Şimdi Ara

BU ŞARKIYI ARIYORUM YARDIMM

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
377
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bu şarkı konusunda bir yardım ederseniz çok sevinirim..

    umarım vereceğim bilgiler yeterli gelecek..

    Öncelikle şunu belirteyim yaz aylarında güney sahillerinde birçok tatil köyünde çoğunlukla animasyon müziği olarak kullanılıyor..
    yabancı bir şarkı...ingilizce olup olmadığiı konusunda bi fikrim yok..
    Çok hareketli, canlı bir şarkı..
    genellikle animasyon başlangıcında bütün otelde kalanların, toplanıp hep beraber animatörlerin gösterdiği hareketleri yapmalarından oluşuyor..
    Hatta sanıyorum tarzı merengue olabilir...
    Grup söylüyor sanırım..
    Sözleri da tam kesin olmamakla birlikte:

    nakarat kısmında

    "kesi keno,
    da rad da ra da ra
    ...
    dedolishe..."

    (sadece kesi keno kısmından eminim..:))

    2 yıldır "botanik hotele" gidiyorum(belki giden varsa anımsayacaktır)..2 yıldır animasyon müziği olarak kullanılıyor...ama mutlaka diğer tatil köylerinde fln da kullanılıyordur..

    Kimin söyledğini, şarkının adını bilen varsa yardım ederse çok sevinirim..

    Çok sağolun...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    <a data-test="test" rel="nofollow" style="word-wrap: break-word; text-decoration: underline;" target="_blank" onclick="return dhExternalLinkRedirect(this)" href="/ExternalLinkRedirect?module=pgdcode&url=https://www.gorenduyan.com" data-href="https://www.gorenduyan.com">Kayıp, Çalıntı İlanı Ver!</a>




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    BİR ŞARKI ARIYORUM
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.