Şimdi Ara

Bu nasıl yakışıklılık la kim bu?

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
44
Cevap
0
Favori
2.014
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Bu nasıl yakışıklılık la kim bu?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    308 Mesaj

    Valla dediğim gibi görecelik ama alein delon çok daha yakışıklı imiş bence.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    IbolarKisilikBozuklugu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    308 Mesaj

    Örnek olarak



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    IbolarKisilikBozuklugu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    308 Mesaj
    Ben bu eleman ile Brad Pitt üzeri bir yakışıklı görmedim abi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Tiktok'ta Karşılaştım Bu Adamla Bütün Kadınlar Yürümüş Hatta Benim Şuana Kadar Gördüm En yakışıklı Adam Bu
    Adamda Masal Kahramanı Gibi tip Var






    _____________________________
    La İlahe İllallah

    “Olsun be aldırma Yaradan yardır. Sanma ki zalimin ettiği kârdır. Mazlumun ahı, indirir şahı. Her şeyin bir vakti vardır.."




  • Yüzbaşı
    308 Mesaj




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    thebiqboss kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ekmek arası melemen

    Adam Elondan 1 milyon kat yakışıklı bence
    |
    |
    _____________________________
    La İlahe İllallah

    “Olsun be aldırma Yaradan yardır. Sanma ki zalimin ettiği kârdır. Mazlumun ahı, indirir şahı. Her şeyin bir vakti vardır.."
  • Yüzbaşı
    610 Mesaj
    Yorumu sildim. Bu konu sakat suyundan içmemek lazım.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    209 Mesaj
    zamanının ötesinde bi adam günümüzün elemanlarını sollar.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    429 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ne diyorum

    Evet bencede yeryüzüne gelmiş en yakışıklı adamdır kendileri.
    henry cavill dururken

    |
    |
    _____________________________
  • alain delon çok iyi de miguel angel silvestre gerçeği var




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-3778EF5F2 -- 16 Haziran 2019; 15:48:44 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    541 Mesaj

    şarkı değil mi la bu



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ne diyorum kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1551 Mesaj
    Konuya bak kıyamet alameti gibi



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    A simple idea that will change everything
  • Yüzbaşı
    308 Mesaj

    Bu adamla yan yana getiremeyiz alain reis adam zamanın çok çok ötesinde yakışıklı bir adam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    SagaNoren kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    308 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Nagato Rinnegan

    zamanının ötesinde bi adam günümüzün elemanlarını sollar.
    Aynen böyle bir adam şuan dahi yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    ROK lan bu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    thebiqboss kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

  • alain daha yakışıklı ama miguel daha karizmatik bence
    |
    |
    Ekonomik21 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2883 Mesaj
    zamanının ötesinde yakışıklılık ne lan? 20 sene sonrakiler daha mı yakışıklı olacak yani? bundan 1500 sene öncede güzellik tanrıları, tanrıçaları vardı bugün de var.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    893 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: thebiqboss

    Tiktok'ta Karşılaştım Bu Adamla Bütün Kadınlar Yürümüş Hatta Benim Şuana Kadar Gördüm En yakışıklı Adam Bu
    Adamda Masal Kahramanı Gibi tip Var






    Hocam bu topitopu nerden buldunuz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Çavuş
    55 Mesaj
    Todd Howard on steroids



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Some people say I made a deal with devil for my great music. But no, it was a whale.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
Canlı Tv izle
emek server
192.168.1.1
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,734
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.