Şimdi Ara

bu van muhabbeti nedir ??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
16.573
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar öylesine ilanlara bakıyordumda 6500-7000 liraya 2004 model palio lar satılıyor van halinde bu aracların ne eksisi varki bu kadar ucuza satılıyor vergilerimi fazla ? aynı durum fiestalar corsalar içinde geçerli herhangi bir kullanıcı için bu aracların normal araclardan farkı ne ?

    yani ben genelde tek başıma araba kullanacak birisiyim az yakan kliması ve en azından sürücü hava yastığı olan bir aracın fiyatı nedir diye öylesine bakınıyordum aflaadım

    örnek
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-palio-muhtesem-palio/detay?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-fiesta-2007-ford-fiasta-van-guvenlik-paketli-yeni-kasa-13-150/detay?

    bilen arkadaşlar bi açıklayabilirmi ?







  • Ruhsatta kamyonet diye geçiyor ve ticari araç oluyodu sanırım. Köprüden geçemiyo falan filan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Artvin08~

    Ruhsatta kamyonet diye geçiyor ve ticari araç oluyodu sanırım. Köprüden geçemiyo falan filan

    hocam bende o falan filanlar merak ediyorum sadece köprüden geçmemekse canları sağolsun zaten istanbula yolum düşmez düşse bile aracla gidip gençliğimi heba etmem takarım iki cam bi koltuk işimi gören züpper bi araba olur.

    ben aracı adıma almamda bir sıkıntı olurmu vergisi bandrolü ne kadardır diye soruyorum




  • artık koltuk ekleme yasak diye biliyorum.
  • Araca sadece siz binecekseniz ideal koltuk artık koyamıyorsunuz onu unutun ama sadece siz bineceğiniz için ihtiyacınız olmaz buna.

    Arkaya cam açtırabilirsiniz veya folyo çektirip dıştan cam gibi görünmesini sağlayıp binebilirsiniz.
  • PEKİ VERGİ BANDROL OLAYI NASIL HOCAM ?
  • vergi 3 yil ayni sonraki 3 yil dusmeden devam. 2 kisilik arac olarak dusunulecekse iyi. yanniz unutmamak lazimki bunnar hepsi sirket araclari ve ticari kullanilmis. yani hepsi 2-3 kat fazla yipranmis araclar. sorun cikarma ihtimalleri de o kadar fazla tabiki.
  • Kamyonet olduğu için trafik sigortası hususi araçtan daha fazla. Her sene muayene ettirmen gerekiyor. Sonradan eklenen koltuklar ruhsata işletilmiyor artık.
  • benim bildiğimde (emin değilim) koltuk ve cam eklenebiliyor ama hususiye çevrilemiyor. Ruhsatta çift sıra koltuklu camlı kamyonet olarak geçiyo.

    Not: dediğim gibi tam emin değilim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakaniko -- 9 Haziran 2010; 10:02:10 >
  • Bu araçların bukadar ucuza satılmasının sebebi ikinci sıra koltukları olmayışından....vb. ziyade yıpranmışlıkları...

    Bunları şirketler kullanıyor.Şirketlerin arabaları 1 saniye boş durmuyor oraya buraya derken aşırı yıpranıyorlar onlar için ekonomik ömrünü tamamlayınca hemen elden çıkarıyorlar...Bunlardan uzak dur bence çok masraf çıkarabilir...7 bunlara vereceğine biraz daha biriktir borç al.....vb. 9-10 binek olanlarından al....
  • Araba kamyonet sınıfında, her yola giremiyor.
  • teşekkürler.
  • Araç kamyonet sınıfında, her sene muayene, 860 lira civarı yıllık vergi gibi problemleri mevcut.

    Koltuk ve cam eklesen dahi bineğe çevrilemiyor, hususi yandan camlı koltuklu kamyonet olarak geçiyor.

    Biz de de var bir tane, en fazla iki kişi binecekse gayet ideal arabalar.

    Zaten bütün git gel işlerini onla yapıyorum, bir de benim gibi temizini bulursan gayet iyi olur.
  • kardeş senede 860 lira vergi verdikten sonra yerim onun ekonomisini ilanları görür görmez bir fırlamalık var dedim demekki buymuş teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    Araç kamyonet sınıfında, her sene muayene, 860 lira civarı yıllık vergi gibi problemleri mevcut.

    Koltuk ve cam eklesen dahi bineğe çevrilemiyor, hususi yandan camlı koltuklu kamyonet olarak geçiyor.

    Biz de de var bir tane, en fazla iki kişi binecekse gayet ideal arabalar.

    Zaten bütün git gel işlerini onla yapıyorum, bir de benim gibi temizini bulursan gayet iyi olur.


    peki bu araç hakkında ne dersiniz?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-matrix-2010-model-3800km-de-matrix-space-1-5crdi-vgt-prime/detay/

    araç ticari ama koltuk eklenmiş şimdi bu aracın hususiden ne gibi farkları olacaktır

    zira aynı araç 2010 model hususi ile ticari arasında yaklaşık 10.000 tl oynuyor

     bu van muhabbeti nedir ??

     bu van muhabbeti nedir ??


     bu van muhabbeti nedir ??




    bu aracı alıp binek olarak kullanırsak bize ne gibi dezavantajları olur?




  • Ticari arabalarda yaıtım olmuyor, karosere çarpan toz taneleri bile ses yapabiliyor. Bu sebeple yeniyken dahi ucuzlardır. (Ticari ÖTV daha düşük, o kısım ayrı)

    Panel-van tipiyse, paneller kesilip camlar sonradan takılıyor. Bu arabalara piyasada "açma" diyorlar. Eğer işçilik iyi değilse zamanla conta kenarlarından paslanma yapabilir, kesim düzgün değilse sızıntı olabilir. Bu sebeple binek tescilli Connect, Kangoo gibi arabalarda da dikkatli olmak gerekir.
  • Arkadaşıma 206 Van HDi aldık 3 ay kadar önce.
    Araç 350.000 kmde idi orjinal oynanmamış km.
    Şaka bir yana aracı 5.800 tl gibi bir rakama aldık. Bu fiyata bu kmdeki araçtan beklenmeyecek kadar iyi durumda araba. Sürüşü hoş. Arkaya birde çıkma kotuk aldı katlananlardan. Normalde katlı duruyor. İhtiyaç olunca açıyorsun.
    Tek kişi veya iki kişi bineceğim dersen almak mantıklı bu tür araçları. Biz bir Pejo bayinden aldık. Yalnız çok para vermeden alınır bu araçlar öyle 8-9.000 tl verilmez. çünkü masraf çıkaracağı kesin. 5-6.000 tlye alınır klimalı rahat araçlar tek kişi için.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.