Şimdi Ara

Bu Oyunu Oynayan Var Mı? [Football Kingdom]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
3
Favori
13.920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  •  Bu Oyunu Oynayan Var Mı? [Football Kingdom]


     Bu Oyunu Oynayan Var Mı? [Football Kingdom]










    Toptan yola çıkarak; 2002 Dünya Kupası topu olan Fevernova olduğuna göre oyun 2002-2003'te çıkmış.
    Oyundaki top fiziği heralde şu an ki oyunların hiç birinde yok. Falsoyu resmen hissettiriyor. Çimlere bittim adeta.
    Futbolcu grafikleride iyi olsa bu oyun ne PES bırakırmış, ne FIFA. Keşke nextgen olarak yapsalar tekrar.



    _____________________________




  • Abowww çok gerçekli læ.Keşke Next gen'e uyarlansa bittim resmen.
    _____________________________
    Karaköy Zürafa Sokak % 89 oranında hisse sahibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cannibalz

    Abowww çok gerçekli læ.Keşke Next gen'e uyarlansa bittim resmen.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Prince*

    Abowww çok gerçekli læ.Keşke Next gen'e uyarlansa bittim resmen.


    Vallahi 2002'de bunu yapabilen Namco, 2009'da neler yapar. Düşünemiyorum.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gny*

    quote:

    Orjinalden alıntı: Prince*

    Abowww çok gerçekli læ.Keşke Next gen'e uyarlansa bittim resmen.


    Vallahi 2002'de bunu yapabilen Namco, 2009'da neler yapar. Düşünemiyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Gny*


    quote:

    Orjinalden alıntı: Prince*

    Abowww çok gerçekli læ.Keşke Next gen'e uyarlansa bittim resmen.


    Vallahi 2002'de bunu yapabilen Namco, 2009'da neler yapar. Düşünemiyorum.

    Bu oyun şöyle gelip sadece grafiklerini yükseltseler next-gen için müthiş olur paslar çok güzel
    _____________________________

    Ey Türk Gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gny*

    quote:

    Orjinalden alıntı: Prince*

    Abowww çok gerçekli læ.Keşke Next gen'e uyarlansa bittim resmen.


    Vallahi 2002'de bunu yapabilen Namco, 2009'da neler yapar. Düşünemiyorum.

    Alıntıları Göster
    Oyun videolardan çok güzel bi futbol oyununa benziyor,çok merak ettim şu an indiriyorum.Galatasarayın galibiyetini izledikten sonra oynayıp yorumlarımı yazarım
    _____________________________
    ...Since 1988...

    Mütevazi Koleksiyonum ; Sega MegaDrive - Sega Dreamcast - Psp - Ps1 - Ps2 - Ps3 -Ps4 - Xbox - Xbox 360 - Xbox One - Nintendo Gamecube - Nintendo Wii - Nintendo Wii U - Nintendo Gameboy Advance SP Brighter Edition - Nintendo DSI XL - Nintendo 3DS - Nintendo Switch --> Loading....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonskennedy

    Oyun videolardan çok güzel bi futbol oyununa benziyor,çok merak ettim şu an indiriyorum.Galatasarayın galibiyetini izledikten sonra oynayıp yorumlarımı yazarım

    Alıntıları Göster
    Çok iyi oyunmuş.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonskennedy

    Oyun videolardan çok güzel bi futbol oyununa benziyor,çok merak ettim şu an indiriyorum.Galatasarayın galibiyetini izledikten sonra oynayıp yorumlarımı yazarım

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: leonskennedy

    Oyun videolardan çok güzel bi futbol oyununa benziyor,çok merak ettim şu an indiriyorum.Galatasarayın galibiyetini izledikten sonra oynayıp yorumlarımı yazarım

    O zaman hiç yorum yazamıycaksın
    _____________________________

    Ey Türk Gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonskennedy

    Oyun videolardan çok güzel bi futbol oyununa benziyor,çok merak ettim şu an indiriyorum.Galatasarayın galibiyetini izledikten sonra oynayıp yorumlarımı yazarım

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: leonskennedy

    Oyun videolardan çok güzel bi futbol oyununa benziyor,çok merak ettim şu an indiriyorum.Galatasarayın galibiyetini izledikten sonra oynayıp yorumlarımı yazarım


    Ben iki üç kere indirdim ama sürekli ana menüden sonrası çalışmadı. Hayellerim yıkılmıştı.
    Sorun Ps2'de mi, DVD'de mi, oyunda mı yoksa ben de mi çözemedim.
    Umarım sizinki çalışır.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7ender

    Çok iyi oyunmuş.

    Alıntıları Göster
    off offf sanki gerçek maç izliorum
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baronnorab

    off offf sanki gerçek maç izliorum

    Alıntıları Göster
    Patch bile cikarmis we-lab oyun icin ingilizce ve guncel futbolcular en son patch 2008 ortasinda yayinlan mis...
    _____________________________
    “No matter how good and kind you are, life will still find a way to fuck you up.”
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cryptdlg

    Patch bile cikarmis we-lab oyun icin ingilizce ve guncel futbolcular en son patch 2008 ortasinda yayinlan mis...

