık seni, arkanda. net.

    merkez bankasına yeni başkan





  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.