Şimdi Ara

Bu sisteme ne dersiniz??tavsiyeleriniz??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bir sistem topladım da..sizce nasıl en altta fiyatı yazıyor..
    özellikler filan sizce iyi mi??tavsiye edeceğiniz alternatifler var mı??ama fazla uçmadan örn:400$ ekran kartı tavsiye etmeyin..not:cd-rom, cd-writer bende var onları almıycam..

    MSI 7058 INTEL 915G LGA 775 PCI EX.
    INTEL P4 3,2 LGA 775 2MB CACHE 64 BİT
    1 GB KINSTON DDR2 533 MHZ (512*2)
    200 GB SAMSUNG 7200 SATA 8 CACHE
    19.LG T910 BU FLATRON
    SERENO USB CASE
    1,44 FLOPPY
    256 MB WINFAST PX660 TD PCIEX

    fiyatı:1200 dolar kdv dahil..6 taksitle..



    _____________________________
    Ne PC'ler gördüm içinde oyun yok, ne oyunlar gördüm oynayacak PC yok.
  • bende benzer bir sistem topluyorum, anakart olarak intel'in 945P chipsetli moddelirnden birini alacağım 945 chipsetler çiftçekirdek teknolojisinide destekliyor G modellerinde onboard vga olduğu için özellikle 945G istemedim bana kalırsa 945 chipsetli kartlarıda bir incelemende fayda var sanırım 175 usd + kdv gibi bir fiyatı var, ekran kartı olarakta parasal durumlar yüzünden MSI 6600 diamond alacağım, senin bütçen 6600GT ye yettiğine göre daha iyi tabiki GT almak, birde işlemci olarak 630 3.0 GHz daha mantıklı değilmi acaba? 3.2 ile 3.0 GHz arasında teknolojik fark yok ama 200 MHz e değmeyecek bir fiyat farkı var
    _____________________________
  • Bana kalırsa ya 8 serisi al yada amd 64 al.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 17egemen

    Bana kalırsa ya 8 serisi al yada amd 64 al.


    +1
    _____________________________
  • Oyun felan içinse AMD 64 ve iyi bir ekran kartı (6600GT ve üstü ) al.
    _____________________________
    [color=
  • arkadaşların hakkı var, ben iş için kullanacağım için intel i tercih ettim oyun içinse amd olabilir, şu anda iş için amd kullanıyorum ve pişmanım ama oyunlarda hiç bir sorunum yok
    _____________________________
  • arkadaşlar bu sistemle oyun oynuycam..
    hep intel kullandım amd pek düşünmüyorum aslında..acaba 3.0 ile 3.2 arasında gerçekten performans farkı olmaz mı pek..fiyat olarak nerdeyse 50 dolar var çünkü???
    bir de kingston ram alıcam ama abim almıştı üstünde kingram yazıyo..ne iş sizce..
    _____________________________
    Ne PC'ler gördüm içinde oyun yok, ne oyunlar gördüm oynayacak PC yok.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bu sistem sizce nasıl?
    17 yıl önce açıldı
    sizce nasıl bu parçalar.
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DaVinci

    arkadaşların hakkı var, ben iş için kullanacağım için intel i tercih ettim oyun içinse amd olabilir, şu anda iş için amd kullanıyorum ve pişmanım ama oyunlarda hiç bir sorunum yok


    iş için amd aldığına neden pişmansın kardeş? bizi de aydınlatırmısın bu konuda? (bende sistem topluyorumda)
    _____________________________
  • oyun içinse amd al derim
    _____________________________
  • 128 MB MSI 6600GT VTD AGP 8X bu ekran kartindan al gerisi super sistemin
    _____________________________
  • MSI 7058 INTEL 915G LGA 775 PCI EX.
    INTEL P4 3,2 LGA 775 2MB CACHE 64 BİT alacağına

    intel dualcore 2.8ghz veya 3.0ghz+ASUS - P5LD2
    945 alırsan bence daha güzel bir iş çıkarmış olursun hem böylece harddiskinde sataII olmuş olur
    _____________________________
    »Intel Quad Core E2140 (@2.8Ghz 1.28V) - Asus P5K-E Wifi - 2x2gb Kingston HyperX 1066Mhz - Gigabyte 460GTX OC - Wd 74 GB Raptor - Enermax Infiniti 720W - Viewsonic Vx922 - CM RC-690
  • quote:

    Orjinalden alıntı: i love this game!!!

    128 MB MSI 6600GT VTD AGP 8X bu ekran kartindan al gerisi super sistemin


    Sence o sisteme agp takılabilirmi
    _____________________________
    »Intel Quad Core E2140 (@2.8Ghz 1.28V) - Asus P5K-E Wifi - 2x2gb Kingston HyperX 1066Mhz - Gigabyte 460GTX OC - Wd 74 GB Raptor - Enermax Infiniti 720W - Viewsonic Vx922 - CM RC-690
  • arkadaşlar artık bu saatten sonra AGP bir sistem almak bence çok mantıklı değil..PCI exp. alıcam..
    dual core 2.8 işlemcinin fiyatı normal 3.2 işlemci ile aynı ama özellik olarak yaptığı şey eş zamanlı işlemler..
    yani dvd yazarken mp3 dinleyebilirsin..çift işlemci var gibi..ama oyunlarda falan bir artı sağlıyacağını sanmam..
    _____________________________
    Ne PC'ler gördüm içinde oyun yok, ne oyunlar gördüm oynayacak PC yok.
  • Ağırlıklı olarak yazılım çevirisi yapıyoruz oldukça yüklü excel dökümanları olabiliyor bir kelime aratmaya kalkınca sigara içebilecek kadar süre tanıdığı oluyor makinenin, ayrıca ben bir gragikerim ve 2 seviye tampon bellek photoshop gibi programlarda çok işe yarar, bu arada çift çekirdeğin her zaman çok işe yarayacağnı sanmıyorum, çift işlemcili bir mac kullanıyorum ve işlemcinin her ikisin birden %100 kullandığını görmedim tek işlemcinin sınıra dayandığı bile çok nadir
    _____________________________
  • AMD al ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AMD64 3000@4000 -- 7 Eylül 2005, 11:25:02 >
    _____________________________
  • orasi beni ilgilendirmez ben sadece ekran kartini tavsiye ettim
    _____________________________
  • hepsi güzel ama ekran kartı ati radeon 9800xt olsan daha iyiolur bence
    _____________________________
  • sen tercihini bozma lga al yalnız lga ısınınca fanı biraz zırıltı yapıyor 3 kademeli server işleri programlamadurumların falan varsa sql işlemleri falan yapacaksan amd alma
    _____________________________
  • metal haklisin lga larda ses problemi var biraz
    _____________________________
  • ya arkadaşlar tadımı kaçırdınız şimdi..lga işlemci ses yapıyo ha..kötü oldu bu yaa..böyle bir sorunla karşılaşan başka arkadaş var mı acaba??
    bir de sizce LGA işlemcinin normale göre avantajı ne?? mesela işlemci bacaklarının oluşturduğu endüktif empedans olmuyo..bu biraz hızlandırır..
    ama sizin bildiğiniz faydaları ne??
    _____________________________
    Ne PC'ler gördüm içinde oyun yok, ne oyunlar gördüm oynayacak PC yok.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.