    Alıntıları Göster
    oyun harika gözüküyor, ne varsa ps2 de var kardeşim
    _____________________________
    psn: akif06
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quatronic

    oyun harika gözüküyor, ne varsa ps2 de var kardeşim

    Alıntıları Göster
    Muhteşem görünüyor gerçekten
    _____________________________

    Külahin } sat yine } lakin yokuncul } olma nâmerde
    Yeter ki } kelle sag olsun } külah lazim degil } merde
    Basimizdan hiç } hevâ-yi } zülf-i yâr } eksik degil
    Pek yüce yerdedir } onun için, } rûzîgâr } eksik degil
    Sultan III: Ahmed ve Sultan III. Mustafa

    MCP { MCSA { MCSE { CCNA
  • şutlar, dönüşler, paslar, adamların koşuşları, adam geçmeler... hepdi bana pes'i anımsattı. ama daha farklı birşey var bu oyunda. oyuncuların koşma stilleri, çalım atma teknikleri, grafikler vs. geliştirilip piyasaya sürülse, üstte bir arkadaşın dediği gibi " ne pes bırakır, ne fifa"
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quatronic

    oyun harika gözüküyor, ne varsa ps2 de var kardeşim

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: quatronic

    oyun harika gözüküyor, ne varsa ps2 de var kardeşim

    Aynen öyle valla...
    _____________________________
    Karaköy Zürafa Sokak % 89 oranında hisse sahibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cannibalz

    quote:

    Orjinalden alıntı: quatronic

    oyun harika gözüküyor, ne varsa ps2 de var kardeşim

    Aynen öyle valla...

    Alıntıları Göster
    quote:

    O zaman hiç yorum yazamıycaksın


    Yazarım dediysem yazarım,rahat ol sen

    Arkadaşlar oyunu oynadım,gerçekten video da ne görüyosanız o.Herşeyden önce oyun pes e çok benziyor ama topun ve oyuncuların fiziği gerçekten çok hoş,oynaması çok eğlenceli.Frikiklerde falan topun hangi bölgesine vurmak istediğinizi seçiyorsunuz ona göre top falso alıyor.Oyunda daha bir maç yaptım sıcağı sıcağına yazmak istedim bakalım oynadıkca he gibi kusurları çıkacak.Şimdilik gözüme çarpan kaleciler biraz kova Onun dışında böyle bir oyun neden avrupada çıkmamış,devamı gelmemiş anlamadım,pes en iyi dönemlerinde fifa daha ortalarda yokken bile pes ciddi rakip olabilirmiş bu oyun halbuki,Neyse oynamaya devam.Bu arada oyun japonca ben ingilizce patch buldum ama pek bişey değişmedi bakalım uğraşıyorum hala.Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leonskennedy -- 12 Nisan 2009; 21:31:53 >
    _____________________________
    ...Since 1988...

    Mütevazi Koleksiyonum ; Sega MegaDrive - Sega Dreamcast - Psp - Ps1 - Ps2 - Ps3 -Ps4 - Xbox - Xbox 360 - Xbox One - Nintendo Gamecube - Nintendo Wii - Nintendo Wii U - Nintendo Gameboy Advance SP Brighter Edition - Nintendo DSI XL - Nintendo 3DS - Nintendo Switch --&gt; Loading....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonskennedy

    quote:

    O zaman hiç yorum yazamıycaksın


    Yazarım dediysem yazarım,rahat ol sen

    Arkadaşlar oyunu oynadım,gerçekten video da ne görüyosanız o.Herşeyden önce oyun pes e çok benziyor ama topun ve oyuncuların fiziği gerçekten çok hoş,oynaması çok eğlenceli.Frikiklerde falan topun hangi bölgesine vurmak istediğinizi seçiyorsunuz ona göre top falso alıyor.Oyunda daha bir maç yaptım sıcağı sıcağına yazmak istedim bakalım oynadıkca he gibi kusurları çıkacak.Şimdilik gözüme çarpan kaleciler biraz kova Onun dışında böyle bir oyun neden avrupada çıkmamış,devamı gelmemiş anlamadım,pes en iyi dönemlerinde fifa daha ortalarda yokken bile pes ciddi rakip olabilirmiş bu oyun halbuki,Neyse oynamaya devam.Bu arada oyun japonca ben ingilizce patch buldum ama pek bişey değişmedi bakalım uğraşıyorum hala.Saygılar...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: leonskennedy

    quote:

    O zaman hiç yorum yazamıycaksın


    Yazarım dediysem yazarım,rahat ol sen

    Arkadaşlar oyunu oynadım,gerçekten video da ne görüyosanız o.Herşeyden önce oyun pes e çok benziyor ama topun ve oyuncuların fiziği gerçekten çok hoş,oynaması çok eğlenceli.Frikiklerde falan topun hangi bölgesine vurmak istediğinizi seçiyorsunuz ona göre top falso alıyor.Oyunda daha bir maç yaptım sıcağı sıcağına yazmak istedim bakalım oynadıkca he gibi kusurları çıkacak.Şimdilik gözüme çarpan kaleciler biraz kova Onun dışında böyle bir oyun neden avrupada çıkmamış,devamı gelmemiş anlamadım,pes en iyi dönemlerinde fifa daha ortalarda yokken bile pes ciddi rakip olabilirmiş bu oyun halbuki,Neyse oynamaya devam.Oyun japonca ben ingilizce patch buldum ama pek bişey değişmedi bakalım uğraşıyorum hala.Saygılar...


    Kardeşim iyi güzelde link vermek yasak aman diyorumm editle kimse görmeden

    Edit : Alıntı mesaj içerisindeki oyun linkleri silinmiştir.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    _____________________________
    Karaköy Zürafa Sokak % 89 oranında hisse sahibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cannibalz

    quote:

    Orjinalden alıntı: leonskennedy

    quote:

    O zaman hiç yorum yazamıycaksın


    Yazarım dediysem yazarım,rahat ol sen

    Arkadaşlar oyunu oynadım,gerçekten video da ne görüyosanız o.Herşeyden önce oyun pes e çok benziyor ama topun ve oyuncuların fiziği gerçekten çok hoş,oynaması çok eğlenceli.Frikiklerde falan topun hangi bölgesine vurmak istediğinizi seçiyorsunuz ona göre top falso alıyor.Oyunda daha bir maç yaptım sıcağı sıcağına yazmak istedim bakalım oynadıkca he gibi kusurları çıkacak.Şimdilik gözüme çarpan kaleciler biraz kova Onun dışında böyle bir oyun neden avrupada çıkmamış,devamı gelmemiş anlamadım,pes en iyi dönemlerinde fifa daha ortalarda yokken bile pes ciddi rakip olabilirmiş bu oyun halbuki,Neyse oynamaya devam.Oyun japonca ben ingilizce patch buldum ama pek bişey değişmedi bakalım uğraşıyorum hala.Saygılar...


    Kardeşim iyi güzelde link vermek yasak aman diyorumm editle kimse görmeden

    Edit : Alıntı mesaj içerisindeki oyun linkleri silinmiştir.

    Alıntıları Göster
    Oyun çok güzle videoları tekrar izledim namco duy sesimizi oyun bu haliyle gelse grafikleri iyileştirilse yeter
    _____________________________

    Ey Türk Gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atatürk_1881

    Oyun çok güzle videoları tekrar izledim namco duy sesimizi oyun bu haliyle gelse grafikleri iyileştirilse yeter

    Alıntıları Göster
    quote:

    Kardeşim iyi güzelde link vermek yasak aman diyorumm editle kimse görmeden


    Dostum teşekkürler hatırlatma için.Bi anlık dalgınlıkla paylaşayım diye yazmıştım neyse sildim kimse görmedi herhalde
    _____________________________
    ...Since 1988...

    Mütevazi Koleksiyonum ; Sega MegaDrive - Sega Dreamcast - Psp - Ps1 - Ps2 - Ps3 -Ps4 - Xbox - Xbox 360 - Xbox One - Nintendo Gamecube - Nintendo Wii - Nintendo Wii U - Nintendo Gameboy Advance SP Brighter Edition - Nintendo DSI XL - Nintendo 3DS - Nintendo Switch --&gt; Loading....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonskennedy

    quote:

    Kardeşim iyi güzelde link vermek yasak aman diyorumm editle kimse görmeden


    Dostum teşekkürler hatırlatma için.Bi anlık dalgınlıkla paylaşayım diye yazmıştım neyse sildim kimse görmedi herhalde

    Alıntıları Göster
    Ben gördüm.
    _____________________________
    Macbook Air 11"/iPhone5/iPod4th32Gig/iPad1st/iPadmini2Retina64Gig
    Sony NWZ-ZX1/Sony MDR-1A/BT/ AKG K518DJ
    PlayStation4/PlayStation3/PS Vita
    LG 32MB25HM 82 Full HD Monitor
    Logitech Driving Force G29
    Asus N552VW-FW149T





  • quote:

    Orijinalden alıntı: rds

    Ben gördüm.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: rds

    Ben gördüm.

    _____________________________
    || AMD Ryzen 7 9800X3D İşlemci || MSI X870 Tomahawk Anakart || Palit RTX 4080 GameRock OC GPU || G.SKILL Trident Z5 Royal Neo 6000MHZ CL28 DDR5 Ram || Kingston KC3000 4 TB NVME Gen4 SSD || FSP Hydro PTM Pro 1200W Platinum PSU || Arctic Liquid Freezer II 360MM Sıvı Soğutma || Cougar Conquer Kasa || Logitech Z5500 5+1 Ses Sistemi || Samsung Odyssey G7 32'' 240Hz QLED Monitör || Apple MacBook Pro 16'' 2021 - M1 MAX (10/32) İşlem Birimi / 1 TB SSD / 32 GB RAM ||




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.